Хятад: Оросоос авах нүүрсний импортоо нэмэгдүүллээ | News.MN

Хятад: Оросоос авах нүүрсний импортоо нэмэгдүүллээ

Хятад: Оросоос авах нүүрсний импортоо нэмэгдүүллээ

Хятад: Оросоос авах нүүрсний импортоо нэмэгдүүллээ

Цахилгаан үйлдвэрлэгч болон дулаан нийлүүлэгчдийн өсөн нэмэгдэж буй хэрэгцээг хангахын тулд Хятад улс Оростой хиллэдэг хойд хилийн төмөр замын боомтоор орж ирэх нүүрсний импортыг нэмэгдүүлжээ.

Тодруулбал, Хятадын үндэсний баярын өдрүүдээр буюу аравдугаар сарын 1-нээс 7-ны хооронд зүүн хойд нутгийн Хэйлунцзян мужийн Сүйфэнхэ төмөр замын боомтоор нийт 36600 тонн нүүрс Оросоос орж ирсэн байна.

Нүүрсний импортын хоногийн дундаж хэмжээ 5000 гаруй тоннд хүрсэн нь оны эхний гурван улирлын дундаж түвшинтэй харьцуулахад 20.9 хувиар өссөн үзүүлэлт болжээ.

Дулааны эрчим хүч нь Хятадын эрчим хүчний үйлдвэрлэлийн 70 орчим хувийг эзэлдэг. Хүйтний улирал ирж байгаатай холбогдуулан Хятадын сэрүүн уур амьсгалтай хойд хэсгийн нутгуудад эрчим хүчний хэрэглээ эрс нэмэгдэж байгаа юм.

Хятад улс саяхан эрчим хүчний хомсдолын улмаас үйлдвэрлэлээ зогсоож, зарим бүс нутгийн айл өрхүүдэд тогны хязгаарлалт хийсэн. Ийнхүү өнөөдөр эрчим хүчний нийлүүлэлтийг хангахын тулд бүхий л хүчин чармайлтаа гарган ажиллаж байна.

ЭХ СУРВАЛЖ: XINHUA NEWS

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

26 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-10-12 66.181.187.221

Жэнко одоо ажлаа дүгнүүлээд бөөн баяр байгаа байх .

Avatar

Зочин 2021-10-12 192.82.82.42

МАН-ын ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнийн зөвлөх Х.Баттулгад ОХУ-ын төрийн дээд шагнал өгөх хэрэгтэй шүү дээ.

Avatar

Лорд 2021-10-12 64.119.18.52

Монголчууд Орос ах Орос ах гэсээр байгаад Оросод нүүрсний экспортоо алдчихсан. Оросууд одоо Сибирийн их нүүрсийг Хятад уруу зөөж өгнө. Монголын нүүрс Хятад уруу гаръя гэсэн ч төмөр зам баригдаагүй болохоор гацна. Одоо яая гэхэв Зика вирус Жонхуу нарын үгэнд орсон гороо амсдаа!!!

Avatar

Зочин 2021-10-12 107.127.39.29

Монгол ялна ааааа…..гэлүү…..одоо тэр ялсан Монголоо гаргаж ирээд нэг харуулаадах л даа

Avatar

Зочин 2021-10-12 202.21.108.22

Үхсэн, Монголоос гарах бүх нүүрсний 70% нь хулгайч нарын компанаас гарч байгаа тохиолдолд экспортыг бүүр хаах хэрэгтэй. Тэгж бж хулгайч нарын гараас салгасан хойноо үнэ хүрнүү хүрэхгүй хамаагүй.

Avatar

Зочин 2021-10-12 185.220.101.8

!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-10-12 192.82.82.41

МАНАЙХАН НЭГ ИХ БОДОХ ЮМ ТУС УЛСУУД БИЕ БИЕНДЭЭ НАЙРСГААР ХАНДАЖ БАЙГАА НЬ ЭНЭ ТЭГЭЭД БИД ДАРГА ЦЭРЭГГҮЙ ОРКДООД БАЙХААР ХАРИУ НЬ АДИЛХАН ОРК ХАРИУ Л ИРНЭ ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2021-10-12 192.82.70.33

Одоо оройтойгүй шүү дээ. Нарийн төмөр замаа хурдан барь.Эсвэл барих Ко д нь бүү саад хий.өргөнийг барина гэсэн.Бариагүй нь дээр дээ.

Avatar

Зочин 2021-10-12 66.181.161.44

heleh ug alga hairan cag hugcaa hulhi ardchlal nertee heden luivarchin hulgaich hoshgoruulagch id dald oroosoo h**** idmeruud buh horongiin huraaval taaran

Avatar

Зочин 2021-10-12 192.82.91.50

Jenko Euk heveeree baisan bol Zavhani hoit hiliin Artssuuriar bas TZ tavij Tuvagiin nvvrsiig Erdenet-Ulaanbaatar-Sainshand aar damjuulan Hujaaruu gargaj uguh baisan daa.

Avatar

Зочин 2021-10-12 122.201.22.70

Зө сайн байна 2014 онд Тавантолой-Гашуунсухайтыг төмөр замыг зогсоосон МАН ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнийн зөвлөхийн хүсэл мөрөөдөл биеллээ. Орос ах минь сайн нүүрсээ зараад өг хүргэн хүү хүчээ үзүүллээ

Avatar

Зочин 2021-10-12 202.179.27.76

Gashuun suhaitaas Hyatadiin zuun hoidiin neg zuu garui saya huntei mujudad hureh zam Orosoos hureh zamaas heden km oir geed gej bodoj baina

Avatar

Зочин 2021-10-12 150.129.143.149

Урагш тавих төмөр замыг Х.Баттулга гацаасан нь үнэн юм бол тэр лүдийг яагаад Эрүүгийн хариуцлагад татахгүй байна вэ??? Эх орноос урвах; Хорлон сүйтгэх гэдэг зүйл ангиудадзааснаар ял шийтгэх ёстой!! Тэгэж байж дараа дараагийн хорлон сүйтгэгч нарт сануулга болгох учиртай!!!

Avatar

Зочин 2021-10-12 107.127.39.29

женко эрүүгийн хариуцлагад татагдвал дагаад их олон хүн дээлээ нөмрөнө….тийм болоод л яаж ч чадахгүй байгаа юм

Avatar

ЗОЧИН 2021-10-12 202.21.126.30

өмхий жэнко новшийн монголыг хорлох бодлого хэрэгжиж орос хадамдаа барьсан бэлэг ирж байгаа нь энэ дээ.

Avatar

х***а танкны орос үлгэр 2021-10-12 157.230.18.252

МОНГОЛ ГЭТЭЛ ДЭД БҮТЭЦГҮЙ СУУЖ БАЙДАГ.

Avatar

Зочин 2021-10-12 103.212.119.212

ded bvtets gedegee oilgoj baigaa yum uu daa gar chin. svvliin ved hudalaa bvltersen garuud ih boljee. neg ih meddeg hvn shig buraad baih yumaa..

Avatar

Зочин 2021-10-12 66.181.187.221

Женко vнэн баярлаж байгаа биз!!?? Ямарч тагнуул Женко шиг далайцтай хорлож чадахгvй шvv!!??

Avatar

Зочин 2021-10-12 107.127.39.29

Орос ХУЙ улсын баатар женко батлага ахдаа баярлалаа……түмэн үеэрээ түмний х****л идээсэй

Avatar

Зочин 2021-10-12 66.181.169.6

Өмнөговьд төмөр замаа тавих байсан сайхан цаг хугацааг гацааж улсаа хорлосон муусайн юмнуудаас болж нүүрсээ борлуулах алтан боломжоо алдаад хэдэн машины жолооч нараа хянаж зохицуулж чадахгүй ковидтой болгож өөрсдийгөө гацаагаад дуусаж байна дөө…

Avatar

Зочин 2021-10-12 43.242.242.82

1000-ны шилдэг хулгайч, луйварчин өмхий төвд тайрдас жанхуу л ёстой нэг баярлаж нар нь гарч байгаа байх даа!!!

Avatar

tenegt malaa. 2021-10-12 103.212.119.212

malaa hyatad olon oron nvvrs ogj bgaa. hentei naimaa hiij nvvrs abch bolonoo. end yamar gantshan mongol ogoh estoi bish malaa..

Avatar

Зочин 2021-10-12 107.127.39.29

Ганц Монгол нүүрсээ зарах ёстой гээгүй…Хятад гэж аврага том зах зээл дээрээс асар их мөнгө олох боломжийг алдагдуулсан тухай наад хүн чинь бичээд байна шүү дээ…..женкогийн 17 чингэлэг спиртэнд мансуурсан алкашууд

Avatar

Зочин 2021-10-12 192.82.91.50

Chi Mongol hvn bish bna, Jenko shig tuved hvn bna.

Avatar

Зочин 2021-10-12 103.212.119.212

cham shig hujaa bishee ho. da hvreenii heden hurliizuud bvr galzuuraad bna..

Avatar