Ч.Сайханбилэг: Оффшорт миний компани байвал үнэгүй аваарай | News.MN

Ч.Сайханбилэг: Оффшорт миний компани байвал үнэгүй аваарай

Ч.Сайханбилэг: Оффшорт миний компани байвал үнэгүй аваарай

Ч.Сайханбилэг: Оффшорт миний компани байвал үнэгүй аваарай

Эрэн сурвалжлах сэтгүүлчдийн олон улсын консерциум (ICIJ) байгууллагаас аравдугаар сарын 3-нд ил болгосон оффшор хөрөнгийн талаарх мэдээлэлд Монголоос хоёр улстөрчийн нэр дурдагдсан. Нэг нь Монгол Улсын 26 дахь Ерөнхий сайд асан С.Батболд бол нөгөө нь 30 дахь Ерөнхий сайд Ч.Сайханбилэг гэгдэж буй. Тэгвэл Ч.Сайханбилэг өөрийн цахим хуудаснаа өнөөдөр /2021.10.08/  дараах тайлбарыг бичжээ. Тэрбээр  “Хамаг хог новшоо чихдэг тампуу гэж андуурлаа юу. Хамгийн хэцүү үед хамгийн хэрэг болсон төслүүдийг шийдсэний шагналд "Овт шар" болгох санаатай. Тэр Оффшорт миний компани, хөрөнгө олчихсон юм бол үнэгүй, шууд аваарай” гэж бичжээ.

Ерөнхий сайд асан Ч.Сайханбилэгтэй холбоотой хэрэг өнөөг хүртэл эцэслэгдээгүй байгаа юм. Тэрбээр өмгөөлүүлэхээр олон улсад нэр хүндтэй хуулийн фирм "Amsterdam & Partners LLP"-ийг хөлсөлсөн бөгөөд гадаадын иргэншил хүссэн. Харин Монгол Улсын прокурорын байгууллага Ч.Сайханбилэгийг эрэн сурвалжлах ажиллагааг явуулж байгаа ба шилжүүлж авах тухай асуудлаар холбогдох байгууллагад хандсан болохоо өнгөрсөн 2020 онд  мэдэгдсэн.

Э.БУРАМ

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
24
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ЗөвЗөв
2
ГайхмаарГайхмаар
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

29 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-10-08 202.9.40.93

Мөнгө байвал яах вэ

Avatar

Зочин 2021-10-08 103.26.193.238

Оффшорт бсан мөнгөө Швейцарын банк болгосон эсвэл нууц нэрээр гадаадад үл хөдлөх хөрөнгө болгосон биз өдийд… хийсэн муу үйл нь хүзүүг ороож хүү охин гээд үргэлжилэх үр удаманд нь хэдэн үеэр дамжин гай удаж лай болохыг мэдэхгүй бна гэдэг үнэхээр хөөрхий юмдаа

Avatar

irgen 2021-10-08 192.82.80.99

Hetsuutei heruulch, noiton hamuu shig nuhur yumaa. Uneheer hudlaa geed bgaam bol bukh barimtaa il gargaad er hun shig shalguulaad uuruu bodittoigoor tailbarlaad yavj boldogguimuu. Jenko nmg barih geed bna geed gonshigonood bsan ,odoo bas soliorood l jon jon geed bhiin Ichne gej bhgui, yos surthuun uhamsar gej bhgui ineedtei nuhur yumaa.

Avatar

Зочин 2021-10-08 103.57.92.79

ТЭГЭЭД БИД ЧИНЬ ЕРДӨӨ ХОЁРХОН ОФШОРЧИНТОЙ БОЛЧИХОВ УУ. НӨГӨӨДҮҮЛ НЬ ЯАЧИВ АА. …ОДОО БҮР ӨӨРСДӨӨ МӨНГӨНИЙХӨӨ ХАМТ ОФШОРТ ОРООД АЛГА БОЛЧИВ УУ

Avatar

Зочин 2021-10-08 115.131.7.78

Үнэхээр буруугүй юм бол Монголдоо ирээд шалгуулчих л даа. Баттулгыг буусан цагт очно гээд байсан билүү үгүй юу

Avatar

Зочин 2021-10-08 195.176.3.19

>>>>>>>>>> Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт —— https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-10-08 202.126.90.151

Женко буучихлаа, хонгил нь нурчихлаа. Одоо эр хүн шиг ёслол төгөлдөр эх орондоо ирээд, С.Баяр шиг хоншоортой үз

Avatar

ЗОЧИН 2021-10-08 202.9.46.174

ЧИНИЙ ӨМНӨӨС ГЭМ ЗЭМГҮЙ ӨЧНӨӨН ХҮН ХЭЛМЭГДЭЖ ХОХИРЛОО …. ОДОО ЧИНИЙ ХОРИГДОХ ЭЭЛЖ…!!!!!!!!!!!! ХУЛЧГАР УРВАГЧ МИНЬ .!!!!!!!!!!! МОНГОЛД ИРЖ ХЭРГЭЭ ХҮЛЭЭХГҮЙ БОЛ ЧИ МОНГОЛЧУУДЫН ХАРААЛААР ҮХЭХ БОЛНО.!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-10-08 192.82.91.50

Mongolchuud iim teneg, uurtuu tus bolson hvnd muu sanadag uls. Yag zogsood baisan Oyu tolgoig hudulgusun hvn shvv dee

Avatar

irj ylaa edlej suu olon yum yriaad blgui .. 2021-10-08 103.212.119.212

ingej l ard tvmenee doromjilood suuj bgaa hvn dee.. bid bicheegui baruuniihan olj bicheed bna. ene naimaand saihanbileg gol oroild ni ybsan hvn ch dee.erdentiin 49 hubiig hubid ogoh gej yaj dairch blaa daa. odoo tegeed ingeed doromjilood suuj bna..

Avatar

зочин 2021-10-08 202.9.46.130

Монголд одоо журмын нөхөд гэж байхгүй бүгд пялдагадаад амиа аваад гардаг гарууд л байна. Бүгд МАН-ын бууны ноход болсон.
Шалгуулах гээд ирвэл баривчлаад л өөр олон хэрэг тулгана. Ардчлалын нэг лидер байсны хувьд МАНгаруудын эсрэг тэмцсээр байх хэрэгтэйгээ мэдэж байгаалдаа.

Avatar

ШИХИХУТАГ 2021-10-08 122.201.24.162

ҮНЭХЭЭР БУРУУГҮЙ БОЛ ИРЭЭД ШАЛГУУЛХААС ЮУНД АЙНА ВЭ? ӨЧИГДӨРХӨН ЗАСАГЛАЖ БАЙСАН УЛСЫНХАА ХУУЛЬ ШҮҮХЭЭС ЮУНД АЙЖ ЦЭРВЭНЭ ВЭ…

Avatar

Зочин 2021-10-08 192.82.91.50

Ee manai shvvh tsagdaa ch aimaar, shudarga esnii esreg shvv dee !

Avatar

Өөрөө офшорт орчихсон юм биш үү? 2021-10-08 192.82.71.244

Энэ гэж энхийн цагаан тагтаа хаана , яаж амьдраад байнаа.ямар ч их мөнгөтэй юм.гадаадаас мулт мулт үсрээд л. Монгол улсын ерөнхий сайд байсан хүн улсын нууцыг их л мэддэг байхдаа

Avatar

Зочин 2021-10-08 192.82.91.160

ИЙМ ЗОЛБИН ЖИНГЭРИЙГ НОВИЧОКДЧВОЛ ЗҮГЭЭРДЭЭ УУЛ НЬ,,,ХҮНИЙ ЭРХ ЭРХ ЧӨЛӨӨГ ДЭЭДЛЭХ УЧИРТАЙ АРДЧИЛСАН НИЙГЭМ ЮМДАА ,,,МОНГОЛЫН ШҮҮХЭЭР ХЭРГЭЭ ШИЙДВЭРЛҮҮЛ САЙХАНБИЛЭГЭЭ,,,,АРДЧИЛАЛЫН ҮНЭТ ЗҮЙЛСИЙГ БУРТАГЛАЖ ДУУСЛАА,,,АВЛИГАЧИН Н О В Ш,,,

Avatar

Ub irged 2021-10-08 202.126.89.207

Хөгийн н**ш зайлаа

Avatar

Зочин 2021-10-08 192.82.71.79

Энэ эргүү малыг үтэр түргэн авчирч насан туршид нь жонш үүрүүл…

Avatar

Зочин 2021-10-08 66.181.161.84

Хамт нэг буулганд зүтгэсэн нөхдөө орхиж явдаг барагтайхан нөхөр байна даа. Холоос жон жон гээд байхаар ирж шалгуулахад юу нь хэцүү байна. Буруутай бол эрүү давчихаад ханхалзаж суух зориг алга уу. Эрүү ч гэждээ сайн л бол жил хагас аавынд тарган мах идээд л хэвтэнэ биз…

Avatar

Зочин 2021-10-08 192.82.77.137

Ч.САЙХАНБИЛЭГ ГЭЖ ХИЛИЙН ЧАНАДААС ҮЕ ҮЕ НОХОЙН ГӨЛӨГ ШИГ ХУЦАЖ, ТОГЛООМ ТОХУУ ХИЙДЭГ НЭГ ХОГИЙН ШААР БУЙ БОЛЖЭЭ. ИЙМ ХОГИЙН ШААР МОНГОЛ УЛСЫН ЕРӨНХИЙ САЙД ХИЙЖ, МОНГОЛЧУУДЫН ХУВЬ ЗАЯАГ ШИЙДЭЖ БАЙСАН ГЭХЭЭР ҮНЭХЭЭР ОЙ ГУТАЖ, БӨӨЛЖИС ХҮРЧ, ДОТОР МУУХАЙ ОРГИХ ШИГ Л БОЛОХ ЮМ. БҮХЭЛ БҮТЭН ТУСГААР ТОГТНОСОН БҮРЭН ЭРХТ УЛС БАЙЖ ЭНЭ АДГИЙН ШААРЫГ БАРИВЧИЛЖ ЧАДАХГҮЙ 5 ЖИЛ ӨНГӨРЧИХЛӨӨ ШҮҮ ДЭЭ. ҮНЭХЭЭР ХӨГИЙН ТЭГЭЭД БАС ИНЭЭДЭМТЭЙ Ч ГЭМЭЭР.

Avatar

Зочин 2021-10-08 192.82.64.153

Хогийн шаар минь Монголоо гэсэн сэтгэл байгаа бол ирээд шалгуулчаач н**ш минь ээ дДАВААНЫ ЦААНААС х** гээл сууж байх уу юугаараа яаж амьдараад байгаагаа тайлбарла

Avatar

гичийн гөлөг- саханбалаг 2021-10-08 202.21.109.53

энэ нэг нохойн гөлөг доромжлоод басамжлаад байна уу?

Avatar

Зочин 2021-10-08 192.82.91.50

Ta bid unuudur bvgdeeree us honzon uvyrtulsun hvmvvs boljee ! Arga ch vgvidee, ungursun zuund tsumuuruu umchgvi baisan bolohoor !

Avatar

Зочин 2021-10-08 103.80.210.183

энэ хүний арьсг нь хуулж авч улсын мэдэлд өгөх ёстой: арьс үс нь төрийн өмч шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-10-08 66.181.169.6

Мэдээж өөр хүний нэрээр офшор ашиглаж байсан байж таарна.

Avatar

Зочин 2021-10-08 202.55.191.194

ИРЭЭД ШАЛГУУЛЧИХАА. ЖУРМЫН НӨХДӨӨ ХАЯЖ ЗУГТААЧИХААД. ЧАДАХГҮЙ Л ДЭЭ

Avatar

zochin 2021-10-08 202.126.88.136

ooroo martchihdag gee bizdee bod bod

Avatar

123 2021-10-08 192.82.74.73

Олчихлоо гээд авч болдоггүй учраас ингэж томрох хэрэг байна уу? Бас чинийх биш. хамаарал бүхий хүмүүсийн чинь нэр дээр байвал яах уу?

Avatar

РАВДАН 2021-10-08 66.181.161.119

г*** ИХ САГАЖ БАЙХ ШИВ! ХАШААНДАА ОРЧИХООД БОРГОДОГ ХАЛТАР ШИГ.

Avatar

Зочин 2021-10-08 203.91.115.37

Өөр хүний нэр дээр болгосон бол яаж авахийм бэ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж