ЭМЯ: 1897 хүнээс халдвар илэрч, 15 хүн нас барав | News.MN

ЭМЯ: 1897 хүнээс халдвар илэрч, 15 хүн нас барав

COVID-19

ЭМЯ: 1897 хүнээс халдвар илэрч, 15 хүн нас барав

ЭМЯ: 1897 хүнээс халдвар илэрч, 15 хүн нас барав

Эрүүл мэндийн яамнаас өдөр бүр зөвхөн PCR шинжилгээгээр эерэг гарсан тохиолдлыг мэдээлж буй.  Сүүлийн 24 цагийн хугацаанд 1897 хүн Covid-19-өөр өвчилсөн нь PCR шинжилгээгээр батлагджээ.

Шинээр илэрсэн тохиолдлуудын:

  • 1121 нь Улаанбаатар хотод,
  • 776 нь орон нутагт бүртгэгдсэн байна.

Мөн энэ хугацаанд 5968 иргэн эдгэрч, эмнэлгийн болон гэрийн ажиглалтаас гарсан бол Covid-19-ын улмаас 41-80 гаруй насны 15 хүн нас баржээ. Улсын хэмжээнд 18833 иргэн эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлж байгаа бол хөнгөн хэлбэрийн оноштой 55853 хүн өрхийн эмчийн хяналт дор гэрээр эмчлүүлж байна.

Эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлж буй иргэдийн биеийн байдлыг үнэлбэл:

  • Хөнгөн – 9484
  • Хүндэвтэр- 6763
  • Хүнд – 2206
  • Маш хүнд – 380 хүн байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-10-17 203.91.119.174

Найдваргүй хятад вакцин шахсан хорьсоор байгаад халдвар тараасан төр засаг хариуцлагаа хүлээ япон файзер тариад өдөрт бүртгэгдэх тоо 1000 с буусан 120 сая гаруй хүнтэй газар манайх арай дампуу арчаагүй юу гү юу

Avatar

Зочин 2021-10-17 202.179.27.5

Ковид анх гархад манайд 840 гаруй мянган хүн эрэсдэлтэй гэсэн тооцоо үнэн байна.

Avatar

zochin 2021-10-17 66.181.161.18

yu ve ene chine odoo niitdee 80aad myangan hun uvchilsun bna ingeed bgaad bh yumuu udahgui bugdeeree uvduj tal ni uheh yum bnaldaa

Avatar

Зочин 2021-10-17 192.82.71.24

Oyunerdenee odoo chamaig ard tumen bugd z**l geed bn oilgoj bnuu ? Hulhi shudarga dur esgesen gologoooo

Avatar

KKK - худлаа тоо 2021-10-17 192.82.76.98

Дүүргүүдэд РСR- шинжилгээний лимиттэй тоо өгч КОВИД-ын өвчлөлийн тоог зохицуулж, буурч бгаа гэж хэлээд бна шүү дээ. 7х-т 100-120 хүн нас барж байна. Цөөхөн хүн амтай Монгол улсын хувьд энэ тоо бага тоо биш. Өвчлөлийн тоог дарж улс төр хийж болохгүй ээ

Avatar

Зочин 2021-10-17 202.9.46.157

Сталин нэг хүн үхвэл эмгэнэл харин сая бол статиск гэдэг л болж байна даа. Эргэн тойроныхон биш бол тэгээд з хараад л өнгөрч байна.

Avatar

Zochin 2021-10-17 103.229.122.50

Үйлдэрчин ажил хаялт зарлаач ээ… Ядар ч цөхөрч байна. Бидний ажлыг НОК ч, хотын дарга нь ч, Шадар сайд нь ч тоохгүй, ойлгохгүй байхад хэний төлөө зовж ажиллах юм.

Avatar

Зочин 2021-10-17 202.21.108.32

худал тоо

Avatar

Зочин 2021-10-17 202.21.98.238

КАМЕРТОНЫ ГАЙГААР ЭНЭ ТОО ӨСНӨ!!! ЭРҮҮ ҮҮСГЭХ ЁСТОЙ!!! САМАРСАЙХАН ОГЦОР!!!

Avatar

Зочин 2021-10-17 192.82.73.105

Вакцинд бүрэн хамраагүй, мөн хууч өвчтэй, дархлаа сул хүмүүст энэ халдвар их хүнд тусч байна.Мөн бидний дураараа хэнэггүй, дэг журам хариуцлага сахилгыг үл ойшоодог, хууль цаазаа хүндэлдгүй,анархи байдал бас их нөлөөлж байна.Ямар ч улс хөл хорио тогтоож,үйлдвэрлэл үйлчилгээгээ хааж цагдаад удаан орших боломжгүй.Одоо дэлхийн бараг бүх улс дэглэмээ сулруулчаад байна. Иймд хүн бүр хариуцлагатай байж,дэглэм сайн сахиж,халдвар тараахгүй байхыг хичээ,настан буурлууддаа онцгой анхаармаар.

Avatar

Зочин 2021-10-17 192.82.80.78

Сайнбуянгийн Амарсайхан Энх-Амгалан Лувсанцэрэн Долгорсүрэнгийн Сумъяабазар Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүхийг дэмжигчидийн нэгдсэн грүпп Ерөнхий сайд Лувсаннамсрайн Оюун-Эрдэнийг дэмжигчид Эрүүл Мэндийн Яам Сэрээжавын Энхболд юу ч хийж чадахгүй арчаагүй Хятадын гар хөл эргэлт буцалтгүйгээр болж үй олон хүмүүс зөнд нь орхиж вакинаар үхүүлж хариуд нь үй олон хятдууд оруулж ирэх төлөвлөгөөтэй хулгайчуудаа.Арга хэмжээ аваачээ Бид нарыг яаж үхүүлэх вэ? Гэж л бодож өдрийн бодол шөнийн зүүд болж байна уу ман-

Avatar

Зочин 2021-10-17 103.212.119.179

өрхийн эмнэлгийн хяналт гээд байх юм алгаа. Эмнэлгийн тусламж л хэрэгтэй байна. Цаг алдсанаас л амиа алдаад байна ш дээ. Эмчлэх боломжтой өвчнөөр нас барж үр хүүхдүүдийнхээ элгийг харлуулах ямар хэцүү байх вэ! тэр жаахан үрсийг өрөвдөөч!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж