ЗГ: БШУЯ-ны төрийн нарийн бичгийг чөлөөлжээ | News.MN

ЗГ: БШУЯ-ны төрийн нарийн бичгийг чөлөөлжээ

ЗГ: БШУЯ-ны төрийн нарийн бичгийг чөлөөлжээ

ЗГ: БШУЯ-ны төрийн нарийн бичгийг чөлөөлжээ

Засгийн газрын өнөөдөр /2021.10.06/-ийн хуралдаанаар зарим яамдын Төрийн нарийн бичгийн дарга нарыг чөлөөлжээ. Тухайлбал, Боловсрол, шинжлэх ухааны яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга Д.Батбаатарыг албан тушаалаас нь чөлөөлсөн байна. Тэрбээр 2020 оны наймдугаар сард тус яамны төрийн нарийн бичгийн даргаар томилогдож байсан юм.

Одоогоор түүний орны хүнийг томилоогүй бөгөөд цаашид хэд хэдэн яамдын төрийн нарийн бичгийн даргыг чөлөөлөхөөр яригдаж байгаа гэнэ.

Д.Батбаатар нь өмнө нь Монгол ардын намын Хяналтын хорооны даргаар ажиллаж байсан билээ.

Ш.ЧИМЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ЗөвЗөв
3
БурууБуруу
2
ХахаХаха
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

25 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2021-10-06 202.9.47.44

Yu luiavardaad hurdan holdoj bgaa bol doo ene shunaltai uvgun!!!!

Avatar

Хүн бай 2021-10-06 202.9.47.44

Ховчин хорчингоос салжэээ ашгүй дээ. Боловсролын салбарын сайдад саад болохоос цаашгүй л байгаа энэ

Avatar

Зочин 2021-10-06 202.9.47.44

Ёстой зөв хүнийг огцруулж дээ. Мэдлэгтэй байгаад яадгийн, хүн чанаргүй хүний үнэргүй далдгар луйварчин юм чинь

Avatar

САЙН БОЛОВСОН ХҮЧИН 2021-10-06 202.70.33.242

БАТБААТАР БОЛ САЙН ЧАДВАРЛАГ БОЛОВСОН ХҮЧИН ТИЙМ ИЙМ НАЙРААНД ОРОХ ХҮН БИШ ЯМАРТАЙ Я АЖЛАА МУУ ХИЙГЭЭГҮЙ ГЭДГИЙГ УДИРДЛАГАНД НЬ АЖИЛЛАЖ БАЙСАН ХҮНИЙ ХУВЬД МЭДНЭ ӨӨР Л АМУУДАЛ БАЙНА ДАА. ЭЖНД МУУЛЖ БАЙГАА ХҮМҮҮС МАГАД НАЙРАХ НАЙРААНД НЬ ОРООГҮЙ ТӨРИЙН АЛБА ИЙМ БАЙХ ЁСТОЙ ГЭСНИЙ ТӨЛӨӨЛ ХУЦАЖ БАЙГАА НОХОД БАЙНА

Avatar

Зочин 2021-10-06 178.17.170.13

>>>>> Шилдэг тавтай морилно уу секс болзоо сайт — https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-10-06 64.119.23.116

Зам тээврийн төрийн нарийн бичгийн дарга Батболд гэгч хоосон боловсролгүй хүнийг огцруулаач ээ

Avatar

Зочин 2021-10-06 66.231.77.3

Энэ эрчим хүчний яамны ТНБД Насантогтохыг хэзээ чөлөөлөх вэ.Дэндүү сул байна.

Avatar

Нянгар 2021-10-06 202.21.109.34

АТГ, Төрийн албаны зөвлөл хаагуур яаж ажиллаад бнааа. 4 жил төрийн албанд ажилласан чукча шүү дээ.

Avatar

иргэн 2021-10-06 66.181.161.19

Зөв.Бас л нэг албанд очих байхаа.МАН-н хяналтын хороон даргыг ч батнагнуулсан хүндээ.Ийм балиар хүмүүсээсээ салаасай энэ МАН.Хамгийн балиар хорчин өөдгүй хүний мөсгүй хүн дээ.1 жил боловсролыг гацаасандаа.энэ хүн шиг зөндөө төрийн ажлыг хувийн ажил шигээ хийдэг олон нөхдүүд байна хэзээ эд нараас салж төр цэвэр болох юм болоо.

Avatar

Энэ биш ! 2021-10-06 104.34.130.183

Энэ танхай мэдлэг нимгэн н**ш УИХ тамгын дарга бхдаа
Гадаадын зочдод ширээн дээр сууж « Тайлбарлаж»
Танхайрч байсан.
Если суртхуунгуй
Этика байхгуй
Будуулэг этгээд !
Хохь чинь дурака !
Монголын тор чамайг ЗАЙЛУУЛСАНД баяр хургэе!
Эрт орой чиний зэс чинь цухуйж дээ сохор номин шодон морио!
Монголын засагт байх хун энэ биш !

Avatar

Зочин 2021-10-06 202.126.94.99

Энэ яаманд мэргэжлийн хун ирдэггуй, ирсэн хэд нь хоорондоо хэрэлдэж зерчилеед, дунд нь боловсрол дампуураад, унэн хэцуу бна!!!

Avatar

мгл 2021-10-06 192.82.81.108

нэгмуу намчингаас салжээ,сайн байна!

Avatar

Зочин 2021-10-06 66.181.160.1

Сайд бол улс төрийн албан тушаалтан. Харин Төрийн н/б бол тухайн салбарын тэргүүн зэргийн мэргэжилтэн төдийгүй хамгийн туршлагатай төрийн зүтгэлтэн байх учиртай!!! Гэтэл намын дарга нар нь (Күүк) салбарын хувь заяаг үл хайхран улс төрийн шагналаар мэргэжлийн бус хүнийг өөрг салбарт тавьж, төрийн ажлыг хорлон сүйтгэдэг бусармаг практикийг халах цаг болсон!!! Энэ Батбаатар боловсролын салбарт огт падгүй хүн, хуульч ухаантай боловч мэргэжлээрээ ажиллаагүйнам дагаж гүйсэн товарищ байгаа юм!!

Avatar

Иргэн 2021-10-06 202.70.34.30

Ер нь төрийн нарийн бичгээр яадгы! Сайд төртэйгээ холбогдоно биз

Avatar

сул хүн 2021-10-06 202.21.127.160

Сул л хүн санагдсан даа, өөрийн үзэл бодол, итгэл үнэмшилтэй, улс орноо тэр чигээр нь харж чаддаг хүн л
төрийн нарийн бичиг хийх учиртай

Avatar

Зочин 2021-10-06 64.119.29.217

Барилгын яамны Магнайсүрэнг чөлөөлсөн нь дээр биз дээ. Бичвэл, ярьвал их л юм байна даа.

Avatar

Зочин 2021-10-06 66.181.185.201

энэ эрүүл мэндийн яаманд ямар л**** нь байна ажил нь унаад дууслаа

Avatar

Зочин 2021-10-06 64.119.18.160

Нэг эхоны эмч бий.

Avatar

Зочин 2021-10-06 66.181.181.159

Үнэндээ юу ч хийдэггүй сайд нар олон байна. Тавинбэхээс эхлээд…

Avatar

Зочин 2021-10-06 59.153.112.231

АТГ-т хэрэг хянагдаж байгаа Б.Насантогтох хэзээ ЭХЯ-ны төрийн нарийн бичгийн даргын албан тушаалаас хэзээ ховхрох вэ.

Avatar

Зочин 2021-10-06 43.242.243.11

Ганбаярыг чөлөөлөх байсан юм.Батбаатар захирал чадалтай ш дээ

Avatar

Зочин 2021-10-06 104.34.130.183

Batbaatar uhseni chadaltai baih ve?
Зайлсан сайн хэрэг !

Avatar

Зочин 2021-10-06 49.0.158.86

нямдоржийн хүүг чөлөөл. эсвэл нямдоржийг тэтгэвэрт нь гарга оюулзганаа

Avatar

Зочин 2021-10-06 66.181.161.61

дараагийн ээлжнийхэн хоолондоо орохнээ. МАНин хулгайчууд ямар ханаж цадах бишдээ.

Avatar

Зочин 2021-10-06 59.153.113.158

Ажил хийдэггуй шаардлага хангахгуй хумуусийг солих нь зов шуу дээ жаахан сэтгэлтэй хун тавиарай зарим сайд нарыг хурдан солих хэрэгтэй дээ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж