Шүүх: Э.Одбаярыг нэг сар хорино | News.MN

Шүүх: Э.Одбаярыг нэг сар хорино

Шүүх: Э.Одбаярыг нэг сар хорино

Шүүх: Э.Одбаярыг нэг сар хорино

"Nodoublestandart" иргэдийн хөдөлгөөний тэргүүн Э.Одбаярыг өнөөдрөөс /2021.10.06/ эхлэн нэг сарын хугацаанд хорихоор болжээ. Тодруулбал, Нийслэлийн прокурорын газраас Э.Одбаярт эрүүгийн хэрэг үүсгэж яллагдагчаар татсан. Улмаар  прокуророос түүнийг хорих саналыг өчигдөр /2021.10.05/ шүүхэд ирүүлжээ. Шүүх дээрх саналыг өнөөдөр хэлэлцээд "Батлан даалтанд байх хугацаандаа  дахин хэрэгт холбогдсон" гэх үндэслэлээр нэг сар цагдан хорихоор шийдвэрлэжээ. 

Түүний хувьд “Ковидизм” буюу коммунизмын нэг төрөл өнөөгийн нийгэмд тогтсон. Үүнийг бүхэлд нь дарангуйллын  нэг хэлбэр гэж хэлж болно. Дарангуйлал Монголд нэгэнт бүрэлдэн тогтсон байна. Иргэдийнхээ үгийг сонсохгүй эрх баригч нам,  удирдагч байна гэдэг нь дарангуйллын хэлбэр рүү орж байна" гэдгийг удаа дараа мэдэгдсээр ирсэн. 

Дашрамд дурдахад, өнөөдөр Цагдаагийн Ерөнхий газрын дарга Ж.Болд ""Nodoublestandart" иргэдийн хөдөлгөөний жагсаалд  цагдаагийн байгууллага эсэргүүцэл үзүүлэлгүй  хүндэтгэлтэй хандаж ирсэн.  Энэ үеэр иргэн Э.Одбаяр төрийн байгууллагын  үйл ажиллагаанд саад учруулсан. Цагдаагийн алба хаагчдыг элдэв үгээр доромжилсон. Аравдугаар сарын 5-ны өдөр тус хөдөлгөөний зохицуулагч Д.Монголхүүг   баривчилсан. Гэтэл шөнийн 02:30 цагт иргэн Э.Одбаяр болон бусад нэр бүхий иргэд төрийн онцгой объект болох  хорих 461 дүгээр анги  руу халдан Д.Монголхүүг авч явсан. Тэдний үйлдэл хэрээс хэтэрсэн. Монгол Улс төртэй, хуультай орон" гэж мэдэгдэв. 

Холбоотой мэдээ

Э.Одбаяр: Нэг хүний дарангуйллаас айж байна

Э.Одбаяр: Нэг хүний дарангуйллаас айж байна

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
20
ЗөвЗөв
12
ТэнэглэлТэнэглэл
3
БурууБуруу
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

43 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-10-06 202.9.46.71

Арай дэндсэн бн. Ганцхан сар хорих ялтай хэрэг биш бн. Төрийн онцгой объект руу халдвал хамгийн багадаа 5 жил байх ёстой. Хуулиа хэрэгжүүлэхийг шаардаж бн.

Avatar

zochin 2021-10-06 174.88.107.124

Одбаяр гэxээр нөгөө б**с илсэн нөxрийг гэж бодсон чинь биш байдаг байншдээ

Avatar

Зочин 2021-10-06 202.179.27.205

Хүнийг цагдан хорихоос илүүтэй энэ Оюун Эрдэнийн явуулж буй бодлого, ордныхоо өмнө ногоо зарж, жагсаал цуглааныг хааж байгааг сайтар бодох хэрэгтэй байна. Оюун Эрдэнэ Аюурсайхан, Нямбаатар нар ард түмнийг худлаа хэлж талбайд жагсаал хийгээд байсан биз дээ. Энэ арай дэндэж байна. Би аль ч талд ороогүй зүгээр нэг иргэн. ТД- үүд дуугарах эрх хаязгаарлагдсал, цуглаан хийхгэхээр нь тусд нь ярилцаад зогсоочихдог.

Avatar

Иргэн 2021-10-06 202.9.46.144

Ямар юм болоод байна аа? Энэ хорих чинь хорих гээд аваад очсон хүнээ хамгаалж чадахгүй, хүчрэхгүй хэдэн очиод аваад явхад нь өгөөд л явуулчихаж байгаа юм уу?% Юу болоод байна аа??????Загджав яаж ажил хийгээд байна аа????

Avatar

Zochin 2021-10-06 117.111.14.10

Humuus sonin yumaa.Aavtaigaa terselddg vgvi nb hen medlee.Busarmagin uuduus temtsen nb zuv uildel nb buruu

Avatar

Зочин 2021-10-06 178.17.170.13

!!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-10-06 202.21.107.107

АНУ-д аль хэдийн чад хийлгэсэн байнаа

Avatar

Баясгалан 2021-10-06 202.9.40.84

Новшнууд аа Одбаяр ыг сулла

Avatar

Зочин 2021-10-06 66.181.181.159

Мундаг залуу. Ийм залуучууд л олон хэрэгтэй байна. Түүнийг бооролхоо боль. Сулла. Сулла. Сулла.

Avatar

Монгол 2021-10-06 66.181.161.100

Энэ хөгийн юм хэний шээс вэ. Монгол улсын төлөө энэ новшийг алмаар бна

Avatar

тт 2021-10-06 202.9.40.94

эргүүтсэн мал

Avatar

Зочин 2021-10-06 202.9.40.194

Яахаараа хорих ангид шөнө давиж очиход хүнийг инь өгөөд явуулчихдаг байнаа. огт ойлгохгүй юм. Тусгай хамгаалалттай газар биш үү.Хамгаалалтынхан яагаад тэд нарыг шууд буудаагүй юм бэ.Эд нар бүүр даварч гүйцлээ . Монголын төр, хуулийг нулимж байна.Энэ залууг эз нь дуудаад байгаа юм. Одоо насаараа шоронгийн хадаас болох эхлэл нь тавигдаж байна. Өөрөө хүсээд байгаа юм бол хадаад өг

Avatar

Зочин 2021-10-06 192.82.82.41

ДАРАНГУЙЛЖ БАЙНА НАМАЙГ ГАЛЗУУРУУЛАХГҮЙ БАЙНА ГЭЭД БАЙГАА ЮМАА ДАА АРД ТҮМНИЙ НЭРИЙГ БАРИАД Л ДАРГА ЦЭРГЭЭР НЬ ЯЛГААД Л ҮНЭНДЭЭ ТА НАР ЭЦЭГ ЧИНЬЧ ГЭСЭН АРД ТҮМНЭЭС ХУЛГАЙЛЖ БАЙСАН БОЛХООС АРД ТҮМЭНД ПАЛИЙ Ч ҮГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ ТЭГЭЭД Ч АРД ТҮМЭН ТА НАРЫН ТУРХИРАЛТААР ОЛОН ЗАЛУУС ХОХИРСОН ШҮҮ ТЭДЭНД УЛС ТӨРИЙН АМБИЦ Ч БАЙХГҮЙ ХАРИН СОНГОСОН СОНГОЛТЫГ НЬ ХҮНДЭЛЦГЭЭ

Avatar

Сок 2021-10-06 202.126.89.195

Барьж аваад тэжээх бус, улсад албадан хөдөлмөр эрхлүүлэх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-10-06 192.82.73.105

Төр хэнийг хаана дарангуйлаад байгаа билээ.Манайд хуулийн дагуу бол бүгд чөлөөтэй.Хуулийг л мөрдөхийг шаарддаг.Хууль зөрчсөн бол хэн ч хариуцлага хүлээх ёстой Ардчилагч л гэсэн хаягтай бол хууль зөрчих эрхтэй байх ёсгүй. Төрийн тусгай хамгаалалттай газар рүү дайрагсдад ганц сар хорих ял оноох хуультай юм уу..

Avatar

Зочин 2021-10-06 192.82.73.105

Төрийн тусгай хамгаалалт гэдэг ч худлаа юм байна даа.з****г хэрэглэх эрхгүй буутай цэрэг цагдаа тэгээд тэр олон хүнийг яах билээ.

Avatar

зочин 2021-10-06 103.212.117.28

Шоронд биш Шар хадны чангад байх ёстой юм бишүү.иймэрхүү юмнуудыг бариад авахаар баас,шүлс хоёр л гарна шүү дээ.

Avatar

Иргэн 2021-10-06 103.57.95.205

Зааа энэ залуу арай л дэндээд бнаа.

Avatar

Иргэн 2021-10-06 202.126.89.34

Тэнд нь хатаа

Avatar

Уншигч 2021-10-06 202.126.89.34

Новшийг тэнд нь хатаа. Даварсан этгээдэд даруулга хэрэгтэй

Avatar

ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа: 2021-10-06 103.26.195.245

Дурын иргэд дайраад л хорьсон хүнийг аваад явдаг ийм тусгай обьект хорих анги гэж байх уу.Манайд харуул хамгаалалт ямар муу хариуцлагагүй, чадваргүй байгааг харуулжээ. ШШГЕ-ын дарга гээд МАН-ын нэг нөхөр суудал бөглөөд байж байгаа даа. Совидийн хуулиар халхавчлаад баахан намын томилгооны гор нь гарч байгаа нь энэ.Цагдаа хуулийн дагуу танхай хүмүүст зохих хариуцлагыг нь хүлээлгэх ёстой.Цагдааг доромжлоод дарамтлаад байвал хууль бус үйлдлээ гүйцэтгүүлж болно гэсэн ойлголтыг таслан зогсоох ёстой.

Avatar

Зочин 2021-10-06 84.17.37.159

УЛС ТӨРИЙГ МӨНГӨӨР ХАРДАГ ХҮҮХЭД БНДАА

Avatar

ZOCHIN 2021-10-06 119.40.98.177

зөв зөв

Avatar

Зочин 2021-10-06 43.242.243.124

Төр цагдаа коммунист биш л бол болимоороо.

Avatar

zochin, 2021-10-06 202.179.25.126

sullaachee

Avatar

Зочин 2021-10-06 103.212.118.78

Афгaны талибуудыг урьж ажиллуулмаар болчихжээ.

Avatar

erer 2021-10-06 122.201.31.21

Зөв өө арай дэндээд байгаа харагддаг.

Avatar

Иргэн 2021-10-06 192.82.68.183

Полиц гэдэг нь хэн нэгэнд үйлчилж тэдгээрийн эрх ашгийг хамгаалагч бус, харин нийгэмд хуулийг сахиулагч байх үүрэгтэйгээрээ бидний мэддэг миний цагдаа намайг хамгаална гэдэг ойлголтоос өөр. Төрийн байгууллагад дураараа халдаж танхайрсан этгээд бол төрийн төрийн эсрэг гэмт хэрэг учраас түүнийг хуулийн дагуу чанд шийтгэж энэ тухай ХМХ-ээр сурталчилах нь танхайрагчдад сургамж болно.

Avatar

Шар өвгөн 2021-10-06 122.201.21.152

Энэ Болд гэдэг цувдаагаа чирсэн нөхөр ямар дээрэнгүй дуугарч бнаа. Та нар Андлалын луйвар, цахим шоу, МАН-ын авилгачдын луйварыг шалгачихаад ингээд том дуугарч чадсан юм уу????Хүрэлсүхийн тавиул зөвхөн МАН-даа л үйлчилж байна Одоо боллоо.Оюун-Эрдэнийг хөөж явуулах цаг болсон

Avatar

зочин 2021-10-06 64.119.23.47

Тэр шорон чинь ямар ч харуул хамгаалалтгүй хэн дуртай нь орж гарч байдаг газар болсон юм уу,? хэзээнээс?

Avatar

Зочин 2021-10-06 192.82.80.26

Э.Одбаяр их мөнгө авсан байх ,үүнийг АН-хан хатгаж мөнгө өгч ийм солиотой дэмиийрэл,балайр яриа хийлгэж байна .

Avatar

Хашраа 2021-10-06 202.126.88.196

Ганцхан сар уу

Avatar

oogii 2021-10-06 103.57.94.92

ШОРОН РУУ ДАЙРУУЛДАГ МОНГОЛООС ӨӨР ДЭЛХИЙ ДЭЭР НЭГ Ч УЛС БАЙХГҮЙ. УЛСЫН ОНЦГОЙ ХАМГААЛАЛТЫН БҮС ГЭЭД БАЙДАГ ХУДЛАА ЮМ БАЙНА. АРДЧИЛСАН АМЕРИКТ ИЙМ ЯВДАЛ БОЛСОН БОЛ ДУУСАА. ШОРОНГОО ХАМГААЛЖ ЧАДАХАА БАЙСАН УЛСЫГ ТӨРТЭЙ, ЗАСАГТАЙ ГЭЖ ҮЗЭЖ БОЛОХ УУ? ОДОО АРДЧЛАЛЫН ЭСРЭГ ДАЙНД МОРДОЦГООЁ ДОО. ЭНЭ ИХ ЁР ИРЭХИЙН ШИНЖ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2021-10-06 192.82.68.158

ene balaiguudiig turiin nuurnii tumur nudarga uzuulsen deer. xavar boloxoor setgetsiin asuudal ni sederch namar duusdag bololtoi

Avatar

Зочин 2021-10-06 124.158.96.88

hun doloo dordoj naiw sehdeg ymaa eznii alba eeljtei

Avatar

Зочин 2021-10-06 202.9.46.99

Шоронгоос хүн оргуулна гэдэг нь ч яах аргагүй гэмт хэрэг Арай дэндэнэ ээ. Наадам эсэргүүцнэ гэдэг ч дээ. Ковидын үед ч харж үзэж болох боловч өнгөрсөн хойно нь хиймэл хүүр бэлдэж тавьсан харагдсан. Энэ бол өвчинөөр тоглоом хийсэн хүнд байж боломгүй балиар үйлдэл.

Avatar

Зочин 2021-10-06 202.131.242.154

үлгэрт итгээд л яаж оргуулах юм. ялангуяа олны нүдэн дээр болж байгаа процессийн үед хэн ч ийм юм хийхгүй. Чиний эрх зөрчигдөж үг хэлэх эрч чөлөөгүй болсон үед чи мянга яриад чиний төлөө явах хүн олдохгүй шүү

Avatar