"Хангарьд" ордныг Улсын дээд шүүх авах уу? | News.MN

"Хангарьд" ордныг Улсын дээд шүүх авах уу?

"Хангарьд" ордныг Улсын дээд шүүх авах уу?

"Хангарьд" ордныг Улсын дээд шүүх авах уу?

Нийслэлийн Засаг даргын Тамгын газрын /НЗДТГ/ “Хангарьд” ордныг нүүлгэх асуудал аль эрт 2013 оноос эхлэн яригдсан. “Урт настай, удаан жаргалтай” энэ нүүдэл суудлыг арванхоёрдугаар сарын 31-ний дотор амжуулахыг Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ хотын захиргаанд даалгасан. Хэрэвзээ үнэхээр НЗДТГ Яармаг руу нүүлээ гэж бодоход “Хангарьд” ордныг ямар зориулалтаар ашиглах вэ гэдэг нь олон хүний анхаарлыг татна.

Тэгвэл Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх шүүхийн байр материаллаг баазыг бэхжүүлэх асуудлыг дэс дараалалтайгаар шийдэх нь зүйтэй гэж үзээд "Хангарьд” ордныг Улсын дээд шүүхэд үйл ажиллагаа явуулах чиглэлийг Засгийн газарт өгчээ.

Тэрбээр "Шүүхийн байрыг шийдвэрлэх асуудал нь Үндсэн хуульд заасан иргэнийг шударга шүүхээр шүүлгэх эрхийн баталгаа хангаж буй  асуудал болохоос биш шүүгчийн эрх ямбыг нэмж буй асуудал  огт биш. Тиймээс Улсын дээд шүүхийг  Төв талбайн баруун талд байрлан үйл ажиллагаа явуулаасай гэж хүсч байна. Энэ талаар Засгийн газарт холбогдох чиглэлийг өгсөн.  Засгийн газар уг асуудлыг нааштай шийдвэрлэнэ гэдэгт би итгэж байна" гэж тайлбарлав. 

Учир нь улсын төсвийн хүртээмжгүй байдлаас шалтгаалан шүүн таслах ажиллагааны байрыг сайжруулахад анхаардаггүй гэдгийг Шүүхийн ерөнхий зөвлөлөөс удаа дараа мэдэгдэж байв. Тус зөвлөлөөс жил бүр шүүхийн хөрөнгө оруулалтын төсвийг УИХ-д өргөн мэдүүлдэг. Гэвч сүүлийн найман жилд УИХ-аас шүүхийн хөрөнгө оруулалтад нэг ч төгрөгийн төсөв баталж өгөөгүй аж. Өөрөөр хэлбэл, шүүхийн барилга шинэчлэх, шинээр барих, солихыг УИХ сүүлийн найман жилийн турш умартсан байна.

Харин албан бус эх сурвалжийн мэдээлж буйгаар хотын дарга  Д.Сумъяабазар бусад алжын албаа нүүлгээд хотын дарга өөрөө Яармаг руу нүүхгүйгээр “Хангарьд” ордонд “эзэн” сууна гэх мэдээлэл ч байна. Тэрбээр өнгөрсөн гуравдугаар сард “Нийслэлийн захиргааг хотын захиргааны шинэ байр руу нүүлгэхгүй.Үүний оронд тэнд Монголын залуус ур ухаанаа уралдуулдаг Инновацийн төв байгуулаасай. Мэдлэг чадвараараа дэлхийд өрсөлдөх старт ап компаниуд, IT компаниуд тэнд бойжоосой” гэж мэдэгдэж байлаа.

Гэрэл зургийг Д.Мөнхтулга

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
БурууБуруу
2
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

30 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Уншигч 2021-10-11 66.181.181.233

Шүүх, хотын захиргаа аль нь ч энд байрлах хэрэггүй хоёулаа захын дүүрэгт байрлах нь зөв. Ер ньтагнуулаас бусад хууль хүчний байгууллагууд хотын шинэ төвлөрөлд зах дуу газар байрлах хэрэгтэй, төрийн ордон тойроод гарын 5 хуруунд багтах дарна нарын эрх ямбанд баригдаад байж таарахгүй. Иргэдийнхээ дунд амьдарч байж шударгуу ёс төлөвшинө.

Avatar

Төртэй ард түмэн байх юмсан 2021-10-11 59.153.87.162

Тэр муухай бүхэн цугласан шүүхийг бүү оруулаарай, гуйя

Avatar

Зочин 2021-10-11 23.129.64.196

!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://is.gd/f4011T

Avatar

Иргэн 2021-10-11 43.242.243.1

Хангарьд ордныг манай дөрөвдөх засаглал болох шүүхийн байгууллагад шилжүүлэн өгөх саналыг дэмжиж байна.Шүүхийн байгууллагыг дэмжсэнээрээ иргэдийг шударга шүүх, манай нийгэмд хуулийг мөрдөх, хуулинд захирагдах журмыг хэвшүүлэхэд жинтэй нэмэр болох нь дамжиггүй.Хотын захиргаа дарга цэрэггүй ЗГ-ын шийдвэрийг хэрэгжүүлж байрыг заагдсан хугацаанд бүрэн чөлөөлж өгөх үүрэгтэй.

Avatar

СУДЛААЧ ИРГЭН 2021-10-11 202.9.47.25

хотын төвд шүүх бахй нь тохиромжгүйдээ шүүхээ хаин тэр яармаг руу явуулсан нь дээр байхаа хотын төвийн энэ сайхан байрыг их сайхан зоилгоор л ашиглах ёстой юм шүүдээ тэр старт ап төв гэдэгт нь өгөх нь ирээдуйдээ хэхэргтэй юм болов уу шүүх л биш шүү
шүүх гэж бас нэг мангас гарагж ирээд байх юмдаа

Avatar

Зочин 2021-10-11 103.26.195.193

STAR UP компаниудаа оруулаач. Үхсэний чинь дээд шүүх вэ. Ерөөсөө толгойд нь аж үйлдвэржих сэтгэлгээ, ухаан түй ч алга. Шүүх, АТГ-тайгаа тахиж шүтэх хооронд чинь дэлхийн бусад орнууд өөр гаригт шилжих сансарын юм яриад түрүүлээд талийж өглөө хөөе!

Avatar

ЗОЧИН 2021-10-11 202.21.126.30

ЯАРМАГИЙН БАРИЛГЫГ ИНОВАЦЫН ТӨВ БОЛГООД ХОТЫН ЗАХИРГАА ТӨВДӨӨ БАЙСАН НЬ ДЭЭР. ДЭЭД ШҮҮХЭД ОДООГИЙН БАЙР ХАНГАЛТТАЙ.

Avatar

Зочин 2021-10-11 103.9.90.100

хүүхдийн эмнэлэг болгоочээ

Avatar

Зочин 2021-10-11 202.179.25.218

Монголыг тэжээж байгаа газарт нь өгье.

Avatar

Эрдэнэс таван толгой ХК 2021-10-11 192.82.81.173

Шүүх гээд муухай газарт өгөөд яах вэ. Эрдэнэс таван толгой ХК өгөөд нүүрсээр орлогоо бүрдүүлж байя. Монголын бүх хүн тэдний хувьцаатай шүү дээ.

Avatar

bz 2021-10-11 216.38.195.77

– prok

Avatar

milicimdoc 2021-10-11 216.38.195.77

TSIGN+SHIFRIC.CO

Avatar

ylc 2021-10-11 216.38.195.77

2

Avatar

fax 2021-10-11 216.38.195.77

cancus ob?

Avatar

tkzdr 2021-10-11 216.38.195.77

ybupi

Avatar

Зочин 2021-10-11 216.38.195.77

-CBR ?

Avatar

Зочин 2021-10-11 103.212.118.78

Худлаа шүүдэг газарт хаана ч байсан яадаг юм. Багтаж ядаад байгаа юм бол биe бялдаржуулах өрөөнүүдээ сулла. Бүр болохгүй бол Эмээлт рүү нүүлгэ. Задгай газар байж байг.

Avatar

xens? - Gorod najmit,clyjby 2021-10-11 216.38.195.77

byy uurchil

Avatar

Зочин 2021-10-11 216.38.195.77

1

Avatar

Зочин 2021-10-11 66.181.161.33

Эрүүл нийгэмд бол улс төрийн намууд нь орд харш шиг том байр байшин эзэмшдэггүй юм!!! Тийм учраас улсын төсөв (татвар төлөгчдийн мөнгө)-өөр баригдсан МАН-ын цагаан байшинг дээд шүүхэд өгөх хэрэгтэй!!! МАН байшингийнхаа үнийг улсад төлөөгүй л байгаа учраас хууль зүйн утгаар бол уг байшин ТӨРИЙН ӨМЧ шүү!!!

Avatar

zochin 2021-10-11 122.201.23.84

Дээд шүүх орвол ард түмэн үйлчлүүлэх хэцүү л болох юм байна даа!!! Машины зогсоол асуудал болно

Avatar

Зочин 2021-10-11 59.153.84.139

Шүүхэд бүү өг. Боловсролын болон Соёлын яамаа оруул

Avatar

Зочин 2021-10-11 64.119.24.230

Боловсролын Үнэлгээний Төвийг оруулна уу

Avatar

irgen 2021-10-11 66.181.161.8

shuuh bol hotiin tuvuus ali boloh hol baih hergtei, irgedd udur tytmiin shaardlagagui albadaa hotoos garga l da yerunhiilugch uu

Avatar

Зочин 2021-10-11 103.26.194.126

n**** gej ter zahirgaagaa nuulgeed hotiin tugjreeneesee bagach bolov salaach dee bas zunduu ih hurungu mungu zartsuulan baij barichihaad,yun hotiin darga huuchindaa uldeh gej negmusun bugd tiisheegee yavah estoi,inovatsiin tuv ch geh shig shal hudal yam gargaj ireed bas l hurungu zavshih yamaa hiigeed bn

Avatar

хотоос гаргаач 2021-10-11 43.242.243.117

НӨГӨӨ хотын төвөөс гаргах юу болсон вэ? ДЭЭД шүүх хотын төвд байх ямар ч хэрэг алга. ХОТООС хамгийн түрүүнд нүүлгээч.

Avatar

Зочин 2021-10-11 192.82.93.11

Өвөө Эмээ нар минээ өглөө эрт дээлээ өмсөж очоод л МАН-г дугуйлчих юмаа, та нарын үеийн МАН байхгүй болсоон МАН гасууд болсоон. Улс чинь мөхөх гээд байнаа. Үр хүүхдүүд нь сайн тайлбарлаж ойлгуулдаг баймаар байнаа

Avatar

Zochin 2021-10-11 202.126.89.108

Ubuu emee nar ta nariin harj bgaa shig bish.dotroo bodoltoi.vzel bodoldoo tyyshtai hvmvvs.uy ch oilgohoo bolichihsan gej bodood had murguj bgaagaa har.harams.

Avatar

Зочин 2021-10-11 192.82.93.11

МАН ы гөлөгнүүдийн үнэн нүүр царай, эмнэлэгээ оруулаасай

Avatar

Зочин 2021-10-11 202.126.88.197

Тэнд эмнэлэг оруулж яах нь вэ. Балайраад байх юм. Харин инновацийн төв, дэлхийд өрсөлдөх старт ап компаниуд, IT инкубатор, шинжлэх ухааны төв ч юм уу.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж