Дэлхийн цирк байгуулах Асагийн мөрөөдөл замхрав уу? | News.MN

Дэлхийн цирк байгуулах Асагийн мөрөөдөл замхрав уу?

Дэлхийн цирк байгуулах Асагийн мөрөөдөл замхрав уу?

Дэлхийн цирк байгуулах Асагийн мөрөөдөл замхрав уу?

Улсын циркийн барилга доторхыг нураагаад жилийн нүүр үзэж байна. Тухайн үед Монголын үндэсний циркийн зүгээс 2020 оны долдугаар сарын 16-нд гаргасан мэдэгдэлдээ “Үзэгч, үйлчлүүлэгчдийн санал гомдлын дагуу Монголын үндэсний циркийн үндсэн хийцэд нөлөөлөхгүйгээр дотоод заслын ажлыг иж бүрэн шинэчлэн засварлаж байна. Засварын ажил долдугаар сарын 1-нээс эхлэн арваннэгдүгээр сарын 15-ныг хүртэл үргэлжилнэ” гэсэн.

Гэтэл өнөөдрийг хүртэл нурсан циркийн барилга бахь байдгаараа, нэг ч засварын ажил хийсэнгүй.

Улсын циркийн барилгыг 2008 онд менежментийн хувьчлалаар “Аса” групп эзэмшин Монголын үндэсний циркийг байгуулсан. Тэр цагаас хойш циркийн уран бүтээлчид Монголдоо цор ганц олон улсын стандартад нийцсэн барилгадаа бэлтгэл сургуулилалт хийхийн тулд улсаас сард 15 сая төгрөг төлж, "Аса" циркийг түрээсэлдэг гэдгийг уран бүтээлчид хэлж байсан юм.

Циркийн уран бүтээлчид бэлтгэл сургууль хийх байргүйгээс хэдэн хэсэг болж хуваагдан, тарж бутраад олон жил болж буй.

Монголдоо ганц гэгддэг энэ хөх асар сүүлийн жилүүдэд циркийн урлагийг хөгжүүлэх гэхээсээ илүүтэй ашиг хонжооны төлөөх бизнесийн байгууллага болсон гэх олны шүүмжлэл дагуулах болсон билээ. Сүүлд “Аса” циркийн зүүн талын өргөтгөлд их аваргын байгуулсан “Grand Circus” нэртэй өндөр үнэтэй ресторан нээлтээ хийж, олны танил эрхмүүдийг нээлтэндээ урьж оролцуулсан нь олны анхаарлыг татаад амжсан.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
БурууБуруу
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-10-15 103.26.193.36

Бүхэл бүтэн төр байж циркээ луйвардуулчихаад авч чаддаггүй ээ зайлуул гэж

Avatar

нураа 2021-10-15 64.119.23.45

нурууггааад шиниийг бар, нураачих

Avatar

иргэн 2021-10-15 66.181.188.170

Долгосүрэнгийн Дагвадорж дэлхийн цирк байтугай Монгол циркийг ч аваад явж чадсангүй, чадахчгүй. Эр хүн шиг байж Циркийг Төр, Түмэнд нь, Циркчидэд нь өгөх цаг болсон. МОНГОЛЫН ТӨР Ч МЕНЕЖМЕНТИЙН ГЭРЭЭГЭЭ ХЭРЭГЖҮҮЛЖ ЧАДААГҮЙ ДАГВАДОРЖООС ЦИРКЭЭ АВЧИХАЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙГАА НЬ ДЭНДҮҮ ГУТАМШИГ !!!

Avatar

Зочин 2021-10-15 192.82.87.156

Одоо буцааж аваад циркээ хөгжүүл зориулалтын барилга зориулалтаараа хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-10-15 202.126.89.187

Анх өгөхдөө энэ улсыг циркийн барилгагүй болгоорой гэж өгөөгүй юм бол буцааж авдаг юм уу нэг арга бодооч.хойч үеийнхэн Монголдоо цирк үзэж өсөх ёстой.

Avatar

Зочин 2021-10-15 66.181.187.221

Дарвайсан гvзээ Жэнкогоо долоогоол явж байгаа биз!! Манай улсад яг юу хийж бvтээсэн пязду вэ!?

Avatar

bii 2021-10-15 202.21.108.242

tsirkee butsaaj avaachee

Avatar

ИРГЭН 2021-10-15 202.55.188.44

13-н жил циркийн тоглолтын бараа харсангүй юу вэ энэ чинь!!!!

Avatar

Зочин 2021-10-15 66.181.177.129

Ээ хөөрхий тэнэг аргагүй л боловсролгүй хулгайч юмаа хайран цирк.Ямар тэнэг амьтан бэ циркээ буцааж ав ХЭДЭН ТӨГРӨГӨӨР АВСАН ЮМ ТҮҮНИЙГ НЬ ӨГӨӨД БУЦААЖ АВ ЗӨРҮҮ ЭНЭ ТЭР БОДОХ Ч ХЭРЭГГҮЙ ОЛДОГОО ОЛЧИХСОН БАЙГАА ШҮҮ

Avatar

Зочин 2021-10-15 66.181.161.88

өө заза ийм болгоод хаячихсан юм уу. тэнэг бөхчүүд угаасаа л ийм. толгой гэж цул булчин болсон дуракууд

Avatar

Zochin 2021-10-15 59.153.112.39

Циркээ энэ хулгайчидаас авья эднийхэн ер нь ямар гавъяатай гэж ингэж улаан цайм дээрэм хийдгийн ээж нь гэж нэг шуналын хүүдий авгай одоо болноо

Avatar

Zochin 2021-10-15 192.82.86.13

Монголын ард түмэн Долгорсүрэнгийн махан толгойтнуудад өргүй. Циркээ буцааж авая

Avatar

Иргэн 2021-10-15 202.126.88.230

Мөнхэрдэнэ залуугийн дайныг үзлээ.үнэхээр багадаа дүү нараа дагуулаад цирк үздэг цаг маань сураггүй болжээ.үнэн хараад сэтгэл гонсойж харамлах хайран цирк нэг гэр бүлийн гараар орж алга болжээ.гэтэл одоо хүртэл байргүй бгаа циркчидыг төр зсасгч анхаарахгүй.оюуэрдэнэ ахин 2яам гэж байхын оронд арайл дутуу сэтгэж ямарч ёсайд байх зангаараа харагдахгүйьарайл жижигдэнэ бна.өөр ёсайд аса хаах циркээ авч өгөх хэрэгтэй.нэнхбаяр гэж дандаа нам руу дайрсан нөхөр ахад өгсөн үнэн бол н.энхбаяр сугар шалгуу

Avatar

РАВДАН 2021-10-15 66.181.161.67

а**с НАМЫН ГИШҮҮН ДАВКА ГЭХ ШОРООН ЦАРАЙТЫН ЧИНЬ ХИЙСЭН АЖИО ИЙМ Л БАЙНА ДӨӨ ЭЛЬБЕК-ЖООРЖОО!

Avatar

РАВДАН 2021-10-15 66.181.161.67

ААНУУС НАМЫН ГИШҮҮН ГАЗАР ДОРООС УХААД ГАРГААД ИРСЭН ЮМ ШИГ ШОРООН ЦАРАЙЛСАН ДАВКА!

Avatar

Зочин 2021-10-15 202.131.244.210

Женко АН руу чирж ирсэн дээ

Avatar

Зочин 2021-10-15 66.181.181.28

Хошного Равдан андуураад байна. МАН-ын Долир Сугар Терийн емчийн хороон дарга байхдаа Асад егсен

Avatar

Гууль 2021-10-15 202.21.115.178

Иргэн Дорж байсан бол аль эрт трактороор түрүүлцэн байгаа

Avatar

зочин 2021-10-15 202.21.104.98

аса гэч алан бомбоо үхээсэй

Avatar

Иргэн 2021-10-15 202.126.89.199

Дугаар хорооны иргэнд өгөх ч үгүй, өгсөн бол өдийд дарамтлаад хурааж аваад юу болж байгаа бол?? Хууль хэрэгжүүлэх 2 стандарт.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж