Хятад улс Казакстанаас анх удаа нүүрс импортоллоо | News.MN

Хятад улс Казакстанаас анх удаа нүүрс импортоллоо

Хятад улс Казакстанаас анх удаа нүүрс импортоллоо

Хятад улс Казакстанаас анх удаа нүүрс импортоллоо

Хятадын зүүн хойд хэсгийн Жэжян муж Казахстанаас анх удаа эрчим хүчний нүүрс худалдаж авлаа. Тодруулбал, далайд гарцгүй тус орноос 136 мянган тонн сайн чанарын нүүрс импортолсон байна.

Орон нутгийн хэвлэлийн мэдээлж буйгаар “Zheneng Fuxing Fuel” нүүрс тээвэрлэлтийн компани уг ажлыг хариуцсан байна. Далайн тээвэрлэлтийн хугацаа 30 хоног үргэлжилжээ.

Жэжян муж өмнө нь Индонез, Вьетнам, Австралиас нүүрс импортолдог байсан ч хөрш Казахстанаас нүүрс тээвэрлэж байгаагүй юм. Учир нь, Хятад руу далайгаар тээвэрлэхээс өмнө нүүрсийг ОХУ-ын ачих боомт руу галт тэргээр зөөх шаардлагатай болдог аж.

Нүүрсний нийлүүлэлт саарсан, утаа ялгаруулах стандартыг чангатгасан, хүнд үйлдвэрүүдийн ажиллагаа сэргэсэн зэргээс шалтгаалж Хятад улсад эрчим хүчний хомсдол нүүрлэж буй. Дээр нь цар тахлын үед Бээжин, Канберрагийн харилцаа эрс муудсаны улмаас Хятад Австралитай нүүрсний худалдаагаа зогсоосон билээ.

Тиймээс аяллын зам нь Казакстаныхаас урт байхаас үл шалтгаалж, Хятад АНУ-аас нүүрс тээвэрлэж эхэлсэн байна. Энэ оны эхээр нэг тонн нь 60 хүрэхгүй ам.доллар байсан нүүрсний үнэ өнөөдөр гурав дахин өсч, нэг тонн нь 200 гаруй ам.долларт хүрчээ.

ЭХ СУРВАЛЖ: TRADEWINDS

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

27 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

DR. PRADHAN 2021-10-06 129.205.113.8

Хэрэв та бөөрөө 780,000 доллараар мөнгө зарахыг хүсвэл ЭМНЭЛЭЛИЙН И -мэйлтэй холбогдоно уу.
DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM

Avatar

Зочин 2021-10-06 115.131.7.78

Казакстанаас нүүрс авахад далайгаар тээвэрлэх хэрэг байгаа юмуу

Avatar

Иргэн 2021-10-06 202.126.89.183

Батлагадаа, жийнкоодоо баярлалаа.
Монгол ялна. Монгол бөх ялна. Танк орж ирэхгүй.

Avatar

Иргэн 2021-10-06 202.126.89.183

Жээнкоогийн гавьяа Казахстанд буян болж байна

Avatar

Зочин 2021-10-06 174.251.66.208

Oir
Mgloos avahgui zov shdee.zov bodlogo bna haha

Avatar

Зочин 2021-10-06 178.17.170.13

!!!!! Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-10-06 66.181.187.221

Батлага тун баяртай байгаа байх. Зам тавиулахгvй 10 жил гацааж чадсаны vр дvн одоо л гарч бн!!

Avatar

Зочин 2021-10-06 202.9.40.194

АН-ын угшилтай Х.Баттулга улсыг минь ийм болгосон. АН эрх барьж байхдаа өргөн цагиргын хуулийг олонхоороо баталж Баттулгаа дэмжсэн. Одоо өөрсөд нь хамаагүй юм ш,иг ганцхан Баттулга руу бүх буруугаа чихчихээд сууж байх юм.Энэ намын улс орны эрох ашигт учруулсан хор уршгийг ярьвал далай шиг их болно.Оюу толгой, Эрдэнэтий 49 хувийг өөрсдөө авах гэсэн гээд цааш хөвөрнөө. Улс орон хүндрэлтэй байвал эд нар баярлаж улам хорлож байх санаатай. Тэгэж байж намынхаа нэр хүндийг өсгөнө гэж тооцдог

Avatar

Зочин 2021-10-06 103.57.95.20

Where's mongol yalna?

Avatar

Сок 2021-10-06 202.126.89.195

Яахав. Баялаг маань байдаг газартаа үлдэж. Гутрах хэрэггүй.

Avatar

Зочин 2021-10-06 174.251.66.208

Erliizuud eh ornoo hudaldagvhid l gutraad bdgiin bishuu

Avatar

Зочин 2021-10-06 107.127.39.54

Орос ХУЙ улсын баатар женко-доо баярлав

Avatar

Зочин 2021-10-06 66.181.161.84

Төмөр замаа эртхэн янзалцан бол.. Хулгар чихий нь хуга мушгихсан хуна…

Avatar

Зочин 2021-10-06 202.126.89.59

Манай Улсруу ажлаа сайн хийв 🤣😅

Avatar

Зочин 2021-10-06 17.149.236.237

kazakhuud bayar temdeglej bgaa bailgui

Avatar

Иргэн 2021-10-06 192.82.68.52

Хил залгаа хөршөөсөө биш 10,000 км-ийн алс хол Америкаас нүүрс зөөж авч байна гэдгийг л бод…

Батлагаа төмөр зам зогсоогоогүй байсан бол өдийд Монголын эдийн засаг сэмбийгээд гялалзаж явах байв. 3 сая хүний амьдрал сайжрах боломжийг хулгайлсан адгийн амьтан.

Avatar

Зочин 2021-10-06 106.247.161.11

malaa erchin huchnii nuurs yrij baina. gangiin bish

Avatar

Зочин 2021-10-06 202.126.89.59

Та нар өөдлөх эрхгүй ээ

Avatar

Зочин 2021-10-06 124.158.96.88

ee huurhiis ingejl turiig udirdaad baigaamdaa

Avatar

Зочин 2021-10-06 66.181.178.157

Батлага чинь нарийн төмөр зам тавиулахгүй хятадын шээс баасаар дуудаад эфир хаяж гүйгээд л лалартаж байсныг саналаа муу хүүр

Avatar

Зочин 2021-10-06 66.181.161.26

нүүрсээ эх орондоо авч үлдэж чадсан МАН болон Халтар Батлага нартаа нийт оркуудын өмнөөс талархаж өлмийг нь үнсий даа.Олон олон айл нүүрсээ түлэн амар жимэр амьдрах болтугай.Монгол ялна чуудын арми мандтугай

Avatar

зочин 2021-10-06 139.218.63.183

даанч яавдаа баттулга мини өөрөө одоо бүх мөнгөөрөө төмөр замаа барь нэг бол шорондоо ор

Avatar

Зочин 2021-10-06 66.181.161.89

бид ялав Батлага

Avatar

Зочин 2021-10-06 66.181.160.1

Гэтэл хажуу хаяанд нь налаад хэвтэж буй Монголын нүүрс яав??? Манайх нүүрстэй, яг дэргэд нь атлаа байгаа юмаа хүнд дөхүүлээд өгчихөж чаддаггүй арчаагүй нусаа гоожуулсан амьтан шиг байх юмаа, чёрт гэж?!! Хэрэв Таван толгойгоос урагш нь нарийн төмөр зам тавьчихсан бол өдийд монголын нүүрс ургшаа голын ус шиг урсаж байхгүй юу!! Нээрээ, хэлэх ч үг олдохгүй юм, п..да гэж!!!

Avatar

Зочин 2021-10-06 66.181.160.36

THANK YOU МОНГОЛ АРДЫН НАМ! МАН-ЫН ГАЙГААР КОВИДЫГ МОНГОЛД ТАРААЖ, ХЯТАДУУД МОНГОЛООС НҮҮРС АВАХАА БОЛИЛОО!!!

Avatar

Зочин 2021-10-06 150.129.141.51

ЖЭЗЯН МУЖ НЬ ЗҮҮН ӨМНӨ НЬ БАЙДАГ

Avatar

Zochin 2021-10-06 117.111.17.224

Thank you Genco.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж