Эрх баригчдад барьсан сөрөг хүчний акц | News.MN

Эрх баригчдад барьсан сөрөг хүчний акц

Эрх баригчдад барьсан сөрөг хүчний акц

Эрх баригчдад барьсан сөрөг хүчний акц
Ардчилсан намын бүлэг өнөөдрийн /2021.10.01/ УИХ-ын намрын чуулган нээлтийн үеэр эрх баригчдад акц үзүүлэв. УИХ дахь Ардчилсан намын бүлэг эрх баригчдад сануулга өгөх, бодит байдлыг танилцуулах зорилгоор өргөн хэрэглээний бараа бүтээгдэхүүн болон шатахууны үнийг бодитоор чуулганы танхимын үүдэнд дэлгэн харуулжээ.
Түүнчлэн нийгэм, эдийн засгийн зарим мэдээллийг дэлгэж, иргэдийн бодит амьдралын талаар тоо баримтуудыг гаргасан байна.
Ардчилсан намын бүлгийн зүгээс "Өнөөдрийн байдлаар Монгол Улсын нийт гадаад өр найман тэрбум 227 сая ам.долларт хүрсэн. Энэ нь иргэн бүрд 30 сая төгрөгийн өр ногдож байна гэсэн үг. Цар тахлын халдварын улмаас /2021.10.01/ 18 хүн нас барж, нийт нас баралт 1222 болсон. Гэтэл эрх баригчид цар тахал нэрээр нийт 11.4 их наяд төгрөг зарцуулсан. Энэ нь өрх болгонд 12.5 сая төгрөг ногдох хэмжээний хөрөнгө. Хэрвээ эрх баригчид зөв шийдвэр гаргаж, тууштай хэрэгжүүлж ирсэн бол иргэд амь насаа алдаж, ар гэр нь уй гашууд автахгүй байх боломжтой байсан" гэдгийг онцолжээ.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ЗөвЗөв
6
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Энхээ 2021-10-01 66.181.180.133

8 ТЭРБУМ БИШ ЭЭ, 32 ТЭРБУМ ДОЛЛАРЫН ӨРТЭЙ БОЛСОНЫГ 2021 ОНЫ ЭХЭНД ЗАРЛАЖ БИЧИЖ БАЙСАН ШҮҮ ДЭЭ. ТӨР ЗАСГИЙН ЭРХЭНД БАЙГАА ЭНЭ ХҮМҮҮС ЯДАХДАА ТООГОО ЗӨВ МЭДЭЖ БАЙГААЧ. ТАРХИ ТОЛГОЙ НЬ АЖИЛЛАДАГГҮЙ ЮМ БОЛ ТЭНД ЮУ ХИЙЖ СУУГАА ЮМ БЭ ? !!!!!!

Avatar

Зочин 2021-10-01 192.82.82.41

АРДЧИЛАЛЫН БАЯН БҮРД УЛС МААНЬ ИНГЭЭД ГАЛЗУУ СОЛИОТУУДЫН БАЯН БҮРД БОЛЧИХ ГЭЖ ОЛНОО ДАГАХ АРДЧИЛСАН ЁСОО МАРТЧИХ ГЭЖ АНЫГ ОЛУУЛАА ӨВЧИГНӨЖ БАЙХАД НАМЫН НӨХӨД НЬ ЗУЛЫН ГАЛ БОЛЖ БАЙСАН САНАГДАХ АН ГЭДЭГ ЖИНХЭНЭ ДҮР ЭСГЭСЭН КОММУНИСТУУД БАЙЖ ТЭДНИЙГ ОЛУУЛАА БАЙХАД БУСАД НАМУУД ЖИНХЭНЭ ДАРАНГУЙЛАЛД БАЙСАН ШҮҮ ТЭР ДУНДАА МАХН

Avatar

Зочин 2021-10-01 185.220.100.253

!!!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Монгол 2021-10-01 66.181.161.67

Новшийн АНуусын хулгайчууд төр барих аядаж бхдаа монголын эдийн засгийг элгээр нь хэвтүүлсэн

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.126.89.244

чамайг а**а шүү_

Avatar

Зочин 2021-10-01 66.181.161.113

Зүгээр цалинжаад суугаад байхын оронд яахав дээ болж л байна

Avatar

Зочин 2021-10-01 192.82.74.121

Chadvargyi tsynh barigchid ulsig maani dampuuruulah ni. MAN odoo zasaglaj chaddag hymyysee gargaachee, uls oron chin hetsyydlee.

Avatar

16 дугаар хорооны иргэн Ч.Чулуунбаатар. 2021-10-01 202.21.109.109

Маш зөв зүйлийг сануулж ..жинхэнэ сөрөг хүчнийхээ ажлыг хийлээ…

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.9.46.238

Үхсэн баас

Avatar

Зочин 2021-10-01 192.82.73.105

АН хэрэв ийм хүнд үед засагт байсан бол улс орон бүр сүйрч, ард иргэд үгүйрч сөхрөх байсан биз..Хоёр хөрштэй байнга дайсагнана. Түүний ихэнх нөхөд, Орос Хятад хоёр орныг дайсагнагч,түрэмгийлэгч,дарангуйлагч коммунист болгон үзэн ядна.Дотооддоо байнга үзэл суртлын дайн өдөөнө.Нийгэмд зөвхөн эмх цэгц дэг журамгүй байдал үүсгэж,самуун дэгдээхэд уриална.Бусдыг гүжирдэж гүтгэнэ, нэр төр рүү нь дайрна. Хийж бүтээсэн зүйлийг харлуулж гутаана.Хийх хэрэгтэй зүйлд гох дэгээ тавьж, чөдөр тушаа болно.

Avatar

Монголын эмгэнэл 2021-10-01 202.21.100.210

МАН-г гутааж байгаа асуудал бол шинэ үеийн мөнгөнд аархаж намын санхүүжилтийг угжиж улс төрийн өндөр албан тушаалд хүрсэн цүнх баригч нар шүү. ХКН шиг авилгач нараасаа салах хатуу цээрлэж үзүүлэх цаг болсон. Авилгал цэцэглэсэн МАН 100 жилийг гайхууллаа. Сүүлдээ бүр их зан гаргаж хэн ч мэдэхгүй нөхрийг АНУ элчин томилж АН-с урвагч нарыг МАН-ын нэрээр УИХ нэр дэвшүүлж байгаагаийн цаад далд агуулга ????. У.Хүрэлсүх М.Энхболдын улс төрийн жүжигийг ард түмэн ойлгохгүй байна.

Avatar

Зочин 2021-10-01 192.82.73.105

Монголд авилга үүсгэж,жинхэнэ цэцэглүүлэгчид бол АН .Та нар улс орноо өөрчилж хөгжүүлэх бус харин нийгмийн өмчийг хувьчлах нэрээр идэж завших, гэдсээ цүдийлгэх зорилгоор нийт иргэдэд халтай, баян хоосныг зориуд өдөөх,ихэнх нь ядуурч,цөөн хэдхэн нь баяжих өөрчлөлтыг, хамгийн буруу замаар зориуд явуулсан.Иргэн бүрийг өмчтэй болгох,өмчийг эзэнд нь ойртуулах ,хүний эрх эрх чөлөөг хангах ,улс орноо үсрэнгүй хөгжүүлэх гэх мэт чинь бүгд хууран мэхлэлт байсан Хөрөнгөтөн орны салашгүй сүүдэр бол авилга.

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.126.88.153

Та нарыг ардчилсан нам төлөөлөх гэж оролдож байна. Оролдох ч хүчин байхгүй болсон хойно харамсана даа. МАН одоохондоо чадал бяр ихтэй байгаа ч ард түмэн ядуу байгаа нь тэдний ялзрал ойрхон байгааг харуулж баыгаа юм шүү. МАН ыг угаасаа 1990 онд тараах байсан юм. Хятадын комунист намын барьцаанд ингэж л орлоо доо. Комунист засагтай улсаас ялгаа алга даа. Үүүхдэлүүдээ.

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.55.191.194

тиймээ АН байсан бол долоон доор байх нъ ойлгомжтой

Avatar

АН Байхгүй 2021-10-01 202.21.110.212

Байхгүй юмыг юу гээд байнаа

Avatar

ҮҮл 2021-10-01 103.242.45.233

АН байсан бол бүр дампуураад хаяад зугтах байлгүй.

Avatar

Зочин 2021-10-01 122.201.22.24

herev ta buhen tolgoid baisn bol bur yaachihsan baihiig b** med,aidas turj bna shuu

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж