Ерөнхий сайд иргэдийг гуравдугаар тунд хамрагдахыг уриаллаа | News.MN

Ерөнхий сайд иргэдийг гуравдугаар тунд хамрагдахыг уриаллаа

Ерөнхий сайд иргэдийг гуравдугаар тунд хамрагдахыг уриаллаа

Монгол Улсын Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ нийслэлийн Сонгинохайрхан дүүргийн 12-р хорооны “Алтан цэгцүүхэй” өрхийн эмнэлэгт байрлах дархлаажуулалтын цэгт ажиллалаа.

“Covid-19”-ийн эсрэг вакцины хоёрдугаар тунд есдүгээр сарын 30-ны байдлаар манай улсын нийт хүн амын 65.5, дархлаа сэргээх нэмэлт тун буюу гуравдугаар тунд 306,710 хүн хамрагдаад байна.
Хичээлийн шинэ жил эхэлсэнтэй холбоотойгоор хөдөлгөөний эрчим нэмэгдэж, вакцины хоёр тунтай иргэдийн дунд ч халдвар авах, өвчлөх эрсдэл өндөр байна. Тиймээс дархлаа сэргээх нэмэлт тунд хамрагдах нь өөрийгөө болон бусдыг эрсдэлээс хамгаалж буй том хөрөнгө оруулалт гэдгийг Ерөнхий сайд энэ үеэр хэлж байлаа.

Тэрбээр “Цар тахлын эсрэг үр дүнтэй арга бол вакцинжуулалт гэж хүн төрөлхтөн үзэж байна. “Covid-19” вирус цаашид хэдэн удаа мутацид орж, өөрчлөгдөж, хэр удаан үргэлжлэхийг хэн ч таамаглаж чадахгүй байна. Засгийн газар эрсдэлийг сөрж, халдвар хамгааллын дэглэмээ баримталж, энгийн амьдралын хэмнэлдээ алхам алхмаар дасан зохицох бодлого баримталж байгаа. Эрүүл мэнд-эдийн засгаа сэргээхэд гуравдугаар тун чухал байна. Төр вакцинаа бэлдэж, иргэд нь халдвар хамгааллын дэглэмээ мөрдөж байж цар тахлыг даван туулна гэж ДЭМБ үзэж байгаа. Тиймээс иргэдийг гуравдугаар тундаа хамрагдахыг Ерөнхий сайдын хувьд уриалж байна” гэлээ.


Сонгинохайрхан дүүрэгт 270 гаруй мянган хүн дархлаажуулалтад хамрагдахаас нэг, хоёрдугаар тунд 80 хувь нь хамрагджээ. Харин дархлаа сэргээх нэмэлт тунд хамрагдалт долоон хувьтай байгааг холбогдох албаныхан танилцуулсан юм. Тус дүүрэгт дархлаажуулалтын байнгын болон явуулын тус бүр дөрвөн цэг ажиллаж байна.
Нийслэлд явуулын зургаа, суурин 458, орон нутагт 21 амйгийн нэгдсэн эмнэлэг, өрхийн эрүүл мэнд 84 төв, 333 сумын эмнэлэгт дархлаажуулалтын цэг ажиллаж байгаа юм. Эдгээрт вакциныг сайн дурын үндсэн дээр сонголттой хийж байна.
Есдүгээр сарын 30-ны байдлаар коронавируст халдварын эсрэг вакцины 1,064,020 сая тун нөөц (үүнээс Вероцелл 686,560 мянга, Пфайзер 377.340 мянган тун, Спутник  вакцин 120 тун) байна. Цаашид КОВАКС хөтөлбөрийн хүрээнд нэг сая тун, Засгийн газрын худалдан авалтаар 1.2 мянган тун Пфайзер, нийт 2.2 сая тун вакцин авах юм.

Засгийн газрын Хэвлэл мэдээлэл, олон нийттэй харилцах газар

Эх сурвалж: zasag.mn

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-10-01 122.201.31.102

Май шүү Оюука Дэмжихгүй харин 10 жил их дээд сургууль цэцэрлэг коллежийн хичээлийн байр, багш нар, оюутны байр үнэндээ голомт болсон.Багш нар нь өөрсдөө коронатай хичээл зааж бна лээ.Хурдхан шиг энэ жилдээ карентилаасай гэж хүсчийн.Эцэг эхийн төлөөлллөөс бичлээ

Avatar

Зочин 2021-10-01 185.220.100.253

!!!!!!!!!!!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

бодлын хулгайч 2021-10-01 103.57.92.224

ДЭМБ 3 дахь тунг хүлээн зөвшөөрөөгүй шүү. дэлхийн мэдээг үз сонс.

Avatar

Зочин 2021-10-01 192.82.82.41

МОНГОЛ ШИГ ВАКЦИНАА ХИЙЛГЭЭЧЭЭ ГЭЭД СУУЖ БАЙДАГ БАЙДАГГҮЙ НЬ ХЭД БАЙГАА БОЛ

Avatar

Олон хүний аминд хүрлээ Оюунэрдэнээ 2021-10-01 202.21.108.7

Хятад вакцины туршилтад оруулж үхэл халдварыг хавтгай тараасан онц хүнд гэмт хэрэгт шалгуулах цаг чинь тун удахгүйдээ Махан толгой минь.

Avatar

Зочин 2021-10-01 66.181.187.134

zailaach

Avatar

Зочин 2021-10-01 192.82.73.105

Бүх нийтэд дархлаа тогтож байж л ковидын аюулаас аврагдана.Хэрэгжүүлэх ганц арга бол вакцимжуулалт.Хол хорио үе үе тогтоож байсан явдал бол вакцинжилт эхлээгүй үед, иргэдээ үхлээс аврах зорилгоор хэрэгжүүлсэн аргагүй арга хэмжээ.Одоо бол үүнээс аль болохоор татгалзахаас өөр аргагүй. Эдийн засгаа зогсоочоод хэн бидэнд мөнгө өгөх билээ. Мөнгөгүй, цалин хөлсгүй бол хоол унд, эмчлэх эм, эмнэлгийн хэрэгсэл яаж залгуулж, ковидыг давах билээ.Витаминжилд сайн хамар,3-дэх тунг хийлгэ,дэглэм сайн барь.

Avatar

зочин 2021-10-01 202.126.89.15

ЭНЭ ӨӨРТӨӨ ОРУУЛЖ ИРСЭН БҮХ БАКЦИНАА ХИЙЛГЭЭД ДУУСГАЧИХГҮЙ ЮУ ДАА АЛБААР БААХАН МӨНГӨ УГААХААР ОРУУЛЖ ИРЧИХЭЭД 3-Р ТУН ЧИНЬ ХААНА Ч БАТЛАГДААЧ ҮГҮЙ ДЭМБ-ААС САНУУЛСААР БАЙТАЛ АРД ТҮМНЭЭ ШАХААД БАЙДАГ ЯАДАГ ХАР МАЛ ВЭ 3-Р ТУН ХИЙЛГЭСЭН ХҮН5-6 ХОНОГИЙН ДАРАА ЗААВАЛ ӨВЧИЛЖ БАЙНА ХУДЛАА МЭДЭЭЛЭЛ ЦАЦААД Ч ЭНЭ АРД ТҮМЭН ЧИНЬ ТА НАРААС ДЭЭР ЗӨВ МЭДЭЭЛЭЛТЭЙ ХҮМҮҮС

Avatar

Зочин 2021-10-01 192.82.73.105

Зохих хугацаа өнгөрмөгц,вакцины идэвх буурах талтай. Иймд 3 дэх тунг тариулж,идэвхийг нь сэргээх зайлшгүй хэрэгтэй гэж дэлхийн олон орны тэргүүлэх мэрэгжилтнүүд анхааруулаад байна .Улс орон бүр аль болохоор 3 дэх тунд хамруулахыг зорьж байна.Халдвар харьцангүй орой эхлэсэн, аюул нь ялангуяа хамгийн эмзэг өндөр настныхад хэвээр энэ үед 3 дэх тун онц хэрэгтэй юм биш үү.,

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.9.47.7

МАН баахан цүнх баригч баасны алчуур дарга богочихсон тэд нарынх нь ухаан төр удирдаж хүрэхгүй. Тэнэг болхоор өөрийгөө их мундаг гээд бодчихсон тэрэндээ итгэчихсэн. Эмгэнэлтэй цаг үед амьдарч байна даа.

Avatar

Зочин 2021-10-01 192.82.82.180

Ковидгүй өвөл мандтугай

Avatar

Зочин 2021-10-01 64.119.18.240

ТЭНЭГЛЭЛД ХЯЗГААР БИЙ ЮУ БАЙХГҮЙ ЮУ ОЮУН-ЭРДЭНЭЭ? ЧИ АНХ ВАКЦИН ТАРИУЛЧИХВАЛ КОВИДГҮЙ ЗУН БОЛНО ГЭЖ МАШ БУРУУ ХҮЛЭЭЛТ ҮҮСГЭСНЭЭС БОЛЖ ИРГЭД ВАКЦИНАА ХИЙЛГЭСЭН ГЭДГЭЭР ХАЛДВАР ХАМГААЛАЛ НЬ СУЛАРСАН ШҮҮ. 1300 ХҮН ҮХЧИХЭЭД БАЙХАД ХАРИУЦЛАГА ХҮЛЭЭДЭГГҮЙ ЯАСАН АРИЛСАН ДОТОРТОЙ, ЦАЙЧИХСАН АМЬТАН БЭ? ЧИ ОДОО ГУРАВ ДАХЬ ТУНД УРИАЛНА ГЭДЭГ ЧИНЬ ДЭМБ-ЫН ЭСРЭГ ЗҮГТ ЯВЖ БАЙНА. ХАЛДВАР ТАРЖ ХҮН ҮХЭЭД БАЙГАА НЬ ТА НАРЫН ОЛОН НИЙТИЙГ ХАМАРСАН АРГА ХЭМЖЭЭ, ИРГЭДЭД ҮҮСГЭСЭН БУРУУ ХҮЛЭЭЛТЭЭС БОЛСОН МАХАН ТОЛГОЙ!!

Avatar

Зочин 2021-10-01 64.119.29.217

ogtsorooo chi

Avatar

Зочин 2021-10-01 64.119.26.134

х** дуртайгаараа өөрөө хийлгэ

Avatar

Зочин 2021-10-01 66.181.161.2

Вакцинд хамрагдахаас зайлсхийж байгаа хүмүүсийг хуулийн дагуу албадах ёстой атал төр засаг яагаад зүгээр гуйгаад сууна вэ?? Энд хүний эрх огтхон ч хамаагүй!! Нийт хүн ам, бүхэл үндэсний том эрх ашгийн төлөө хэдхэн цөөн хууль зөрчигчдийг албадах нь харин ч хүний эрхийг хамгаалах ажил болно!!

Avatar

/*-*/ 2021-10-01 49.0.142.18

Гуцөө, эргүү популист минь. 400 сая жуулчнаа дагуулаад ирвэл 3,4,5,6-р тунгуудыг чинь нэг амьсгаагаар хийлгэе

Avatar

Амарсайхан Огцор 2021-10-01 139.5.219.88

ОюунЭрдэнэ мангар бацааныг эрхлүүлэх гэж Цахим үндэстэн шоунд оюунтануудыг бөөгнүүлсэн Одоо оюунтануудын дунд халдвар өндөр гарлаа Оюунтанууд цааш нь ойрын хүмүүст халдаагаад хэцүү байна Гэтэл бөөгнүүлэхийг хориглох үүрэгтэй УОК ын дарга самарсайхан ерөнхий сайдад палдагнаж вакцины гам алдагдуулаад хаячихлаа УОК өчигдөр талбайд Монголхүү хэмээх залууг бөөгнөрлөө гэж цагдаагаар мөрний эгэмийг хугалдаг МАН ын шоуг цагдаагаар хамгаалж зөвшөөрдөг Хорио цээрийн дэглэмээ өөрөө зөрчсөн УОК одоо тар

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.131.245.243

ДЭМБ бүүстер тунг түдгэлзүүлсэн. АНУ зөвхөн байнгын эм тариа хэрэглэдэг хүнд өвчтөн болон 65-аас дээш насныханд бүүстер тунг хийхээр болсон. Одоо бүр нүд цавчихгүй худлаа ярьдаг боллоо. Ямар муухай худалч ЗГ вэ? Нөгөө сүнээчин хүрэлсүхийгээ дуурайгаад том жижиггүй, өглөө үдэшгүй худлаа ярьдаг боллоо. Оруулж ирсэн хулхи вакциных нь хугацаа дуусах гээд энэ муу үмхий хар эмийн панзчин их сандарч байх шиг байна. Хүмүүсийг айлган сүрдүүлж байна. Ямар ч нэмэргүй xyжaa маск зүүчихээд худлаа хуцаад л ..

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.126.90.104

Огцрооч н**ш оо. Халдвар тараах ажлыг чи хийж бгаа биз дээ

Avatar

ХУД-ийн өндөр настан Ш.Раднаа:Гарцаагүй байдал ба золиос 2021-10-01 103.26.195.245

ЗГ эдийн засгаа юу, хөгшчүүлээ юу гэсэн хэцүү сонголтын эхнийхийг сонгожээ.Энэ нь гарцаагүй байдал уу, үгүй юу гэдгийг түүх шүүнэ.Эрчимт эмчилгээний орон дээр горьдлого тээн хэвтэж байгаа дал, наян насны хөгшчүүлийн толгойд хөгшин хонины насгүй би яах вэ, улс маань хөл дээрээ бат зогсож байвал болоо гэж гүдэсхэн ухаан эргэлдэж байна уу. Эсвэл Ардын намын удирдлагаар коммунизм байгуулах гэж зүтгэсэн бид эцэст нь Ардын намын өнгөн дээр энэ нийгмийн золиос боллоо гэж гутарч, гомдож байна уу.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж