"Шатахууны хомсдол үүснэ" гэж худал мэдээлэл тараажээ | News.MN

"Шатахууны хомсдол үүснэ" гэж худал мэдээлэл тараажээ

"Шатахууны хомсдол үүснэ" гэж худал мэдээлэл тараажээ

"Шатахууны хомсдол үүснэ" гэж худал мэдээлэл тараажээ

Цахим орчинд өнөөдөр (2021.10.16) “Шатахууны хомсдол бий болох учраас шатахуунаа нөөцөлж аваарай” гэсэн мэдээлэл тарсан. Эрүүгийн цагдаагийн албаны Кибер гэмт хэрэгтэй тэмцэх хэлтсээс шалгалтын ажиллагаа явуулахад нийт 27 хаягийн 21 нь дээрх мэдээллийг цахим орчинд зохион байгуулалтайгаар  түгээсэн болохыг тогтоожээ.

Үлдсэн зургаан хаягийн эзэн холбогдогч нь “Шатахууны хомсдол бий болох учраас шатахуунааа нөөцөлж аваарай” гэх мэдээлэл түгээснээ мэдүүлсэн байна. Шалгалтын ажиллагаа үргэлжилж байгаа бөгөөд цагдаагийн байгууллагаас "Цахим орчин бол баттай мэдээллийн эх сурвалж биш" гэдгийг иргэдэд сануулав.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

11 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ИРГЭН 2021-10-16 202.9.46.198

ЭНЭ МЭТИЙН ХУДАЛ МЭДЭЭЛЭЛИЙГ САНААТАЙ ТАРААЖ, ХОРЛОН СҮЙТГЭХ АЖИЛЛАГАА БАЙНГА ЯВУУЛЖ БАЙГАА ИРГЭН, БҮЛЭГЛЭЛ, НАМУУДТАЙ ХАТУУ ХАРИУЦЛАГА ТООЦОХГҮЙ БОЛ БОЛОХОО БАЙЖ ЭЭ!!!!!!!!!!!!!!!!!!МОНГОЛЧУУДЫН АРДЧИЛАЛ, ЭРХ ЧӨЛӨӨ НЬ БАЙХ ЁСТОЙ ХЭМ ХЭМЖЭЭНЭЭСЭЭ ХЭТЭРЧ, АНАРХИЗМ БОЛОН ХУВИРЧЭЭ!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-10-16 202.21.107.102

Улсад ажил хийдэггүй, татвар төлдөггүй японы приус нэртэй төмрийн сэг зайдалж халтуур нэрээр амьдардаг, тэгэд тэтгэвэртээ гарахаараа татвар төлсөн хүмүүсийн мөнгөнөөс хумсалж тэтгэвэр тогтоолгож татвар төлсөн хүмүүсийн тэтгэврийн хэмжээг өууруулдаг хөдөөнөөс хотод хууль бусаар шилжин ирж хотын захаар амьдарч байгаа золбин пиздануудыг цэрэг цагдаагаа хөдөлгөөд хөөж зайлуулах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-10-16 202.126.89.25

ЧИНИЙ ХИЙДЭГ АЖИЛ ГЭЖ ЮУ БАЙДЫН. МОНГОЛЧУУД АЖИЛ ХИЙДЭГ ЮМ ХИЙЖ БҮТЭЭДЭГ ГЭХЭЭСЭЭ ИЧИЖ ҮХЭХ ХЭРЭГТЭЙ. ХӨДӨӨ УУЛЫН АМНААСАА НҮҮЖ ХОЛДОЖ БОЛОХГҮЙ ГЭДЭГ ХУУЛЬ ХАА Ч БАЙХГҮЙ. ЧИ ЭНЭНЭЭС БУСАД ХУУЛИА ЭХЛЭЭД МӨРДҮҮЛЭЭЧ. ТЭГВЭЛ НААД ХЭД ЧИНЬ ЧАМД ДААРАА БОЛОХГҮЙ НУТАГ УСАНДАА БАЙЖ БАЙЖ МЭДНЭ. НУТАГ УСЫГ НЬ УХУУЛНА. МАЛАА ӨСГӨЛӨӨ ГЭЖ АД ҮЗНЭ. УХАЖ ЗӨӨСӨН БАЯЛАГААР НЬ УЛСААРАА ГОЛОО ЗОГООЖ БАЙЖ БАС НЭГИЙГЭЭ АД ҮЗНЭ МУУ ПЯЗДА ЧИНЬ. ТА НАРЫН АЖИЛ ГЭЖ ҮХСЭН АЦНЫХ НЬ АЖИЛ БАЙДЫН.

Avatar

Зочин 2021-10-16 49.0.158.86

Zailaach EEE!!!!! KhUduu ryygee….

Avatar

Монгол хүн 2021-10-16 202.21.107.102

Зальт муу аргаар төрийн эрх авч идэж уух замыг нь сонгуулиар ялж хаагаад байгаа учраас үхэж далд орсон ардчилсан намынхан 2012-2016 онуудад улсаас хулгайлсан мөнгөөрөө сэтгүүлчдийг худалдан авч худлаа мэдээлэл,гүтгэлэг тарааж байна гэдэг нь тодорхой байна ш дээ.

Avatar

үнэн шүү 2021-10-16 59.153.114.129

Эрхэмүүдэд өгөх бензиний нөөц бий бололтой юм. Энгийн иргэдийн хэрэгцээнд бензин хомсодсон нь маргаангүй үнээн. Жирийн иргэд А-95 авах гэхээр байхгүй гэх ч эрхэмүүдийн унаа ирээд талон өгөөд аваад байгаа юм чинь бензин хомсдоогүй ээ худлаа цууг зохион байгуулхлттай тараалаа гэж цүнх баригчдаараа шүгэл үлээлгээд байнаа даа янз нь ккк Ингэж л улаан нүдэнд ээр хуурч хулхин дээрчас улаан сарнай тариад угуулж байна өө

Avatar

Зочин 2021-10-16 103.57.95.109

Хуурамч мэдээл тараасан хогийн луйварчдыг баривилж шоронд хорио чээ. Нийгмийг тогтворгүй болгох гюхүсэл шуналтай адгийн шаарнууд ямагт байсаар ирсэн. Тэд юу ч хийхээс буцахгүй шүү. Иргэдээ сэрэмжтэй байгтун!

Avatar

зочин 2021-10-16 202.126.89.152

Тэгвэл яагаад өчигдөр орой колонкууд бензин өгөхгүй байсан юм бэ

Avatar

Зочин 2021-10-16 103.57.95.109

Чи битгий худлаа хуцаад бай.

Avatar

Зочин 2021-10-16 103.26.195.245

ХЭН ГЭДЭГ ХААНА АЖИЛТАЙ ХҮН ИЙМ ЮМ ХИЙГЭЭД БАЙГААГ НИЙТЭД МЭДЭЭЛЭХГҮЙ БОЛОХООР ХОРЛОН СҮЙТГЭХ ИЙМ АЖИЛЛАГАА ДАВТАГДАНА ШҮҮ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2021-10-16 59.153.114.129

Бензин хомсдоогүй гэж биднийг хуурч байгаа болоод л нэр усгүй юм яриад байгаа юмаа.Эрхэмүүд бензинээр гачигдаагүй өөрсөддөө зориулаад нөөцлсөөн.Түүнийгээ талон гэх эрхийн бичгээд авч байгаа. Жирийн иргэдэд талон байхгүй байхгүй ч гэж дээ өгөхгүй

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж