ЭМЯ: 2519 тохиолдол батлагдаж, 18 хүн нас баржээ | News.MN

ЭМЯ: 2519 тохиолдол батлагдаж, 18 хүн нас баржээ

COVID-19

ЭМЯ: 2519 тохиолдол батлагдаж, 18 хүн нас баржээ

Эрүүл мэндийн яамнаас Covid-19 цар тахлын нөхцөл байдлын график мэдээллийг нийтэллээ.


Сүүлийн 24 цагт халдварын 2519 тохиолдол шинээр батлагдсаны 1154 нь нийслэл Улаанбаатарт, 1365 нь орон нутагт илэрчээ. Харамсалтай нь 0-20 насны нэг, 21-40 насны хоёр, 41-60 насны нэг, 61-80 насны 11, 80-аас дээш насны гурван иргэн, нийт 18 хүн нас баржээ.

Харин сүүлийн 24 цагт 7053 хүн эдгэрсэн байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХахаХаха
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

9 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-10-01 103.229.123.115

Засаг барьж байгаа хүмүүсийн хариуцлагагүй үйлдлийн золиос. Одоо яая гэхэв үхээд байхаас

Avatar

эмч 2021-10-01 103.26.194.10

мухар сүжиг, хардах донд тархи нь гашилсан оркууд вакцин хийлгэхгүй, хөл хориулахгүй гээд айлын эрхийн балай тэнэг хүүхэд шиг аашлаад байсан хохинэээ хохин. халдвараар нас барж байгаа хүмүүсийн 95 хувь нь вакцин хийлгээгүй оркууд байна, хохин гэхээс өөр юу гэхэв.

Avatar

Вакцины туршилт 2021-10-01 51.15.82.176

Монголын газар нутгийг 6.000.000.000.000 төгрөгөөр Хятадуудад найр тавин өгөх гэж Монголчуудыг хордуулж, өвчлүүлж санаатайгаар хорлож байна. Энэ хятад вакцин нэртэй хорны цаана Нямбаатар, Оюунэрдэнэ, Хүрэлсүх, Багабанди, Нямдорж, Очирбат нар байгаа! Тэд Монголыг зарах гэж улайрч байна. Болгоомжил Монголчууд минь!
Хурцбаатар Сайнсанаа

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.21.100.210

51.15.82.176 Үг хэлж үзэл бодлоо илэрхийлэхдээ нотолгоо баримт байх ёстой. Санаатайгаар хорлож байна гэдгээ нотлоорой

Avatar

/*-*/ 2021-10-01 49.0.142.18

Энэнд чинь баримт сэлт цуглуулаад шүүх цагдаа болоод байх зүйл огт алга, бүгд нүдэнд ил байна, чи битгий нам засгаа цээжээрээ өмгөөлж мунхагт, танай энэ нам засаг чинь харин ч хорлогдож байхдаа таарсан ичгүүргүй нүдний булайнууд мөн

Avatar

эмч 2021-10-01 103.26.194.10

мухар сүжиг, хардах донд тархи нь гашилсан чам шиг оркууд вакцин хийлгэхгүй, хөл хориулахгүй гээд айлын эрхийн балай тэнэг хүүхэд шиг аашлаад байсан хохинэээ хохин. халдвараар нас барж байгаа хүмүүсийн 95 хувь нь вакцин хийлгээгүй оркууд байна, хохин гэхээс өөр юу гэхэв.

Avatar

Зочин 2021-10-01 66.181.176.220

Ugaasaa ard irged uursduu ikh muukhai amin khuvia khicheesen baliar bnaa!!!!! Tusaad edgesen bol yadaj 10 khonog tusgaarlaad baij baikhgui garch yavna. Khuukhed khugshchuul busdiigaa bodokh setgel bol buur ch 00000!!!!

Avatar

Зочин 2021-10-01 112.72.9.122

найр наадам зугаа цэнгэл хөөж тараасан улс одоо яахав дээ

Avatar

Иргэн 2021-10-01 192.82.71.22

Зарим сургууль 100% танхимаар хичээллэж байна. Бүр дээрээс нь өдөр өнжүүлэхээ нээцэн. Заавал өдөр өнжүүлэхэд явуул үгүй бол хүүхдээ аваад зайл гэсэн тулгалттай. Хүүхдүүдийн амь нас өдөр өнжүүлхээс олох хэдэн төгрөгнөөс хямд болж дээ. Сайд нар юугаа харжийнаа. Арга хэмжээ авпаггүйм уу?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж