Д.Монголхүүг суллана | News.MN

Д.Монголхүүг суллана

Д.Монголхүүг суллана
Нийслэлийн прокурорын газраас  эрүүгийн хэрэг үүсгэж яллагдагчаар татагдсан Д.Монголхүүг цагдан хорих санал ирүүлснийг шүүх өнөөдөр /2021.10.06/ хэлэлцжээ. Улмаар  шүүх хэрэгт авагдсан баримттай танилцахад "Эүүгийн хэрэг хянан шийдвэрлэх ажиллагаанаас оргон зайлахыг завдсан” гэх үндэслэл тогтоогдохгүй байна гэсэн үндэслэлээр  прокурорын саналыг хүлээн авахаас татгалзсан буюу Д.Монголхүүг нэн даруй суллахаар болжээ. 
Иргэн Д.Монголхүү " Өнөөдөр иргэдийн эрх ашиг хог дээр үсэрч байна. Төр засаг нь иргэдээ үнсэнд хаясан шалз шиг байдалд хүргэсэн. Тэгэхээр одоо иргэд нь өөрсдөө үгээ хэлж, үзэл бодлоо илэрхийлдэг, төр засагтаа хяналтаа тавьдаг соёлыг суулгах хэрэгтэй. Би үүний төлөө л өдөр бүр талбай дээр гарч ирж байна. Эрх мэдлийн бүх төвлөрөл нэг талдаа гарчихаад байна. Иргэдээ хамгаалах сөрөг хүчний нөмөр нөөлөг ямар байдалд хүрээд байгаа билээ. Тэгэхээр биднийг хамгаалдаг нийгмийн байгууллага нэг талд гарч байгаа юм чинь иргэд нь өөрсдөө хяналтаа тавья, ийм соёлд суралцъя" хэмээн манай сайтад өгсөн ярилцлагадаа онцолж байв. 
Харин Цагдаагийн  байгууллагаас өнөөдөр "NoDoubleStandard" иргэдийн хөдөлгөөний зохицуулагч  Д.Монголхүү цагдаагийн алба хаагчийн тавьсан шаардлагыг эсэргүүцэж биед нь халдсан. Энэ хэргийг шалгахаар Сүхбаатар дүүргийн цагдаагийн нэгдүгээр хэлтэс рүү түүнийг  авч явсан. Иргэн Д.Монголхүүгийн хувьд  гурван удаагийн зөрчлийн хэрэг дээр шалгагдаж байгаа. Аравдугаар сарын 5-ны өдөр түүнд эрүүгийн хэрэг үүсгэн цагдаагийн байгууллагаас мэдүүлэг авах гээд дуудсан ч ирээгүй. Өмнө  нь ч ирдэггүй байсан учраас баривчилсан. Гэтэл шөнийн 02:30 цагт иргэн Э.Одбаяр болон бусад нэр бүхий иргэд төрийн онцгой объект болох  хорих 461 дүгээр анги  руу халдан Д.Монголхүүг авч явсан" гэх мэдээллийг өгсөн юм. 
"NoDoubleStandard" иргэдийн хөдөлгөөний зүгээс Засгийн газарт:
  • Covid-19-өөр нас барсан иргэдийн ар гэрийн өмнө хариуцлага хүлээж огцрох,
  • Covid-19 халдварт төрөөс зарцуулж буй төсвийг олон нийтэд нээлттэй харуулах,
  • Удаа дараагийн хязгаарлалт тогтоохгүй байх зэрэг шаардлагуудыг хүргүүлсэн юм. Тэдний зүгээс үр дүнд хүртлээ жагсана гэдгээ мэдэгдээд буй. 

Дашрамд дурдахад, өнөөдөр шүүхээс "Nodoublestandart" иргэдийн хөдөлгөөний тэргүүн Э.Одбаярыг нэг сар хорих шийдвэр гаргасан. Шүүх түүнийг  "Батлан даалтанд байх хугацаандаа  дахин хэрэгт холбогдсон" гэх үндэслэлээр нэг сар цагдан хорихоор шийдвэрлэсэн байна. 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ЗөвЗөв
10
ТэнэглэлТэнэглэл
2
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

42 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-10-06 66.181.187.164

Тэгш бус байдал гаарсан үед нийгэм тайван байхгүй ээ! Иргэдийн амьдрал сайн бол улс, нийгэм амар тайван. Гэтэл манай хүн амын 67% бага орлоготой. Иргэдийн банкиндах хуримтлалын 95% нь хэвээрээ 5% данс эзэмшигчдийн гарт. Хятадын нэг намт төр шиг хүнээ зуун зуун саяар нь ядуурлаас гаргадаг бол өөр хэрэг. Тэдний иргэдийн 80% шиг засгаа дэмжиж болно биз. Манайд ядуурал 90-ээд оны дундаас ер нь өөрчлөгдөөгүй ирсэн.

Avatar

Зочин 2021-10-06 66.181.187.164

Цагдаагийнхан онцгой объектын дэглэм зөрчигдсөн тухай МЭДЭЭЛСЭН аж. Үйлдлийг ЗОГСООХ арга хэмжээ аваагүй нь сонин, гэхдээ хөөрхөн ч юм шиг. Монгол зан гэмээр. Буудахыг таалдаг “зочид” зэвсэглээгүй иргэдийн эсрэг з****г хэрэглэхийг лав ардчилсан нийгмүүд зөвшөөрдөггүйг мэдэх ёстой. Ихээхэн эрх хэмжээтэй, бас буутай цагдаагийн дур зоргоос иргэдийг хамгаалахын тулд энгэрийн камерыг хуульчиж байгаа шүү дээ.

Avatar

Puppet 2021-10-06 91.193.4.138

https://openvaers.com/covid-data

Avatar

zochin 2021-10-06 202.126.89.112

huulia irgen bieluulj zobshoorol abch jagsadag tsuladag boloh heregtei tuund gol ard tumnii amgalan taiban baidal aldagduulj emh zambaraagui baidal uusgej bolohgui gej zaasan bgaa biz dee ter zobshooroliig ni abaad l hariutslagaa huleegeed yagaad ene namantsaruud bolon humuus arga hemjee zohion b aiguulahgui genet genet garch ireed l suugaad l jagsaad l bgaa yum boloo gol olond tanigdaj gadaad ornoos demjlege abah geed uher sanaa gargaad bgaa bh gej oilgoj bna gol tedniig ANU demjihgui d l uchir

Avatar

Зочин 2021-10-06 134.122.36.253

ЖИРИЙЛН ИРГЭН БАЙСАН БОЛ ТЭГЭЭД ШОРОН

Avatar

Зочин 2021-10-06 64.119.24.162

шүүх ийм л байх ёстой.

Avatar

Zochin 2021-10-06 103.14.37.6

Шоу хийж мөнгө горьлогч. 10 сая өгчихвөл амандаа мантуу үмхсэн юм шиг л болно.

Avatar

Зочин 2021-10-06 66.181.187.221

Ийм юмнуудыг шууд нам нам цохиод унагаж байлдаа!!! Австралийн цагдаа нар шиг бороохойгоор шууд эвхэрч унатал нь цохиж сур л даа!! Америк цагдаа шиг шууд буудаж байлдаа!! Тэгвэл ард тvмэн ямар хvмvvсээр хамгаалуулж байгаагаа хараад цагдаад улам итгэдэг болно ш дээ!!

Avatar

Зочин 2021-10-06 192.82.73.105

АН-ын зарим зэрлэг этгээдүүд махны машин яриад,бусдыг гүтгээд, амнаас нь гарч буй хий нь цочирдмоор, ямар бусармаг аюултай этгээдүүд, зэрлэг хүмүүс болохоо харуулж байна.Өнөө үед ялангуяа ёс зүйтэй нийгэмд төрийн байгууллагад тийм араатан авир устсан. Харин хуулийг чанд мөрдөхийг шаардана.Нийгмийг бусармаг халдлагаас хамгаална.Эмх цэгц дэг журам сахиулна.Хууль зөрчигчдөд зохих шийтгэл онооно.Энэ бол махны машин ажиллаж байгаа хэрэг биш. Иргэдийн эрх ашгийг хамгаалж буй арга хэмжээ.

Avatar

Зочин 2021-10-06 202.21.108.16

Коммунист махны машин ажилчих гээл бна шүү, хаа очиж шүүхэд шударга шүүгчид бх юм.

Avatar

Зочин 2021-10-06 103.26.195.245

АН ГИШҮҮДЭЭРЭЭ ЯНЗ БҮРИЙН АКЦ ХИЙЛГЭДЭГ ЮМ. Тэрний нэг нь энэ. 3 хүүхэн нүцгэлж байсан.АН-ынханд ядахдаа бие хаа гайгүй хүүхэн олдоогүй юм байхдаа гээд хүмүүс тоглоом хийгээд өнгөрсөн. Бас нэг хүүхэн ЮУ Ч БИЛЭЭ ЯРИАД ЯВААД БАЙСАН. Ховдоос сонгогдсон АН-ын гишүүний туслах болсон нэг нөхөр таавчигтай жагсаж байсан. Бат-Үүл ч яахав босоод өгөөч гээд л үе үе уриална.УИХ-ын танхимд Пүрэвдорж зүггүйтнэ.Согтуурч аваарь гаргаснаасаа хойш арай томоожоо юу даа.АН партизаны аргаар тэмцээд нэмэргүй дээ.

Avatar

Зочин 2021-10-06 64.119.24.209

Ноцолдоод, тэлчилж унаад, орилж хашгираад байгаа ийм махан овоонуудыг тазердаж унагаад, гар хөлийг нь гавлаад, новшролгүй цэвэрхэн, мэргэжлийн түвшинд ажилла л даа. Наана нь шаваад, зууралдаад байгаа авгай хүүхнүүдийг цахилгаан бороохой тачигнуулаад, сүнсийг нь зайлуулаач. Чадахгүй бол чацга царайлаад зайлаач. Муур, хулгана болж байхаар.

Avatar

Зочин 2021-10-06 178.17.170.13

Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-10-06 178.17.170.13

!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://is.gd/f4011T

Avatar

Угаасаа ЗГ огцрох нь тодорхой бсан 2021-10-06 66.181.191.217

Энэ жүжигээ МАН больж үз

Avatar

Зочин 2021-10-06 192.82.91.50

Bold ….. gedeg nuhur ch 7 sariin 1 shig yum bolvol harin ch shuurhaihan shvrshih magadgvi DO yamchin uu, vgvi yv ?!

Avatar

JIRIIN IRGEN 2021-10-06 202.9.46.249

МОНГОЛЧУУД БОСОХ ЮМ БОЛ ЭРХ БАРИГЧИД ТА НАР ЦУСААР УЙЛААД Ч НЭМЭРГҮЙ ШҮҮ ГЭЖ ТАЛИЙГЧ БАВУУГИЙН ЛХАГВАСҮРЭН ГУАЙ ХЭЛСЭНИЙГ САЙН САНААРАЙ.. АРАЙ ИХ БИДНИЙГЭЭ ХЯНАЖ ТОРГОЖ ЭРХЭНД МААНЬ ХЭТ ИХ ХАЛДАЖ Б.НА… ЭНЭ ЦАГДАА НАР ОДОО БОЛИОСОЙ… ТА НАР ТӨОИЙН ЦАГДАА БОЛХООС НАМЫН ЦАГДАА БИШ ШҮҮ

Avatar

Зочин 2021-10-06 192.82.73.105

Чи монголд эмх цэгцгүй, дэг журамгүй ,хүн бүр дураараа авирлаж танхайрсан,зэрлэг байдал ноёрхсон орон болгохыг санаархдаг уу..Бүтэхгүй.. Хэн нэгний зарц бууны нохойд л ийм санаа агуулдага, эх орноосоо уравдаг. Нийгэмд ийм аюултай танхай зэрлэт этгээдүүдийн үйл ажиллагаанд хатуу хяналт тавьж, шаардлагатай үед хуулийн дагуу зохих цээрлэл хүлээлгэж шуурхай ажиллах хэрэгтэй.Ийм этгээдүүдийн үйл ажиллагааг өөгшүүлж газар авахуулж хэрхэвч болохгүй.Нийгмийг хорлогч хамгийн аюултай хүмүүс

Avatar

Зочин 2021-10-06 139.5.218.204

Хөлсний жагсагч, нийгмийг турхирах, хагалан бутаргахыг санаархагчдыг бүү давраа..

Avatar

h 2021-10-06 202.9.46.5

хохиннууд яг жагсаж харагдаач бинзендээ гөлөгшиг оочёрлоод том том хуцаадл бай нам нам дагаж баяжсан хүн хогуууд жамаарааа дэлхиигэээс зайлна ард түмэн зүхсэээрл

Avatar

Зочин 2021-10-06 64.119.23.236

Хөлсний жагсагчидыг шоронд нь хатаа

Avatar

irgen 2021-10-06 66.181.161.85

Залуусаа тэмцэцгээе тэхүү, жинхэнээсээ насаараа ингэж амьдарцгаахымуу ??? удахгүй улам дарлана шүү энэ ЗГ

Avatar

Зочин 2021-10-06 192.82.73.105

Монголыг хууль цаазгүй,эмх замбараагүй,дэг журамгүй, самуун үүрлэсэн,дураар авирлагч ,танхай зэрлэгүүдийн хөлд гишгэгдсэн орон болгох оролдлого чинь хэзээ ч бүтэхгүй. Ард иргэд ийм зүйлийг зөвшөөрөх тэнэгүүд биш.Монголд хууль ноёрходог орон болгохыг л бүгд ХҮСЧ байна.Хуульд харшлахгүй бол өнөөдөр манайд бүх зүйл чөлөөтэй .Ямар ч дарангуйлал байхгүй.Харин сөрөг хүчний зарим нөхөд л хуулийг уландаа гишгэсэн дэглэм тогтоохыг хичээж байх шиг байна

Avatar

Зочин 2021-10-06 66.181.161.89

Ajilgui teneg garuu chi

Avatar

Нжргүй 2021-10-06 59.153.115.208

Хууль шүүхийн байгууллага зарим асуудалд туйлын шуурхай хандах юмаа?! Ардчилал нэрээр хуулийг уландаа гишгих явдал байгаад байвал ард зоны хүсээд буй ардчилал эрх чөлөө гэдэг асуудал дампуурч дуусах юм байнаа?!

Avatar

Зочин 2021-10-06 59.153.115.208

Хууль шүүхийн байгууллага зарим асуудалд туйлын шуурхай хандах юмаа?! Ардчилал нэрээр хуулийг уландаа гишгих явдал байгаад байвал ард зоны хүсээд буй ардчилал эрх чөлөө гэдэг асуудал дампуурч дуусах юм байнаа?!

Avatar

Иргэн 2021-10-06 59.153.115.208

Хууль шүүхийн байгууллага зарим асуудалд туйлын шуурхай хандах юмаа?! Ардчилал нэрээр хуулийг уландаа гишгих явдал байгаад байвал ард зоны хүсээд буй ардчилал эрх чөлөө гэдэг асуудал дампуурч дуусах юм байнаа?!

Avatar

Иргэн 2021-10-06 192.82.68.183

энэ даварсан үймүүлэгч этгээдийг сайн хашраах хэрэгтэй.Ер нь ийм үл бүтэх үймүүлэгч саад бологчдыг нийгмээс тусгаарлах нь л ононо доо.

Avatar

Зочин 2021-10-06 66.181.181.159

Мундаг залуу байна. Цаанаасаа нэр нь хүртэл зөв байна Монголхүү-г бурхан илгээжээ.

Avatar

Зочин 2021-10-06 139.5.216.134

Нэрийг нь нэгмөсөн сонгуульхүү гэчихгүй дээ. Бусад үед таг болчихоод сонгууль болохоор л шалчиганаж байх юм.

Avatar

oogii 2021-10-06 64.119.27.93

ЭНЭ ИЗДААГ АЛААЧ. ХЭНД ХЭРЭГТЭЙ, САЙН ЮУ ХИЙСЭН ЮМ БЭ? САНДАЛ ШИРЭЭ Л ГОРЬДОЖ ЯВАА ЗУЛБАСАГА Ш ДЭЭ

Avatar

Зочин 2021-10-06 64.119.24.162

ХУЖААГ ЗАЙЛУУЛ!!!

Avatar

Lol 2021-10-06 66.181.161.100

Хөгийн лалрыг хориочээ. Монголын эсрэг псдаа

Avatar

Зочин 2021-10-06 202.9.40.194

Яахаараа төрийн тусгай хамгаалалттай газарт Эрдэний хүү дайран орж хоригдож байгаа хүнийг сулладаг билээЭд ингэж л төрийн хууль ёсыг уландаа гишгэж байгаа юм.Онцгой обектод нэвтэрсэн бол шууд буудах ёстой. Харин яагаад буудаагүй юм бэ. Хоригдож байгаа хүмүүсийг хүчээр дайрч ороод аваад явж болдог юм байна. тэр оргуулах ажилд ньв Эрдэнэ оролцсон юм болов уу

Avatar

Зочин 2021-10-06 202.9.40.194

Мөнгөний төлөө намын гар хөл болсон ийм нөхдөд хатуу арга хэмжээ авах ёстой.Муу муухай болгонд төр чанга хатуу төмөр нүүрээ үзүүлэх ёстой. Эс тэгвээс монголд анархизм дийлдэхгүй боллоо. Сахилга дэг журам юу юунаас илүү чухал байна.Одоо энэ нөхөр АН-д нэр хүндтэй хүн боллоо гэж өөрийгөө бодож байгаа.Захын хулгайчуудад төр, цагдаа дээрэлхүүлж доромжлуулж болохгүй

Avatar

Зочин 2021-10-06 66.181.189.45

а******н Эрдэнэ, Бат-Үүл зэрэг цөөн луйварчид ард түмнийг төлөөлөх эрхгүй. Эрүүгийхэн Засагт гарсан тохиол Дэлхийд Хитлерийг эс тооцвол, ганцхан Монголд /АН/ гарч бүрэн дампууруулсан байдаг. Магнай зэрэг мэргэжлийн танхайчууд нь гараад ирлээ. Ковидыг өдөр алгасалгүй санаатайгаар тарааж байна. Шахмал түлш, бензин зэргийг хомсдолд оруулах зэргээр Нийгмийг эмх замбараагүй байдал руу түлхэж хорлон сүйтгэх ажлаа өдөр шөнөгүй хийж байна

Avatar

Зочин 2021-10-06 192.82.82.41

ОРИЛЖ ХАШГИРСАН ХӨГИЙН ЮМНУУД ХЭДЭН МУУ БОР ЦАГДАА НАРЫГ МААНЬ ЭЛДЭВ ХОЁРООР ХЭЛЖ ДОРОМЖИЛОХ ЮМ ДАА АНУСАД Ч ЦАГДАА НАРАА ИНГЭХГҮЙ ШҮҮ ДАВАРСАН ЧАЦГАНУУД

Avatar

Зочин 2021-10-06 150.129.142.182

НАД 2 НАСАР Н ХОРИ

Avatar

Зочин 2021-10-06 64.119.16.30

согтуу толгой

Avatar

MAN-iin gishvvn 2021-10-06 192.82.91.50

Tsagdaa iim teneg bvdvvleg. Shvvhiin togtoolgvi, prokuroriin zuvshuurulgvi barivchilsan bna sh dee ! Tsagdaagiin general tailbar medeelel hiigeed l baisan, iim protsessiin aldaa hiisnee medehgvi l mangartaj baidag. Huuli, erh zvin medleg ni iim doroi , zailuul huurhii yaj ch ajil zalguulj baidgiim bvv med!

Avatar

Тэнэг пиздад 2021-10-06 202.9.40.29

хэдэн мэдээгээ зөв уншиж сур. Прокурорын хүсэлтийг Шүүх дэмжсэнгүй тул суллах шийдвэр бна

Avatar