Тойм: Намрын чуулган нээж, АН жагсав | News.MN

Тойм: Намрын чуулган нээж, АН жагсав

Тойм: Намрын чуулган нээж, АН жагсав

Ньюс агентлаг энэ долоо хоногт өрнөсөн онцлох үйл явдлуудыг тоймлон хүргэж байна.


АРДЧИЛСАН НАМААС ЗАСГИЙН ГАЗРЫГ ОГЦРОХЫГ ШААРДАН ЖАГСАВ

Ардчилсан намаас аравдугаар сарын 1-ний өдөр төв талбайд “Одоо боллоо” жагсаалыг зохион байгууллаа. 2020-2021 оны сонгуульд үргүй зардал ихээр гаргаж эдийн засгийг хямралд оруулсан. Мөн Covid-19 цар тахлын үед төлөвлөлтгүй менежемнт хийж хүний эрх чөлөө, аж ахуй нэгжийн эрх ашгийг боомилж буйг тэд эсэргүүцэн жагсав.

Ардчилсан намын дарга М.Тулгат "Сөрөг хүчний хувьд бид өнөөдөр үгээ хэлж байна. Иргэд хоёр жилийн хугацаанд Covid-19-ийн дэглэмийг сайтар баримталж, хөл хорионд орж хохирсон. Аж ахуй нэгжүүд орлогогүй болж, туйлдахад хүрлээ. Өнгөрсөн хавар бид Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн үеэр өлсгөлөн зарласан.

Монгол Улсын эрх баригчдын санаачлан, гаргаж буй цар тахлын онцгой нөхцөлд хэрэгжүүлж байгаа арга хэмжээ хөрсөн дээрээ бууж чадахгүй байна гэж иргэд хэлж байна. Тиймээс Засгийн газар огцрохыг шаардаж байна" гэв.

Үүний зэрэгцээ  "NoDoubleStandard" иргэдийн хөдөлгөөн сүүлийн 14 хоногийн турш талбай дээр  Засгийн газрыг огцрох шаардлагыг тавьж жагсав. Цар тахлын улмаас нас барсан иргэдийн ар гэрээс Засгийн газар уулчлалт гуйж, хариуцлага хүлээхийг иргэд шаардсан юм.  Тухайлбал, өнгөрсөн зургадугаар сараас эхлэн тус иргэний  хөдөлгөөний зүгээс Засгийн газар, Улсын онцгой комисс, Эрүүл мэндийн яаманд үндсэн найман шаардлагыг хүргүүлсэн. Гэвч энэ үеэр цагдаагийн байгууллагаас АН-ын гишүүн Д.Монголхүүг баривчлан саатуулж, мэдүүлэг авсан.


УИХ-ЫН НАМРЫН ЧУУЛГАН НЭЭВ

УИХ-ын 2021 оны намрын ээлжит чуулган  аравдугаар сарын 1-ний өдрийн 10:00 цагт  нээлээ. Намрын ээлжит чуулганаар нийт 72 хуулийн төслийг хэлэлцэнэ. Түүнчлэн УИХ-ын чуулганы үдээс хойш 14:00 цагаас хуралдаанаар гишүүд Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүхийн мэдээллийг сонсов. УИХ-ын дарга Г.Занданшатар намрын чуулганыг нээж, хэлсэн үгэндээ,

  • Засгийн газар тууштай, тогтвортой ажиллах,
  • салбар хариуцсан сайд, үүрэг хүлээсэн дарга нар хариуцлагаа хүлээх,
  • 30 жилийн гажиг тогтолцоог засахын тулд бодлогын реформ хэрэгжүүлэх,
  • дотоодын үйлдвэрлэлийг сэргээж ажлын байр бий болгон ядуурлыг бууруулах,
  • бизнесийн таатай орчин бүрдүүлж өрсөлдөх чадварыг нэмэгдүүлэх эрх зүйн шинэчлэлтийг хийх,
  • төрийн өмчит компаниудын ил тод байдал хариуцлага үр өгөөжийг нэмэгдүүлэх,
  • Халамжаас хөдөлмөрт шилжих,
  • авто замын түгжрэлийг бууруулахад шаардагдах санхүүжилтийг шийдвэрлэх,
  • төрийн албаны бүтцийг шинэчилэх,
  • цахим шилжилт хийх, төрийн албыг чадавхжуулах, инновац шингэсэн бүтээгдэхүүн ажил үйлчилгээг дэмжих,
  • намуудын төсөв, санхүүжилт ил тод шилэн болгох,
  • Үндсэн хуулийн нэмэлт өөрчлөлтийг амилуулах эрхзүйн хувьсгалын зорилтыг намрын чуулганаар үргэлжлүүлнэ хэмээн онцлон мэдэгдэв.

ТЭРБУМ МОД ТАРИХ АСУУДЛААР ҮАБЗ ХУРАЛДАВ

Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөл есдүгээр сарын 30-ны өдөр хуралдав. Ингэхдээ Ерөнхийлөгчийн НҮБ-ын чуулган дээр хэлсэн тэрбум мод тарих асуудлыг хэлэлцсэн нь олны зүгээс шүүмжлэл дагуулав. Монгол Улсад Covid-19 цар тахлаас болж, 1314 хүн нас барж, эмнэлгүүд ачааллаа дийлэхгүй, иргэд нь гэртээ нас барж байгаа асуудлаар биш, ОХУ, Хятадаас шатахууны нийлүүлэлт тасалдсанаас дотоодод хомсдол үүсч, иргэд явгарсан асуудлаар биш, урд хөрш рүү нүүрс нийлүүлэлтэд учирч буй саад бэрхшээлийг шийдвэрлэх асуудлаар биш тэрбум мод тарих асуудлаар Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөл хуралдсанд шүүмжлэлтэй хандав.

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх НҮБ-ын Ерөнхий Ассамблейн 76 дугаар чуулганы Ерөнхий санал шүүмжлэлд үг хэлэхдээ 2030 он гэхэд Монгол Улс тэрбумаар тоологдох хэмжээний мод тарих хөдөлгөөнийг эхлүүлэх гэж байгаагаа зарласан.  “Тэрбум мод” үндэсний хөдөлгөөнд “Эрдэнэт үйлдвэр” төрийн өмчит үйлдвэрийн газар нэгдэж, ирэх 10 жилд 100 сая, “Эрдэнэс Тавантолгой” хувьцаат компани тонн нүүрс тутамд нэг буюу 2030 он хүртэл 176 сая мод тарьж, ургуулахаар болжээ.


ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ ГАЗРУУДЫН ЦАГИЙН ХУВИАРЫГ ДАХИН ӨӨРЧЛӨВ

Covid-19 халдварын үед цаашид хэрэгжүүлэх үйл ажиллагааны талаар болон одоо хэрэгжиж байгаа журамд өөрчлөлт оруулах талаар Улсын онцгой комисс есдүгээр сарын 27-нд хуралдсан. УОК-ын нарийн бичгийн дарга Т.Баярхүүгийн мэдээлснээр халдварын тархалтын өндөр эрсдэлтэй үед эмнэлгийн яаралтай тусламж үйлчилгээг харгалзаж арваннэгдүгээр сарын 1-ний өдөр хүртэл амны хаалт авч үйлчлүүлдэг хоол үйлчилгээний газруудыг 22:00 цагаар хязгаарлах шийдвэр гаргажээ. Харин удаа дараагийн эргэж буцсан тус шийдвэрийг аж ахуй нэгжүүд эсэргүүцэж, мэдэгдэл гаргасан юм. Тэд мэдэгдэлдээ өнгөрсөн хугацаанд олон удаа ажиллах цагийг богиносгосон ч халдварын тохиолдол буураагүй байна гэдэг нь энэ шийдвэр нь зөв шийдэл биш гэдгийг харуулж байгааг онцолжээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ard tumen 2021-10-03 174.88.107.124

XҮНИЙ ЭРX ШУДАРГА ЁС НЭГД БАЙX ЁСТОЙ. ЧИМГЭЭ СОДНОМДОРЖ НАРИЙГ ХЭЛМЭГДҮҮЛСЭНИЙГ ТОЙРЧ ЭДИЙН ЗАСАГ ЯРИX НЬ ЖИНXЭНЭ ПОПУЛИЗМ!!

Avatar

Зочин 2021-10-03 185.220.100.247

!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-10-03 192.82.82.41

СОНИН ШҮҮ НАЙЗЫГАА ӨНГӨРЧИХСӨН БАЙХАД ДЭЭГҮҮР НЬ ХЭНЭГГҮЙ АЛХАЖ ОРООД ГЭРРТ НЬ НАМЫН ХУРАЛ ХИЙЖ БАЙГАА ЮМ ИХ ОЛУУЛАА ОРСОН ГЭЭД СОНИНГООР НЭГ ШУУГИСАН БАЙДАГ ГЭРИЙНХ НЬ ҮҮДЭНД НОХОЙ ҮХСЭН БАЙВАЛ ЯАЖ ХҮН АМЬТАН ДУУДАХ БАЙСАН БОЛОО АНЫХААН ГЭЖ

Avatar

Зочин 2021-10-03 202.9.41.52

АН-ын хийж чаддаг зүйл бол өлсгөлөн, жагсаал цуглаан, шантааж, засгийн бодлогыг эсэргүүцэж ард иргэдийг худал мэдээллээр сэнхрүүлэх.Яаж ч жагсаад төрийн эрхийг авч чадахгүй. Олонх болсон нам төрөө эмхэлдэг. Гэтэл эд одоо боллоо дараагийн ээлжинд бид хоолонд орно гээд дайраад байх юм. Хуулиа мэддэггүй улсуу эсвэл мэдэн будилж ард түмнийг үймээн самуунд турхираад байна уу. Дотоод асуудлаа шийдвэрлэчихээд төр барих тухай бодоо

Avatar

Зочин 2021-10-03 43.242.243.101

Огцруулчихвол ч манай АН-д олон талын ач холбогдолтой л доо,
Дубайн гэрээг Монголд ашигтай болгох асуудлыг зогсоож, Рои-оос олон зуун сая доллар цохино, Хураалгасан үйлдвэрүүд, лицензүүд орд уурхайнуудаа буцааж авах боломж гарна, Хонгилынхноо авч үлдэнэ гээд бодохоор ёстой л жинхэнээрээ Тэнгэрийн умдаг атгалаа л гэсэн үг

Avatar

Зочин 2021-10-03 202.126.89.53

Эмч багш нарынхаа цалинг нэмэх, тэтгэвэр нэмэх, нийгмийн даатгалын сангаа өөд нь татах, зам дэд бүтцийн ажлуудаа дуусгах, хотод сургууль цэцэрлэг барих, ажил байхад андлалын хөшөө гэдэг шиг ард түмний хөрөнгийг үрэн таран хийхнээ.

Avatar

Зочин 2021-10-03 66.181.189.45

АН ковид тараах сурсан ажилдаа орсон байна. Түүнчлэн камерийн өмнө жүжиглэж, УИХ-ын чуулганыг яаж үймүүлэхээ бэлтгэж байгаа болов уу: Бэрхшээлийг ашиглаж хоосон улстөр хийдэг, хогийнхны үүр болсон АН-аас залхаж байна. Дотроо будлиантай яг энэ торгон мөчийг ашиглаж намаа өөрчлөн байгуулмаар байна даа. Ядаж Монголын улстөрийг буруу тийш хөтөлсөн 10 хүрэхгүй өвгөнөөсөө зориг гаргаж салахгүй бол АН улам л ялзарна, олны дэмжлэгийг ч авахгүй нь тодорхой болсон байна

Avatar

Зочин 2021-10-03 66.181.176.220

Gol urund oruulsan n 2012-2016 ond bsan AN ta nar uursduu shuudee. Bas ichikhgui Erdenet uildveriig maani khuvidaa avakh gej ulairch bsan khognuud. AN sunu, Mongoloos mini bukh gishuudteigee z**l. Shijgiin khogiin gadnii nam!!!

Avatar

ard tumen 2021-10-03 174.88.241.59

ҮЙЛДВЭРҮҮД БАРЬЖ БАЙXАД ЗОГСООX ГЭXЭЭР ХЭН ДЭМЖИX ВЭ ДЭЭ, XАРИН ТЭР ЧИМГЭЭ СОДНОМДАРЖААГ ЯЛЛАСАН 3 ШАТНЫ ШҮҮXИЙН АСУУДЛЫГ ШИЙДВЭРЛЭXГҮЙ БОЛ ҮТЭР ТҮРГЭН ОГЦОР ГЭЖ XАРВААС БҮXНИЙ НҮДЭН ДЭЭР ИЛЭРXИЙ ГАРЦААГҮЙ БАРЬЦТАЙ БУЗАР XЭЛМЭГДҮҮЛЭЛТИЙГ БАРЬЖ ЖАГСВАЛ АРД ТҮМЭН ИТГЭНЭ ЗУУН XУВЬ ДЭМЖИНЭ !!!

Avatar

ard tumen 2021-10-03 174.88.241.59

ҮЙЛДВЭРҮҮД БАРЬЖ БАЙXАД ЗОГСООX ГЭXЭЭР ХЭН ДЭМЖИX ВЭ ДЭЭ, XАРИН ТЭР ЧИМГЭЭ СОДНОМДАРЖААГ ЯЛЛАСАН 3 ШАТНЫ ШҮҮXИЙН АСУУДЛЫГ ШИЙДВЭРЛЭXГҮЙ БОЛ ҮТЭР ТҮРГЭН ОГЦОР ГЭЖ ЖАГСВАЛ АРД ТҮМЭН ИТГЭНЭ ЗУУН XУВЬ ДЭМЖИНЭ !!!

Avatar

Зочин 2021-10-03 183.98.71.46

Urund oruulsan ni hen bile malnuudaa!?! AN iin llruud uursduu bizde?! Malnuud uursduu sain yuma medej hutsaach

Avatar

СОНГОГЧ 2021-10-03 202.9.46.140

АН монгол улсын хөгжил нэмэр болох ямар үйлдвэр барьсан бэ? МАН ямар үйлдвэрүүдийг барьж бна? ямрыг барихаар төлөвлөөд бна аа? энэ 2- н хооронд өдөр шөнө шиг ялгаа байгааг харахгүй бга бол АН сохорч ээ!!!!

Avatar

Зочин 2021-10-03 103.229.121.254

АН ТАРАХ ЁСТОЙ

Avatar

Зочин 2021-10-03 192.82.73.105

Эргэж буцсан гэж битгий балайраад бай. Халдвар элдэв шалтгаанаас болж нэг үе намдаж, нөгөө үед идэвжинэ. Үүнийг дагаад юу ч өөрчлөгдөж болзошгүй. Шийдвэрүүд ч эргэж буцах шаардлага гарна.

Avatar

Зочин 2021-10-03 192.82.73.105

Ардчилал гэх хуурамч хаяг зүүсэн анархистүүд, дотооддоо байнга үзэл суртлын дайн өдөөнө.Нийгэмд эмх цэгц, дэг журамгүй, байдал үүсгэж, самуун дэгдээхийг уриална.Бусдыг гүжирдэж гүтгэнэ,нэр төрд бүдүүлгээр халдана.Хийж бүтээснийг харлуулж гутаана. мушган гуйвуулна.Хийх зүйлд гох дэгээ тавьна.Чөдөр тушаа болно.Хоёр хөршдөө байнга дайсагнаж, түрэмгийлэгч, дарангуйлагч коммунистаар цоллон үзэн ядна.Энэ хүнд үед хэрэв АН засагт байсан бол, улс орон сүйрч, ард иргэд үгүйрэн сөхрөх байсан биз.

Avatar

Зочин 2021-10-03 192.82.73.105

Бүх өмч хувьд шилжвэл баялагын эзэд нь иргэд болж ,хүн бүр баяжих мэт сурталчилж иргэдээ хуурсан ,баян хоосны ялгааг хэт дэвэргэж,цөөн хэдэн хүний гэдсийг цүдийлгэн, ихэнх иргэд ядуурах үндэс тавьсан, засгийн эрхэнд байхдаа хувьчлал нэрээр нийгмийн өмчийн ихэнхийг үнэгүй залгисан, луйвар хулгай хийх, бусдыг гүжирдэж гүтгэх ,нэр төрийг нь гутаах, хийсэн ажлыг нь харлуулах,хууль тогтоомж уландаа гишгэлэн, төрийн эрхийн төлөө юу ч хийхээс буцахгүй нөхөд бол ардчилал гэх хуурамч хаягт анархистүүд.

Avatar

Сонгогч 2021-10-03 66.181.178.231

УИХ-ын гишүүд бол уул нь Монгол Төрийн түүчээнүүд , гэтэл тэр Чуулагны нээлтийг хар Спикер нь гэж сахал үсэндээ баригдсан нөхөр ядаж Ард түмнээ хүндэтгээд чуулагныхаа нээлтийн өдөр сахлаа цэмбийтэл хусчихаад ирж болоогүй л юм байх даа чааваас , Эмэгтэй гишүүд нь гэж үсээ задгай унжуулчихсан Бар , Ресторанд наргиж цэнгэж байгаа аятай Сахалтай Түшээд маань дээр нь маск зүүнэ шүлс нусандаа холилдоод ямар заваан балиар байгаа бол эдний хушуу ам янз бүрийн вирус тээж яваа даа !

Avatar

Зочин 2021-10-03 202.126.94.99

УИХ нь хэрэгцээтэй хуулиудыг батлаж чадахгуй бна. Намуудын, сонгуулийн, Боловсролын багц хуулиуд хаачив?! Реформ, 30 жил гажсан зуйлийг засч байна гэж том чривч эсрэгээрээ самарч бна. Мэдлэг боловсрол нь хурэхгуй, тер засаг нь бодлогогуй, урсгалаар !!! Еерт нь унацтай тесел хетелбер авахын телее л тэмцэлдэж, шоудаж байгаа болохоос улс бодохгуй бн.

Avatar

ylc 2021-10-03 216.200.84.187

medegdel

Avatar

- 2021-10-03 216.38.195.77

PR

Avatar

$40 2021-10-03 216.200.84.187

upged yimeen camyynd opoltsoxgyi baix.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж