Ц.Нямдорж Цэцэд дуудагдана | News.MN

Ц.Нямдорж Цэцэд дуудагдана

Ц.Нямдорж Цэцэд дуудагдана

Ц.Нямдорж Цэцэд дуудагдана

УИХ-ын гишүүн Б.Энхбаяр хуулийн төсөл өргөн барихтай холбоотой асуудлаар ЗГХЭГ-ын дарга Ц.Нямдоржийг Цэцэд өгөхөө мэдэгдлээ. Түүний хэлснээр Ц.Нямдорж нь төрийн болон орон нутгийн өмчит хуулийн этгээдийн талаарх эрх зүйн орчныг шинэчлэх хууль тогтоомжийн төслийг дөрвөн сар хав дарсан гэнэ.

Б.Энхбаяр мэдэгдэлдээ "Монгол Улсын Ерөнхий сайдаас эхлээд МАН-ын дарга,  лидерүүд Төрийн өмчит компани засаглалыг сайжруулах реформ хийгдэнэ, ил тод болгож, авлигыг бууруулна гэх асуудлыг долдугаар сараас эхлэн ярьсан. Хууль тогтоомжийг боловсронгуй болгох үндсэн чиглэлд зааснаар 2021 оны эхэнд энэ хуулийн төслүүд өргөн баригдсан байх ёстой, энэ хэрэгжээгүй. Улмаар УИХ-аас 2021 оны долдугаар сарын 8-ны өдөр 74-р тогтоол гаргасан. Уг тогтоолын дагуу хууль тогтоомжийн төслийг УИХ-ын 2021 оны намрын ээлжит чуулганаас өмнө өргөн мэдүүлэх, үүнийг Засгийн газарт даалгасан.  Энэ хуулийн төсөл одоогоор өргөн баригдаагүй, УИХ-ын 74-р тогтоол зөрчигдөөд долоо хонож байна. УИХ-ын шийдвэрийг биелүүлж чадахгүй бол тэр хүн явах ёстой.  Би иргэнийхээ хувиар ҮХЦ-д хандана" гэжээ.

Б.ТУЯА

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
ЗөвЗөв
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

31 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

mgl 2021-10-06 103.9.90.130

Энэ Энхбаяр гэж нэг хачин муухай царайтай э****з нөхөр өс хонзонгоор их явахын муухай зальтай хуурамч дүртэй хогийн гарыг өөрийг нь монгол төрөөс хөөж зайлуулах цаг болсон шүү.

Avatar

зочин 2021-10-06 66.181.190.140

Монголд Цэндийн Нямдорж шиг шударга Сайд хаана байна вэ

Avatar

Цагаан баавгай 2021-10-06 103.57.95.33

Хуулийн төслийг чинь орондоо засаж байгаа.

Avatar

ЗОЧИН 2021-10-06 64.119.20.233

МЭНГЭТИЙГ ХААЛГААР ӨШИГЛӨӨД ХӨӨГӨӨД ГАРГАСАН ЧИНЬ ТООНООР ОРООД ИРСЭН ГЭЖ БАЙГАА, ЭНЭ МАН-ын АРХАГ ХУУЧИН КОММУНИСТУУДЫН ҮЛДЭГДЭЛ ХЭДЭН ХУВАЛЗНУУД МОНГОЛ ТӨРӨӨС БҮРМӨСӨН ЯВЧИХГҮЙ, ХАА НЭГТЭЭ ХУВАЛЗ ШИГ ШИГДЭЭД БАЙГААД Л БАЙХ ЮМАА, ТЭД БҮҮР ИДЭЖ ЦАДАХ ХАНААГҮЙ БН, АРАЙ ДУТУУ БН ГЭЭД ЗАЙЛАХГҮЙ ЮМАА, ХҮРЭЛСҮХ,ЗАНДАНШАТАР, ОЮУКА 3 БҮР ӨӨРСДИЙГЭЭ ХҮРЭЭЛҮҮЛЧИХСЭН БАЙХ, ИЙМ ХУЛГАЙЧИД,ХООСОН МАХАН ТОЛГОЙНУУД УЛСЫГ УДИРДАЖ ХАРАГДААЧ:.

Avatar

Зочин 2021-10-06 119.40.103.6

Нямдорж өөрийн эх ашигт нийцүүлэх гээд ЗАСАЖ амжаагүй л байлгүй дээ.

Avatar

уугуул 2021-10-06 66.181.161.82

Энхбаяр чинь харин бусдаасаа өөр арай ялзарчаагүй залуу юу да?

Avatar

ylc 2021-10-06 172.85.168.166

drygie

Avatar

cexeetnyydiig,yndesnii ayulgyigeer todopxoilj, 2021-10-06 172.85.168.166

opon nutagiin bolxi oposkALJ

Avatar

Зочин 2021-10-06 59.153.112.18

МИАТ-г "дайны эрсдэлийн сангийн" мөнгөөр нь буюу өөрийнх нь мөнгөөр худалдан авахаар санаархаж байгаад баригдаж шоронд орж байсан Ч.Хоролсүрэнгийн боловсруулсан хуулийг өргөн барьж байгаа Халтар сайдыг шалгуулах нь Монголчуудад хэрэгтэй болов уу?

Avatar

Зочин 2021-10-06 178.17.170.13

!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-10-06 192.82.76.12

Халхын тг бузарлагч тэнэмэл н**ш

Avatar

Зочин 2021-10-06 64.119.23.116

Уул нь энэ Нямдоржийг цэцэд биш ШҮҮХЭД л дуудмаар байгаа юм. Мөн ч их нүгэл хийсэн хүн дээ

Avatar

Зочин 2021-10-06 139.5.218.204

Бас нэг поп, хөгийн хонзогногч, хүн муутай шинж харагдаад бдаг..

Avatar

Зочин 2021-10-06 103.212.117.254

Өгөр хожуул зайлаасай

Avatar

Зочин 2021-10-06 172.58.83.100

Nyamdorj orondoo zasdiin gesen okoldoj duusaad zasah boluu tur kulee

Avatar

Зочин 2021-10-06 66.181.189.45

сэтгэгдэл яагаад хасав

Avatar

Зочин 2021-10-06 66.181.189.45

АНархи дээрэмчид нэртэйгээр нь 80 настай Байданг огцор гэж орилооч. 60 настай Нямдоржид их хонзогнох юмаа. Дээр нь Б.Энхбаяр гэгч Нямкаг хорхойтой араандаа зуусан байдаг. Олны хүсэлтээр түүнийг дэд сайдаас хусаж байж. Одоо АН-ынхантай хүзүү сээрээ нийлүүлээд явж байна. Хонзонгоороо дайсантайгаа нийлж байгаа нөхөр өөдтэй хүн биш дээ

Avatar

Зочин 2021-10-06 66.181.161.84

Одоо больдоо. Чиний тарьсан балаг одоо хүртэл чихэн дээр хангинаад хаширтай, чийртэй.. Пенсиндээ гарсан хүн давхар ажил хийх нь хуулиар хүртэл хориотой байхшүү.. Одоо орондоо тайван унтмаардаа…

Avatar

Зочин 2021-10-06 202.9.40.194

Энэ Энхбаяр цаг нь болвол АН-ынхантай нийлээд Нямдоржийг яаж ч хорлож мэднэ шүү.Өрөм дотроосоо өтвөл аюултай гэдэг дээ. Энхбаяраас болгоомжлох хэрэгтэй дээ

Avatar

Зочин 2021-10-06 66.181.160.1

Хүрэлсүх хүн таних увидасгүй хүн юмаа! Очиж очиж Нямдоржид Засгийн "гал тогоо"-г хариуцуулж байдаг??!!! "Чиний анд нөхрөөр чинь чамайг хэн болохыг таниж болно" гэдэг мэргэн үг байдаг даа?!?!

Avatar

Зочин 2021-10-06 203.91.115.55

Нулимасдорж төр засаг ард түмэнд мөнч их гай болж байна даа

Avatar

Зочин 2021-10-06 202.21.113.238

Иш чи минь барах уу

Avatar

Зочин 2021-10-06 59.153.115.25

ХУУЧИРЧ ӨГӨРШСӨН МАТЕРИАЛААР ХЭНД Ч ХЭРЭГГҮЙ БАЙДАГ

Avatar

Иргэн 2021-10-06 103.212.118.156

Алтыг гууль болгогч , хуулийг хахууль болгогч ганц чадвартай хүн маань Нямдорж шүү дээ. Одоо цэцийг маань няц болгочих бий.

Avatar

иргэн 2021-10-06 66.181.161.19

Энэ өвөө одоо төрөөс явах болоогүй юм уу.МАН ингэтлээ төрийн алба хаших хүнгүй болсон юм уу,өөр хүн байхгүй юу МАНамд.Оюунэрдэнэ яасан сонин сонголт хийдэг юм бэ.Жаахан ухаалаг зангарагтай бай даа.Хэвлэлийн албаа баахан хүүхэнээр дүүргэсэн.АН-н гол хүн Баттулгыг зөвлөх болгосон бүр гайхаад баршгүй

Avatar

Зочин 2021-10-06 103.10.23.189

Дуудаад юу олж долоохыг нь бүгдийг нь харна аа. Хар мэнгэт ялагдах уу? Би энэ 2 хүний аль нэгнийх талд хэзээ ч орохгүй, хоёуланг нь танихгүй, гэхдээ нэг намын хүмүүс байх. Энхбаяр нь манай тойргоос нэг хүүхэнтэй хамт МАН-с өнгөрсөн сонгуулиар ялж гарч ирсэн.

Avatar

Зочин 2021-10-06 103.10.23.189

Миний нүдээр харахаар энэ Энхбаяр гэдэг залуу хар мэнгэтийн нүдэнд нусан бацаан харагдаж байх шиг. Яг л 1980-д оны гоожуурын цэрэг. Наддаа мундаг хуульч юм байна л даа. Би хуульч байсан бол энэ хар мэнгэт үрүү айгаад ойртох ч үгүй, нусаа суглуулна биз дээ.

Avatar

Зочин 2021-10-06 103.229.122.131

Монгол төрийн төлөө тууштай түшмэл Нямдорж гуай шиг 10 түшмэл байвал улс орон хөгжинө дөө

Avatar

Зочин 2021-10-06 103.57.95.157

Эр хүн. Данко

Avatar

Zochin 2021-10-06 59.153.112.39

Энэ одоо төрөөс зайлаач яасан их шуналын хүүдий вэ эсвэл шоронд орохоос айгаа юу

Avatar

Зочин 2021-10-06 103.229.179.2

xaxa orondoo hevtej bgaad l tuhtai gegch ni unshaad zasaj bgaa blgui. tusliig ni baitugai huuliig ni zasaj chaddag hun shuu dee!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж