Л.Оюун-Эрдэнэ намын бүлгийн гишүүддээ "сануулга" өгчээ | News.MN

Л.Оюун-Эрдэнэ намын бүлгийн гишүүддээ "сануулга" өгчээ

Л.Оюун-Эрдэнэ намын бүлгийн гишүүддээ "сануулга" өгчээ

Л.Оюун-Эрдэнэ намын бүлгийн гишүүддээ "сануулга" өгчээ

УИХ дахь МАН-ын бүлэг өнөөдөр /2021.10.11/ хуралдаж, 2022 оны төсвийн төслийг хэлэлцжээ. Ирэх оны төсвийг хуулийн хугацаанд батлах зохицуулалттай бөгөөд гишүүдийн зүгээс төсөвтэй холбоотой байр суури илэрхийлсэн байна.

Түүнээс гадна МАН-ын бүлгийн хуралд Монгол Улсын Ерөнхий сайд, МАН-ын даргын үүрэг гүйцэтгэгч Л.Оюун-Эрдэнэ оролцсон байна. Гэхдээ тэрбээр энэ удаагийн бүлгийн хуралд оролцохдоо намын даргын хувиар гишүүддээ үг дайсан байна. Тэрбээр, намын бодлогын төлөө нэгдсэн бодлоготой байх, намын бодлогын эсрэг бодлогогүй ярихгүй байхыг бүлгийн гишүүддээ сануулаад намын эв нэгдлийг хангаж ажиллах ёстой гэдгийг хатуу сануулжээ.

Сүүлийн үед МАН-ын бүлгийн зарим гишүүд намын бодлогын, Засгийн газрын шийдвэрийн эсрэг байр суурь илэрхийлэх болсон нь намын дарга нь ийн хатуу сануулга өгөхөд хүрчээ.

Ш.ЧИМЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
51
ТэнэглэлТэнэглэл
14
ЗөвЗөв
8
ХахаХаха
5
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ГайхмаарГайхмаар
2
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

60 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2021-10-11 66.181.161.39

Henii uyd ali namiihan utaagui unergui ulaanbaatar neftiin uildver usan bolon tsahilgaan stants barij huuli bus uul uurhaig zogsooj huuli shuuhiig shinchlej hulgaich darga nar shuuhiin uud sahij yl avdag bolov hen shuuh tur negdsen mafiig ileruulev henii nam zaluusaar hahaj henii nam zunuguud zunugluj bna geel harah bodhiin bol MAN hurelsuh oyunerdene nar iluu jin darj bgaa biz elbegdorj uhehdee uher buugaa tavij ynz ynziin yum bichiulhee bolih heregtei AN uhsen sunsun zaluus baihgui

Avatar

Зочин 2021-10-11 66.181.161.123

Энхболдыг намын дарга байхад намын эсрэг өөрөө баахан сүвсэгнэсэн биз дээ. Одоо байр нь солигдсон чинь өөр юм яридаг болж дээ

Avatar

zochin 2021-10-11 202.179.27.3

naad neg soliootoi luivriin buzar songuuliaa zogsoogoochee!!! ,

Avatar

Зочин 2021-10-11 66.181.187.221

Харин ч зөв!! Юу дуртайгаа гуцалдаж улилдаж байж АН шиг хэнд ч хэрэггүй ямарч нэр нүүргүй угаадас жорлонгийн нүх болов доо!!! АН- хан ардчилалтай байгаа нь энэ гэж дэмийрцгээж байж ийм боллоо ш дээ!! Бодитой юм зохистой! Зохистой юм бодитой ! гэдгийг үргэлж санаж тодорхой хэм хэмжээ, хязгаарын дотор дарвалзах юм шүү!!!??? Гадаадын Хөрөнгө Оруулалтын хуулийн төсөл унагаж байгааг чинь хараад та нарт ой гутаж бөөлжис цутгасан шүү!!! МАН-н үхэрнүүд ээ!! МАА – нууд аа!!

Avatar

Монгол хүү 2021-10-11 192.82.83.158

Намын бодлого гэж улс эх орны эрх ашгаас давсан бодлого байнаа муу ацнууд. Хүрэлсүх хүртэл эх орныхоо төлөө биш намынхаа төлөө амиа өгөх юм яриад солиорч байсан

Avatar

Зочин 2021-10-11 124.158.96.108

Энэ боловсролгүй Мангар пацаанаа зайлуулахгүй бол 2024 онд МАН эрх мэдлээ алдана.

Avatar

Зочин 2021-10-11 202.21.98.238

МОНГОЛЫН ТҮҮХИЙН ХАМГИЙН АРЧААГҮЙ, ХУДЛАА ПОПОРСОН ЕС….!

Avatar

Irgen 2021-10-11 43.242.243.234

Ene nuhur ugaasaa erunhii said hiij chadahgyi baigaa sh dee Irgediin setgel. uneheer Oyun Erdened dunduur baigaa, zugeer sanal asuulga yavuulaad uz

Avatar

Зочин 2021-10-11 202.9.40.93

Эвтэй байхдаа хүчтэй гэж

Avatar

Зочин 2021-10-11 23.129.64.196

!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-10-11 192.82.73.21

Оюун-Эрдэнэ Намын дарга хийх хүн биш. Хэлж байгаа үг. хийж буй үйлдлээс нь харагдаад байна.

Avatar

Зочин 2021-10-11 192.82.69.109

Daranguilagch ym be

Avatar

Зочин 2021-10-11 64.119.27.25

М.Энхболд тэргүүтэй МАНАН МАФ өндийж байна болгоомжтой байх хэрэгтэй. Газрын наймаачин 60 тэрбумын эзэн М.Энхболдыг шүүх цаг ирэх ёстой. Шударга ёс хаана байна.

Avatar

Зочин 2021-10-11 192.82.73.105

Чи хүн битгий хүн доромжлоод бай. АН дотор ч шүүхийн хаалга татах хүмүүс олон гэдэг.

Avatar

Зочин 2021-10-11 192.82.91.2

Ажил амьдрал мэддэг, 2 их хөрштэй үг хэлээ олж чаддаг Ерөнхий сайдтай болох ёстой юм байна. Америкийн талыг барьдаг Оюукыг 2 хөрш дэмжихгүй байгаага илэрхийлэд байна ш дээ.

Avatar

ҮНЭН 2021-10-11 103.26.193.224

ЭНЭ НЭГ ХӨДӨӨНИЙ МАЛ БАЙНА

Avatar

Зочин 2021-10-11 103.212.118.149

Суганы үсэнд загнуулж зандчуулж бвал заяа чин тэрдээ

Avatar

Зочин 2021-10-11 64.119.16.100

Хүнээс үг дуулж сураагүй дөргүү мал

Avatar

Зочин 2021-10-11 64.119.25.62

УИХ дахь бүлгийг нам дарамталсан байна. Төрийн дээр нам гарна гэдэг чинь энэ. Ингэж болохгүй.

Avatar

Зочин 2021-10-11 139.5.219.154

Өөрөө ёстой бодлогтт сөрж Миеэ намын даргынхаа үйлийг үзсэндээ

Avatar

Зочин 2021-10-11 43.242.243.101

Огцорвол ч АН- д туйлаас ашигтай,
– Дубайн гэрээг Монголд ашигтай болгох асуудлыг зогсоосны хахууль Рио-гоос цохино,
—Хураалгасан үйлдвэрүүдээ буцааж луйвардах боломж гарна,
—Хонгилчдоо авч үлдэнэ,
Тэнгэрийг умдаг атгалаа л гэсэн үг дээ

Avatar

Иргэн 2021-10-11 82.144.201.2

Оюун-Эрдэнэ хоосон ярихаас өөр юм хийж чадахгүй нь харагдаад бна, сандал ширээнээсээ харин их сайн зууралдах юм.цаана чинь ковидын халдвараар 3000 -аас илүү монгол иргэд амь насаа алдаад бна, чи огцорооч дээ, ОГЦОР..
Чамайг яагаад шүүмжилж муулж болдоггүй юм уу, чи өөртөө шүүмжлэлтэй хандаад, ОГЦОР, огцор

Avatar

Зочин 2021-10-11 43.242.243.101

Арл түмэн хот хөдөөгүй ЕС Оюун-Эрдэнийг дэмжиж байгаа шүү, саяын санал хураалт ч баталлаа,
Хөлсний комментчин, хөлсний сурвалжлагч нар л хөлсөөр харлуулдаг нь нотлогдлоо, талбай дээр хөлсний жагсаал л болдог юм байна шүү дээ,
Хүн төрөлхний өмнө тулгарсан энэ хүнд үед бүх боломжит арга хэмжээ авч хэрэгжүүлж байгааг ард түмэн ойлгонооо

Avatar

Зочин 2021-10-11 192.82.88.47

ш** ш**.

Avatar

Зочин 2021-10-11 202.9.46.64

Arai deer EC-tai boloyo!

Avatar

Зочин 2021-10-11 202.9.40.202

Өөрөө нэр болж авахын тулд сөрөг хүчний намын нөхөдтэй нийлж Засгийн газрын эсрэг дуугардаг хүмүүсээс болгоомжилж сануулга өгч байх нь зүйтэй. Урваж болох гишүүдийн тоонд Энхбаяр, Мөнхбат, гээд хэдэн гишүүн бий. Нам нэг гарт зангидагдаж сахилга баттай байснаар л амжилтанд хүрнэ. МАН үеийн үед тийм байсан.

Avatar

Зочин 2021-10-11 202.21.108.6

Ард түмэн сонгосон гишүүд сонгосон болохоос нам томилсон бишээ оюулзганаа

Avatar

№№№ 2021-10-11 64.119.23.228

Нефт болон монголд хэрэгтэй үйлдвэрийг цаг алдалгүй байгуулах хэрэгтэй бусуу, гэтэл нэг, хоёр жилээр хойшлогдсоор байна. Толгойгоо зөв зүйлд ажиллуулаачээ, мэргэшсэн мэргэжилтнээ үнэлдэг нийгэм хэрэгтэй байна.

Avatar

ООО 2021-10-11 64.119.23.228

Нефть боловсруулах үйлдвэрт тендер зарлаад ямар чанартай үйлдвэр гарах вэ, социалист нийгмийн үед улс өөрөө мэргэшсэн ажилчидтай байсан, одоо тэд хаана байна, хэрэв тийм хүмүүс байвал тэднийг болон гадаадын өндөр боловсорсон мэргэжилтэнг багшлуулан ажиллуулах замаар төр бүгдийг зохицуулах ёстой бишүү.

Avatar

Зочин 2021-10-11 66.181.185.110

Монголын ноомой ард түмэн ман намтай нь энэ хэдийг зайлуулж чадах уу баасыг гудраад амьдрах уу

Avatar

Арай шүү 2021-10-11 192.82.69.76

Огцор

Avatar

Шударга иргэн 2021-10-11 66.181.161.71

Монгол улсын насанд хүсэн сонгогчдын 30%-ч сана л авж чадаагүй хүнийг ямар ерөнхийлөгч, ерөнхий сайд гэдэг юм. Үхэл өвчин дагуулсан. Үхэл өвчнөөр баяжсан гар тэр найз ноход гэр бүлтэйгээ % үеээрээ ү хэж да лд орж үйлийн муугаар үхээсэй.

Avatar

Зочин 2021-10-11 202.55.191.194

эгдсэн бодлоготой байх, намын бодлогын эсрэг бодлогогүй ярихгүй байхыг бүлгийн гишүүддээ сануулаад намын эв нэгдлийг хангаж ажиллах ёстой гэдгийг хатуу сануулжээ. үгэнд орохгүй бол хохь чинь шүү, гэжээ,, дарангуйлал гэхээс өөр юү гэх вэ дэ

Avatar

Иргэн 2021-10-11 192.82.74.71

Данхан толгойтын толгой хүрэхгүй байна шүү. Улс удирдах Хүрэлсүхийг хуурахаас хамаагүй өөр асуудал.

Avatar

Зочин 2021-10-11 192.82.86.93

Buruu bodlogo gargaval ard tymni elch helehgyi bol hen heleh ym. Ard tymni toloolol bolj Ih Hurald baigaa bolohoos bish namin ulaan hamgaalagch bish shyy

Avatar

Zochin 2021-10-11 66.181.169.122

Nam dotorh ardchilal ene ter geed bultreed bdag bsansan

Avatar

ААНДЛАЛ ГЭЖ МОНГОЛ ҮГ БАЙХГҮЙ ШҮҮ АЙН 2021-10-11 103.26.193.188

АНДЛАЛ ГЭЖ МОНГОЛ ҮГ БАЙХГҮЙ ТИЙМ НЭРТЭЙ ТӨСӨЛ ӨӨ УСТАГАЛД ОРУУЛСАНАА ӨӨРИЙН АМААР АА АРД ИРГЭДЭД ТАЙЛБАРЛА.

Avatar

Зочин 2021-10-11 64.119.27.54

Нохой хуцсан чинээ ч бодохгүй шдэ наадуул чинь.

Avatar

123 2021-10-11 192.82.74.73

Эргүү пяз юм даа… Чиний бодлого юм уу? Намын бодлого юм уу? Нямбаатар та хоёртой санал нэгдэхгүй бол намын бодлогоос зөрнө гэсэн үг үү?

Avatar

Зочин 2021-10-11 192.82.71.29

Шүгэлддэг данхан толгойт гэлүү…

Avatar

Зочин 2021-10-11 202.126.90.150

Яахаараа бүгдээрээ нэг л юм ярих естой юм бэ, тоть шиг дагаад давтаад байх юм уу, бүгд сайхан байна гээд орилоод байвал хойд солонгос болно ш дээ

Avatar

Зочин 2021-10-11 122.201.31.25

ХЭ ХЭ КОМУНИСТ НАМ…. ХОЦРОГДСОН

Avatar

Зочин 2021-10-11 66.181.161.60

КОМУНИСТ НАМ Ч МӨН ДӨӨ. ЯМАР Ч ШҮҮМЖЛЭЛ, ОЛОН УРГАЛЧ ҮЗЭЛ БАЙХГҮЙ. ДАРГА ЮУ ГЭСНИЙГ ДАГАСГЭЭД Л ГЭЛДЭРСЭН Н О В Ш НУУД.

Avatar

Зочин 2021-10-11 66.181.161.7

зөвөө зөв

Avatar

Иргэн 2021-10-11 150.129.143.100

Энэ бас зүгээр ч нэг худалч амьтан биш дэгээ нилээд муу санаатай аргагүй л тагнуул хорлон сүйтгэн баймаар ядаад ард түмнээсээ уучлал ойчих сэтгэлгүй хөлдүү сэтгэлтэй амьсгаа байна шүү

Avatar

Зочин 2021-10-11 202.179.27.205

оЮУН эРДЭНЭ ГЭДЭГ ГӨЛӨГӨӨ ЗАЙЛУУЛААЧ ЭЭ. эНЭ УЛС ОРОН БҮҮ ХЭЛ ӨӨРИЙГЭЭ ЯА ГЭЖ БАЙХ ШИГ ЭЭ. бИД оЮУН эРДЭНЭ ХЕРО БбААТАР НАРААР ТОЛГОЙГОО УГААЛГААД, НИЙГЭМ ДОРОТЙТООД БАЙГАА ЮМ БИШ ҮҮ.

Avatar

zovhin 2021-10-11 202.179.26.224

УИХ-н гишүүд гэдэг чинь ингээд л хэн ч биш гөлөгнүүд ,ямарч эрх мэдэл,, өөрийн гэсэн ухаан бодол, байр суурь гэж юмгүй зүгээр даган баясагч, долоогчид, амаа үдүүлсэн амьгүй албатууд болох нь тэр дээ.Тэгэхгүй гэвэл намаас хасна хөөнө, хоолгүй болно.Авилгын мөнгөө эргүүлж олж авч чадахгүй хохирно. Юун ард түмэн,эх ороны хөгжил, эрх ашиг … бүгд хуурамч …

Avatar

Зочин 2021-10-11 192.82.75.118

За даа арай л хэтэрч бна даа энэ хунд дорлуулээд хэлэх уггуй бдог аймхай гишууд дахьж ард тумний итгэлийг авч чадахгуй дээ

Avatar

Зочин 2021-10-11 202.21.109.52

МАН-н гишүүд өрөвдөлтэй,тайван амьдарч чадахгүй нам нэрээр хүнд дөрлүүлчихээд бухимдаж суухдаа таарсан юм.

Avatar

Зочин 2021-10-11 202.55.188.82

Өөрийнхөө улс орныг хувхайруулан цөлмөж л байвал дөрлүүлэх ч дүүрч гэдэг улсууд. Дэмжигч архичин төгцгүүд ихтэйг яана.

Avatar

иргэн 2021-10-11 66.181.183.121

их хурлын гишүүн хүртэл санал бодлоо хэлэх эрхгүй , дампуурсан улс болжээ

Avatar

Зочин 2021-10-11 203.91.115.56

За саяын нөхөн сонгуульд ядарсан хөгшид чинь 70 с 80 хувь очиж саналаа өгсөн байна шүү Одоо маш хурдан бүрэн тэтгэвэрийн доод хэмжээг нь ядахдаа нэг 500 мянга болгоод өгөөрэй МАН аа Ахмадууд чинь бүлтийгээд горьдоод харж байгаа шүү МАН аааа

Avatar

Зочин 2021-10-11 122.201.24.224

Ийм гуйлгачин сэтгэхүйтэй байж яаж үр хүүхэд төрүүлдэг байнаа. Хурдан үхэцгээгээсэй.

Avatar

ЭЗЭН НЬ ХИЧЭЭВЭЛ ЗАЯА НЬ ХИЧЭЭДЭГ НИЙГЭМ ЮМСАН 2021-10-11 202.126.88.200

МОНГОЛД АРД ИРГЭД, ААН НЬ ЭДИЙН ЗАСГИЙН НААД ЗАХЫН МЭДЛЭГ БОЛОВСРОЛГҮЙГЭЭСЭЭ БАРАА ТАВААРЫН ҮНЭ, АЖЛЫН ХӨЛСӨӨ НЭМЧИХЭЭД ЗАХЫН ТҮЦ-НИЙ НАЙМААЧИН "БЭНЗИНИЙ ҮНЭ ӨССӨН Ш ДЭЭ…"ГЭЖ ХЭЭВНЭГ ХАРИУЛЖ СУУДАГ БОЛООД УДАЖ БНА…‼️ АРД ИРГЭД ӨӨРСДӨӨ ЯМАР Ч ТООЦООГҮЙ ҮНДЭСЛЭЛГҮЙ ҮНЭ ХАНШ ЗОХИОЧИХООД ТҮҮНДЭЭ ДАРЛУУЛЖ БУЙ НЬ ТАМЫН ТОГООНЫ ҮЛГЭР АЯТАЙ ‼️ ХОХЬ НЬ ЭЭ ХОХЬ НЬ….ТӨР БҮХНИЙГ ГАРТАА АВЧИХААГҮЙ БНА ‼️

Avatar

Зөвийг Бодож Зөвийг Үйлдэцгээе ‼️ 2021-10-11 202.126.88.200

АРД ИРГЭД ӨӨРСДӨӨ ӨӨРИЙНХӨӨ АЖ АМЬДРАЛЫГ ТАМ БОЛГОЖ,НҮХЭНД УНАДАГАА БОЛЬЦГООО ОДООО ‼️ УЛС НИЙГЭМ ДАЯАРААА ЗӨВИЙГ БОДОЖ ЗӨВИЙГ ҮЙЛДЭХЭЭС НААШ ЮУ Ч ӨӨРЧЛӨГДӨХГҮЙ ‼️

Avatar

ПАРТИЗАН 2021-10-11 103.26.193.188

АРДЫН НЭРТЭЙ АВИЛАГЧ НОЁДЫН НАМАА СОНГООД ИНГЭЭД ЧАЦАГА ЦАРАЙЛААД ЯВЖ БАЙ ЗА ККК

Avatar

Зочин 2021-10-11 202.126.94.99

Боловсролын яам сайдын хувийн компани болчихоод байгаам биш уу?!!

Avatar

Зочин 2021-10-11 162.247.74.27

МАН гэж нам яахаараа төрийн санхүү төсөв ярьдаг билээ нам төрийн дээр гарна гэдэг энэ үү. Бусад намтайгаа хэлэлцэж болдоггүй зүйл үү.

Avatar

Зочин 2021-10-11 199.249.230.83

Өөртөө өөрөө сануулга өгөөч эргүү хөлдүү минь.

Avatar

Зочин 2021-10-11 202.21.109.62

sumiin galch batsaan hezee zailah bee lol uma pes daa harhaar buur ineed hureed bhin mult chaah ni yaana ter hoshoo yaasn bee lrlaa

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж