АН: МАН-ын дарангуйллын Засгийн газар огцрох ёстой | News.MN

АН: МАН-ын дарангуйллын Засгийн газар огцрох ёстой

АН: МАН-ын дарангуйллын Засгийн газар огцрох ёстой

АН: МАН-ын дарангуйллын Засгийн газар огцрох ёстой

Улсын их хурал дахь Ардчилсан намын бүлгээс монгол хүний үзэл бодлоо илэрхийлэх эрх зөрчигдөж байгаа талаар өнөөдөр (2021.10.07) мэдээллээ.

Ардчилсан намын Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Ч.ӨНӨРБАЯР:

-Эрх мэдэлтнүүдийн эсрэг жагсахдаа өөрсдөөс нь зөвшөөрөл авдаг тогтолцоо Монгол Улсад бүрдэж байна. Хүний эрх, итгэл үнэмшилтэй байх, үг хэлэх эрхийг бүдүүлгээр зөрчиж байгааг эсэргүүцэж байна.

Өнөөдөр улсыг удирдаж байгаа хүмүүс ямар ч бодлогогүй, чадваргүй байгааг харж байна. МАН засаглаж эхэлсэн цагаас эдийн засаг тогтворгүй болж, нийгэмд эмх замбараагүй байдал бий болж байна. Засгийн газар УИХ-ын дээр мордлоо. Эрүүгийн хуулиар хүмүүсийг барьж, хорьж, цагддаг жишиг тогтоод байна. Цагдаа МАН-ын дарангуйллын зэвсэг боллоо. Тиймээс нэн даруй Эрүүгийн хууль, Зөрчлийн хуулийг шинэчлэх шаардлагатай байна. Дурын хүнээ дарамталдаг, хорьдог байх тогтолцоог үгүй хийх хэрэгтэй. Троллуудыг хөлслөж, иргэдийг айлгаж байна. Иргэнээ дарамталдаг засаглалтай улс хөгжихгүй. АН эрх нь зөрчигдөж байгаа хүмүүсийн төлөө тууштай явах болно гэдгийг хариуцлагатайгаар мэдэгдье.

АН-ын дарга М.ТУЛГАТ:

-Засгийн газрыг огцруулах шаардлагыг цаашид тууштай дэмжинэ. Монгол Улсад хүний эрхийг уландаа гишгэж болдог гэдгийг МАН-ынхан харуулж байна. Үг хэлэх, үзэл бодлоо илэрхийлэх боломжийг боомилж, ардчилсан бус зарчмаар олонх болж, хүч түрэмгийлж буй нь хууль бус юм. Улс орныг засаглах ямар ч чадамжгүй хүмүүс төрд байна. Сөрөг хүчний хувьд цаашид энэхүү дарангуйллын системийг тэвчихгүйгээ хэлье. Цагдаа бол дарангуйлах хүч, хэрэгсэл биш. Монголын цагдааг эрх баригчид удирдаж байна. Ард иргэд рүүгээ дайрдаг төр засаг байх ёсгүй. Тиймээс Засгийн газар огцрох ёстой. Covid-19-ийг далимдуулж дарангуйллыг бүр хүчтэй болголоо. Үүнийг эсэргүүцсэн хэнд ч ял оноож, Зөрчлийн хуулиар хариуцлага тооцож байна. Цаашид ийм жишиг байх ёсгүй. Үүнтэй эвлэрч болохгүй.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
17
ТэнэглэлТэнэглэл
16
ЗөвЗөв
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

57 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Mongol 2021-10-07 103.212.117.254

Ийм долир нүдтэй эвгүй зэвүүн царайтай хулгайчууд л ЭХ ОРНЫГ МИНЬ сүйрүүлэж мэднэ шүү

Avatar

ИРГЭН 2021-10-07 202.9.46.174

АН-н ерөнхийлөгч, АН-н засгийн газартай байхад монголд бас 1 намын дарангуйлал тогтсон байсан уу ????????????????????

Avatar

Зочин 2021-10-07 66.181.189.45

МОНГОЛЫН АРДЧИЛЛЫГ, ӨӨРТӨӨ АРДЧИЛСАН НАМ НЭР ӨГСӨН ГУДАМЖНЫ ХУЛИГАНУУД, ХУЛГАЙЧУУДЫН БҮЛЭГЛЭЛ ӨЧҮҮХЭН Ч ТӨЛӨӨЛӨХГҮЙ. УИХ-Д 10 ХҮРЭХГҮЙ ТӨЛӨӨЛТЭЙ АН АРД ТҮМНИЙ ӨМНӨӨС ГУЦАХ ЭРХГҮЙ: ЗАСГИЙН ЭРХЭНД ХОЁР ГАРЧ НЭМЭХ БАЛАНСТАЙ УЛСЫГ МИНЬ ХАСАХ БАЛАНСТАЙ БОЛГОН ДАМПУУРУУЛСАН АН АРД ТҮМНИЙ ӨМНӨӨС ГУЦАХ ЭРХГҮЙ, ТИЙМ НҮҮР Ч БАЙХГҮЙ, ИЧИХ БУЛЧИРХАЙГҮЙ ДЭЭРЭМЧИД БИШ ГЭЖ ҮҮ

Avatar

Зочин 2021-10-07 119.40.98.177

"Төрийн албаны тухай" хуулийн 39.1.13.хэвлэл, мэдээллийн хэрэгслээр болон цахим хуудас, нийгмийн сүлжээний хэрэгслээр төрийн бодлоготой холбоотой асуудлаар албан бус байр суурь, улс төрийн үзэл бодлоо илэрхийлэх, улс төрийн нам, эвсэл, нэр дэвшигчийн талаар эерэг, сөрөг мэдээ, мэдээлэл түгээх; гэсэн заалталтад хавчигдсан юм уншдаг, сэхээлэг иргэд чинь дуугүй сууж байна. Харанхуй, долоогч нар оодорч байна.

Avatar

Зочин 2021-10-07 43.242.243.101

Огцруулчихвол ч Рио-гийн мөнгийг цохино, Хураалгасан үйлдвэр баялгаа буцааж авна, сайхан даа сайхан, бас оффшорчид, оцгоногчид, хонгилчдоо авч үлдэнэ, Тэнгэрийн умдаг,
Хурдлахгүй бол МАНгаруудын нэр хүнд унаж өгөхгүй байна шүү

Avatar

Огцор 2021-10-07 67.81.184.102

MAH ны засаг авилгалтай тэмцэхгүй харин эвлэрч б.а.
Монгол эмх замбараагүй, гэмт хэрэг, Алтайн осол,архиидалт,хар тамхи,соvid…үхэл,ажилгүйдэл гаарч,халамж хэтэрч хүмүүсийг залхуу,залилан гийн сүлжээнд уясан нь Монголыг мөхөлрүү түлхэж б.а

Avatar

Зочин 2021-10-07 150.129.143.106

МАН ын засгийн газартай хариуцлага тооцох хэрэгтэй. Барааны үнийн өсөлт шинэ үеийн цүнх баригч нарт угсаа залгамжилсан эрх мэдэл өгч байгаа байдал илт байна шүү дээ. Эрх бригч нарыг өмөөрөөд байвал үнийн өсөлтөд дарлуулж дуусна. Хариуцлага бол эрх мэдэл авсан МАН ташуурдаж ажлын сайжруулахын дохио юмдаа. Сөрөг хүчинд ямар эрх мэдэл байх биш Тулга Өнөрбаяр бол гудамжинд лааз хөшиглөж л байгаа шүү

Avatar

Зочин 2021-10-07 45.151.167.10

!!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-10-07 66.181.187.221

Энэ чинь аль жорлонгийн гөлөг нь юм бэ ээ ээ ээ?! Би андуураагүй бол Эрдэнийн жорлонгийн гадаа уяатай байсан гөлөг шиг харагдаад байх юм??!! Кккк ккк ккк

Avatar

Зочин 2021-10-07 66.181.187.221

Битгий улин гуцаад байгаач!! Засгаа огцруулчаад Эрдэнээд төмсөгөө атгуулцан Тулгат гөлөгөөр ЕС тавьчихаад үлгэрийн далайд живж үхэцгээх юм уу?? Ккк.

Avatar

Зочин 2021-10-07 202.9.40.194

За та нар битгий хуцацгаа. Юу ч хийж бүтээхгүй мөртлөө төр засгаас явуулж байгаа бүх ажлыг цалгардуулж хүчгүйдүүлж ард түмнийг ядуу амьдруулахыг л боддог. Ард түмэн ядуу байх тусам АН-ыг сонгоно гэж эд боддог. Улстөржихөөс өөр юм мэддэггүй алиа салбадай нар. Олонхи болсон МАН-ын төр засаг байх нь хууль шүү дээ. Засгийн газрын ойр ойрхон огцруулж улс орон, ард түмний амьдрал доройтох нь ганцхан АН-д л ашигтай

Avatar

Зочин 2021-10-07 202.179.21.212

Ард түмэн дэмжээгүй байхад АРД ТҮМНИЙ нэр барьж мөнгө хийдэг ХУЛХИНЫ жагсагчидад хариуцлага тооцох болсон юм биш үү?????????????

Avatar

Зочин 2021-10-07 172.58.83.143

Holoo ochij hutsaa husehgui baigaa bol zailaachee

Avatar

ZOCHIN 2021-10-07 119.40.98.177

тэнэг гар

Avatar

иргэн 2021-10-07 202.21.109.97

МАН ын 100 жилийн баярын хурал….КАРМЕН дуурь…… МАНын Сарангэрэл авгай …..КОВИД тараахад их нөлөөлсөн шүү… олон улсын шүүхэд өгвөл….ял..зэмлэл авах л байх…ТЭР нэг Францын селесарьийг Арева ..Дорноговь явуулсан…Баянгол буудал… Их дэлгүүрээр тэнүүлсэн гэсэн биз дээ. ЭНЭ гол халдварын эх уурхайг яах гэж ТЭНҮҮЛСЭН ЮМ БЭ?????Тэр франц өвчин тараахад нөлөөлсөн шүү….

Avatar

ИРГЭН. 2021-10-07 66.181.187.219

Монгол оронд зөв засаг хүчирхэгжих вий гэхээс нойр нь хүрдэггүй АН-ын дэргэд МАН нь дээр юм даа

Avatar

Зочин 2021-10-07 192.82.76.12

МАН муу ажиллаж байгаа нь үнэн гэхдээ увс хүмүүсээс бүрдсэн АН бүр ч хэрэггүй.

Avatar

Зочин 2021-10-07 192.82.82.41

ӨНӨР ГОМОО МИНЬ ЭЭ ЧИ ЗӨРЧЛИЙН ХУУЛИЙГ ӨӨРӨӨ ОРУУЛЖ ХЭЛЭЛЦҮҮЛСНЭЭ САНАХГҮЙ БАЙНА УУ ЗАГАСНААС ДОР ОЙТОЙ ГӨЛӨГҮҮ ДЭЭ

Avatar

9р сар 2021-10-07 59.153.86.50

Энэ хялайсан зөвүүн царайт чинь одоо хэн бээ ёстой үл бүтэх этгээд харагдаж бна

Avatar

Зочин 2021-10-07 59.153.115.249

Ковид тусаагүй иргэн бараг байхгүй боллоо. Гадаад харилцаа, Хил, Гааль нь Чадваргүй Удирдлагуудтай. Хил, Гааль нь Байнга хаалтай шахам. Бинзен тасран, Шахмал түлшээр тасрана, Иргэд, ААН хязгаарлана, ААН, Иргэд ажил оролгоор тасрана, бүгдээрээ ковидтой улс боллоо. Чадвартай хүнээр удирдуулмаар байна.

Avatar

Зочин 2021-10-07 172.58.83.143

Hutsavaa cham shig erguu tenegt hench udirdsan adulhan haldvar avch taraadgaaraa taraana uhel nemegdene

Avatar

Зочин 2021-10-07 192.82.77.137

МАН хэнийг яаж дарангуйлсныг тодорхой баримтаар нотлл. Хоосон толгой бууны нөюнохойн гөлөг Тулгатөа

Avatar

Зочин 2021-10-07 43.242.243.101

Өнөө цагт Ардчилал гэх юм байдгийм шиг ярьж Ертөнцийн шившиг болохоо болио, боль!!!
АН-ыг гутаагчид, арилгагчид!

Avatar

MGL 2021-10-07 106.166.60.167

ENE ZALUUCHUUD ODOO BOLNOO KHUDUU YAWJ MAL MALLA

Avatar

Зочин 2021-10-07 202.179.21.212

АН-д М.Энхсайхан, Ж.Наранцацралт шиг эх оронч, тулхтай лидерүүд дутагдаж байна. М.Тулгат, Ч.Өнөрбаяр мэтийн хий хоосон сүржигнэсэн, алсын хараагүй, атаархаж хорссон уяаны ноход хэрэггүй.

Avatar

Зочин 2021-10-07 202.179.25.112

ogchorrrr ESaid Ouuyerdene .odoo bolloo

Avatar

Зочин 2021-10-07 202.179.21.212

Хийх ажилгүй, сэтгэл зовохгүй юмгүй, ардчилагчдын дүр эсгэгчид хичнээн хонзогноод, хичнээн хашгираад ард иргэдийн дэмжлэгийг хүлээсэн Засгийн газрыг огцруулж чадахгүй. Хоолойгоо сөөтөл хашгираад, үймээн самуунд уриалаад ч амжилт олохгүй. 11 сарын 5-нд Тулгат, Өнөрбаяр мэтийн өгөр царайтнууд зайлуулагдах нь дамжиггүй.

Avatar

Zuv zuv demjij baina ! Ogtsruulsan deer shuu ! 2021-10-07 202.9.40.82

Herev Ene udaa L.Oyun-Erdenenii Zasagiin Gazariig Ogtsruulahgui bol Baidal byyrch Hundreh Ayultai shuu !
Odoo L.Oyun-Erdene Buuj Uguu ! Ajilaa Hiij Chadahgui Baigaa n Ynen shuu !

Avatar

Зочин 2021-10-07 192.82.68.75

Энэ эвгүй царайтай нөхөр зүгээр л хэдэн сайхан мод тариад, хүн шиг ажил хийвэл таарна шүү

Avatar

Зочин 2021-10-07 202.179.21.212

Улс төрийн тогтворгүй байдал, эдийн засгийн хүндрэл, ковид өвчин ихсэх тусам М.Тулгат, Ч.Өнөрбаяр, Д.Ганбат, Б.Пүрэвдорж нарын зэрэг дүр эсгэсэн ардчилагчид баярлахын ихээр баярлахдаа үе үе сүржин мэдэгдэл гаргаж, мэдээлэл хийж, жагсаал цуглаан, үймээн самуунд турхирч байгааг төр засаг, ард иргэд ойлгож, анхаарч байна. Тэд эрх мэдэл, албан тушаал, нэр хүндийн төлөө улайран тэмцэж байна. Гэхдээ тэдэнд олон түмний итгэл, дэмжлэг байхгүй.

Avatar

Иргэн 2021-10-07 59.153.113.15

ЖАГСААЛЫН ЗӨВШӨЁРӨЛ АН ЗАМАГ БАРЬЖ БАЙХ ҮЕД БАЙСНЫГ САНАДАА .АН ХЭДЭН ХУЛГАЙЧ ЗАСАГ БАРИХ ГЭЖ ГУРИЛДАЖ ДҮР ЭСГЭН АРДЧИЛАЛ ЭЛГЭЭР ХЭВТҮҮЛЖ .ЭЛБЭГДОРЖ ХОШГИРУУЛЖ ӨМӨХ БАЯР ТА ХАМТ ГӨРӨӨЛЖ ЯВСАНАА САНАДАА.

Avatar

зочин 2021-10-07 27.85.205.107

хол очиж х** муу гөлөг үхсэн ацны чинь дарангуйлал хулгайч нарыг хэн ч сонсохгүй

Avatar

Зочин 2021-10-07 202.179.21.212

Ч.Өнөрбаяр, М..Тулгат хоёр МАН-ын Засгийн Засгийн газрын Ерөнхий сайд, Шадар сайд болно гэж сэрүүн зүүдлээд байгаа юм шиг байна. Энэ хоёр албан тушаалаасаа огцрохоо мэдээд их л сандарч байна. Ийм нөхөд АН-ыг шинэчилж, удирдаж чадахгүй нь тодорхой, 11 сарын 5- наас өмнө бушуухан зайлуулаач, эднийг дэмжиж байгаа хүн байхгүй. Ард иргэдийг тайван байлгаач, нэг их л атаархаж хорссон нөхөд байх юм.

Avatar

Зочин 2021-10-07 192.82.82.41

ЕРДИЙН ЛАНГУУНЫХАА АРД АЖИЛАА ХИЙЖ СУУГАА МАНЬ МЭТЭД ТА НАРЫН ЭНЭ ДАРАНГУЙЛАЛ АРДЧИЛАЛ ЧИНЬ СОНИН БИШ БАЙНАА ТА НАР БУСДЫГАА ХҮНДЛЭЭД ТЭР ХЭДЭН СУРВАЛЖЛАГЧААА АВААД ХОЛ ОЧИЖ ҮЗЭЛ БОДЛОО ИЛЭРХИЙЛЭЭЧ ДЭЭ ЗАМЫН ТҮГЖЭЭ БОЛООД СОЛИОРЦГООГООД БАЙХ ЮМ БУСДЫГАА ХҮНДЛЭЛ ДЭЭ ХОЦРОГДСОН ЮМ ЯРИАД ТАЛБАЙГААР ГҮЙЛДЭЭД БАЙХ ЮМ МОНГОЛЫН ЦАГДААГ ҮНЭН МУУХАЙ ХАРАГДУУЛЖ БАЙНАА БОДООЧ СЭРЭЭЧ ГАЛЗУУ НОХОЙНУУДАА ВАКЦИН ХИЙЛГЭ ГАЛЗУУГИЙН

Avatar

Зочин 2021-10-07 43.242.243.101

Огцруулбал ч манай АН- д мөн ч ашигтай даа, Дубайн гэрээг Монголд ашигтай болгох асуудлыг зогсоосны хахуульд Рио-оос олон зуун сая доллар цохино, Хураалгасан үйлдвэрүүд, баялагаа буцааж авцгаана, Хонгилчдоо, Оффшорчдоо, Оцгоногчдоо авч үлдэнэ,

Avatar

Иргэн 2021-10-07 59.153.113.15

Үнэн шүү АН ЗАСАГ АВБАЛ ЭЛБЭГДОРЖ ЕРӨНХИИ ХОШГИРУУЛАГЧ САЙХАН БИЛЭГ ЕРӨНХЙЙ ХУЛГАЙЧ ӨНӨРБАЯР ДОТООДЫН ЯАМНЫ НУДАРГАН БАТҮҮЛ НАМ ТӨРИЙН УДИРДАГЧ БААТАР ХУЛГАЙЧ НАР ЭРДЭНЭТИЙН ЭРДЭНЭСИЙГ ХУВААЖ ЦУЛАЙХ САНААТАЙ БИДНИЙГЭЭ ХОШГИРУУЛААД БАЙНА УУ ХУЛХДУУЛЖ ХАШРААД БАЙНөө

Avatar

орхон 2021-10-07 66.181.161.20

ан гэсэн хулгайчууд өөрсдөө далд ороо та нарын хэрэг ер байхгүй хүнд хэрэгтэй ширхэг ч юм сэтгээд ярьж чадахгүй малууд ярьдаг нь хүн муулж хор хутгах улс үймүүлэх сандал ширээ суудал солих зайл зүгээр

Avatar

зочин 2021-10-07 66.181.164.214

ямар эрхийн төлөө дуугарч байгааг хүмүүс ойлгоосой.

Avatar

Зочин 2021-10-07 103.9.90.100

битгий хуцыч

Avatar

an 2021-10-07 43.228.131.35

malaa ard tumnii songoltiig chi yu gehiin tanai nam olonhi bolbol bas l daranguilagchuu

Avatar

Зочин 2021-10-07 203.98.76.9

Засгийн газар огцорлоо гэхэд Ерөнхий сайд нь солигдоно. Ерөнхий сайд нь солигдоход МАН-ын дарга солигдоно гэсэн үг. Одоогийн УИХ-ын бүтцээр бол МАН-ынхан ЗГ-аа бүрдүүлнэ. АН-аас ЗГ-т орж ажиллах боломжгүй. Засгийн газар огцорвол шинээр бүрдүүлэх ЗГ илүү чадварлаг хүмүүсээр бүрдүүлж чадах уу гэдэгт л асуудал байгаа юм

Avatar

Баяр 2021-10-07 66.181.176.182

Одоо хамгийн зөв гарц нь ажлаа мэддэггүй авилгалд идэгдсэн Засгийн газрыг сольж шинэ чадварлаг,цэвэр хүмүүсээр Засгаа бүрдүүлэх. Б.Энхбаяр,Булгантуяа, Бямбацогт, ….гээд байна шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-10-07 103.80.210.183

ажилаа мэддэг хүн олдохгүй шүү дээ харин шигшээд шигшээд явчих ёстой юм л даа. сугалаад солиод л байх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-10-07 103.57.93.191

Za zailaa , Elbegdorjiin gulug chin yugaa soliorood bainaa

Avatar

Зочин 2021-10-07 192.82.68.89

2 мангар 1 тэрэгний 2 дугуй болжээ.

Avatar

Зочин 2021-10-07 202.126.88.60

ӨӨРСДӨӨ ЗАЙЛ

Avatar

Зочин 2021-10-07 103.26.195.245

АН-ынхан та нар Монголхүү, Одгэрэл гэх мэтийн хэдэн танхай гишүүдээ цагдаагийн эсрэг турхирчихаад ард нь МАН-ыг муулаад ашиг авчрахгүй.Та нар эдгээр нөхдөө цагдаатай мөргөлдөнө гэдгийг сайн мэдэж байгаа.Арай өөр арга замаар сөрөг хүчний дуу хоолойгоо гаргах хэрэгтэй. Одоо ерэн он биш,партизаны арга явахгүй. Бат-Үүл нууц эзэн нь байгаа биз..Цагдаа тушаалаар ажилладаг тул эрх чөлөөгүй, та нар хүслээрээ жагсаал хийж байгаа тул эрх чөлөөтэй байгаа юм.

Avatar

Иргэн 2021-10-07 202.21.96.212

Ардын намын 100 жилээр, Хятад угшилтай 90 оны шилжилтийн үед ардчилал нэрийн дор төрлүү шургалсан эрлийзүүд, тэдний хурлийзууд Наадам хийлгээгүй, Одоо тусгаар тогтнолын 100 жилээр засаг үймүүлэх гэж хичээж байна аа.

Avatar

Зочин 2021-10-07 192.82.73.105

Харин АН-ын шийдсэн хулгайчууд, ковидын халдвараас үүссэн хүндрэлийг овжин ашиглаж,дотооддоо үзэл суртлын дайн өдөөж,төрийн эсрэг гүжир гүтгэлэг байнга тарааж,,Монголд төрийн тогтворгүй байдал үүсгэх,эмх цэгц дэг журамгүй самуун байдал гааруулах,.эдийн засгийг хүндрүүлэх, иргэдийн амьдралыг дордуулах, Засгийн газрыг байнга сольж ажиллах чадваргүй болгох зэргээр улс орныг хорлох сүйтгэх ажиллагааг бүхий шугамаараа идэвхжүүлж байна.Гэвч энэ нөхдийн хэн болохыг манай иргэд сайн мэддэг болсон.

Avatar

Зочин 2021-10-07 124.158.70.190

МАН -ын мангар пацаанууд Төр барьж чадахгүй байна. Чаддаг хүмүүстээ ажлаа өгөх ёстой. Эмүүжин үнэн хэлжээ.

Avatar

Зочин 2021-10-07 66.181.161.115

МАН ГАЗРЫН ХӨРСНӨӨС АРЧИГДАЖ ЧАНДАРЛАГДАЖ БУЛШЛАГДАХ ТАВИЛАНТАЙ.

Avatar

Зочин 2021-10-07 192.82.73.105

Харин улс орноо аварья гэвэл барууны харгис хүчинд худалдагдсан, шунал нь хэтэрч эрх мэдэл,мөнгөнөөс өөр зүйл толгойд нь тгтохоо байж донтсон,ёс зүйгээ умартсан, хүн чанараа гээсэн,уландаа гишгэлж устгасан, дүр эсгэсэн ардчилагч,анархист,болон зүсэн зүйлийн бусармаг бусад этгээдүүдс эх орноо цэвэрлэх хэрэгтэй байна.

Avatar

Зочин 2021-10-07 103.212.116.231

танай нам ЗГ байгуулахад оролцохгүй болохр дан МАН ЗГ огцроод яахав. дэмий цаг үрсэн хэрэг

Avatar

ЗОЧИН 2021-10-07 202.9.46.26

ТА НАРЫН ХАШГИРАХ БҮРД ОГЦРОНО ГЭЖ ЮУ БАЙДАГ ЮМ БЭ? АН ЗАСАГТ БАЙХДАА РИО ТИНТОД ЭХ ОРНОО ХУДАЛДАЖ, ДИЙЛШГҮЙ ӨРӨНД ОРУУЛЖ УЛСАА ДАМПУУРУУЛСНЫХАА БУРУУГ ЭХЛЭЭД ХҮЛЭЭН ЗӨВШӨӨРЧ, УУЧЛАЛ ГУЙ … САЙХАНБИЛЭГЭЭ АВЧИРЧ ШОРОНДОО ХИЙ…… ДАРАА НЬ х**!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-10-07 202.9.46.29

Төр засаг барих нь бүү хэл, намаа ч хэрүүл уруулгүй аваад явж чаддаггүй АН бол тэгвэл бүр орчлонгоос зайлах ёстой. МАН-аас засаг шилжүүллээ гэхэд АН-д өгч хэрхэвч болохгүй, жинхэнэ сүйрүүлэгчид, түүний оронд ХҮН-д өгвөл хамаагүй дээр.

Avatar

Зочин 2021-10-07 192.82.73.105

Төр засгаас хууль мөрдөхийг л шаарддаг. Бүх зүйлийг хуулийн дагуу явуулахыг л хичээдэг.Хуулийн дагуу бол ямар ч хавчлага дарамт байхгүй.МАН-ын дарангуйлал гэгч нь сөрөг хүчний зохиосон гүтгэлэг.Харин дэлхий нийт, түүний дотор манайд ковидын халдвар тархсантай холбогдон дэг журмыг чангалсан. Халдвараас хамаарч иргэдийн эрүүл мэнд хохирч,үхэл хагацал нэмэгдэн эдийн засаг хүндэрч байна. Харин үүнийг сөрөг хүчин овжин ашиглаж, ,нийгэмд эмх замбараагүй самуун үүсгэхийг л орплдоод байна.

Avatar

zochin 2021-10-07 103.26.193.61

ERGUU ATSNUUD YUM DAA , AN GEJ BAYNA UU

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж