АНУ-ын дипломат, тагнуулын 200 гаруй ажилтан халдлагад өртжээ | News.MN

АНУ-ын дипломат, тагнуулын 200 гаруй ажилтан халдлагад өртжээ

АНУ-ын дипломат, тагнуулын 200 гаруй ажилтан халдлагад өртжээ

АНУ-ын дипломат, тагнуулын 200 гаруй ажилтан халдлагад өртжээ

“Хаванагийн синдром” гэж нэршсэн хэт авианы халдлагад Берлинд суугаа АНУ-ын албаныхан өртсөн байж болзошгүй гэж сэжиглэн Германы цагдаагийн газраас мөрдөн шалгах ажиллагааг эхлүүлжээ. Дэлхий даяар байрлан ажиллаж буй АНУ-ын элчин сайдын яам болон тагнуулын албаны нийт 200 гаруй ажилтан ижил шинж тэмдэгтэй үл мэдэгдэх өвчнөөр өвдсөн тохиолдол бүртгэгдээд байна. Эх сурвалжийн мэдээлснээр ажилтнуудад толгой эргэх, дотор муухайрч, бөөлжих, толгой өвдөх шинж тэмдэг илэрсэн нь “Хаванагийн синдром” гэж нэрлэгдсэн хэт авианы халдлага гэж хардаж байна.
АНУ-ын Ерөнхийлөгч Жо Байден өчигдөр энэхүү халдлагад өртсөн дипломат ажилтнуудад санхүүгийн тусласж үзүүлэх хуульд гарын үсэг зуржээ.
Анх Кубын Хавана хотод бүртгэгдсэн тус халдлагын улмаас зарим тохиолдолд хохирогчид богино хугацааны ой санамжаа алдах хүртэл шинж тэмдэг илэрдэг байна.

Эх сурвалж: The Washington Post

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ТэнэглэлТэнэглэл
10
ГайхмаарГайхмаар
2
ХахаХаха
1
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Монгол хүү 2021-10-09 172.58.89.121

Орчуулга гэж хошного

Avatar

Дондов 2021-10-09 103.229.121.98

Хүний бие махбод болоод сэтгэцэд нөлөөт психотрон зэвсэгийн нэг төрлөөр дайралт хийсэн гэж оросууд бичиж байхым

Avatar

Зочин 2021-10-09 66.181.187.221

Америк ядарч бн доо!! Ш рүүхэн салхи ч гарсан нурж унаж байдаг, дуу чимээ гарахаар гэдэс нь гүйлгэж байдаг болж дээ!! Ккк.

Avatar

зочин 2021-10-09 103.212.119.100

Хөгжил дэвшил бас аймаар юмаа. Эрт үед бол ингэж бие биенээ үй олноор нь хордуулна, устгана гэсэн ойлголт байгаагүй.

Avatar

Зочин 2021-10-09 202.9.40.33

Америк ашиг сонирхлоо гүйцэлдүүлэхийн тулд далай байх хэрэгтэй. Манайд далай алга. Афганыг хар. Далайд гарцгүй. Хэдэн зуун тэрбум доллар үрчихвээ гээд л өөрсдөө ч төдийгүй бусдууд нь ярьж байна. Ядаж Афган бол бусад Америкийн талын улсуудтай хиллэдэг. Тиймээс Хятад, Орос, Иран гурвыг шахамдуулахад болж байна. Гэтэл манайд Америк яаж орж ирэх үү. Учраа мэдэхгүй хүүхдүүдээ гэж.

Avatar

Зочин 2021-10-09 115.131.7.78

Муу л бол хойд захын хар овоохой гэж Оросуудыг бас буруутгаж байгаа биз

Avatar

Onoch 2021-10-09 66.181.160.86

Энэ удаа хятадуудыг гэж хардаж бгаа.

Avatar

болдоо 2021-10-09 192.82.85.40

мэдээж ш дээ, хулмас оросууд л хийсэн нь ойлгомжтой ш дээ ….

Avatar

Зочин 2021-10-09 5.255.97.176

!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://is.gd/f4011T

Avatar

Осор 2021-10-09 202.55.188.46

Эцсийн эцэст манай тусгаар тогтнолын нэгэн том баталгаа нь Америк юм шүү АНУ-гүй бол орос хятад хоёрт хүчиндүүлэх л ирээдүй ирнэ

Avatar

Зочин 2021-10-09 192.82.91.50

Mongold bas boditoi setgedeg hvmvvs baidag bolson ni yamaidaa !

Avatar

Зочин 2021-10-09 115.131.7.78

Тэнэг мал минь Америк хэзээ ч бидний төлөө ганц үг ч дуугарахгүй. Их наядаар тоологдох доллараа зарцуулсан Афганистаныг хаяаад ум хумгүй зугатаа биздээ. Хэзээ ч чиний төлөө хөрөнгө хүчээ үрэхгүй. Мөн ч тэнэг байна даа чи

Avatar