ОХУ-д 100 жилийн дараа дахин хааны гэр бүлийн хурим болно | News.MN

ОХУ-д 100 жилийн дараа дахин хааны гэр бүлийн хурим болно

ОХУ-д 100 жилийн дараа дахин хааны гэр бүлийн хурим болно

ОХУ-д 100 жилийн дараа дахин хааны гэр бүлийн хурим болно

ОХУ-ын хуучин эзэнт гүрний нийслэлд хааны ордны дээд зэргийн тансаг хурим болох гэж байна. Энэ бол зуу гаруй жинийн хугацаанд болоогүй ховор үйл явдал билээ.

Тухайлбал, агуу гүн Жорж Михайлович Романов итали сүйт бүсгүй Викториа Романовна Беттаринитэй Санкт Петербургийн гэгээн Исаакийн сүмд шашны уламжлалын дагуу хуримлах аж. Хуримд гадаадын хэдэн зуун зочид, төлөөлөгч нар оролцох гэнэ.

Оросын хамгийн сүүлийн хаан II Николай хатан, таван хүүхэдтэйгээ 1918 оны долдугаар сард хувьсгалчдын гарт амь үрэгдсэн. Тийнхүү хаант засаглал нурснаас хойш өнөөг хүртэл дээрх мэт дээдсийн хурим огт зохион байгуулагдаж байсангүй.

Эх сурвалж: CNN

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
2
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

10 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-10-01 197.211.58.65

Бөөрөө мөнгөөр зарах, эрүүл байх зөв газрыг хайж буй хүмүүст fortis эмнэлэгт хандаж, бид бөөрөө 760000 доллараар худалдаж авдаг бол санхүүгийн бэрхшээлийг даван туулж байгаа ч танд боломж байна. Та бөөрөө 760,000 доллараар зарж, эрүүл байх болно
[fortis.hospital.in@gmail.com]

Avatar

Гоё гоё 2021-10-01 103.212.117.91

Гоё санагдаж байна

Avatar

Зочин 2021-10-01 185.220.100.253

!!!!!!!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-10-01 192.82.89.168

Manai Altan urgiig Orosuud aihtar sain bvrtgej tolgoi daraalan ustgasan, shuud ugsaanii neg ch hvn vldeegvi baihaa !!! Shuud bus, jishee ni emegtei hvvhdiinh ni ve sad ntr bol biishvv!!!

Avatar

Зочин 2021-10-01 66.181.161.45

зарим нэг орос ах гэдэг байхаа.

Avatar

Зочин 2021-10-01 66.181.161.78

Mongoliin undes ugsagui guilgajin albatuud altan urgiinhaniig nuhsan baidag

Avatar

Зочин 2021-10-01 66.181.180.235

Энэ хуримыг их олон жил ярьж хөөцөлдсөн. Хамгийн гол нь заавал орост хийх гээд улайраад байсан. Одоо хийхээр болсон бололтой. Путин өөрийгөө дуусах дөхсөн л гэж бодож дээ. Бас маш их төлөөс төлж хахуульдсан нь тодорхой л доо. 20-р зууны 2 ч том дайн, олон тооны хувьсгалуудын дараа цөөхөн язгууртан угсаа европт үлдсэн. Одоо үржиж олшироод, эргүүлээд сэнтийнүүдээ сэргээх санаатайдаг. Урьдны язгууртнууд бүгд хоорондоо цус холилдсон байсан юм. Тиймд оросын засаглалд суух ургын бичгийн эрх нь байга

Avatar

Зочин 2021-10-01 66.181.183.26

Хааны удмаас хун улдсэн байх нь ээ.

Avatar

ха ха ха 2021-10-01 49.0.142.18

Хаант төр мандтугай, больщевик улаантнууд сөнөтүгэй гэх болж байна уу

Avatar

Зочин 2021-10-01 192.82.73.105

Манай зарим нөхөд үүнийг дуурайж, хаан, ван, гүн,тайж, хутагт, хувилгаадын үр сад төрөл төрөгсөд болж, сүм дуганад гэрлэлт тэмдэглэж солиорч болзошгүй ..Бид дуутаймтгаа . Гэвч ганц чаддаггүй зүйл нь юм хийж бүтээх .

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж