Тайвань: Мөргөлдөөн хүсэхгүй байгаа ч эцсээ хүртэл тэмцэнэ | News.MN

Тайвань: Мөргөлдөөн хүсэхгүй байгаа ч эцсээ хүртэл тэмцэнэ

Тайвань: Мөргөлдөөн хүсэхгүй байгаа ч эцсээ хүртэл тэмцэнэ

Тайвань: Мөргөлдөөн хүсэхгүй байгаа ч эцсээ хүртэл тэмцэнэ
Taiwanese President Tsai Ing-Wen seen making speeches ahead of the projection mapping show. The event is a projection mapping show featuring the presidential office building, to celebrate the National Day on October 10th Taipei. (Photo by Walid Berrazeg / SOPA Images/Sipa USA)

Тайванийн Ерөнхийлөгч Цай Ин Вен өнөөдөр/2021.10.8/ сүүлийн үед дэлхийн анхаарлыг хамгийн их татаж буй Бээжингийн түрэмгийллийн тухай үзэл бодлоо илэрхийлж, “Тайвань цэргийн мөргөлдөөнд орохыг хүсэхгүй байгаа ч эрх чөлөөгөө хамгаалахын тулд эцсээ хүртэл тэмцэнэ” гэж ярьжээ.

Тайванийг Бээжин БНХАУ-ын нэг хэсэг гэж үздэг. Энэ сард дөрвөн өдрийн дотор агаарын бүсэд нь 150 орчим бөмбөгдөгч, сөнөөгч онгоц илгээн сүрдүүлсэн юм.

Тайваньчууд ийм сүрдүүлэг түгшүүртэйгээр жил гаруй хугацаа өнгөрүүлж буй бөгөөд энэ хугацаанд цэргүүдээ бэлтгэж, болзошгүй цохилтод ямар хариу барьж чадахаа шалгаж, бэлдсээр байгаа юм.

Тай Ин Вен өнөөдөр/2021.10.8/ Тайпэй хотод болсон аюулгүй байдлын зөвлөгөөн дээр “Тайвань цэргийн мөргөлдөөн хүсэхгүй байна. Бид хөршүүдтэйгээ эвтэй найртай, энх тунх, тогтвортой зэрэгцэн оршмоор байна. Гэхдээ бид ардчилал, эрх чөлөөнийхөө төлөө бүх хүчээ дайчлан, эцсээ хүртэл тэмцэх болно. Тайвань болзошгүй мөргөлдөөнөөс сэргийлэхийн тулд дэлхийн хамгийн том хүчнүүдтэй нягт холбоотой хамтран ажиллах шаардлагатай”  гэжээ.

Харин БНХАУ-ын зүгээс тусгаар тогтнолоо хамгаалахын тулд дээрх үйлдлүүдийг хийж байна гэж мэдүүлсэн. Мөн АНУ-ыг “дотоодын” хэрэгт хошуу  дүрлээ гэж буруутгаж байгаа юм.

Эх сурвалж: CNN

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
БурууБуруу
7
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ХахаХаха
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
2
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

28 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ganat 2021-10-08 103.212.118.69

Taivaniig bid hezeech demjij bolohgui. Taivanii Guomindan nam manai tusgaar togtnoliig hezeech zuvshuurdggyi. Harin BNHAU baiguulagdaad manaihiig tusgaar uls gej uzsen baidag. Uuruur helbel Taivanchuud Mongol ulsiig Uursdiin neg gej uzdeg bilee.

Avatar

Ganat 2021-10-08 103.212.118.69

1945 оны 10-р сард Монголын ард түмний дунд тусгаар тогтнолын асуудлаар санал асуулга явагдаж, үүнд үндэслэн ДИУ 1946 оны 1 дүгээр сард Монголын тусгаар тогтнолыг хүлээн зөвшөөрч байгаагаа албан ёсоор зарлажээ.
Монгол Улс ийнхүү де-юре тусгаар улс болж чадсан бөгөөд хятадын эх газарт ДИУ-ын орыг залгамжлан байгуулагдсан БНХАУ байгуулагдсаныхаа дөнгөж дараахан буюу 1949 оны 10 дугаар сарын 16-ны өдөр Монголыг тусгаар улс мөн болохыг хүлээн зөвшөөрч, дипломат харилцаа тогтоосноор Монголын статус б

Avatar

Зочин 2021-10-08 202.126.90.39

Коммунистууд далд ороосой. Эрх чөлөөт, тусгаар тогтносон Тайвань улс мандан бадраг !!!

Avatar

Зочин 2021-10-08 202.9.41.14

Наад шүтээд байгаа Тайвань чинь өнөөдрийг хүртэл Монгол улсын тусгаар тогтнолыг хүлээн зөвшөөрөөгүй баагийнууд шуу. Харин хятадууд дуртай дүргүй ямар ч байсан хүлээн зөвшөөрөөд, гуньж гутраад, эцэстээ дасан зохицоод яваа нөхөд дөө

Avatar

Lol 2021-10-08 150.129.141.83

s*** chi

Avatar

galaa 2021-10-08 192.82.80.11

uug ni taiwan chin hydataas oortsgu humuus shdee hytadaaar yridag um bnale

Avatar

Зочин 2021-10-08 202.126.90.39

Тэнэгээ гайхуулалгүй дуугүй бай. Агшаамлан тархитай тэнэг минь !!!

Avatar

Vitamin 2021-10-08 66.181.191.124

Yumniii door comment bichij baihaar yum unsh med tegee yum bichij bolnoshdee hhhaa

Avatar

Зочин 2021-10-08 66.181.187.221

Эмгэн жанжин нэг их дайнч мэдэгдэл хийгээд байх ч сайны ёр биш дээ!!! Ккк.

Avatar

Зочин 2021-10-08 202.126.89.66

Хятад Монгол руу шууд орж ирэхгүй ! Ганц баян х***а бүх малыг нь малчинтай нь худалдаж авна ! Тэгээд л гүйцээ ! Өвөр монголын түүх харуулна ! Дараа нь газрыг нь өмчилнө . Дуусаа . Ар Монголчууд Түрээсийн газар дээр хөлсний малчин болно !!!

Avatar

Өвгөн Балдан 2021-10-08 192.82.85.236

Монгол улс, Монгол үндэстэн гэж дэлхийд данстай улс байхад Хятадад колончлогдоно гэж юу байхав дээ. Монголчууд өвөг дээдсийнхээ ариун үйлсийг мөнхжүүлнэ гээд Төрийн дууллаараа тунхаглан, тангарагласан ард түмэн шүү дээ. Алалцаад л дуусна. Хятадын муж болно гэж мөрөөдөж байгаа хүмүүст бүү горьд л гэж хэлмээр байна.

Avatar

Зочин 2021-10-08 195.176.3.19

!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-10-08 202.126.88.43

Монгол улс Тайванаас мяэга дахин бага цэргийн хүчтэй. Одоо боддоо монгол мал та. Яг үнэндээ явдаг жорлонгуудын бодол ажилах уу?

Avatar

Зочин 2021-10-08 103.212.118.43

бид ч өнөөдөр тайванаас дутахгүй хятадын дарангуйлалд байна ш дээ. авлигад идэгдсэн монголын улс төрчид нь хжаагаас баахан зээл аваад бүтээн байгуулалт нэртэй дэлхийн жишгээс хэд дахин үнэтэй хог н**ш болсон зам гүүр овоолоод өрөнд оруулчаад орох гарах бараа таваар дээр элдэв шалтаг хэлээд хааж боогоод н**ш болгож байгаа биз дээ. энэ чинь тайван руу сөнөөгч онгоц нисгээд байгаагаас бараг ялгаагүй. ер нь х***а удахгүй манайх руу халдан довтлохгүй гэх газаргүй. ану ын цөмийн пуужинг эртхэн ав.

Avatar

зочин 2021-10-08 202.9.46.130

8 зууны тэртээх түрэмгийлэл аллага хядлага эргэж ирэх нь ойлгомжтой. яваандаа бүх дэлхий нэг тугийн дор орно биз

Avatar

Зочин 2021-10-08 103.212.119.166

Зөв… Эрх чөлөө эсвэл үхэл. Харин боолчлогдоно ч гэж байхгүй шүү…

Avatar

Badarch taxar 2021-10-08 103.57.94.80

Тайвань бол монголын хамгаалалт юм тайваньтай зууралдаад манийгаа битгий оролдоосой билээ гээд залбирч байх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-10-08 103.212.119.212

ene deer sanal neg bnaa.hoer hyatadiin asuudal baih tusamaa mongold tun ashigtai shuu..ed hoorondoo negdvel ayul zanal mongold nvvrelenee.. hytad asuudal baival bid taiban untaj bolonoo…taibaniig amerikuud tiim amarhan ogohgui baihaa. ene bol barand jiguur urguulsan shig bolonoo. taivan bol ediin zasagiin hvchergeg oron bolood bgaa ved hyatadtai negdevel amerikiig ediin zasagaar gvitseh hyatadiin tolovolgoo amarhan bieleh bolonoo..

Avatar

Зочин 2021-10-08 66.181.187.221

Өөрөө л аятайхан байж учраа олохгүй бол Америк баруунд найдаад Афган Сири нэтр шиг балрана шүү!! Тайваны төлөө Хитадтай байлдах агуу тэнэг хүн энэ гаригаас өнөөдөртөө олдохгүй шүү!! Хитадтай байлдана гэдэг Оростой байлдана гэсэн үг!! Ийм аймшигын өөдөөс хүний төлөө хэн эрэсдэл үүрэх билээ! Тэгээд ч Америк хэзээч бусдын төлөө дайн тулаанд орж явсан түүх байхгүй!!!

Avatar

Зочин 2021-10-08 103.212.119.212

amerik hamgaalahgui bol hyataduud ediin zasagaar amerikiig gvitseh bol doroo l bolonoo.deer ni zvvn omnod azid hyatadiin noloo asar ih bolj amerikuud ene bvsees shahagdaj garanaa…

Avatar