ЭМЯ: 17 хүн нас барж, 2068 тохиолдол батлагджээ | News.MN

ЭМЯ: 17 хүн нас барж, 2068 тохиолдол батлагджээ

ЭМЯ: 17 хүн нас барж, 2068 тохиолдол батлагджээ

ЭМЯ: 17 хүн нас барж, 2068 тохиолдол батлагджээ

Улсын хэмжээнд cүүлийн 24 цагт Covid-19-ийн 2068 шинэ тохиолдол батлагджээ. Үүнээс Улаанбаатарт 1267, орон нутагт 801 тус тус бүртгэгдсэн байна. Халдварын улмаас 21-80 насны 17 хүн нас барсан бол 7722 хүн эдгэрчээ.

Нас барсан  хүмүүсийн  22.7 хувь нь Covid-19-ийн хүндэрсэн шалтгаантай бол 77.3 хувь нь архаг суурь өвчин хавсарсан болохыг Эрүүл мэндийн яам мэдээлэв.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
22
БурууБуруу
7
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-10-10 185.220.100.246

!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-10-10 66.181.161.104

Hogiin MAN huvalz idee beer!!!

Avatar

Зочин 2021-10-10 103.26.194.57

Хэ хэ энэ удаагийн ЗГ УИХ Монголд маань нэлээд нүгэл үйлдэх бололтой ЗГ нь халдвар нас баралтыг тоохоо ч болилоо ар хударгаар нь УИХ нь 50$-р Монголд амьдарч иргэн болох хууль батлуулах гаргах ажил яваад байгаа ч юм шиг

Avatar

эмч 2021-10-10 192.82.68.35

нас барж байгаа хүмүүсийн 95 хувь нь вакцин хийлгээгүй хүмүүс байна. оркууд хөл хориулахгүй, вакцин хийлгэхгүй гээд айлын эрхийн балай тэнэг хүүхэд шиг аашлаад байсан гор нь энэ, хохинээ хохин, өөр юу хэлэхэв.

Avatar

Зочин 2021-10-10 192.82.84.218

Нас барсан хүмүүсийн 95% нь танай хятад вакциныг хийлгэсэн хүмүүс байна.

Avatar

Зочин 2021-10-10 192.82.69.145

Газар шороо, эрх чөлөө, тусгаар тогтнол, эдийн засаг ядуурал, түлш, бензин, дижитал цуглаан, ЗГ-ын популизм, 1400 хүний амь нас, хөрөнгө оруулалтын тухай хууль ……………. Ерөнхийлөгч огцор, УИХ ТАР, ЗГ ОГЦОР! Хариуцлага "О" нөхдүүд.

Avatar

эмч 2021-10-10 192.82.68.35

нас барж байгаа хүмүүсийн 95 хувь нь вакцин хийлгээгүй хүмүүс байна. оркууд хөл хориулахгүй, вакцин хийлгэхгүй гээд айлын эрхийн балай тэнэг хүүхэд шиг аашлаад байсан хохинээ хохин, өөр юу хэлэхэв.

Avatar

Зочин 2021-10-10 82.144.201.2

Төрийн гурван өндөрлөг гурвуулаа нэг намынх, авилга, хээл хахуульд нэрвэгдсэн учраас бие биендээ юм хэлж чадахгүй бна шүү дээ Хүний амь нас тэдэнд хэрэггүй, албан тушаал байхад л бүх болоо!!! Манай ард түмэн яасан их тэвчээртэй бэ???? Эд нарыг огцоруулах хэрэгтэй дээ, мориндоо……

Avatar

Зочин 2021-10-10 122.201.22.74

Монгол улс хүний эрхийг дээдэлсэн ардчилсан улс мөн бол хүний амь нас, эрүүл мэндийг үнэгүйдүйлж болохгүй. Төр бүх сургуулийн хичээлийг цахим болгож, 19 цагаас хойш хатуу хорио тогтоож, хүн олноор цуглуулахыги хориглож, төрийн байгууллага үлгэрлэх хэрэгтэй байна. Өдөр бүр олон хүний амь нас хохирч байхад ард түмнээс сонгогдсон Ерөнхийлөгч, УИХ -ын гишүүд таг дуугүй байна.

Avatar

shd-s 2021-10-10 103.10.20.196

Хүмүүс ер нь халдвар хамгааллын дэглэм барихгүй юм байна. Одоо яах болж байна. Нас барагсдын тоо нэмэгдээд байдаг. Зогсоох найдвар муу боллоо шүү. яамаар юм бэ? Өргөн бүх нийтийн төлөөлөл оролцсон онлайн хэлэлцүүлэг хийж нэгдсэн шийдвэрт хүрч нэгдвэл яасан юм бэ? Зөв гарцаа хайх хэрэгтэй байна. Москва, Бээжингийн нэг дүүрэг шиг хүн амтай орон шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-10-10 66.181.161.108

Хүк Монгол Төрд байгаа цаг өвчин тахал, үхэл хагацал, гай гамшиг, сүйрэл дампуурал огт буурахгүй. Хүк муу ёрын хар сүнсээр хүч авдаг хар мөртэй хаяа муутай тийрэн шинжтэй эр дээ. Түүний Монгол Төрд байсан намтар түүх нь үүнийг хэлдэг, нэгэн эрдэмтэй өвгөн хуврага яг үнэнээр нь хэлж байсан нь бий.

Avatar

Зочин 2021-10-10 202.55.188.105

Songuuli ungurhuur horio hiih biz

Avatar

Зочин 2021-10-10 202.126.88.237

17 гэр бүл олон зуун хүний гашуудал шүү дээ Оюунэрдэнэ. Энэ нас барагёсдын ар гэр чамайг үзэн ядаж байна

Avatar

зочин 2021-10-10 202.179.24.182

ХӨСҮТ-ийн даргын томилгоог ЕС та буруу хийлгэсэн үү? эсвэл ЭМС өөр зорилготой томилсон уу? Энэ ерөнхий сайд таны анхаарахгүй ХӨСҮТ-ийг мэргэжлийн бус хүмүүсээр самаруулж ЗГ чинь огцороход хүргэх нь дээ .

Avatar

Зочин 2021-10-10 66.181.185.201

Oyun-erdenee chi zailaad ogtsrood ogooch. Ard tumen chamaig uzen yadaj bhad gvriigeed l bgaad bh yum joohon medremjtei bgaach pop malaaaaa

Avatar

Зочин 2021-10-10 64.119.25.140

Үхдэл Оюунэрдэнэ монгол хүмүүсийг сүйрүүлээд дууслаа

Avatar

Зочин 2021-10-10 202.9.46.81

Бодвол 17 вакцин хийлгээгүй хүн нас барсан байхдаа. Ингэж мэдээлээл байвал хүмүүс айгаад вакцин хийлгэнэ. Вакцин хийхийг үүрэгдсэн дарга, эрдэмтэд хариуцлага хүлээхгүй гэж бодоод л зарлаад байгаа байх даа. зүгээр л өөрийгөө хуурч байгаа ш дээ. Энэ олон хүн алчихаад нойр нь яаж хүрч, хоол нь яаж шингэж байна. Гэх дээ хүн чанар чинь нэг л өдөр дотороос чинь химлээд тайван унтаж чадахаа болиноо. Эмч нар ч гэсэн тангарагаа зөрчөөд ажилаа авч үлдэх гээд үнэн мэдээлэл өгөхгүй л байна.

Avatar

Зочин 2021-10-10 139.5.216.250

хотод ерөөсөө буурахгүй юмаа. яах вэ

Avatar