Вьетнам засварын газруудаас татвар авдаг болно | News.MN

Вьетнам засварын газруудаас татвар авдаг болно

Вьетнам засварын газруудаас татвар авдаг болно

Баянзүрх дүүргийн Засаг дарга Н.Баярмөнх, хүнс худалдаа үйлчилгээний хэлтсийн ажилтан, алба хаагчид дүүргийн хэмжээнд үйл ажиллагаа явуулдаг Вьетнам засварын газруудаар орж дараах зүйлсийг хийхийг хүслээ.
Үүнд
1. Вьетнам засварын газрууд дүүрэгт татвар төлдөггүй учир татвар төлдөг болгох
2. Үйл ажиллагаа явуулж буй газрын дотор болон гадна талын тохижилтод анхаарч шаардлагатай тохижуулалтыг хийж, иргэдэд ээлтэй орчныг бүрдүүлэх
3. Гарч буй хог хаягдлыг яаралтай шийдэж ажиллах хэрэгтэй талаар хэллээ.
Дээрх хүсэлтүүдийг хангаж, байнгын хяналт шалгалт тавьж ажиллахыг Баянзүрх дүүргийн Хүнс, худалдаа үйлчилгээний хэлтсийн дарга Л.Бадамхандад үүрэг болголоо.
Баянзүрх дүүргийн хэмжээнд бүртгэлтэй 25 гаруй Вьетнам засвар үйл ажиллагаа явуулдаг бөгөөд дээрх хүсэлтүүдийг мөрдөж ажиллана уу гэж Баянзүрх дүүргийн ИООНХХ-ээс мэдээллээ
Эх сурвалж: БЗД
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ЗөвЗөв
2
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

23 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2021-10-08 202.126.89.100

ene olon jil bolj bhad tatvar avdaggvi baisan yumu nuhuj avah heregtei mglchuud hamag munguu barij ochij mashinaa yanzluuldag mungu hvvlegchid shde naaduul chin

Avatar

Зочин 2021-10-08 17.150.209.164

yagaad hayag shoshgoo hurtel omog bardam gegch n "Vietnam avto zasvar" gj nerledeg yum bol oo? Ezduud n hurtel Vietnamchuud bdg yumu?

Avatar

Зочин 2021-10-08 185.220.100.242

========== Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-10-08 202.179.27.245

Татвараас чөлөөлсөн хууль байсан юм байх даа. Монголчууд ажилладаг засварын газрууд нь татвар төлдөг байсан юм болов уу Ямар сонин бодлого вэ

Avatar

Зочин 2021-10-08 192.82.72.199

Хан Уулын говийн замын хэдэн авто засвар орчин маш муу Арга хэмжээ аваад өгөөч

Avatar

Зочин 2021-10-08 66.181.161.40

Дарга нь өөрөө явж жижгэрэх хэрэг байсан уу? Тэгээд ч наадуул чинь үнээ нэмээд татварын мөнгөө монголчуудаар хөнгөхөөн гаргуулчина л даа.Осол аваар хийхгүй л явчих дөө

Avatar

Зочин 2021-10-08 66.181.189.30

Дүүргийн эрх мэдэлтэнүүдэд хувиараа татвараа төлдөг байсан байх.

Avatar

иргэн 2021-10-08 202.131.226.86

Татвараа төлөхгүй бол үйл ажиллагаа явуулах эрхийг нь цуцал.

Avatar

Зочин 2021-10-08 66.181.188.236

udii boltol tatvar avdaggui ee zo zoo ene nuhur guij yriad ch baih shig unen dampuu

Avatar

Иргэн 2021-10-08 66.181.160.67

Мэдээж Монгол улсад ашиг олж байгаа хэн бүхэн татвар төлөх хуультай байтал өнөөдөр л татвар авна гэдэг нь ЮУ гэсэн үг вэ? Дээрээс нь энэ олон авто засвар чинь ямарч тодорхой үнэ ханш тариф байхгүй! яваад орхоор царай харж бхйгаад дуртай үнээ хэлэх жишээтэй! Ер нь баримтлах стандарт байдгүй хэрэг үү? Өдий хүртэл татвар төлөөгүй гэхээр бүгд зөвшөөрөлгүй ажилладаг гэсэн үг үү?

Avatar

Зочин 2021-10-08 124.158.107.35

татвар авдаггүй юмуу татварын оффшор юм байншд манайх

Avatar

Зочин 2021-10-08 202.55.191.130

Haiyaa chi yamar udaan oilgodog mongol vaa? bahahaha

Avatar

Зочин 2021-10-08 66.181.180.108

Монгол, Вьетнам гэж засварчдыг ялгах хэрэггүй. Хэн чанартай засвар хийнэ тэр нь дээшлээд дэвжээд явах естой. Харин орлого олдог л бол татвараа хуулийн дагуу бүгд төлж байх естой. Төлөхгүй бол хатуу шийтгэх естой.

Avatar

Зочин 2021-10-08 74.108.55.231

yahaaraa odoo hurtel tatvar avdaggyi yum? tatvar tuluhgyi company bj bolovuu!

Avatar

Зочин 2021-10-08 192.82.87.11

ХӨӨХ ЭНЭ ОЛОН ЖИЛ ОГТ ТАТВАР АВДАГГҮЙ БАЙСАН ГЭЖ ҮҮ. ЯМАР СОНИН ЯЛГАВАРТАЙ ЮМ БЭ

Avatar

Зочин 2021-10-08 103.80.210.183

төлөгнүүдэд өгдөг мөнгө монголчууддаа өгдөг болмоор байх юм. монгол засваруудаа чанартай болго талаар ажил хийгээч. монгол засварт нэг согтуу нөхөр сууж л байдаг хийж л байдаг тэрийг нь шалгадаг баталдаг болмоор байна.

Avatar

Зочин 2021-10-08 66.181.161.121

Монголчууд бидний мөргөлдүүлж гэмтээсэн машиныг сайтар засч өгч тус болж байгаа Вьетнам засварын газруудыг гадуурхаж дээрэлхэлгүй татвараа аваад ажиллах нөхцөлийг нь хангаж өгөөд саад хийхгүй л байвал бидэнд л хэрэгтэй дээ!!

Avatar

Чи 2021-10-08 103.57.95.214

Монголын дампуурсан төрийн үнэн нүүр царай….Дөнгөж одоо юу?????.Ядарсан ард түмнээ яаж татвараар дарамталдаг билээ дээ…Огцор.Огцор.Огцор!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-10-08 17.150.209.164

harin umnuh zasag turuudiin nuur tsarai geech. Yaj ovoo odoogiin zasgiin gazar olj ilruulsiin

Avatar

Иргэн 2021-10-08 202.179.2.250

Татвар авдаггүй энэ олон жил явж бгаа юмуу !!!

Avatar

иргзн 2021-10-08 202.179.27.230

өө Хөөрхий ийм ч Засаг төртөй байх гэж, Ядарсан муу Иргэдээсээ ТҮЦ , ажиллууллаа , Ногоо зарлаа, Нрм зарлаа гэж Цагдаа Татварынхан байнга Дарамталдаг байж Вьетнамууд болон бусад Гадны Иргэдээс одоо хүртэл Татвар аваагүй авахгүй ажиллуулж байна гэсэн чинь юу гэсэн үг вэ, аан ёстой Иргэд дээ Ээлгүй Төр юмаа,

Avatar

Зочин 2021-10-08 66.181.179.189

Хоорондоо орколж мөргөлдчихөөд бүгдээрээ л ветьнам засвар луу шавцгаадаг байж өөрөөс бусад бүх л юмс руу сэжим гарангуут муулж хэрээ шиг гуаглалдах юм даа!Ээ дээ яана даа гутамшигтай бас өрөвдөлтэй!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-10-08 17.150.209.164

Ork mongolchuudiin achaar ashig orlogo olj bui vietnamchuud tatvaraa tuluh n zui bish uu?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж