Нөхөн сонгууль: Э.Батшугар, Ц.Идэрбат нар тойрогтоо тэргүүлж байна | News.MN

Нөхөн сонгууль: Э.Батшугар, Ц.Идэрбат нар тойрогтоо тэргүүлж байна

Нөхөн сонгууль: Э.Батшугар, Ц.Идэрбат нар тойрогтоо тэргүүлж байна

Нөхөн сонгууль: Э.Батшугар, Ц.Идэрбат нар тойрогтоо тэргүүлж байна

НЭМЭЛТ: 22.00 ЦАГ

УИХ-ын сонгуулийн 18, 28-р тойргийн нөхөн сонгуулийн нэмэлт санал хураалт 22:00 цагт өндөрлөлөө. Сонгуулийн ерөнхий хорооноос нэмэлт санал хураалтын урьдчилсан дүнг танилцуулж байна.

22.00 цагийн байдлаар Хэнтий аймгийн 18-р тойргийн нөхөн сонгуульд МАН-аас нэр дэвшигч Ц.Идэрбат 14898 санал авчээ. Сонгинохайрхан дүүргийн 28-р тойрогт МАН-аас нэр дэвшигч Э.Батшугар 25469 санал авч, тойрогтоо тэргүүлж байна.

Хоёр тойргийн 131 хэсгийн санал авах байруудад 1-2 камер байршуулж, хяналтын тооллогыг камерын дүрс бичлэг болон нам, эвсэл, нэр дэвшигчдийн итгэмжлэгдсэн төлөөлөгч, ажиглагчдыг байлцуулан тоолж байна.

УИХ-ын сонгуулийн 18, 28 дугаар тойрогт явагдаж буй нөхөн сонгуулийн нэмэлт санал хураалтын ирц 22:00 цагийн байдлаар буюу санал хураалт хаагдахад Хэнтий аймагт 46.64 хувь, Сонгинохайрхан дүүрэгт 48.89 хувьд хүрчээ.

Монгол Улсын Их Хурлын сонгуулийн тухай хуулийн 78 дугаар зүйлийн 78.5-д "Нэмэлт санал хураалтад орсон нэр дэвшигчдээс хамгийн олон санал авсан, үлдсэн мандатын тоотой тэнцүү тооны нэр дэвшигчийг Улсын Их Хурлын гишүүнээр сонгогдсонд тооцно" гэж заасан байдаг.

22:30 цагийн байдлаар Сонгинохайрхан дүүргийн 59 хэсгийн хорооны 54 хэсгийн хорооны мэдээлэл нэгтгэгдээд байна. Нэгдсэн системд ирсэн мэдээллээр:

Э.Батшугар 28097
Б.Найдалаа 7188
Э.Бат-Үүл 6029
А.Отгонбаатар 4222
Ш.Гантулга 3696
Х.Бат-Ялалт 2481
Ц.Гантулга 1684
Л.Цог 265
Ш.Төмөрсүх 140
А.Батдорж 123 санал аваад байгаа аж.

Хэнтийн аймгийн 18-р тойргийн 89 хэсгийн хорооны 59 хэсгийн хорооны мэдээлэл ирсэн байна. Үүнд:

Ц.Идэрбат 16482

Б.Гарамгайбаатар 4322

М.Чингисхаан 730

А.Бархүү 364

Д.Баатаржав 233

Д.Чулуунбат 198 санал тус тус авсан байна.

Ирэх Даваа гаригт Сонгуулийн ерөнхий хороо хуралдаж шийдвэрээ гаргах бөгөөд албан ёсны мэдээлэл хийх юм.

ИРЦ: ХЭНТИЙ АЙМАГТ 44.27 ХУВЬ, СОНГИНОХАЙРХАН ДҮҮРЭГТ 46.61 ХУВЬТАЙ БАЙНА

УИХ-ын 18, 28 дугаар тойрогт явагдаж буй УИХ-ын нөхөн сонгуулийн нэмэлт санал хураалтын ирц 19:00 цагийн байдлаар Хэнтий аймагт 44.27 хувь, Сонгинохайрхан дүүрэгт 46.61 хувьтай байна.

Нөхөн сонгуулийн нэмэлт санал хураалт аравдугаар сарын 16-ны өдөр 07:00-22:00 цагт Хэнтий аймгийн Хэрлэн, Дадал, Дархан, Баян-Адарга, Дэлгэрхаан, Галшар, Биндэр, Мөрөн, Бор-Өндөр, Батноров, Цэнхэрмандал, Норовлин, Батширээт, Баянхутаг, Өмнөдэлгэр суманд, нийслэлийн Сонгинохайрхан дүүргийн 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 23, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 38, 39, 40, 42, 43 дугаар хорооны нутаг дэвсгэрт явагдаж буй юм.

ИРЦ: 18-Р ТОЙРОГТ 43 ХУВЬ, 28-Р ТОЙРОГТ 45.8 ХУВЬТАЙ БАЙНА

НЭМЭЛТ: 13 ЦАГ

УИХ-ын нөхөн сонгуулийн ирц 18.00 цагийн байдлаар Сонгинохайрхан дүүргийн 28 дугаар тойрогт 45.8 хувьтай, Хэнтийн 18 дугаар тойрогт 43 хувьтай байна.

ИРЦ 28 ДУГААР ТОЙРОГТ 42.7 ХУВЬТАЙ, 18 ДУГААР ТОЙРОГТ 39.4 ХУВЬТАЙ БАЙНА

НЭМЭЛТ: 13 ЦАГ

УИХ-ын нөхөн сонгуулийн ирц 13.00 цагийн байдлаар 28 дугаар тойрогт 42.7 хувьтай, Хэнтийд 39.4 хувьтай байна.

ИРЦ: 18-Р ТОЙРОГТ 37.6 ХУВЬ, 28-Р ТОЙРОГТ 40.7 ХУВЬТАЙ БАЙНА

НЭМЭЛТ: 11 ЦАГ

УИХ-ын нөхөн сонгуулийн ирц 11.00 цагийн байдлаар, 18 дугаар тойрогт 37.6 буюу 19 076 иргэн, 28 дугаар тойрогт 40.7 хувь буюу 46 287 иргэн саналаа өгчээ.

Энэ сарын 10-нд болсон нөхөн сонгуулийн санал хураалтын ирц 18 дугаар тойрог буюу Хэнтий аймагт 37.04 хувь, 28 дугаар тойрог буюу Сонгинохайрхан дүүрэг 39.61 хувийн ирцтэй байсан. Тодруулбал, нийт 148 хэсгийн хорооноос Хэнтий аймагт 16, Сонгинохайрхан дүүрэгт нэг хэсгийн хороонд ирц 50+1 хувийг давсан бол бусад хэсэгт бага үзүүлэлттэй байлаа. Иймд нөхөн сонгуулийн нэмэлт санал хураалтыг зохион байгуулах болсон юм. Иймд өнөөдрийн нэмэлт санал хураалтаар ирц хүрээгүй хэсгийн сонгууль өгөөгүй иргэдийн саналыг авч байна.

НӨХӨН СОНГУУЛИЙН НЭМЭЛТ САНАЛ ХУРААЛТ ҮРГЭЛЖИЛЖ БАЙНА

НЭМЭЛТ: 10.00 ЦАГ

Улсын Их Хурлын 18, 28 дугаар тойргийн нөхөн сонгуулийн нэмэлт санал хураалт үргэлжилж байна.


УЛСЫН ИХ ХУРЛЫН 18, 28 ДУГААР ТОЙРГИЙН НӨХӨН СОНГУУЛИЙН НЭМЭЛТ САНАЛ ХУРААЛТ ЭХЭЛЛЭЭ

Монгол Улсын Их Хурлын сонгуулийн тухай хуулийн 78 дугаар зүйлд заасны дагуу Улсын Их Хурлын 18, 28 дугаар тойргийн нөхөн сонгуулийн нэмэлт санал хураалт 2021 оны аравдугаар сарын 16-ны Бямба гаригийн 07:00 цагт эхэллээ. Нэмэлт санал хураалтын үйл ажиллагаа 22.00 цаг хүртэл үргэлжилнэ.

УИХ-ын 18, 28 дугаар тойргийн нөхөн сонгуульдаа идэвхтэй оролцохыг хүсч, Сонгуулийн ерөнхий хорооноос сонгогчиддоо хандан уриалга гаргасныг бүрэн эхээр нь хүргэе.

УРИАЛГА

Монголчууд бид төрт ёсоо дээдэлж, төрийн сонгуульдаа хүндэтгэлтэй хандаж, иргэний эрх, эрх чөлөөгөө эрхэмлэж ирсэн сайхан уламжлалтай ард түмэн. Иргэдийн улс төрийн сонгох, сонгогдох эрх нь хүний амьд явах эрхтэй агаар нэгтэй, ямар ч үед хязгаарлаж үл болох, үндсэн эрх юм. Тиймээс тусгаар тогтносон, бүрэн эрхэт улсын сонгогч Та бүхэн хэнээс ч үл хамааран, бусдын нөлөөнд үл автан, айх айдасгүй, эргэлзэх эргэлзээгүйгээр сонгуульдаа идэвхтэй оролцож, төрд илгээх өөрийн төлөөллийг сонгоно уу.

Сонгуулийн үйл ажиллагааг хуулийн хүрээнд ил тод, нээлттэй, шударга, хүндрэл чирэгдэлгүй явуулахын тулд сонгуулийн байгууллагын зүгээс шаардлагатай бүх арга хэмжээг авч ажиллахаа илэрхийлж байна. Монгол Улсын Их Хурлын сонгуулийн тухай хуулийн 78 дугаар зүйлд заасны дагуу Улсын Их Хурлын 18, 28 дугаар тойргийн нөхөн сонгуулийн нэмэлт санал хураалт 2021 оны 10 дугаар сарын 16-ны бямба гарагт 07:00-22:00 цагт явагдана.

Нэмэлт санал хураалтын ирцийн мэдээг https://turnout.gec.gov.mn/ цахим хуудсаар нийтэд байршуулж, санал авах 131 хэсэгт сонгогч саналаа бусдаас хараат бусаар, аюулгүй нөхцөл байдалд өгөх боломжийг хангаж, санал авах бүхий л үйл явцыг дүрс бичлэгээр баримтжуулж, хяналт тавьж, Сонгуулийн байгууллагад хамаарах зөрчил, дутагдлыг нэн даруй засч залруулж шуурхай ажиллах болно.

Нөхөн сонгуулийн нэмэлт санал хураалт Улсын Их Хурлын 18 дугаар тойргийн 73 хэсэг (Хэнтий аймгийн Хэрлэн, Дадал, Дархан, Баян-Адарга, Дэлгэрхаан, Галшар, Биндэр, Мөрөн, Бор-Өндөр, Батноров, Цэнхэрмандал, Норовлин, Баянмөнх-1, 2-р баг, Батширээт, Баянхутаг, Өмнөдэлгэр сум/-т, Улсын Их Хурлын 28 дугаар тойргийн 58 хэсэг /нийслэлийн Сонгинохайрхан дүүргийн 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 23, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 38, 39, 40, 42, 43 дугаар хороо)-т болох тул эхний санал хураалтад оролцоогүй сонгогч Та бүхнийг хүрэлцэн ирж, саналаа өгөхийг уриалж байна. Сонгогч Таны санал чухал.

МОНГОЛ УЛСЫН СОНГУУЛИЙН ЕРӨНХИЙ ХОРОО

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ЗөвЗөв
4
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

46 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-10-16 150.129.142.182

АРДЧИЛАЛ ГЭДЭГ ЧИНЬ ХУВЬ ХҮНЭЭС Л ЭХЛЭНЭ ШҮҮ ДЭЭ БУСДЫГ ХҮНДЛЭХ ОЛОНХИ ОО ДАГАХ УУЧИЛАЛ ГУЙЖ СУРАХ ОЛОН НИЙТИЙН ГАЗАР БИЕЭЭ ЗӨВ АВЧ ЯВАХ БУРУУГ БУСДАААС БИШ ӨӨРӨӨСӨӨ ХАЙЖ ХУЛГАЙ ЛУЙВАР ХИЙХГҮЙ БАЙХ БУСДЫН ЭРХ ЧӨЛӨӨНД ХАЛДАХГҮЙ БАЙХ ГЭХХ МЭТ ОДООГИЙН МОНГОЛД ӨРНӨӨД БАЙГАА АРДЧИЛАЛ БОЛ БУСДЫГ БУРУУТГАХ ГҮТГЭЖ ХАРЛУУЛАХ ГАДНЫ ЗАХИАЛГААР ОЛОН НИЙТИЙГ ТУРХИРАХ ЖАГСААЛ ЦУГЛААНД УРАЙЛАН ДУУДАЖ ЗАМААС НЬ ХАЯЖ АМИА БОДОХ ИЛТЭЭР ДОРОМЖИЛОХ ГЭХ МЭТ АВИР НЬ ЖИНХЭНЭ ФАШИСТ АНАРХИСТ АВИР ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2021-10-16 150.129.142.182

ЖИШЭЭ НЬ ДЭЛХИЙН БУСАД ОРОНД ТАЛБАЙ ДЭЭРЭЭ НОВШИРЧ ХЭВТЧИХЭЭД БҮР ҮХХЭЭРЭЭ АЙЛГААД ИНГЭЖ БУСДЫГГ ДАРАМТАЛЖ ХЭВТЭХГҮЙ БАЙГАА ХУУЛИАР ОЛГОСОН ЭРХЭЭ ХЭТРҮҮЛЖ БАЙНА ДУУЧИН ЖАВХЛАН ӨЧИГДӨР ХАРЖ БАЙХАД ДАРГА НЭРЫН ӨРӨӨ ИЙМ БАЙНА ЯДАРСАН АРДУУД НЬ ИЙМ БАЙНА Ч ГЭХ ШИГ АЖИЛЫН ЗАР ЗӨНДӨӨ БАЙНА АЖИЛД ОРООД БАЙГАА НЬ ХЭД БИЛЭЭ ЕР НЬ ТЭГЭЭД ХҮЛЭМЖИЙН АЖ АХУЙ БАЙГ ГЭХЭД ХАШААНДАА ТӨМС НОГООГОО ТАРИАД АМЬДАРЧ БАЙГАА НЬ ХЭД БИЛЭЭ ТЭР АРДЧИЛСАН ОРНУУДАД ЧИНЬ ӨРХ БОЛГОН Л ХАШААНДАА АЖ АХУЙ ЭРХЭЛЖ БАЙЖ

Avatar

Зочин 2021-10-16 150.129.142.182

ОДОО КОММУНИСТ ХУВЬСГАЛ ХИЙХ ГЭЭД БАЙГАА ЮМУУ ХААШАА ЮММ БЭ АНЫХАН . НӨГӨӨ ЭНЭ ЧИНЬ АРИУН ЯВДАЛ УУ ГЭДЭГ ШИГ БУСАДРУУ ДАЙРЧ ДАВШИЛЖ ДАРАМТЛАХАА БОЛИОРОЙ ТЭРТЭЙ ТЭРГҮЙ АРД ТҮМНИЙ СОНГОЛТЫГ ШҮҮЖ ДАРАМТЛАХ ЭРХ ХЭНД Ч БАЙХГҮЙ ШҮҮ АНЫХАААН НЭГ МӨР МӨХӨЖ ЯВАА НАМАНЦАР ЯАЖ Ч ТАРХИ УГААЛАА ГЭЭД ОДО ӨНГӨРСӨН

Avatar

Зочин 2021-10-16 103.229.122.143

2 дахин сонгууль явуулахад ард түмэн саналаа өгсөнгүй! Энэ юу гэсэн үг вэ?? Эрх баригчид усан тэнэг биш л бол үүнд ноцтой дүгнэлт хийх хэрэгтэй!!! МАН энэ янзаар 4 жил явбал 2024 онд та нар улс төрийн тавцангаас бүрмөсөн арчигдаж магадгүй шүү!!!

Avatar

Зочин 2021-10-16 192.82.73.105

Энэ нөхөр бол дээрх сэтгэгдэлд бичсэнчилэн барууны тэр жинхэнэ ардчиллынхаа эсрэг,буруу хандлагатай, туйлширсан үзэлд хэт автсан засрашгүй анархистүүдийн нэг л байна.Ийм үзлийг эрүүл хүн бүр дэмжихгүй.

Avatar

Зочин 2021-10-16 66.181.188.83

Сахал Билэгтийн шулга Батшугал олж илээд юу хийж хуйхаа маажнөө

Avatar

Зочин 2021-10-16 66.181.187.221

АН гэхээр хаа сайгүй айдаг болчлоо ш дээ!! Одоо эд нар больчмоор юмаа!! Бас л луйвардуулчлаа гээд орилоод эхлэх байх даа!! ХVН хамаагүй дээр!

Avatar

МОНГОЛ ХҮН 2021-10-16 202.131.225.197

ЭНЭ ШУЛГА, ТЭНЭГДҮҮ БАЦААНААС БОЛЖ ТАТВАРЫН МӨНГӨ УРСАЖ БАЙНА. НЭРЭЭ ТАТАХ СЭТГЭЛ Н.ЭНХБАЯР, ЭНЭ ДАГАВАР ХҮҮ ШУЛГА ХОЁРТ АЛГА УУ. ТА НАРТ АРД ТҮМЭН ӨРГҮЙ ШҮҮ

Avatar

/*-*/ 2021-10-16 49.0.142.18

Мөнгө тараагаад л гараад ирлээ, МАН-аас бусад нам эвслүүд тараагаад байх сохор зоос ч байхгүй

Avatar

Зочин 2021-10-16 43.242.243.101

Оюун-Эрдэнийг хот хөдөөгүй дэмжиж байгаа юм байна, энэ хүнд хэцүү үед чадлаараа л зүтгэж байгааг нь ойлгоцгоож байна даа,
АН нам Монголын хамаг үйлдвэр уурхайг сорчлон луйвардаж байгаад Хүрэлсүх, Оюун-Эрдэнэ нарт баригдаж хоншоороо тас цохиулаад буцааж хураалгаснаас хойш Монголчуудын дунл нэр хүндгүй болсон доо,
Одоо бас энэ вакцин орж ирэхээс эхлээд л вакцинжуулах ажлыг гацааж саатуулж, гутааж Монголчуудыг эрүүл мэнд, амь насаар хохироож байгаа учир санал өгөхгүй гэцгээж байгаа юм гэсэн,

Avatar

Зочин 2021-10-16 66.181.188.83

Гуцаарай хогийн мал аа

Avatar

АН -ЫХАН ХААНА ЯВНАА ⁉️ 2021-10-16 202.126.88.200

Энэ АН-ыхан яачихсан юм бэээ ???

Avatar

Zochin 2021-10-16 202.126.89.221

Хөгшин хонины насгүй болсон өвгөнчүүлийг оруулдаг АН татан буувал таарна.

Avatar

Зочин 2021-10-16 202.126.88.200

📌ХЯТАДЫН КОММУНИСТ НАМЫХАН ИХ СҮРХИЙ, ОДОО БОЛТОЛ ХУ ЖИНТАО, ЗЯНЬ ЗЯМИНЬ НАРАА ТҮШЭЭД, ӨРГӨӨД АИХ-ДАА СУУЛГАСААР БАЙДАГ ЮМ БИЛЭЭ ТЭДНИЙХЭЭ ҮГИЙГ СОНСДОГ ГСН ҮГ. МОНГОЛЫН МАН Ч ЯЛГААГҮЙ ЛҮНДЭЭЖАНЦАН, НЯМДОРЖ НАРАА УИХ-Д УРИЛГААР СУУЛГАДАГ.
📌 АРДЧИЛСАН НАМЫХАН АХМАД ҮЕЭ ХҮНДЛЭЕ ‼️ ЁС СУРТАХУУНТАЙ , ХАРИУЦЛАГАТАЙ БАЙМААР.

Avatar

Зочин 2021-10-16 103.229.122.143

Монголын төрд чин үнэнч шударгаар зүтгэсэн хүнийг Төр эргэж хардаггүй, харин ч "хог" дээр хаядаг, ядрах үед нь тэтгэдэггүй!! Тийм учраас монгол хүн төрд ажиллах хугацаандаа гагцхүү хувиа л боддог! Гэтэл БНХАУ төрд зүтгэсэн хүнээ дараа нь санаа зоволтгүй амьдрах нөхцөлийг хангаж өгдөг учраас тэд (дийлэнх олонх) нь төрд байхдаа хулгай хийдэггүй!!!

Avatar

МОНГОЛ ХҮН 2021-10-16 202.55.191.130

МУУ МУУХАЙ ХҮМҮҮС ӨӨРСДИЙНХ НЬ ТОЛГОЙ ДЭЭР ГАРААД, ӨТГӨН ШИНГЭНЭЭ ХҮРТЭЛ АСГАЖ БАЙХАД ТООХГҮЙ СУУДАГ "АРД ТҮМЭНД" ЯРИХ ЮМ НАДАД БАЙХГҮЙ… ГЭЖ БИЧГИЙН ИХ ХҮН Л.ТҮДЭВ ГУАЙ НЭГЭНТЭЭ ХЭЛЖ БАЙЖ. ЭНЭ СОНГУУЛЬ ЯГ Л ТИЙМ БОЛЖ

Avatar

ЗОЧИН 2021-10-16 202.126.89.6

БУУРАЛ БААТАР ШАРАА БОЛЖ ДЭЭ ! БАЙРНЫХАА ГАДАА НАРЛААД СУУСАН ЧИНЬ ДЭЭР БИЗ ДЭЭ ! ШИВШИГ .

Avatar

Зочин 2021-10-16 192.82.69.239

Сонгинохайрхан хайрханы хан минь дээ толгойгоороо биш ходоодоороо сонгууль өгдөг чинь яаж байгаа юм бэ

Avatar

ХУД-ийн сонгогч Ш.Раднаа: МАН-тай өрсөлдөх улс төрийн хүчин алга. 2021-10-16 103.26.195.245

МАН-д яагаад сонгогчид илүү санал өгөөд байна гэвэл, өрсөлдөгч нам алга. АН хагалдаад хүч нь тарамдсан. Нэр хүндгүй болсон хоёр хүнийг нэр дэвшүүлсэн.ХҮН орон нутагт хөлгүй.Бусад намуудыг хэн ч мэдэх ч үгүй, мэдлээ ч тоохгүй. МАН-ын нэр хүнд өнгөрсөн сонгуулиас хойш буурсан ч өрсөлдөгч байхгүй учир илт давуу ялж байна.АН-ын партизануудыг ч, хэн ч мэдэхгүй шинэхэн туршлагагүй залуучуудыг ч сонгогчид тоохгүй байна.Олонд танигдсан, дундаж насны, боловсролтой хүмүүсийг удирдлагаар сонговол ононо.

Avatar

Зочин 2021-10-16 203.91.118.254

Сонгиночууд азгүй юмаа сонгох хүн байхгүй

Avatar

Зочин 2021-10-16 203.91.118.254

мөнгө тараагаад ч нэмэргүй болж байна даа Батшугар их мөнгө тараасан одоо шархаа нөхөх гээд улайрна аав нь сайн туршлагатай үеийн үед тарааж ирсэн

Avatar

Зочин 2021-10-16 192.82.73.105

АН-ын нөхөд иргэдийн эрх ашгийн эсрэг бодлого явуулж,бүхнийг нурааж сүйтгэж, нийгмийн итгэлийг бүрэн алдажээ. Одоо хийж чадах ганц зүйл нь гүтгэлэгзохиох,, бусдын нэр төр рүү дайрч давшлах, доромжлох явдал л болоо юу даа.

Avatar

Арай шүү 2021-10-16 66.181.187.148

Хэнтийн засаг дарга нэр хүнд муутай л бн даа чааваас

Avatar

Зочин 2021-10-16 202.21.107.111

50 хувь хүрчихээсээ. Сонгууль нэрээр ажил хийж мөнгө аваад байна ш дээ.

Avatar

Лорд 2021-10-16 64.119.18.52

Ирц хүрэхгүй бол больчихооч! Тэртэй тэргүй 74 илжиг төрд багадаагүй тэнэгтэж байна

Avatar

Зочин 2021-10-16 150.129.141.28

Сонгууль явуулаад яадаг юм тэртээ тэргүй луйвардана

Avatar

Зочин 2021-10-16 202.179.26.150

songuuliin uridchilsan dung gargachihaad sanal awch boldiimuu? Ene neg huuliin tsoorhoi ywaad bnu gu yu?

Avatar

Цог мн 2021-10-16 66.181.161.93

+17 ПИВО НТР ЗҮГЭЭР ЗАРЧААЧ ЯАДАГ ГАЙНУУД ВЭ.

Avatar

ИРГЭН 2021-10-16 202.55.188.44

Ирц тоондоо дахин хүрэхгүй бол хүнээ хүчээр гаргаж ирж хүчээр сонгогдсонд тооцох нь дээ өөр арга нь байхгүй юм байна даа.

Avatar

😀 2021-10-16 122.201.22.170

УИХ урдах тэнэгүүдээ яая гэж байхад Сонгинохайрхан дүүргээс бас нэг солиот нэмэгдэх нь дээ

Avatar

Zochin 2021-10-16 202.126.89.156

АН ийнхан Хүн намд хадаг барьж дагаар ор өөр арга байхгүй. АН д одоо хөгшин хоньны насгүй болсон хэдэн өвгөн л байна өөр юм алга.

Avatar

Зочин 2021-10-16 103.212.116.150

За ашгүй дээ. Ямартай ч 50 хувь болох нь.

Avatar

Иргэн 2021-10-16 202.179.26.114

Хичнээн олон хүний ажил хөдөлмөрийг алдагдуулж, хичнээн бизнест саад болж байдаг сонгууль вэ, энэ балиар юмнууд ертөницөөс зайлж, монголын ард түмний нурууг амраагаасай. Өөр юу хэлэх юм бэ

Avatar

Зочин 2021-10-16 202.179.26.150

MAN ilt davuu bdlaar yldag bolj. Tsaashid ch ylsaar bh bololtoi.

Avatar

Зочин 2021-10-16 202.126.90.14

Хар машины луйвар,булхай мөнгөөр санал худалдаж авч байж л илт давуу ялж байгаа биз дээ.Өөр юу ч байхгүй.

Avatar

Зочин 2021-10-16 139.5.218.223

haana yalaad baina? irts hurehgui baina

Avatar

Зочин 2021-10-16 64.119.17.92

40 хувь худлаа болчихлоо шүү

Avatar

ссс 2021-10-16 202.55.188.105

Өмнөх дүн дээр нэмэгдэж явна.

Avatar

Иргэн 2021-10-16 202.9.46.11

Энэ тойргийн хорооны МАН ын луйварчид худлаа мэдээлэхээ болиочдээ. 10 ч хүрэхгүй ирцтэй байхад 40 гаран хувьтай гээд худлаа мэдээлэх юмдаа. Одоо орой болоход бараг 100 хувь ирцтэй байна, Батшугар ялав, гээд л мэдээлэхнэдээ МАН ын хулгайчууд!.!!!

Avatar

Zochin 2021-10-16 192.82.71.131

Songuuli geed naad balai umnaas chini uneheer zalhaj bna?! Songolt bhgui deer ni har mashin gej programmchilsan hairtsag?! MAN gej huchee negtgeed avsan MANgas bidnii songoh gesen humuusiig yanz bureer gaduurhaj gutgej doromjilj shorond hiine?! Turiin apparat ni buren bureldehuuneeree MANgartaj guitslee?! Songuuliin erunhii horoo gej bas har haltar iim baihad uyn songuuli zugeer boli!!! Tarsan ni hamaagui deer??!!!

Avatar

Зочин 2021-10-16 202.21.109.137

ннаад новшийн сонгуулиа болиод тэр Батшугараа шууд л сонгооч дээ. Тэртээ тэргүй л та нар сонгоно гээд шиййдэээд яриад тохирчихсон биз дээ сдааааа нар ааа

Avatar

УИХ ТАР ‼️ 2021-10-16 202.126.88.200

ХЭНИЙГ НЬ Ч СОНГОХГҮЙ ЭЭ ⁉️ УИХ ТАР ‼️

Avatar

ДЭЛХИЙГ МОНГОЛЫГ БААБАА ГЭЭД МОНГОЛТОЙ ХИЛЭЭЭ ХААЖ БНА 1 2021-10-16 202.126.88.200

МАН СОНГУУЛЬ БОДОХООРОО Л БҮХ ЮМЫГ БОЛНО, БҮТНЭ, ОК ГЭЖ ХУДЛАА ЯРИНА…ЗГ НЬ ӨНГӨРСӨН ХАВАР ЕӨК-ИЙН СОНГУУЛИЙН ӨМНӨ МЭДЭГДЭЛ ХИЙХДЭЭ "МОНГОЛ УЛС 7 САРД ХЭВИЙН АМЬДРАЛДАА ОРНО" ГЭЖ БСАН Ч ХУДЛААААА БАЙСАН, ОДООО БОЛ "БАЙДАЛ ТОГТВОРЖИЖ БНА" Ч ГЭХ ШИГ ГЭТЭЛ ЭРЭЭН, СОЛОНГОС,….ДЭЛХИЙ МОНГОЛТОЙ ХИЛЭЭ ХААЖ БАЙХ……ХЭНД НЬ ИТГЭХ ВЭ ⁉️ ДЭЛХИЙД ҮҮ ⁉️ МАН-ЫН ЗАСАГТ УУ ⁉️

Avatar

Батсүх 2021-10-16 202.9.46.168

Холочиж х** сонгуулийн ерөнхий хороо тэртээ тэргүй хар машин чинь шийднээ соэгууль битгий өг

Avatar

Зочин 2021-10-16 202.126.88.200

УИХ ТАРВАЛ ТААРНА. СОНГУУЛЬ ӨГӨХГҮЙ. ДАХИН БОЛСОН Ч ӨГӨХГҮЙ.
ХҮҮК, СУМЪЯА 2 УЛСАА АВАРЦГААНА БИЗ ЯСНЫ ЭХ ОРОНЧИД

Avatar

ХАТУУ КАРАНТИЙН ТОГТООЖ УЛСААА ЦЭВЭРЛЭ ‼️ 2021-10-16 202.126.88.200

ДАХИН СОНГУУЛИАР ЯМАР ЭЛЭНЦГЭЭЭ ХИЙДИЙН ‼️ САНАЛААА ӨГӨХГҮЙ ‼️ УЛСААРААА ХИАРЧ БАЙХАД ‼️ БУШУУУ ХАТУУУ КАРАНТИЙНААА ТОГТОООГОООЧ ‼️ МАН СОНГУУЛЬ БОДОХООРОО Л КАРАНТИЙН ТОГТООЖ МӨНГӨ ТАРААЖ УЛСАА БОДСОН НЭРТЭЙ, СОНГУУЛЬ ДУУСАХААР БҮГДИЙН НЬ ХӨСӨР ХАЯЖ БНА ‼️

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж