Ц.Нямдорж сайжруулсан түлшний "худалдаачин" болов | News.MN

Ц.Нямдорж сайжруулсан түлшний "худалдаачин" болов

Ц.Нямдорж сайжруулсан түлшний "худалдаачин" болов

Ц.Нямдорж сайжруулсан түлшний "худалдаачин" болов

Засгийн газрын хуралдаанаар сайжруулсан шахмал түлшний асуудлаар ажлын хэсэг байгуулж, ЗГХЭГ-ын дарга Ц.Нямдорж ахлан ажиллахаар болсон. Тэрбээр хуралдааны шийдвэрийн талаар мэдээлэхдээ "Би 1990 оноос хойш улс төрд явж байна. Монголд ийм олон хүндрэл, бэрхшээл хавсарч  байсныг өмнө нь харж байсангүй" гэдгийг хэлсэн юм.

Мөн "Сайжруулсан түлштэй холбоотой хэд хэдэн асуудал байна. "Тавантолгой түлш" компанийн ажилчдын нийгмийн даатгалын шимтгэлийн төлбөр, түлш борлуулалтын цэгийг яаралтай нэмэх, төлбөр тооцоотой холбоотой асуудлыг нэг тийш нь болгох шаардлагатай. Хариуцлагатай ажилласан бол арай ч ийм байдалд хүрэхгүй байсан. Компанийн удирдлагаас эхлээд хариуцлага яригдана. М.Ганбаатар гээд захиралтай. Энэ хүн бол үйлдвэрийг анх байгуулснаас нь эхлээд өнөөдрийг хүртэл удирдсан. Энэ ажлыг М.Ганбаатараас илүү мэддэг хүн байхгүй. Шинэ хүн томиллоо гэхэд тэр хүний дайтай ажиллах шаардлага гарна гэх мэт зовлон байна.

Бид болж өгвөл богино хугацаанд үйлдвэрийн үйл ажиллагааг хэвийн горимд оруулах арга хэмжээг авна. Иргэдийн буруу гэж юу байх вэ дээ. Тухайн ажил хариуцаж байгаа хүмүүстэй хариуцлага тооцох ёстой. Нөхөн сонгуультай холбоотойгоор энэ асуудлыг улстөржүүлж байгаа нь үнэн. Өнөөдрийн хуралдаанаар тодорхой албан тушаалтанд арга хэмжээ ав гэж ярьсангүй" гэв. Түүний ярьснаас харвал хэн нэгэнтэй хариуцлага тооцох ч юм шиг тооцохгүй ч юм шиг.  Ямар ч байсан Ц.Нямдорж түлш тараагч болж хувирлаа.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-10-06 122.201.21.146

н**ш

Avatar

Зочин 2021-10-06 66.181.187.221

Хугарч нугараагүй ноён нуруу!!! Ган төмөр мэт ийм хүн ганц нэг л төрдөг юм бн!

Avatar

Цагаан баавгай 2021-10-06 103.57.95.33

Увсынхан шахмал түлшийг хуваарилах эрх мэдэлтэй болжээ. М.Ганбаатар Увсынх Ц:Нямдоржийг бүгд мэднэ. УБ-ын гэр хороололын иргэдээс зөвхөн Увсынхан шахмал түлшээр хангагдана гэдэгт мөрийцөхөд бэлэн байна.

Avatar

Зочин 2021-10-06 66.181.177.73

Нөгөө Хлтанхуяг бас цаагуураа холбоотой биз. Дэнзэнтэйгээ цуг.

Avatar

Зочин 2021-10-06 178.17.170.13

!!!!!!!!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://is.gd/f4011T

Avatar

зочин 2021-10-06 192.82.71.117

ГАНСҮХИЙГ ШОРОНД ЯВУУЛЖ БАЙСАН ОДОО ӨӨРӨӨ ЯВАХ БОЛЖ ДЭЭ.

Avatar

Монгол иргэн 2021-10-06 64.119.27.150

Яам тамга
хариуцсан нөхөдүүд нь цалингаа бүтэн авч
даатгалд хамрагдаад
Хөгийн юм аа
Эд нар яг юу хийдэг юм бэ

Avatar

menget toroos zailval l mongol hogjih bhaa.. 2021-10-06 66.181.188.109

ene zonog ovgon mongoliig 30 jil samarlaa daa. odoo tegeed bvh buruug hvmvvs l tohon doo. ug ni ene hvnd mongoliin ard tvmen yamar ortoi yum be dee. nasaarai said darga hiilee. neg udaa ajilaa olgitoi hiij baisaniig medehgui yumaa. huuli zvin yamiig zvgeer bantan bolgoj haysan hvn dee.. 30 jil udirdaad iim bolgosonoo medehgui tenegteed baih yumaa..

Avatar

Зочин 2021-10-06 143.244.132.191

Оросын гар хөл Женкогийн буриад гар хөлүүд Монголыг мэддэггүй юм.

Avatar

Иргэн 2021-10-06 103.212.118.156

Нямдорж анх удаа ажил хийж үзэх нь амьдралд суралцах эхлэл болноо. Тэгээд дараа нь хууль засварлах мэдрэмжтэй болноо. Тийм бололцоо даанч хомс болсон бөлгөө.

Avatar

Габаатар гэдэг даргатай 2021-10-06 202.55.188.105

Зөв сэтгэлтэй хүнийг захирлаар нь таихад л болох юм байгаа юм. Хамаг муу зүйлээ нуугаад л хав дараад л хжудлаа мэдээлэл өгөөд яваад байдаг хүний л дутагдалтай тал нь ингэж өөрсдөд нь хүндрэл учруулж байгаа юм. Одоо солилоо гээд ямар бүх хүн нь солигдчих биш дээ. Хийж чадах сэтгэлтэй хүн бол дор нь л цэгцэнд нь оруулчихна.

Avatar

зочин 2021-10-06 66.181.181.222

монголыг хорлож дуусдаггүй энэ хүн сармагчин үхэж далд орох болоогүй юу. хятадын тагнуул хөсрий хар лаларыг удахгүй эрлэгийн элч хамгийн муухайгаар тамлаж авч явна даа

Avatar

Зочин 2021-10-06 202.179.24.208

30 жилийн ажлын үр дүн

Avatar

L.Oyun-Erdene Chi Odoo Buuj Ugsun deer shuu ! Burhan Chamaig Odoo bolno geed baigaa yum bishuu ! 2021-10-06 202.9.40.82

Ene L.Oyun-Erdene Zasagiin Gazar Tur " Gal – Untraah Markaar " – Ajilaad baina uu da !
Ene Heden Said uudan Chadvargui yum baina da !

Avatar

Зочин 2021-10-06 124.158.96.88

ene hunees yuch huleehewdee oilgomjtoi

Avatar

Баяр 2021-10-06 122.201.21.152

М.Ганбаатараас эхлээд Оюун-Эрдэнэ өөрөө хариуцлага хүлээх хэрэгтэй. Иргэд ямар ч буруугүй шүү

Avatar

Зочин 2021-10-06 124.158.107.35

насны эцэст ямарч нэр хүндгүй н**ш болж дууслаа энэ одоо төрөөс зайлж тэр шахааны мөнгөөр барьсан хашаандаа очиж модоо усал

Avatar

гантулга 2021-10-06 103.26.195.247

шахааны мөнгө салтаанд нь байгаа тэр байшин бусад зүйлс төсвийн мөнгө бас авилга зурагт үгүй гэдэг билүү одоо бодвол цамц ч гүй болоо биз

Avatar

Зочин 2021-10-06 202.179.24.144

Tavan tolgoi tulshiig uvsuudaar duurgene. Chimgee Sodnomdarjaa hoyoriig heltsiin dargaar tavina.

Avatar

иргэн 2021-10-06 64.119.26.234

1990 оноос хойш монголыг самраад одоо дууссах шатандаа орсонг сануулж байна !

Avatar

Зочин 2021-10-06 202.21.109.75

Нямдорж гуайн нүдэнд Чимгээ,Содномдаржаа харагдаж байсан болохоор Монгол улсад ямар хэцүү байгааг харах тэнхэлгүй байж дээ хөөрхий.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж