"Одоо хариуцлага тооцно, мөлгөр биш хурц явна" | News.MN

"Одоо хариуцлага тооцно, мөлгөр биш хурц явна"

"Одоо хариуцлага тооцно, мөлгөр биш хурц явна"

"Одоо хариуцлага тооцно, мөлгөр биш хурц явна"

“Зайсан хилл” цогцолборт болсон "Камертон" хамтлагийн тоглолтын талаар Шадар сайд С.Амарсайхан, нийслэлийн Засаг дарга Д.Сумъяабазар нар өнөөдөр/2021.10.17/ мэдээлэл хийлээ.


УЛААНБААТАР ХОТЫН ЗАХИРАГЧ Д.СУМЪЯАБАЗАР:

-Эдийн засгийг унагаахгүй явуулах нь зөв. Халдвар хамгааллын дэглэмийн хүрээнд бүхий л арга хэмжээг зохион байгуулах чиглэлтэй байгаа. Хариуцлагын гэрээг дагаж ажиллахыг сануулъя. Албаныхан байнгын хяналт шалгалтыг явуулж буй. Зөрчил гаргасан аж ахуй нэгжүүдэд хариуцлага тооцох асуудал хэвшиж байна. 12 удаагийн хариуцлагын гэрээтэй холбоотой асуудлыг бид ярилцаж байгаа. "Зайсан Хилл" дэх тоглолтын талаар нийгэмд бухимдал үүслээ.

Захирагчийн албатай хариуцлагын гэрээ байгуулаагүй, гурван удаагийн зөрчлийн хэрэг бүртгэгдсэн "Зайсан Хилл"-д 10-аад зөрчлийн үйлдэл гарсан. Бид шаардлага удаа дараа хүргүүлсэн. Есдүгээр сарын 20-ны өдөр Засаг даргын зүгээс хоол үзвэр үйлчилгээ зэрэг аж ахуй нэгжүүдтэй уулзаж, босоо хүлээн авалтыг хүлээн зөвшөөрөхгүй гэсэн. Харин суугаа хүлээн авалтыг 50 хувийн дүүргэлттэй зохион байгуулахыг зөвшөөрсөн. Спорт, урлагийн арга хэмжээг 50 хувийн дүүргэлттэй зохион байгуулахыг зөвшөөрсөн. Аж ахуй нэгжүүд маань үүрэг хариуцлагаа ухамсарлах хэрэгтэй. Бид аль болох торгохгүй, дэмжих байр суурьтай байгаа. Зарим нэг зүйл дээр хайхрамжгүй байна. НОК-оос албан бичиг хүргүүлсэн эсэх асуудал маргаан дагуулсан. Бидэнд "Камертон" хамтлагийн тоглолт зохион байгуулах хүсэлт ирээгүй.

НМХГ-ын дарга Л.Эрдэнэчулуун:

-"Собт трейд" компани дээр "Камертон" хамтлагийн зохион байгуулах асуудал яригдсан. Бид шалгалт хийсэн.Энэ бол ард иргэдийн эсрэг хийж буй гэмт хэрэг гэж үзэж болно. "Собт трейд" компани дээр УОК-ын тусгай шаардлагыг биелүүлээгүй, үйлчлүүлэгчдийн халууныг хэмждэггүй, ажилчид нь хоёрдугаар тундаа хамрагдаагүй зэрэг асуудлууд гарсан. Тоглолт болсон заалан дээр зай барих тэмдэг тэмдэглэгээ байгаагүй, өрөө бэлтгээгүй, талбайн дүүргэлт 50 хувиас дээш байсан, их цэвэрлэгээ хийддэггүй, ариутгал хийгээгүй зэрэг зөрчил дутагдал гарсан. Өмнө нь ч ийм зөрчил гарч байсан. Торгуулийн арга хэмжээ авч, зөрчлийн хэрэг үүсгэсэн. "Собт трейд" компанийн тусгай зөвшөөрлийг хүчингүй болгох хүсэлтийг өгсөн. Тоглолтод очсон хүмүүс шинжилгээ өгөх хэрэгтэй. Жагсаал, урлаг, спортын тэмцээн уралдаан хориотой ч төрөөс урлаг, спортын арга хэмжээг дэмжих чиглэл өгсөн. Үзэгчгүй, лайваар, халдвар хамгааллын дэглэм дор тэмцээн уралдаанаа хийж буй аж ахуй нэгжүүд байна. Бид ямар ч байсан "Собт трейд" компанийн тусгай зөвшөөрлийг цуцлах арга хэмжээг авна.

Цагдаагийн Ерөнхий газрын дэд дарга Р.Отгонжаргал:

-Хан-Уул дүүрэгт байрлах "Зайсан Хилл"-ийн концертын танхимд "Камертон" хамтлаг тоглолт хийсэн. Захирагчийн алба, Мэргэжлийн хяналт, цагдаагийн байгууллага тогтмол хяналт шалгалт хийж байгаа. Энэ хэрэг дээр зөрчлийн хэрэг үүсгэж, шалгаж байна. Маргааш шүүхэд асуудлаа тавьж, хариуцлага тооцно. Оройн 22.00 цаг өнгөрч байхад хяналт шалгалтынхан очсон. Босоо хүлээн авалт байхгүй, танхимын 50 хувийн дүүргэлттэй байна гэж заасан боловч энд тийм юм байгаагүй.

УОК-ын нарийн бичгийн дарга Т.Баярхүү:

-Энэ нэг удаагийн тохиолдол биш. Тавдугаар сарын 8-наас эхлээд УОК, Засгийн газар аж ахуй нэгжүүдийн үйл ажиллагааг дэмжиж байгаа. Мэргэжлийн байгууллагууд ч хамтарсан хяналт шалгалт хийсэн. Гэхдээ гол нь заасан шаардлагыг хангаж, торгох гэхээсээ зөвлөн туслах зорилттой байгаа. Өнгөрсөн долоо хоногт нийслэлийн 352 аж ахуй нэгжид хяналт шалгалт хийж, зөрчлийг нь газар дээр нь арилгалаа. Зарим нь ноцтой дэглэм зөрчсөн аж ахуй нэгжүүдийн зөвшөөрлийг цуцалж, торголоо. Хамтын хүчээр бид үүний ард гарах ёстой. Бид аль болох үйл ажиллагаануудыг шат шатаар нь нээж байгаа.

Ингээд албаны хүмүүс сэтгүүлчдийн асуултад хариулав.

-Төрийн дээд түвшинд хариуцлага тооцох уу. Шадар сайдынх болохоор хариуцлага тооцохгүй байгаа юм уу?

Д.Сумъяабазар: Хувь хүн, аж ахуй нэгжүүдийн орлогыг хангах, бизнесийн амийг хамгаалах чиглэлтэй байна. Бид одоо хариуцлага тооцно. Зайсан Хиллийг мэргэжлийн хяналтын байцаагч нарыг тоодог болгоно. Хариуцлага алдсан шуурхай штабын дарга, ерөнхий менежертэй хариуцлага ярина.

-Циркийн асуудал дээр мэдээлэл өгөөч?

-Д.Дагвадоржийн бизнес. Балгас болсон гэж зохион байгуулалттай дайрч байна. Балгас болоогүй байх. Хувьчлалын асуудлыг үнэн бодитой ярих хэрэгтэй. Циркийн хамт олон өөрсдөө ирж, хувьчлалд оролцооч гэж гуйсан. Циркийг сайхан болгох гэсэн төсөл явж байгаа. Намайг дүүдээ аваад өгчихсөн гэж яриад байна. Түүхийг нь сайн хараарай. Газрын хулгай надад байхгүй. Гадны хөрөнгө оруулагчид нь ч энд анхаарч байгаа. Циркийн 80 жилийн ойд зориулсан төслүүд нь бэлэн болоод явж байгаа. Хуучин циркчид нь хуучин газраа авна гэхэд нь өгсөн. Орон сууцны хороолол болгоно гээд явж байсан шүү. Ногоон байгууламж чигээр нь авч үлдсэн нь буруу юм уу? Хууль зөрчсөн гэвэл хууль хяналтын байгууллагад хандаарай.

-"Собт трейд" компанийн захирал С.Амарсайханы дүү нь юм байна?

-Хэн байх нь хамаагүй. Хариуцлага тооцно.

-"Зайсан Хилл"-д болсон өмнөх шоунуудыг хүчээр тараасан байж яагаад "Камертон"-ыг хүчээр тараасангүй юу вэ?

Л.Эрдэнэчулуун: 2-3 удаа арга хэмжээ болсон нь үнэн. Хариуцлага тооцоод л явж байсан. Зайсан Хилл дээр хэн шоу зохион байгуулж байна вэ гэдгээс үл хамааран хариуцлага тооцсон.

PCR авах бололцоо байгаа юу?

-Хувь хүн өөрийнхөө эрүүл мэндийг хамгаалах хэрэгтэй. Бүх нийтийн арга хэмжээнд оролцсон хүмүүс шинжилгээнд хамрагдаасай гэсэн саналыг тавьж байна. Иргэд өөрсдөө төлбөртэй шинжилгээнд хамрагдах хэрэгтэй. Тэрнээс бид шууд зохион байгуулалттай шинжилгээ авна гэсэн үг биш.

-50 хувийн дүүргэлттэй үйл ажиллагаа явуулах хэцүү байна гэж аж ахуй нэгжүүд мэдэгдэл гаргаж байна?

Д.Сумъяабазар: Наадахыг чинь шалтаг гэж харж байна. 50 хувийн үйл ажиллагаа бол нээлттэй байгаа. Хариуцлагын гэрээ, шаардлагаа ч барина. Хариуцлага тооцно. Одоо мөлгөр биш хурц явна.

Т.Баярхүү: Гэрээнд хоёр тал харилцан үүрэг хүлээж байх ёстой. Хүн бүрийг хянах боломж бидэнд байхгүй. Бид “DoubleStandard” байх ёсгүй, бүгд эрх тэгш хариуцлага хүлээх ёстой гэсэн байр суурьтай байгаа. Эрүүл мэндийн салбарынхан хүнд ачаалалтай ажиллаж байна.

-"Собт трейд" өмнө зөрчил гаргаж байсан гэж байна. Хэмжээ хязгаар энэ зөрчлийн хэрэгт байна уу?

 Д.Сумъяабазар: Бид зөвлөн туслах чиглэлтэй байгаа. Ажлын байраа хадгалах, бизнесээ хамгаалах тал дээр дэмжих, туслах байр суурьтай байгаа. Гэхдээ үнэхээр болохгүй байгаа газрууд байна. Бид аргаа бараад л торгож байна. Бид хэвийн хэмжээндээ очих болоогүй байна. Гэрээнд баригдаад үйл ажиллагаагаа явуулна гэдэг хэцүү. Аргаа бараад л өнөөдөр хурал хийж байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
37
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ЗөвЗөв
6
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

54 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-10-17 202.9.46.151

Оюун Эрдэнэ гэсэн эргүү пацаан ЗГ удирдаж авч явна гэж юу байхав МАН энэ эргүүгээ наад Амарсайхан Сумьяабазар гэсэн луйварчидтай нь хамт зайлуулаач

Avatar

zochin 2021-10-17 202.55.188.44

Hotting darga sain ajilj b.a.hezeech bitgii buuj og

Avatar

Зочин 2021-10-17 202.21.98.238

ААН ТЭГЭХЭЭР ОДООГ ХҮРТЭЛ МӨЛГӨР ЯВЖ ИРСЭНЭЭ ХҮЛЭЭН ЗӨВШӨӨРЧ БАЙНА ГЭЖ ОЙЛГОЛОО!!! ЁСТОЙ ДҮҮРЧИХСЭН ТЭНЭГ п***а ГЭДЭГ НЬ УЛАМ ТОД ХАРАГДАХ ЮМДАА!!!

Avatar

Зочин 2021-10-17 64.119.18.217

МӨЛГӨР ЯВАХ, ХУРЦ ЯВАХ гэж монгол үг бхгүй. НОМ УНШДАГГҮЙ ХҮНИЙ БАЙДАЛ.
АЙ ДАА БОЛОВСРОЛ ИХ ЧУХАЛ ШҮҮ

Avatar

Зочин 2021-10-17 202.126.90.109

Энэ Амарсайханд тар ямар өртэй юм бэ зайлуулаачээ хүүхэд эхнэр дүү одоо больцгоо МАН

Avatar

Иргэн 2021-10-17 192.82.74.49

Явж бөхөө барилдаа

Avatar

Зочин 2021-10-17 103.57.92.156

Камертон өөрсдийгөө арай хэтрүү үэнэлчихэж.өнөө болд нь холбоо сүлбээтнүүдээ тойглоод гүйж яваа байх даа

Avatar

Зочин 2021-10-17 122.201.26.210

харин ч безнис эрхлэгчтэй дэмжээд :50 хувь гээд байхад цаад мангарууд нь тэнэгтээд байгаа юм бишүү уул нь хариуцлагын гэрээгээ бариад дэг журмаа барьсан бол хаа хаанаа ийм асуудал гарахгүй л байсан байхдаабодох асуудал

Avatar

Зочин 2021-10-17 124.158.66.118

Амарсайхан болон гэрийнх нь олон удаа олон нийтийн эсрэг үйлдэл хийж байгаа. Огцруулах үндэслэл бий болсон.

Avatar

Зочин 2021-10-17 66.181.185.208

Шадар сайд чинь ерөнхий сайдтайгаа барьцана барьцана биз дээ. Нөгөө цахим үндэстний чинь арга хэмжээг би зөвшөөрч нөгөө хүүхэн чинь зохион байгуулсан шүү дээ. Миний компани яагаад жаал мөнгө хийж болдоггүй юм бэ? гэж байгаа биз.

Avatar

Иргэн 2021-10-17 202.9.46.32

Энэ тэнэг бөх Сумьяабазар ёстой шудрага ажиллаж харагдаач!!. Дүү Дагвадоржийнхоо ,Цирк, ийн асуудлыг хамгаалах гэж л ,хотын дарга, болоо биздээ.!!! Ичихгүй ,хурц, ажиллана ч гэх шиг хачин юм ярихаа болио!!!!

Avatar

Зочин 2021-10-17 192.82.75.123

Ээ хөөрхий их л хурц яваад байна гэсэн чинь мөлгөр байсан юм уу😅энэ ман ыхан үнэн бүтэхгүй ээ.шүдгүй арслан болоод байна шүдтэй болгоол өгөөч л гэхийн,сэлэмдэх гэсэн сэлэм нь иргүй мохчихоод байна л гэхийн,мөлгөр байна хурцалнаа л гэхийн🤣😅😂ажлыг чинь боловсрол мэдлэгээрээ хийдэг юм аа,ийм балай мөлгөр,сэлэмдэх, хурцлах гэсэн арга барилаар ажилдаггүй юм.

Avatar

gy 2021-10-17 122.201.22.183

pisdaanyyd ter tsahim uzesgelen gd hogiiin arga hemjeeg demjeed bsn bizdee jinhene haldvar taraasan . Getel ene toglolt bol ternees chn havigui deer bsn shuu hogiiin 2 nuuurtei daldaisan sugnuuuud

Avatar

Зочин 2021-10-17 192.82.75.180

Юууун хариуцлагатай гэрээ вэ? Жаахан сэрээч бодит байдлыг хардаа тэнэг л биш бол! Үхсэн баасны хариуцлагатай гэрээ!!! Тэр паркад хийсэн Дижитал шоу г Засгийн газрын агентлаг хийж болдог, хэрэв ийм тэнэг зүйлээ наад тэнэг зөвлөхүүдээ сонсоод хийгээд байх юм бол наад ажлын байр чинь удахгүй шүү! Тэртээ тэргүй бөөн дарамт стрессд байгаа хүмүүсийг тэнэг үйлдлээр хааж боогоод байвал хүмүүс босно шүү! Тэр тэнэг дүү чинь ардын эсрэг яаж тэмцэхийн харах юм уу хашааа юм бодоорой доо

Avatar

Зочин 2021-10-17 122.201.21.236

Zugeer oor oo z**l

Avatar

Зочин 2021-10-17 66.181.185.128

Аман дээрээ ингэж хэлж боловч чадахгүй дээ Хүүк шигээ бас их попоо.Ингэж хариуцлага тооцлоо гэж нийтэд зарлаарай даа нохойн баас

Avatar

Зочин 2021-10-17 122.201.24.59

нэг тэрэгнийхоёр дугуй шдээ хоёулаа огцор

Avatar

Схд иргэн 2021-10-17 59.153.86.22

Самараа чинь дүүгээ яаж ч чадахгүй эхнэр хүүхдээ өмгөалөөд өнгөрсөн биздээ бөх дарга бүх сонгууль дууссан гэсэн шиг ширүүн болж бнаа

Avatar

Зочин 2021-10-17 192.82.71.24

Odoo ogtsoroo avilgachin pop, urvagch , sharvagch Danhan tolgoit Oyun-Erdene hooson tolgoi min !!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-10-17 202.55.184.252

МАН-ыг удаа дараа сонгоод эд нар дээр чинь бааж доромжилж байна сонгогчидоо. АН бүр долоог дор. ХҮН-д итгэл үзүүлээд үзвэл ямар вэ? Одоогынхоос доош орох нь юу л бол.

Avatar

Иргэн 2021-10-17 202.9.47.43

Ер нь тэр журам дүрэм чинь хуулиар зөвтгөгдөх юмуу, бас, арга хэмжээ болсон хойно отож байгаад ингэх ёстой юмуу, болох гэж байхад нь болж байхад нь зөрчлөөс урьдчилан сэргийлэх үүргээ өөрсдөө биелүүлээгүй байна шүү дээ! Торгож шийтгэхийн төлөө хяналт байдаггүй юм, зөрчлөөс урьдчилан хамгаалах үүргээр хяналт байдаг ардчилсан ёстой улс байсан юмсан! Одоо дураараа хууль журам гаргаж дарангуйллаа түүгээрээ зөвтгөдөг, иргэд , ААН ээ дарамталдаг боллоо. Эрх баригчдын эрхийг цуцлах болсон юм биш үү!?

Avatar

Зочин 2021-10-17 64.119.26.78

Нэмээд камерты нэртэй зөнгүүдэд хариуцлага тооцоочээ.

Avatar

Зочин 2021-10-17 103.212.119.179

БУЗАР ТРОЛЛУУД МӨН Ч ЭРГҮҮ МАНГАР СЭТГЭГДЭЛ БИЧИХ ЮМАА. АРХИЫН МӨНГӨӨ АЖИЛ ХИЙЖ ОЛДОГ БОЛООСОЙ. ТОЛГОЙД НЬ УСНААС ӨӨР ЮУ Ч БАЙХГҮЙ. МУУ ХҮМҮҮСТ АМЬДРАЛ НЭГИЙГ ХЭЛЭХ ӨДӨР ИРДЭГ ЮМАА.

Avatar

Уншигч 2021-10-17 64.119.24.149

Циркээ буцааж өгөхөөр шийлчихсэн юм уу, болж л байна

Avatar

Зочин 2021-10-17 139.5.217.185

За Сумьябазар юу чаддын, пиздда май!!! Тэнэг мал

Avatar

Зочин 2021-10-17 103.212.119.179

ОРКУУДЫН ЯРУУ ТОД ТӨЛӨӨЛӨЛ ЧИ АМЬДРАЛДАА ЯДАЖ НЭГ НОМ УНШИЖ ҮЗСЭН ҮҮ? ӨМДӨНДӨӨ ДУСААСАН БААСАА УГААЧИХААД ХҮН ДОРОМЖИЛ! ХАГАС МЭДРЭЛТЭЙ, 1 ДҮГЭЭР АНГИЙН ХҮҮХДЭЭС Ч ДОР СЭТГЭХҮЙТЭЙ г********н МИНЬ

Avatar

Зочин 2021-10-17 66.181.178.212

Shaampar

Avatar

Зочин 2021-10-17 64.119.20.123

ИЙМЭРХҮҮ МЭДЭН БУДИЛСАН ҮҮЛГЭР МАНГАРДУУ НӨХӨР ЮУ Ч ХИЙХ БИЛЭЭ ДЭЭ . БИДНИЙ ЗАЯА ДАНДАА ИЙМ ЮМ БАЙХДАА

Avatar

Зочин 2021-10-17 202.9.40.11

Мөлиисөн шаар чинь

Avatar

Зочин 2021-10-17 122.201.31.25

ТӨР АРЧААГҮЙ БАЙНА, ХУДАЛАА ӨНГӨРСӨН ХОЙНО НЬ АРГА ХЭМЖЭЭ ГЭЖ ХУУРААД ӨНГӨРӨХ НЬ. ЭД НАР БҮГД ДЭЭГҮҮРЭЭ ХУЙВАЛДСАН. БУРХАН ГЭСГЭЭГ!

Avatar

Зочин 2021-10-17 192.82.84.218

Худалч.

Avatar

Зочин 2021-10-17 202.70.34.114

Цаг хугацааны л асуудал

Avatar

ЗОЧИН 2021-10-17 202.126.89.5

ХОТЫН ДАРГАА ӨГӨӨД ЦИРКИЙН ДАРГАА БОЛДОО ХӨГШӨӨН !!! БОЛОВСРОЛ ЧИНЬ ЯГ ТААРНА !!!

Avatar

Зочин 2021-10-17 192.82.73.105

Цирк, Сумьяабазарт ямар хамаатай юм бэ.Тэнд хууль зөрчсөн үйлдэл байгаа гэж үзэж байгаа бол чи өөрөө нотлох баримтаа гаргаад хууль шүүхийн байгууллагаар шийдвэрлүүл.Ах дүүгийн нь бизнесийн асуудлыг төрийн байгууллагад ажиллаж байгаа хэн нэгэнд тохож, нэр төрд нь халдах явдал яав ч эрүүл үзэгдэл биш. Үл бүтэх этгээдүүдийн л явуулга.Үнэхээр үүнд албаны эрх хэмжээг буруу ашиглаж нөлөөлсөн гээд байгаа бол нотлох баримттай ярь.Хий хардаж, бусдыг гөрдөж болохгүй.Хуульд ч нийцэхгүй б**х аа.

Avatar

Зочин 2021-10-17 122.201.24.146

Цирк дотор Сумька эзэмшдэг дампуурцан банк нь бж л бна тэгээд ямар ч хамаагүй юмуу @лаа

Avatar

Зочин 2021-10-17 59.153.114.237

Гахай нар бие биендээ хариуцлага тооцох гэж байгаамуу

Avatar

Зочин 2021-10-17 192.82.67.193

Амарсайхан гуай эмнэлгүүд нь ачааллаа дийлэхгүй эмч сувилагч нар нь өвдөөд хүн хүч хүрэлцэхгүй байгааг сайн мэдэж байгаа хирнээ өөрөө болохоор шоу зохион байгуулж өвчлөлийг улам ихэссгэж байгаа шударга явдал уу?

Avatar

Зочин 2021-10-17 202.126.90.129

Амарсайхан оюун эрдэнийг торгох юм уу. Чадахгүй штэ. Одоо зүгээр бүгд баар Тоглолтоо нээ

Avatar

Зочин 2021-10-17 192.82.73.105

Бизнесийн үйл ажиллагааг зогсоочихгүй , бас зохих дэглэм журмын дагуу аль болохоор ажиллуулах гэж төрийн зүгээс бололцоот бүхнээ хийж байна.Бүх юмыг цагдаж хорьж, хол хорио тогтоогоод байвал улс ёстой сүйрнэ. Энэ ардчиллын гэх нөхөд зөвхөн сүйрлийг хүсэж, иргэдийн дургүйцэл өдөөж, эмх цэгцгүй байдал самуунд л турхираад байна.Зөвхөн төрийн чухал ажилд байгаа хүмүүс, тэдний хуучин ажиллаж байсан байгууллага компани рүү л бүлэглэн дайраад байна.Шудрага байж сур.Хүн шиг чанартай бай.

Avatar

зочин 2021-10-17 192.82.89.115

ЭНЭ ДУРАЦКИ ОЙ НТР ТЭМДЭГЛҮҮЛЭХИЙГ ЗАСГИЙН ГАЗАР, УОК, НОК ТОГТООЛ, ШИЙДВЭР ГАРГАЖ БҮР ХОРИГЛОХ ХЭРЭГТЭЙ.
ХАЛДВАР ЗАДГАЙРСАН ҮЕД ТЭР ТУСМАА ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН БАЙГУУЛЛАГУУД АЧААЛЛАА ДИЙЛЭХГҮЙ СӨХӨРЧ БАЙХАД ЭЛДЭВ ОЙ ТЭМДЭГЛЭХ ЗЭРЭГ НЬ ХОРЛОН СҮЙТГЭХ АРГА ХЭМЖЭЭТЭЙ ДҮЙЦЭЖ БАЙНА ГЭЖ ҮЗЭХЭЭР БАЙНА.

Avatar

Зочин 2021-10-17 64.119.27.51

Нөгөө хүн хоорондын зай барь гээд байсан нь яасан бэ? Хотын дарга, шатар сайд хоёр буруутай. Тэр хоёрт хариуцлага тооцох аавын хүү, ээжийн охин Монголд байхгүй. Яагаад гэвэл мөнгөтэй хүнд Монголын хууль үйлчлэхгүй. Монголд капитализм сонгодог утгаарай хөгжиж Монголын бүх хөрөнгө 10-аад хүний гарт шилжсэн байна. Ардчилал гэж капиталист нийгмийн төрийн тогтолцооны ард түмний тархийг угаасан хэлбэр юм. Ардчилал шинэ юм биш, аль хэдийнэ федализмаас капитализмд шилжих үед Грекээс үүдэлтэй…

Avatar

Зочин 2021-10-17 66.181.176.76

Энэ Д.Сумъяабазар гэж боловсрол ч үгүй ажлын туршлага ч үгүй нөхрийн Хотын дарга гэж юу байхав дээ Ичих ч үгүй Эфирт гарч олон долоон юм чалчиж явах юм

Avatar

Зочин 2021-10-17 103.212.119.179

Харин бизнес эрхлэгч, аж ахуйн нэгжуудээ дэмжээд бга шуу дээ. Хотыг авч явж чадна

Avatar

Амарсайхан Огцор 2021-10-17 139.5.219.88

Зай барих дүрэмээ олон удаа зөрчиж вакциний гам сөнөөсөн УОК НОК ыг татан буулгая Самарсайхан Сумьяабазарыг зайлуулья Халдвар буурч эхлэхэд гэнэт Данх ОюунЭрдэнийг эрхлүүлэх гэж цахим үндэстэн шоу хийлгэж оюунтануудын дунд халдвар тарааж халдвар дахин өссөн Энэ 7 хоногоос арайхийж халдвар буурч эхлэхэд өлсөж үхлээ гэх камертон хамтлагыг УОК ыг атгасан Самарсайхан өөрийн өмч Зайсан Хилл цогцолборт эрхлүүллээ Ирэх 7 хоног халдвар дахиад өсөх нь Эмч нар ядарч дууслаа

Avatar

иргзн 2021-10-17 202.179.24.97

Шадар сайд Амарсайхан болон Хотын дарга Сумьяабазар нар Огцорох хэрэгтэй, Дарга нар Шоу зохион байгуулж Хүн олноор нь цуглуулж болдог, Иргэд Талбай дээр очиж Үзэл бодлоо илэрхийлж болдоггүй Тэ_

Avatar

их монгол 2021-10-17 203.91.115.53

энэ болож бгаа муу муухай болгон энэ шуналт амарсайхан дөрвөдөөс болох юмдаа энлээд үхэл дараа өнөө эхнэр ичэдгүйхорлоо нь Хөст-рүү би амарсайхний энхэр бна эцэг дээрээ орож цагаан хэргэлэл солино гээд хууль зөрчсан за за өнөө Итгэлт баяны хэлдгээр дээдсийн булайг ухна гэвэл яна гэдэг билээ.зайлуулах гэхээр миний улс төрийн дайснууд намайг санаатай унгах гээд бна НаДаД Ямарч буруу бхгүй гээд Оюунэрдэнэ, Кроносүх 2-т мөргөөд уйлаад босдоггүй этгээд. одоо өөрөө энэ үйлдлээр шалтаг хийгээд огцроо

Avatar

ШАДАР сайдаар шударга хүн сонгооч 2021-10-17 43.242.243.117

Шаардлага тавихаар биелүүлдэггүй юм бол яагаад хаадаггүй юм вэ? С. Амарсайханы өмч болохоор хааж чадахгүй байгаа нь үнэн. Амарсайхан УОК ын даргаар ажлах ёсгүй хүн байна.

Avatar

Зочин 2021-10-17 202.21.98.238

ТЭГЭЭД ҮЙЛ ЙЖИЛЛАГАА ЯВУУЛАХ ЭРХИЙГ НЬ ЦУЦЛААД ХАРИУЦЛАГА ТООЦООЧ!!! УДАА ДАРАА АСУУДАЛ ГАРГАСАН ГЭЖ ХЭЛЧИХЭЭД ДОРИВТОЙ АРГА ХЭМЖЭЭ АВЧ ЧАДАХГҮЙ БОЛ САНДАЛ СУУДЛЫН БӨГЛӨӨ БОЛХОО БОЛЬЖ ҮЗ!!!

Avatar

Badarch taxar 2021-10-17 103.57.94.80

Мэдсээр байж тоглолт хийдэг камёртоны хэдэн зөнөг банди нарыг барьж аваад чихд олигтойхон торго !!

Avatar

19 2021-10-17 66.181.181.181

Яалт ч үгүй бөөгнөрөлөөс халдвар тархдаг юм байна хүмүүссээ

Avatar