УОК: Covid-19-ийн хариу арга хэмжээний явцын үнэлгээ хийнэ | News.MN

УОК: Covid-19-ийн хариу арга хэмжээний явцын үнэлгээ хийнэ

УОК: Covid-19-ийн хариу арга хэмжээний явцын үнэлгээ хийнэ

УОК: Covid-19-ийн хариу арга хэмжээний явцын үнэлгээ хийнэ

УОК-ын Нэгдсэн шуурхай штабаас Covid-19-ийн хариу арга хэмжээний явцын үнэлгээг үндэсний хэмжээнд зохион байгуулахаар төлөвлөжээ. Явцын үнэлгээг салбар хоорондын байгууллагын төлөөллийг оролцуулан, Монгол Улсын Шадар сайдын тушаалаар батлагдсан “Covid-19-ийн хариу арга хэмжээний явцын үнэлгээ хийх аргачлал”-ын дагуу зохион байгуулах юм байна.

Энэ хүрээнд аймаг, нийслэл, дүүргийн Шуурхай штаб, Эрүүл мэндийн газар, Эрүүл мэндийн төвийн ажилтан, алба хаагчдад явцын үнэлгээг зохион байгуулах батлагдсан аргачлалыг танилцуулах сургалтыг Нэгдсэн штабаас цахимаар зохион байгуулжээ.

Сургалтад Нэгдсэн штабын дарга, бригадын генерал Б.Ууганбаяр, Эрүүл мэндийн сайдын халдварт өвчний асуудал хариуцсан зөвлөх А.Амбасэлмаа, МХЕГ-ын Эрүүл мэндийн хяналтын хэлтсийн дарга Л.Гэрэлмаа нар оролцож, Covid-19-ийн хариу арга хэмжээний явцын үнэлгээг үндэсний хэмжээнд зохион байгуулахаар тахлын нөхцөл байдал, хариу арга хэмжээний явцын үнэлгээ хийх аргачлалыг ажилтан, алба хаагчдад танилцуулж, мэдээлэл өгөв.

Энэхүү үнэлгээг хийснээр хариу арга хэмжээг хэрэгжүүлэхэд учирч буй саад бэрхшээл, тулгамдсан асуудалд дүн шинжилгээ хийж, олон салбарын ажлын уялдаа холбоог нягтруулах, үйл ажиллагааны төлөвлөгөөг сайжруулах боломж бүрдэнэ гэж үзжээ.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Чун Занг 2021-10-10 197.210.84.10

http://www.ectbanks.com loan firm

Avatar

Зочин 2021-10-10 185.220.100.246

!!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-10-10 64.119.23.156

Хууччуул нь очжээ одоо гайгүй болно. Ажил хийж сурсан 2 сууж байна.

Avatar

зочин 2021-10-10 66.181.179.49

Аль эмнэлэг, ямар эмч,аль сувилагч, түргэний хэн гэж эмч,хэн гэдэг жолооч сайн ажиллаж байгаагаар нь ажлыг нь дүгнэвэл яасан юм бэ.Нэг л нийт дундаа, үхэл тоолсон юм шиг харагдаад байгааг нэг өөр өнцгөөс харвал дээргүй юу

Avatar

Зочин 2021-10-10 122.201.22.74

Төр маш муу ажиллаж олон иргэдийн амь нас хохирлоо. Бүх сургуулийг цахимаар хичээллүүлж, олон хүн цугларахыг хориглож, үйлчилгээний байгууллагыг 19 цагаас хойш ажиллуулахгүй байх арга хэмжээг авах хэрэгтэй байна. Төр иргэдийн амь нас эрүүл мэндийг хамгаалж чадахгүй Үндсэн хуулиар хүлээсэн үүргээ биелүүлэхгүй бол огцрох хэрэгтэй.Ард түмнээс сонгогдсон Ерөнхийлөгч, УИХ-ын гишүүд яагаад дуугарахгүй байна вэ?

Avatar

Dulam 2021-10-10 192.82.73.75

Yr dynd xyrcen shyyrxai xariy arga xemjee baixgyi ynelex shaardlavavyi

Avatar

Зочин 2021-10-10 43.242.243.120

Өдөр бүр 15 эсвэл түүнээс дээш хүн эндэж байна.

Avatar

Зочин 2021-10-10 64.119.23.174

Цар тахлын үед мэргэжлийн бус хүн ХӨСҮТ-ийг ямар ч зохион байгуулалтгүй удирдаж, иргэдэд хичнээн их хохирол учруулж байна вэ. Дээрээ суудлаа олохгүй бол доороо суудлаа олохгүй гэдэг л ХӨСҮТ дээр болж байна даа.

Avatar

Зочин 2021-10-10 43.242.243.11

10 жил их дээд сургууль цэцэрлэг коллежийн хичээлийн байр, багш нар, оюутны байр үнэндээ голомт болсон.Багш нар нь өөрсдөө коронатай хичээл зааж бна лээ.Хурдхан шиг энэ жилдээ карентилаасай гэж хүсчийн.Эцэг эхийн төлөөлллөөс бичлээ

Avatar