Путин: АНУ өөрөө долларыг алж байна | News.MN

Путин: АНУ өөрөө долларыг алж байна

Путин: АНУ өөрөө долларыг алж байна

Путин: АНУ өөрөө долларыг алж байна

ОХУ-ын Ерөнхийлөгч Владимир Путин “Вашингтон өөрөө дэлхийн голлох валют ам.долларыг олон улсын хориг арга хэмжээний зэвсэг болгон ашиглаж, хяналтгүй хэвлэж, инфляцийг гааруулж, өрөө нэмснээрээ алж байна” гэж ярьжээ.

АНУ-ын хоригт өртсөн ОХУ тэргүүтэй улс орнуудад өөр валют хэрэглэхээс өөр сонголт үлддэггүй гэнэ. Тухайлбал, байгалийн хий, газрын тосоо зарахын тулд хоригт орсон улсууд криптовалют гэх мэтийг ашиглах шаардлагатай болдог аж. Гэхдээ Путин одоохондоо криптовалютыг албан ёсоор хэрэглэж эхлэхэд хэтэрхий эрт байна гэж дүгнэсэн билээ.

Путиний онцолсноор ОХУ одоохондоо эрчим хүчний наймаанд ам.доллар ашиглахдаа дургүйцэхгүй байгаа ч яваандаа ам.доллараас бүрэн салах төлөвлөгөөтэй байгаа аж. Гэхдээ түүнийхээр бол АНУ бодлогоо өөрчлөлгүй энэ хэвээрээ удвал хүссэн хүсээгүй ам.долларын үнэ цэнэгүй болох аюултай гэнэ.

Мөн ажиглагчдын үзэж байгаагаар АНУ-ын холбоотнууд ч ам.доллараас хараат бус болохыг эрмэлзэж эхэлсэн байна. Түүнчлэн зөвхөн хориг арга хэмжээнээс гадна Вашингтон өөрөө дотооддоо хяналтгүй мөнгө хэвлэж, өрийн хэмжээгээ нэмсээр байгаа нь ам.долларын үнэ цэнэгүй болоход ихээр нөлөөлөх бололтой.

Эх сурвалж: RT

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

42 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-10-14 103.212.117.121

Путин аугаа удирдагч,дэлхийн хvн,

Avatar

Зочин 2021-10-14 64.119.25.17

Өнөөдөр ч долларын ханш унасаар л байгаа. Учир нь төв банк нь их хэмжээний цаасан мөнгө хэвлэсээр л байгаа нь долларын ханшийг навс унагаж, инфляци өсөхөд хөөрөгдсөнөөр АНУ-засгийн газрын нийт өр 32 000 000 000 000 ам доллар болсон байна. Энэ нь долларыг гадаад тооцоондоо өргөн хэрэглэдэг дэлхийн ихэнхи улс гүрнүүдэд бараа, үйлчилгээ үнэтэй болж цалин, орлого нь үнэгүйдэхэд хүргэсээр л байна даа.

Avatar

Зочин 2021-10-14 139.5.216.14

Энэ нэг юүмны нүүр царай нь яацын бээ. Баахан ботокс шахуулж дээ.

Avatar

Зочин 2021-10-14 66.181.161.88

Dollor neg l udur hreggui bolno

Avatar

ҮНЭН 2021-10-14 103.26.193.224

БИТГИЙ САРЛАГТ

Avatar

Зочин 2021-10-14 5.199.143.202

>> Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-10-14 103.57.93.9

ӨНӨӨДӨР ТУСГААР ТОГНОСОН УКРАИН УЛСЫН БАЯРЫН ӨДӨР ЮМ БАЙНА,,,ЭХ ОРНОО ХАМГААЛАГЧИДЫН ӨДӨР ГЭНЭЭ,,,,ТУСГААР ТОГТНОЛ ЭРХ ЧӨЛӨӨ ЭХ ОРОН ГАЗАР НУТГИЙН БҮРЭН БҮТЭН БАЙДЛЫН ТӨЛӨӨ ХАЛУУН АМЬ БҮЛЭЭН ЦУСАА УРСГАН ТЭМЦЭЖ БАЙГАА УКРАИНЫ ЭРЭЛХЭГ ХӨВГҮҮДЭД БАЯРЫН МЭНД ХҮРГЭЕ,,,УКРАИН УЛС МАНДАН БАДРАГ,,,,Слава защитникам и защитницам Украины !!! С праздником Вас !

Avatar

Зочин 2021-10-14 64.119.17.110

Украйн улс гэж түүхэндээ байгааагүй. Оросууды хүчээр анх удаа төрт улс байгуулагдсан. Украйны газар нутагт хэнч халдаагүй, халдах ч үгүй уучлаарай. Хохолууд угаасаа урвагчид шүү. Фашистууд орж ирэхэд баруун украйн шууд уравсан шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-10-14 192.82.89.113

ХАЛИМАГЫН МОРЬТ ХОРОО УЛААН АРМИЙН ЭСРЭГ БААТАРЛАГААР ТЭМЦЭЖ БАЙВ,,,,ҮСЭРСЭН ЦУС ТАСАРСАН МАХ ХАЛИМАГ ТҮМЭН ЭРХ ЧӨЛӨӨНИЙХӨӨ ТӨЛӨӨ ИТГЭЛ ҮНЭМШИЛТЭЙГЭЭР ЕСӨН ЦАГААНЫ БЭЛЭГ БАРЬЖ ГЕРМАНЫ ТАЛД НЭГДЭН УЛААН ОРСУУДТАЙ ДАЙТАЖ БАЙЖЭЭ,,,,ГАЙХАМШИГТАЙ ТҮҮХ,,,

Avatar

Зочин 2021-10-14 66.181.187.221

Украйны тусгаар тогтнол гэж юу байхав дээ!! Тусгаар тогтнох гэж тэмцсэн гэвэл бүүр худлаа!! Угаасаа ямарч зүтгэл гаргалгүй байж байтал нэг сайхан нартай өглөө бялуу хуваахад бэлгэнд ороод ирсэн юм чинь!!! Ккк.Үнэгүй юм хүндгүй гэж.

Avatar

ҮНЭН 2021-10-14 103.26.193.224

БИТГИЙ САРЛАГТААД БАЙ ЧАМААС ҮМХИЙ ХУЛМАС ХАНХАЛААД БАЙНА ХАХХАХА

Avatar

ҮНЭН 2021-10-14 103.26.193.224

хэхэ ОРОСЫН РУБЛЬ х*******ы АЛЧУУР ШҮҮ ДЭЭ ПУТИН Л А Л К А БИТГИЙ Ш А А Л Д А А

Avatar

amerikiin ireedvi bvvdger bgaa shuu.dollar hevleed amidardag ve ni duusah gej bna.. 2021-10-14 103.212.119.212

delhiin olon oron valtiin nootsoo alt, evro funt sterling swiss frank geh busad nootsoor bvrdvvlij bna. deer amerikiin or 28 trillion bolj tolj diilehgui bolson todrhoi bolood bga. amerikuud het iheer dollar hevlej taraaj bgaa ni svirel bolonoo. iran venuseli metiin olon oron dollaraar hudaldaa hiihee bolson do.orosiin dollariin nootsoo bagasaj bga.hyatad udahgui tegenee.hedhen jiliin daraa hyatad 1-r ediin zasagtai bolonoo.dollariin noerhol bagasaad l bga.odoo delhiin hudaldaanii 35

Avatar

Зочин 2021-10-14 103.57.93.9

ПУТИН ОРСЫН АРД ТҮМНЭЭ 20 ЖИЛ ТОНОН ДЭЭРЭМДЭЖ,ХӨРШ ОРНУУДАА ЭЗЛЭН ТҮРЭМГИЙЛЖ ХЭДЭН МЯНГАН ХҮНИЙ АМЬ НАС ЦУС НУЛИМСААР ГАРАА УГААСАН ЭНЭ ЗУУНЫ 1 НОЙМЕРЫН а******н,,,,ГЭМТ ХЭРЭГТЭН,,,,,

Avatar

Элбэгээ 2021-10-14 202.9.40.225

Аанхаадаа хошногодуулсаар л байнуу баабар лалрааааа

Avatar

ҮНЭН 2021-10-14 103.26.193.224

Тонил г и ч и й минь

Avatar

Зочин 2021-10-14 64.119.17.110

Орос оронд Путин шиг удирдагч хэрэгтэй. Чинийхээр бол манай 76 шиг хүмүүс хэрэгтэй юү

Avatar

Зочин 2021-10-14 192.82.89.113

ОРОС ОРОНД ХЭН ЮУ ХЭРЭГТЭЙГ ХЭЛЭЛЦЭХЭД ЧИ БИД ХОЁРЫН ОЮУНЫ ЧАДВАХИ ҮНЭХЭЭР ХҮРЭХГҮЙ,,,БҮР ЯАГААД Ч БАРАХГҮЙ,,,,а**а ГЭСЭН Ч ЧАДАХГҮЙ,,,,АЛТ МӨНГӨ ӨГНӨ ГЭСЭН Ч ДИЙЛЭХГҮЙ,,,,

Avatar

Зочин 2021-10-14 202.21.109.52

Энэ хүн Путин мөн юм уу?Анхны Путины царай одоонийхоос өөр харагдаад байгаа юм даа.Хэрэв өөр Путин юм бол нөгөө анхны Путин хаана байгаа юм. Оросууд бол Путин хөгширөөд ийм царайтай болчихсон гэж гүрийнэ дээ.

Avatar

Зочин 2021-10-14 192.82.73.105

Путины эсрэг барууны сурталчилгааны аргын нэг нь Путин аль эрт нас барсан түүний оронд дуураймал Пүтин бий гэсэн сурталчилгаа.

Avatar

Putin 2021-10-14 202.21.109.121

БИ Ч АНХ ӨӨР ХҮН БОЛСОН БАЙНАА ГАЙХСАН

Avatar

Хаха 2021-10-14 202.21.109.121

ПУТИН АЛУУЛСАН 2015 ОНД КРЫМИЙН ДАРАА

Avatar

Хаха 2021-10-14 202.21.109.121

ПУТИНИЙГ АЛУУЛС АН ГЭЖ АВГАЙ НЬ ХЭЛСЭН

Avatar

Putin 2021-10-14 202.21.109.121

НҮД НЬ ӨӨР

Avatar

Зочин 2021-10-14 185.212.169.102

Путин маш зөв хэлжээ. Энэ дэлхийн улс орнуудын тэнцвэртэй байдлыг хадгадлах нь маш чухал.

Avatar

Zochib 2021-10-14 103.212.116.59

Avilgachin daranguilagch Oros uls Stalinii ued iim daranguilal baigaagui! Oros hurdan zadarch olon undesten erkh chuluutei boloosoi!

Avatar

Zochin 2021-10-14 103.212.116.59

Teneg, aluuchin, daranguilagch z**l

Avatar

irgen 2021-10-14 202.126.90.113

Барууныг дэмжээд хаа хүрэхээ сүүлийн 30 жилийн завхралаар дүгнэж болох юм ер нь эцэстээ алт л үлдэх бий дээ

Avatar

Зочин 2021-10-14 192.82.88.195

Baruunii hugjliin zamaar 200 orchim uls oron zamnaj bna. Orosiin zamaar 10 garuihan uls zamnaj yavsnaa ihenh ni boliod, baruunii zamaar yavj bna daa.
Ta gantsaaraa l Orosiin zamaar yavj bizdee !

Avatar

yagaad kommunist hyatad tegvel hogjood amerik chin dampuuraad bna.. 2021-10-14 103.212.119.212

odoo tegeed hardaa hyatad yagaad sotsiolist zamaar ybaad hogjij debshijeed bna. haan emh juram es surtahuun bainaa tend hogjil debshil bna..

Avatar

зочин 2021-10-14 202.131.245.10

Хятад социалист замаар яваад байгаа хэрэг үү? Чам шиг эргүүд л тохируулсан үгшдээ

Avatar

Зочин 2021-10-14 103.229.122.143

news.mn сайт ОХУ-ын сайт юм уу, хаашаа юм??? Мэдээний багц нь Путинээр дүүрчээ!!! Монголд Путинээс өөр мэдээлэхээр чухал асуудал алга уу???

Avatar

Зочин 2021-10-14 66.181.184.236

Гадны мэдээн дотроос Путин чухал шүү. Маргаашаа боддог, энэ төр улсаа үр хүүхэддээ өвлүүлж үлдээхийг хүссэн бүхэн тэрнийг ойлгоно доо.

Avatar

Зочин 2021-10-14 150.129.140.180

Тийм шүү

Avatar

Зочин 2021-10-14 64.119.17.92

сОГТУУ ТЭТГЭВРИЙН ӨВГӨН ПУТИНЭЭ МАГТСААР УУ

Avatar

Зочин 2021-10-14 202.21.97.30

АНУ тэр байтугай хятадын юанийг хүртэл зарим төрлийн худалдаанд хэрэглэхээс татгалзахыг уриалсан байсан!!! Монголын хувьд ХОЁР ХӨРШӨӨ ДАВЖ ХАРЬЦАНА ГЭЖ ХООСОН МӨРӨӨДӨГЧИД Л олшроод байна даа зайлуул. Эцсийн эцэст хүн мөнгө биш хоол л иддэг байхгүй юу…

Avatar

Зочин 2021-10-14 66.181.184.236

Хоосон мөрөөдөгч гэж их гоё өргөмжилжээ. Үнэн хэрэгтээ хоосон толго….нууд гэмээр ч юм шиг.

Avatar

Зочин 2021-10-14 192.82.88.195

3 dahi hurshiin bodlogo bol Mongoliin eh oronchdiin svvliin 110 jiliin muruudul yumaa !

Avatar

Зочин 2021-10-14 107.127.39.29

Оросын пропаганда…..Раша түдэй…..нус цэг эмэнийхэнд овоо хэдэн зоос өгсөнюм байгаа биз

Avatar