Их Британи ОХУ-ыг хулгайд гүтгэсэндээ уучлалт гуйжээ | News.MN

Их Британи ОХУ-ыг хулгайд гүтгэсэндээ уучлалт гуйжээ

Их Британи ОХУ-ыг хулгайд гүтгэсэндээ уучлалт гуйжээ

Их Британи ОХУ-ыг хулгайд гүтгэсэндээ уучлалт гуйжээ

Их Британийн хэвлэл мэдээллийн хэрэгслүүд ОХУ-ын талаар худал мэдээлэл тарааснаа хүлээн зөвшөөрчээ. Тодруулбал, тус улсын хэвлэлүүд хэдхэн хоногийн өмнө, Sputnik V” вакцин бүтээхийн тулд Оросын тагнуулын албаныхан “AstraZeneca” вакцины мэдээллийг хулгайлсан гэж мэдээлсэн билээ. Гэвч тэд хуурамч мэдээлэл тараасандаа ОХУ-аас уучлалт гуйжээ. Улмаар ОХУ дотоодын вакцин бүтээхэд хөрөнгө оруулсан Оросын шууд хөрөнгө оруулалтын сан (RDIF)-гийн албан ёсны тайлбарыг нийтэлсэн талаар “Sputnik V Telegram” суваг мэдээлэв.

Оросын шууд хөрөнгө оруулалтын сан “The Sun”-д нийтлэгдсэн худал хуурмаг мэдээллийн хариуд албан ёсны мэдэгдэл гаргаж, Оросын “Sputnik V” вакциныг Оксфордын их сургуулийн вакцины судалгаан дээр үндэслэсэн хэмээн няцаалт хийжээ.

“The Daily Express” анхны хуурамч мэдээллийг тарааснаа хүлээн зөвшөөрч, мэдээллээ устгасны зэрэгцээ уучлалт гуйсан байна. Мөн “The Sun” мэдээллээ засч, оронд нь RDIF-ийн албан ёсны тайлбарыг нэмж оруулжээ. Хэвлэлүүд ОХУ-ын талаар худал мэдээлэл олонд түгээхдээ ямар ч тодорхой эх сурвалж дурдаагүй байсныг мэргэжилтнүүд онцолсон байна.

Их Британийн "The Sun"-д энэ сарын 10-ны өдөр ОХУ-ын тагнуулын албаныхан "Sputnik V" вакциныг бүтээхдээ Британи-Шведийн "AstraZeneca" компанийн вакцины мэдээллийг хулгайлсан тухай худал мэдээлэл нийтэлжээ.

Эх сурвалж: FORTUNE, RIA NOVOSTI, SPUTNIK

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ХахаХаха
4
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-10-13 104.244.79.6

== Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-10-13 103.111.68.3

Оросын тал овоо мөнгө нэхэмжлэх боломжтой бус уу.

Avatar

Зочин 2021-10-13 192.82.73.105

Монголчууд, хоёр хөршөө үзэн ядах үзэл дэвэргээд байвал сайнаа үзэхгүй.Ийм үзэл түгээж байгаа нөхөд бол улс орноо сүйтгэх,ард иргэдээс зовоож тарчлаах зорилготой л хүмүүс. Бид яагаад орон бүхэн, түүний иргэдтэй найрамдалтай харьцаж болдоггүй, заримтай нь заавал дайсагнаж байх ёстой юм.Хамгийн мулгуу хүмүүсийн л хүсэл элийрэл.

Avatar

Зочин 2021-10-13 103.229.122.143

Гарцаагүй нотлох баримт байхгүй учраас уучлалт гуйжээ! Нахальный улс бол тас гүрийнэ л дээ!

Avatar

Zochin 2021-10-13 64.119.17.13

Orosuudiig suuliin heden jil yamarch notolgooguigeer gutgeh kompant ajillagaa yavagdsan,gesen ch gutgeluud olon udaa hudal bsan n barigdsan

Avatar

казахстан долой 2021-10-13 64.119.25.212

ш.а.а ац аа манай ГЭС-ийг хэн улайран эсэргүүцсэн орос гахайнууд

Avatar

Зочин 2021-10-13 192.82.75.246

Эхлээд Молдавын нутгийг хувааж, Украинаас газар нутаг эзлээд Гүржээс 2 мужийг нь эзлээд ийм өөдгүй улсыг хэн өмөөрөх бэ?

Avatar

Оноч 2021-10-13 66.181.160.86

Тэр үнэн. Гээд одоо яаалтай в. Өмөөрөхгүй хэн ч өмөөрөхгүй. Гэхдээ чи яаж ч чадахгүй. Чи битгий хэл Америк Европын холбоо ч яаж чадахгүй байна. Угтаа тэд Оросыг тийм байдалруу нь түлхсэн. Оросууд хариуг нь барьсан нь тэр. Олон улсын харилцаа ингэж л явдаг.

Avatar

казахстан долой 2021-10-13 64.119.25.212

Оросууд The Sun сонинд 5 сая доллар хахуульд өгчээ. Спутник сайн юм бол оросын иргэд яагаад хийлгэхгүй өдөрт 1000 хүн үхэж, хоногт 25000 халдвар гараад байаа юм бэ

Avatar

Зочин 2021-10-13 202.21.108.22

Британчууд ичэхгүй. Астра байтугай дэлхийн хамгийн шилдэг вакцин болчлоо шд.

Avatar

Zochin 2021-10-13 66.181.169.122

Taltsaj alaltsahaasaa umnu medeelliin eh survaljiig n haraarai humuusee

Avatar

Зочин 2021-10-13 103.212.118.206

glkjphflfdfgd;lfd;fdg

Avatar

Оросын Спутник V үнэхээр сайн вакцин 2021-10-13 103.212.118.206

Анх тусламжаар ирсэн "AstraZeneca" 2 тун хийлгэсэн Монголчууд хамгийн ихээр ковидоор өвдсөн. Зарим хүн 2 тунтай мөртлөө маш хүнд өвдсөн. Спутник V бол хүндрэлээс 100 хамгаалдаг нь үнэн.

Avatar

Oрос Хятад ингэж мэлзэхгүй уучлал гуйдаг 2021-10-13 108.53.177.147

Ядаж баримт нотолгоотой баригдсан үедээ тэгчихдэг бол дэлхий ир эрүүлжмээр байна

Avatar

зочин 2021-10-13 202.21.100.210

Оросыг Хитадыг муу болгож байвал юу ч хамаагүй болсон цаг!! Юм л байвал овоолоод бай!! Удахгүй Ши, Пүтин хоёр нийлж байгаад хүүхэд хүчинджээ!! гэсэн мэдээ гаргахаас ч буцахгүй болсон цаг!! Ккк.Яг манай МАН-тай адилхан.

0 0
Хариулах

Avatar

Зочин 2021-10-13 66.181.187.221

Оросыг Хитадыг муу болгож байвал юу ч хамаагүй болсон цаг!! Юм л байвал овоолоод бай!! Удахгүй Ши, Пүтин хоёр нийлж байгаад хүүхэд хүчинджээ!! гэсэн мэдээ гаргахаас ч буцахгүй болсон цаг!! Ккк.Яг манай АН-тай адилхан.

Avatar

Өмөөрч ядваа 2021-10-13 108.53.177.147

Өрөвдмөөр сэтгэнэ ээ бас

Avatar

Зочин 2021-10-13 192.82.76.101

Англичууд угаасаа атаач, худалч хуурмаг балмад ард түмэн. Аль муу гүтгэлэг, улс төрийн аллага, хулгай бүхэн британи хүнээс гардаг.

Avatar

Зочин 2021-10-13 192.82.78.149

Дэлхийг эзэгнэхийг санаархагч бүлэг сатанистуудын маш чухал з э в с э г бол мэдээллийн сүлжээ тогтолцоо юм. Ковид өвчин учраас ноцтойн хувьд ноцтой. Гэхдээ бодит дүрийг нь дэндүү ихээр хулхи мэдээллээр хөөсрүүлсэн биологын бас ховс мэдээлэлийн дайралт

Avatar

Зочин 2021-10-13 202.9.40.105

The Sun шар сонин. Ийм сонины мэдээнд итгэж байгаа тархины тураалууд хөөрхий.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж