"Тээвэрчдийн хариу Монголд сөрөг, Хятадад эерэг гардаг" | News.MN

"Тээвэрчдийн хариу Монголд сөрөг, Хятадад эерэг гардаг"

"Тээвэрчдийн хариу Монголд сөрөг, Хятадад эерэг гардаг"

"Тээвэрчдийн хариу Монголд сөрөг, Хятадад эерэг гардаг"

УИХ-ын чуулганы нэгдсэн хуралдаанаар өнөөдөр /2021.10.08/ нүүрс тээвэрлэлттэй холбоотой мэдээллийг Зам, тээврийн хөгжлийн сайд Л.Халтар танилцуулж байна.


ЗАМ, ТЭЭВРИЙН ХӨГЖЛИЙН САЙД Л.ХАЛТАР:

-Нүүрс тээвэрлэлтийн асуудал үнэхээр санаа зовоож байна. Халдвар хамгааллын дэглэм, халдварын байдал Гашуунсухайт боом, Цагаан хадан дээр идэвхжсэн. Үүнтэй холбоотойгоор Хятадын талаас шинжилгээнүүд дээр анхаарал тавьж байна. Сангийн яам хилийн зурвас дээр контейнерын терминал байгуулсан. Үндсэндээ туршилт хийсэн, амжилттай болсон. Одоо Хятадын талтай яриа хэлэлцлийн шатанд явж байна. Жолооч нарын шинжилгээний  хариу Хятадын талд эерэг, Монгол талд сөрөг гардаг зүйл гурав дахь сардаа үргэлжилж байна. Бид Эрүүл мэндийн яаманд энэ асуудлыг тавьсан. Эрүүл мэндийн яам Хятадын холбогдох байгууллагуудтай хоёр удаа онлайн уулзалт хийсэн. Тэгээд эндээс ХӨСҮТ-ийн мэргэжилтнүүдийг аваачиж, хэд хэдэн удаа ажиллуулсан. Үндсэндээ Монгол талдаа сөрөг, Хятада эерэг гараад байна.

Тоног төхөөрөмжийн хувьд адилхан. Яг энэ дээр бид ХӨСҮТ-ийн чиглэлийг харсан байдалтай байна. Энэ байдал одоо ч үргэлжилж буй. Төмөр замын тухайд Хятадын “China Energy” компанийн төмөр замын компанитай өнөөдөр гурав дахь уулзалтаа хийлээ. Энэ уулзалтын дараа "Тавантолгой" төмөр замынхан бидэнд тодорхой мэдээлэл өгнө. Үүний өмнө Уул уурхай, хүнд үйлдвэрийн яам, Гадаад харилцааны яамтай ярилцаж, айлын талтай ярих үндсэн зарчмуудаа тохирсон. Одоо өргөн, нарийн гэлтгүй хил холболтын цэгийн хувьд эхний гаргалгаа гарсан. Дараа нь нарийн цариг наашаа орж ирэх үү, өргөн цариг цаашаа гарах уу гэдэг дээр айлын талтай эцсийн шийдлийг гаргахаар ажиллана. "Тавантолгой" төмөр замын мэдээлж буйгаар 2022 оны долдугаар сар гэхэд Тавантолгойгоос Гашуунсухайт өртөө хүртэл төмөр замын бүтээн байгуулалтын ажил дуусна гэдэг чиглэлтэй байгаа. Ялангуяа дэд бүтцийн ажил сайн явж байна. Гол нь барилга байгууламж буюу удирдлагын байр, орон сууцны тал дээр өвөл нэлээн шахах шаардлагатай гэсэн зүйлийг хэлсэн.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
2
ЗөвЗөв
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

27 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-10-08 1.230.76.219

Худлаа эерэг гаргаад байна

Avatar

уншигч 2021-10-08 202.55.191.42

фэтийшаа…эерэг гарч байгаа жолооч өмнө өвдөөд түүнийгээ нуусан,эсвэл шинжилгээний өмнө ямар нэг эм уусан байгаа,эсвэл нууц үедээ хулгайгаар Цагаан хад руу нэвтэрсэн зэрэг үйлдлүүд байхыг үгүйсгэхгүй.Юм л бол бусдаас өө хардагаа больцгоо оркуудаа.

Avatar

Зочин 2021-10-08 122.201.22.120

манайхан шинжилж чадахгүй байна гэсэн үг.

Avatar

нэж 2021-10-08 202.126.90.157

Дельтагаа оношлож мэдэхгүй хөөрхий монголчууд!

Avatar

Нэргүй 2021-10-08 103.57.93.124

Энэ хүнд үед Монголчуудын аминд орж буй олон байгууллага хүмүүсийн нэг нь яах аргагүй Үндэсний агаарын тээвэрлэгч МИАТ ХХК.?! Харин МИАТ ХХК-ын үйл ажиллагааг төрөөс сайн дэмжих хэрэгтэй санагддаг?! Нөгөө талаар төрөөс барих бодлогоо гаргаж түүнийгээ барих явдал чухал байна?! Лебраочлал, хувьчлал ярьж, шахааны хүмүүсээр дүүргэж, гадаад нислэгийн гол чиглэлүүдэд нь дотоод гадаадын том жижиг компаниудыг орууснаар стратегийн гол тээвэрлэгчээ элгээр нь хэвтүүлчих вийдээ?! гэж санаа зовдог?!

Avatar

Зочин 2021-10-08 103.57.93.124

Энэ хүнд үед Монголчуудын аминд орж буй олон байгууллага хүмүүсийн нэг нь яах аргагүй Үндэсний агаарын тээвэрлэгч МИАТ ХХК.?! Харин МИАТ ХХК-ын үйл ажиллагааг төрөөс сайн дэмжих хэрэгтэй санагддаг?! Нөгөө талаар төрөөс барих бодлогоо гаргаж түүнийгээ барих явдал чухал байна?! Лебраочлал, хувьчлал ярьж, шахааны хүмүүсээр дүүргэж, гадаад нислэгийн гол чиглэлүүдэд нь дотоод гадаадын том жижиг компаниудыг орууснаар стратегийн гол тээвэрлэгчээ элгээр нь хэвтүүлчих вийдээ?! гэж санаа зовдог?!

Avatar

Иргэн 2021-10-08 103.57.93.124

Энэ хүнд үед Монголчуудын аминд орж буй олон байгууллага хүмүүсийн нэг нь яах аргагүй Үндэсний агаарын тээвэрлэгч МИАТ ХХК.?! Харин МИАТ ХХК-ын үйл ажиллагааг төрөөс сайн дэмжих хэрэгтэй санагддаг?! Нөгөө талаар төрөөс барих бодлогоо гаргаж түүнийгээ барих явдал чухал байна?! Лебраочлал, хувьчлал ярьж, шахааны хүмүүсээр дүүргэж, гадаад нислэгийн гол чиглэлүүдэд нь дотоод гадаадын том жижиг компаниудыг орууснаар стратегийн гол тээвэрлэгчээ элгээр нь хэвтүүлчих вийдээ?! гэж санаа зовдог?!

Avatar

Зочин 2021-10-08 66.181.178.115

хэдэн тохиолдол байсан юм бэ түүнийгээ тогтоогоочээ Ийм юм чриад ажил цалгардах эзэнгүй болно шүү дээ

Avatar

ZOCHIN 2021-10-08 124.158.120.154

boomt deer 2ulsiin hamtarsan labratori ajilluulah heregtei

Avatar

yat,GADNII TZ,MUNGUTEI NI XET 2021-10-08 216.200.84.187

aj/xo/pesultob?

Avatar

GADNII UYM XEREGGYI,TEXNIC ,TEXNLOGI ,PPROGRMAR,guilagchdiig goej bgabj 2021-10-08 216.200.84.187

galzyyraad,udurjin xylgai xiigeed,ashiglaj,alaad,
XOLBOGDOOGYI,XYNGYI,KAMERUN BILDJILJX,

Avatar

ЗОЧИН 2021-10-08 202.126.89.66

Монголд хахуулиар СӨРӨГ гарсан нь хятадад номоороо ЭЕРЭГ гарнаа !!! ХАХУУЛЬЧИДААС БОЛЖ СӨНӨХ ТАВИЛАНТАЙ БОЛЖ ДЭЭ !!!

Avatar

зочин 2021-10-08 66.181.190.200

УИХ – ын өчигдрийн үдээс хойшхи мэдээллийн бичлэгийг дахин үз, Тээврийн яамны хүн "манай жолооч нар хилийн наана өөр хүнээр шинжилгээгээ өгүүлээд тэр бичгээрээ хил гараад тэнд шинжилгээнд орохоор эерэг гарсан байна" гэж хэлэх шиг болсон. Хоёр талын зөрөөний шалтгаан ердөө л энэ бололтой. Хэн баллаж байгаа нь тодорхой бололтой.

Avatar

Зочин 2021-10-08 124.158.96.183

Гашуунсухайтын төмөр замыг өргөнөөр хийдэг нь манай Төрийн том тэнэглэл болсон. Дахин шилжүүлж мөнгө үрж, өрсөлдөх чадвараа алдаж байна. Ямар том тэнэглэл вэ? гэж хүмүүс ярьсаар…

Avatar

Зочин 2021-10-08 172.58.141.73

Bitgii h*****d bai nariin tsarig tavibal humuusee yaj surgahiin nuli hujaa tehnik tehnology ashiglah boliishd

Avatar

хүнгү 2021-10-08 202.179.26.113

Яахаараа манайд сөрөг хятад эерэг гараад байнаа. Үүний учрыг олж чадахгүй байх даа. Хятад өвлийн олимп зохион байгуулах гээд монголоос нэг хүнийг оруулахгүй байхаар шийдсэн байна. Манайд байгаа өарийн иргэдээч “наашаа бүү зүгэл! “ гэсэн бололтой. Тэд нь “биднийг битгий ир гэсэн монгол цагаан сараа хийнэ” гэцгээж байна гэнэ.

Avatar

ЗОЧИН 2021-10-08 193.9.114.174

Хэргээр халдвартай хүн оруулж, үнэ ханшийг өсгөж, өөрсдийнхөө машинуудыг гүйлгэж байгаа гэсэээн. Халтарыг нохой шиг буудчихсан, үргэлж жирийн тээвэрчдийнхээ эсрэг ажилладаг.

Avatar

? 2021-10-08 130.253.28.5

#

Avatar

-ob 2021-10-08 130.253.28.5

tust,
eby

Avatar

Зочин 2021-10-08 195.176.3.19

!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://is.gd/f4011T

Avatar

Халтар гөлөг, 2021-10-08 193.9.114.174

Авилгалд идэгдсэн Халтар сайдын хэдэн гаруудад цөөхөн машин хилээр гарах тусам ашигтай, хятадуудад чөлөөт бүс рүү тээвэрлэх ажил олгож мөрөөрөө яваа энгийн тээвэрчдийг хоолгүй болгож байгаа юм байна л даа. Энэ нөхөр хэний бодлогыг хаана хэрэгжүүлээд байна аа.

Avatar

Зочин 2021-10-08 172.58.141.73

Haltar sain ajillaj bgaa shildeg bolovson huchnii neg

Avatar

Зочин 2021-10-08 107.127.39.29

Наад төмөр замаа зүгээр л 1430 мм царитайгаар барьчихаач дээ

Avatar

Зочин 2021-10-08 192.82.70.208

Халтар сайд яст мэлхий шиг удаан юм, ажлыг гялалзуулдаг шуурхай, хурдтай хүнийг сайд болгох юмсан.

Avatar

Зочин 2021-10-08 192.82.73.105

Сайдаас хамаарч удааширсан зүйл алга бүү гүтгэхх урьтал болго Сөрөг хүчний угаадас долоогч

Avatar