"Жагсаал хийж буй хүмүүст хүндэтгэлтэй хандах ёстой" | News.MN

"Жагсаал хийж буй хүмүүст хүндэтгэлтэй хандах ёстой"

"Жагсаал хийж буй хүмүүст хүндэтгэлтэй хандах ёстой"

"Жагсаал хийж буй хүмүүст хүндэтгэлтэй хандах ёстой"

Ардчилсан намаас өчигдөр /2021.10.01/ Төв талбайд, "Nodoublestandart" иргэдийн хөдөлгөөнийхөн  Ялалтын талбайд  Засгийн газрыг огцрохыг шаардан  жагсаал хийсэн. "Nodoublestandart" иргэдийн хөдөлгөөний зүгээс 13 дахь өдрөө дээрх жагсаалыг зохион байгуулсан. Тэдний зүгээс үр дүнд хүртлээ жагсана гэдгээ мэдэгдээд буй. 

Үүнтэй холбогдуулан Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ байр сууриа илэрхийлжээ. Тэрбээр "Сөрөг хүчин төр засагтаа шүүмжлэлтэй хандах ёстой. Монгол Улс бол ардчилсан улс. Олонх нь засгийн эрхээ барьж, цөөнхдөө хүндэтгэлтэй хандах зарчимтай. Монгол Улсын Үндсэн хуулийн дагуу иргэд тайвнаар жагсч цуглах, үг хэлэх, хэвлэн нийтлэх, сонгох, сонгогдох эрхтэй. Энэ олон улс төрийн эрхийн нэг нь жагсч цуглах эрх. Миний хувьд өөрөө жагсаал цуглаанд оролцож явсан хүн.

Тийм учраас Засгийн газрын хуралдааны үеэр иргэдийн жагсч цуглах эрхэнд туйлын хүндэтгэлтэй хандах ёстой гэдгийг хэлсэн. Тавьж байгаа асуудлыг нь шүүмжлэл бус зөвлөгөө гэж хүлээн авч ажилдаа тусгах ёстой.  Хүмүүс ажиглахгүй л байгаа болохоос хоёр тойрогт нөхөн сонгууль явагдаж байна шүү дээ. Сонгуультай холбоотой улстөржилт нэмэгддэг. Гэхдээ би ганцхан л зүйлийг хүсэж байгаа. Энэ бол Covid-19 халдварыг  улстөржүүлэхгүй байх явдал. Мөн дөнгөж сэргэж байгаа эдийн засагтаа хор хөнөөл болох зүйлийг битгий улстөржүүлээч гэж хүсч байна. Бусад нь бол улс төрд байдаг л зүйл" гэлээ. 

Ардчилсан намаас есдүгээр сарын 23-нд Засгийн газарт:

  • Шатахууны зах зээлийн үнэ, импортыг бүрэн чөлөөлөх
  • ОХУ, БНХАУ хоёр улсад байгаа Монгол Улсын Элчин сайд нарыг эгүүлэн татах
  • Андлалын хөшөө, усан оргилуур гэх мэт хөрөнгө оруулалт нэрээр хийж буй луйврыг зогсоох
  • Удаа дараа ёс зүйгүй албан тушаалтнуудад хариуцлага тооцох гэсэн шаардлагуудыг хүргүүлсэн ч хариу ирүүлээгүй учраас өчигдөр "Одоо боллоо" бүх нийтийн цуглааныг зохион байгуулсан.

Харин "Nodoublestandart" иргэдийн хөдөлгөөний зүгээс  Засгийн газарт: 

  • Covid-19-өөр нас барсан иргэдийн ар гэрийн өмнө хариуцлага хүлээх,
  • Covid-19 халдварт төрөөс зарцуулж буй төсвийг олон нийтэд нээлттэй харуулах,
  • Удаа дараагийн хязгаарлалт тогтоохгүй байх зэрэг шаардлагуудыг хүргүүлсэн юм. 

Дашрамд дурдахад, "Nodoublestandart" иргэдийн хөдөлгөөний есдүгээр сарын 30-нд болсон  жагсаалынх нь үеэр иргэн  Д.Монголхүүг баривчилсан.

Цагдаагийн байгууллагаас "Цар тахлын үед хэрэгжүүлж буй хууль, дүрмийг зөрчиж зөвшөөрөлгүй олон нийтийг цуглуулсан гэх шалтгаанаар байцаалт мэдүүлэг авахаар тухайн хүнийг түр саатуулсан. Энэ нь баривчилсан гэсэн үг биш. Зөрчлийн үйлдлийг таслан зогсоож, яагаад хууль зөрчиж байгаа талаар тайлбар, мэдүүлэг авч байгаа зүйл. Түүнээс цагдаагийн байгууллага зохих тайлбар, мэдүүлгийг авсны дараа суллана. Жагсаалд оролцогчдоос өөр хүн саатуулсан зүйл байхгүй" гэх мэдээллийг өгсөн. 

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
БурууБуруу
4
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

26 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-10-02 88.239.23.9

Жулдаж байнаа Оюунэрдэнэ

Avatar

Зочин 2021-10-02 103.80.210.183

ӨЛӨН БӨӨСНҮҮД Л гэе даа. хоолонд орох ээлжээ хүлээж тэвчихгүй байгаа вюм байх даа.

Avatar

Зочин 2021-10-02 202.179.8.210

Засгийн газраас ийм заваан м*нс**р*х бодис хэргэлсэн хүмүүсийн жагсаал зуглааныг зөвлөгөө гэж хүлээн авахдаа яадаг юм.Иймэрхүү хүмүүс улс төрөөр тоглож байгаа нь улс төрийг тоглоом болгож өөрсдийн эрх ашгийг ард түмний эрх ашгаас дээгүүр тавьж ард түмнийг доромжилж байна.Яагаад найрсаг хандах гэж..Бид хууль засагладаг улс болно гээд байгаа биз дээ Өндөржүүлсэн бэлэн байдлын зэрэгт шилжсэн байгаа шүү дээ. Жагсаал цуглаан хориглосон биз дээ.

Avatar

Зочин 2021-10-02 192.82.89.168

Ta togtoj hairlaarai, erhemseg kommunist guai !!!

Avatar

Зочин 2021-10-02 77.247.181.163

!!!!!!!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-10-02 66.181.187.221

Тахлын үед АН засаг барьж байсан бол ….?! гэж бодохоор бодит байдал илүү тодорно.

Avatar

ruth 2021-10-02 197.211.58.65

Бөөрөө мөнгөөр зарах, эрүүл байх зөв газрыг хайж буй хүмүүст fortis эмнэлэгт хандаж, бид бөөрөө 760000 доллараар худалдаж авдаг бол санхүүгийн бэрхшээлийг даван туулж байгаа ч танд боломж байна. Та бөөрөө 760,000 доллараар зарж, эрүүл байх болно
[fortis.hospital.in@gmail.com]

Avatar

Зочин 2021-10-02 192.82.69.189

Дижитал данх

Avatar

ИРГЭН 2021-10-02 202.9.46.140

БАРУУНЫ БОХИР МӨНГӨТЭЙ ИЙМЭРХҮҮ ЖАГСААЛД ХҮНДЭТГЭЛТЭЙ ХАНДААД БАЙХ ШААРДЛАГА БАЙХГҮЙ….. ҮҮНИЙ ЦААНА МОНГОЛ УЛСЫГ ХОРЛОН СҮЙТГЭХ АЖИЛЛАГАА БАЙГАА ЮМ БИШ БИЗ ???

Avatar

irgen 2021-10-02 202.9.41.21

Oyulzanaa chi jagsaal hiij bgaad bish uhej.evdej bgaa hund hundetgeltei hand Ami nasaa aldaj bga humuusiin 80% n ta nariin svchirsan Hytad hor vaktsen sjahuulsan humuus bn gj HUSUT iin darga nar helj medeelj bn
Hytad horoo zogsooj Sputnikeer 3 r tungaa hii.

Avatar

Зочин 2021-10-02 43.242.243.101

Рио ч юу ч хайрлахгүй дайрагчдыг сайн ашигладагаараа дэлхийд алдартай

Avatar

Зочин 2021-10-02 66.181.189.45

Энэ бүдүүлгүүд Засагт байсан бол бүрэн сүйрэх байлаа, бүү атаарх ард түмжэн та нарт санал өгөхгүй. Тахалд тарааж байгаа нь сайн үйл биш байлтай

Avatar

Зочин 2021-10-02 64.119.18.26

Fuck off, Oyuka

Avatar

Зочин 2021-10-02 192.82.67.251

АН -ын Дүлзэнгүүд танд атхаархаж үхэх гэж байна_Ажлаа улам сайн хий ?

Avatar

Зочин 2021-10-02 202.126.89.186

Erguu p Bers tugssun mal umhii pop uhej dald oroosoi kovid tusaad ichij uhmer 🙁

Avatar

Май 2021-10-02 192.82.67.37

Энэнд ичих нүүр алгаа наад засгаас зайл

Avatar

Зочин 2021-10-02 202.126.89.100

Хүндэлж байгаа бол одоо зайлаад өгөөч.чи үнэхээр чадахгүйн байна оюулзганаа

Avatar

Зочин 2021-10-02 82.144.201.2

ЗГ ИХ Л АЙЖ БНА ДАА. ӨДӨРТ АРВАН ХЭДҮҮЛЭЭ АМЬ НАСАА АЛДААД БАЙХАД ЗГ-ААСАА АМЬ НАСЫГ НЬ НЭХЭХГҮЙ БОЛ ХЭНЭЭС НЭХЭХ ЮМБ. ХАРИУЦЛАГА БАЙХ ЁСТОЙ БИЗ ДЭЭ!!!
ХАЛДВАР БАГАСГАХ ТАЛААР ЗГ ЮУ ХИЙЖ ГАЙХУУЛАВ, ӨМӨӨРӨӨД СУУГАА ЭТГЭЭДҮҮД ХЭЛЭЭЧ…

Avatar

Зочин 2021-10-02 64.119.20.103

Тахал дэлгэрүүлэх гэж байгаа юм шиг жагсаал, цуглаан гэж балайрч байхын хэрэг юу байна аа? АН-ынхан бүр элий балай болцгоочихсон юм байна л даа….

Avatar

Зочин 2021-10-02 66.181.186.209

Хурдхан зайлсан нь дээр дээ Тэнэгээ

Avatar

Зочин 2021-10-02 192.82.89.168

Taminee ! Tahaliin ved tavitartaihan baigaarai ! Zasagaaraa ih oroldvol zaya chini hayaad zavharna shvv !

Avatar

өөр хүн 2021-10-02 64.119.22.134

Хувь хүмүүс өөртөөн анхаарал тавих хэрэгтэй бүх юм аувь хүний хариуцлагаас шалтгаална
Хөдөөгийн хүмүүс маскч зүүхгүй байх юм үүнээс чинь болоод өвчин ихдээд байна
Хотод хороодод бүх зүүлийн эмчилгээ оншилоог иргэдэд ойртуулах хэрэгтэй байна

Avatar

Баяр 2021-10-02 103.26.195.7

Энэ Оюун-Эрдэнийг овоо гэж бодож байсан чинь мөн л авигач болтой андлалын өргөө гээд баахан цемент цутнуулаад байсан чинь найз нөхөдтэйгээ нийлж улсын мөнгө идэх зорилготой байж адаг сүүлд нь үнэнд гүйцэтгэгдэх боломоороо нураалгаад хаячирхлхх.Цаашид ийм луйвар хичнээн байгааг таашгүй.Иймд бага дээр нь огцруулж шалгах хэрэгтэй ОГЦОР

Avatar

зочин 2021-10-02 202.126.88.159

Тахлын үед Ерөнхий сайд хийнэ гэж амаргүй

Avatar

Зочин 2021-10-02 66.181.160.54

бүх л улсад ерөнхий сайд байгаа, бүх улс монгол шиг тахалдаа живчээгүй байна, бүх улс ачаа тээвэр нь гацчаагүй байна, ихэнх орнууд хэвийн амьдралдаа орчлоо малаа. та нар муу баас идэгч долоогчид энэ хулгайчдынхаа баас бөөлжист хахчив.

Avatar

Зочин 2021-10-02 202.9.46.230

Тахлын үед хэцүү шүү гэж хөөрхийлөөд чадахгүй байгаа хүнийг байлгаад байх хэрэг үү? 1 өдрийн өмнө ч болтугай зайлуулах хэрэгтэй

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж