Үнэтэй автомашин унасан Элчин сайдууд шүүмжлүүлэв | News.MN

Үнэтэй автомашин унасан Элчин сайдууд шүүмжлүүлэв

Үнэтэй автомашин унасан Элчин сайдууд шүүмжлүүлэв

Үнэтэй автомашин унасан Элчин сайдууд шүүмжлүүлэв

Өмнөд Солонгосын гадаад дахь дипломат албаныхан татвар төлөгчдийн мөнгөөр тансаг автомашин худалдан авснаасаа болж шүүмжлэлд өртжээ. Улмаар Өмнөд Солонгосын гадаад харилцааны яаманд хандан Элчин сайдуудын тансаг автомашиныг дотоодод үйлдвэрлэсэн тэргээр солихыг шаардаж эхэлсэн байна.  Өмнөд Солонгосын гадаад харилцааны яамнаас олон улсад суугаа дипломат төлөөлөгчдийг гадны үнэтэй брэндийн автомашинаас илүү дотооддоо үйлдвэрлэсэн тэргийг хэрэглэхийг зааварчилсан байна.

Энэ оны нэгдүгээр сарын байдлаар олон улсад суугаа Өмнөд Солонгосын элчин сайдын яамдын 80 хувь буюу 545 нь дотоодын брэндийн автомашинтай. Гэхдээ дипломатуудын 1/4 нь гадаадын тансаг зэрэглэлийн автомашин унадаг гэсэн судалгаа гарчээ. Тухайлбал, Нэгдсэн вант улсад суугаа Өмнөд Солонгосын элчин сайдын яам гэхэд л дөрвөн Mercedes-Benz , нэг Volkswagen, нэг Hyundai загварын автомашинтай гэнэ. 

Өмнө нь 2009 онд Өмнөд Солонгосын гадаад харилцааны яам нь өөрийн орны брэндийг олон улсад сурталчлах зорилгоор дотоодын брэндүүдтэй гэрээ хийж, гадаад дахь элчин сайдын яамдуудад ашиглахаар болсон юм. Гэвч 2020 оноос хойш 55 элчин сайдын яамны 11 нь гадаадын брэндийн автомашин худалдан авсан нь тогтоогджээ. 

ЭХ СУРВАЛЖ: THE KOREA TIMES

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ХахаХаха
8
ЗөвЗөв
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

13 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-10-03 66.181.164.175

хот дотор том машин унасан хүн тэр тусамаа эмэгтэйчүүд муухай харагддаг бензингүй түгжрэлтэй хотод амьдарч байгаа

Avatar

Хаха 2021-10-03 64.119.20.180

Юун хүйсээр ялгаварласан юм бичдэг юм бэ? Хөдөө орон нутагт бизнестэй эмэгтэй хотод орж ирээд гарч байгаа байж болдоггүй юм уу?

Avatar

Инженер 2021-10-03 103.212.116.160

Приус унадаг болгох хэрэгтэй. Одоо приус унасан БӨ гэсэн дугаартай машин яваад байгаа биздээ.

Avatar

Зочин 2021-10-03 185.220.100.247

!!!!!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

lola 2021-10-03 111.220.85.182

manaihan ymar mashin hiih bish uher unuulah u da

Avatar

Sochi 2021-10-03 58.140.34.246

Benz bol manaihand unetei, Ah day mashin shte Hyundai esvel Toyota baij boldoggui yum. Huduu tomiloltoor yavah mashin as dundaa eeljilj unaad geh met hemnel gargaj bolno shte

Avatar

Зочин 2021-10-03 192.82.77.225

Ondor hogjiltei oron l iim baina

Avatar

Жирийн нэгэн. 2021-10-03 202.9.46.226

Ганцхан машин ч гэлтгүй , хүн төрөлхтөн маш энгийн жирийн хэрэглээнд орох явц эхэлчихлээ дээ. Магадгүй өмнө нь тансаг , үнэтэй , нүсэр байсан зүйлс утгаа гээж өөрөөр харагддаг болохыг үгүйсгэхгүй.

Avatar

иргэн 2021-10-03 66.181.186.218

манай бараг дарга болгон land200 унасан байдаг.Дээр нь бас жолоочийн зардал гээд онц шаардлагагүй зардал олон байдаг.

Avatar

zochin 2021-10-03 202.179.24.18

odriin chagaar end tend gerel asaalttai baidag ,teriig untraaj mededggui !!!, ug n buch umaa chemnech estoi.!!!

Avatar

Зочин 2021-10-03 66.181.161.51

Харин ч Өмнөд Солонгосын Элчин сайд нарын зөвхөн 1/4 нь гадаад машин унаж байгаа нь Монголтой харьцуулахад даруу байнаа!Монголын төрийн албанд зөвхөн бага оврын (Приус, Аква, Hyundai Accent г.м.) автомашин унадаг болгох хууль гаргах хэрэгтэй! Татвар төлөгчдийн үйлээ үзэж олсон хэдээс нь албадаж хураасан мөнгийг ариг гамтай зарцуулдаг болмоор байна! Албан конторын тавилга, хэрэглэл нтр ч ялгаагүй! Энэ мэт хэмнэлтийн журам тогтоохгүй байгаа нь Төрийн тэргүүнээс эхлээд өөрсдөө тансаглах дуртайнх!!

Avatar

зочин 2021-10-03 66.181.179.249

Энэ жишгийг манайд ч гэсэн хэрэгжүүлэх хэрэгтэй. Манай дипломатууд зөвхөн дотоодод үйлдвэрлэсэн тээврийн хэрэгслийг албандаа хэрэглэх ёстой. Юун бенз.
Өмнөд солонгостой зүйрлэвэл манайх машин үйлдвэрлэдэггүй. Яахав үндэсний үйлдвэрлэл, ёс заншлаа дэмжээд эсгий таавчиг, монгол, бурмад гутал, морин тэрэг зэргийг дипломат хэрэгцээнд агшиглахыг зөвшөөрч төсвөөс сөнхүүжүүлэх хэрэгтэй.

Манай дипломатууд байс гээд хар болон амны тамхины контрбандын хэрэгт орооцолддог. Энэ талаас нь тооцсон ч гэсэн.

Avatar

Зочин 2021-10-03 202.21.127.170

Бенз бол арай өөр л дөө

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж