М.Тулгат: Засгийн газар огцрох ёстой | News.MN

М.Тулгат: Засгийн газар огцрох ёстой

М.Тулгат: Засгийн газар огцрох ёстой

М.Тулгат: Засгийн газар огцрох ёстой

НЭМЭЛТ:

Ардчилсан намын дарга М.Тулгат:

-Сөрөг хүчний хувьд бид өнөөдөр үгээ хэлж байна. Иргэд хоёр жилийн хугацаанд Covid-19-ийн дэглэмийг сайтар баримталж, хөл хорионд орж хохирсон. Аж ахуй нэгжүүд орлогогүй болж, туйлдахад хүрлээ. Өнгөрсөн хавар бид Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн үеэр өлсгөлөн зарласан. Өнөөдрийн эсэргүүцлийн цуглаан бол Covid-19-өөс шалтгаалсан нийгэм, эдийн засгийн хямралтай холбоотой.

Монгол Улсын эрх баригчдын санаачлан, гаргаж буй цар тахлын онцгой нөхцөлд хэрэгжүүлж байгаа арга хэмжээ хөрсөн дээрээ бууж чадахгүй байна гэж иргэд хэлж байна. Тиймээс Засгийн газар огцрохыг шаардаж байна. Nodoublestandart  хөдөлгөөнд олон хүн нэгдсэн.

Covid-19-өөс шалтгаалж нас барсан иргэдийн төлөөлөл бидэнд удаа дараа хүсэлт ирүүлсэн. Тиймээс бид иргэдийн нэрийн өмнөөс үгээ хэлж, үзэл бодлоо илэрхийлж Засгийн газарт шаардлага хүргүүлж байна.

Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ хүн олноор цугласан үйл ажиллагааг дэмжиж, иргэдийг эрсдэлд оруулсан. Тиймээс бидний жагсаалыг зөвшөөрөхгүй байх үндэслэл байхгүй. Бид нэг л шаардлагыг тавьж байгаа. Засгийн газар огцрох ёстой.

Харин жагсаалд оролцож буй иргэдийн зүгээс тус хөдөлгөөнийг цаг үеэ олсон шаардлага тавьж байна гэж харж байгаагаа илэрхийлж байна. Харин зарим хүн улс төрийн зорилготой жагсаал хийж иргэдийг үймүүлэхээ болихыг шаардлаа.


Ардчилсан намаас өнөөдөр /2021.10.1/ төв талбайд “Одоо боллоо” жагсаалыг зохион байгуулж байна. Тус жагсаал 11:00 цагт эхлэх аж.

2020-2021 оны сонгуульд үргүй зардал ихээр гаргаж эдийн засгийг хямралд оруулсан. Мөн Covid-19 цар тахлын үед төлөвлөлтгүй менежемнт хийж хүний эрх чөлөө, аж ахуй нэгжийн эрх ашгийг боомилж буйг тэд эсэргүүцэж байгаа. Өнөөдрийн жагсаад жижиг дунд үйлдвэрлэл эрхлэгч, иргэд ирж, үзэл бодлоо чөлөөтэй илэрхийлэх боломжтой аж.

Ардчилсан намын дарга М.Тулгат "Нийгэм, эдийн засагт тулгамдаад буй яаралтай шийдвэрлэх ёстой таван шаардлагыг бид Засгийн газарт хүргүүлсэн. Хөрш орнуудтай дипломат харилцаа тогтоож чадахгүй байгаа алба хаагчид, хил гаалийн асуудлыг зохицуулж чадахгүй байгаа хүмүүсийг чөлөөлөх. Нийгмийн даатгалын шимтгэлийн багц хууль зэргийг авч хэлэлцсэнгүй. Тиймээс бид өнөөдөр “Одоо боллоо” эсэргүүцлийн тэмцэл цуглааныг хийж байна. Халдвар хамгаалалтын дэглэмээ баримталж тайван жагсаалд нэгдэхийг уриалж байна" гэв.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
40
ТэнэглэлТэнэглэл
18
ЗөвЗөв
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

86 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.9.46.110

ЗГ огцроод танай АН ЗГ байгуулахын уу, тэ? Фак юү гэе дээ чамд.

Avatar

Зочин 2021-10-01 43.242.243.101

Манайхаан жагсаал цуглаан хийгээд огцруулж чадахгүйнээ, хүн цугласангүй, өөр арга бодоцгооёо!

Avatar

сониуч өвөө 2021-10-01 202.21.108.4

ТЭМЦЛИЙН ЗОРИЛГО НЬ БУРУУ ЦАГ ҮЕЭ Ч ОЛООГҮЙ БАЙНАхэлбэр зорилго нь ч буруу байна.

Avatar

Зочин 2021-10-01 172.58.83.103

Fuck you!

Avatar

Зочин 2021-10-01 192.82.82.41

АРДЧИЛАЛЫН БАЯН БҮРД МААНЬ ГАЛЗУУГИЙН БАЯН БҮРД БОЛЖЭЭ

Avatar

Зочин 2021-10-01 185.220.100.253

!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-10-01 103.26.194.175

Mongolchuud ochoogui ee. Heseg hulsnii drink masteruud l bna lee. Xexe

Avatar

Зочин 2021-10-01 192.82.81.92

Хэ хэ зүйтэй зүйтэй гэж хэлэхгүй бол хэцүүддэг цаг үе рүүгээ үг үзэл бодлоо хүртэл сэтгүүлчээсээ эхлээд хаалгаад эхэлж байгаа бололтой

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.126.88.158

zov shuu dee. Andlaluun orgoo, digital nation , benzin, tulsh geed bolj butej bgaa yum bnuu Danhan tolgoitoi novshoo. Bi darga said bolohgui geel neg 5 nuhur h*****d bsan odoo bugd avilgachin Tom darga said bolson . Ard tumniig ter huitend huursan shuu muu buzaruud !!!!

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.9.46.252

Монголд харгис цагдаагийн коммунист дэглэм тогтож иргэд үндсэн хуулиар олгогдсон эвлэлдэн нэгдэж жагсаж цуглах эрхгүй болсон угаасаа аймхай хулчгар монголчууд 7сарын нэгнээс хойш харгис цагдаа нараасаа сүнс болсон
Захиалгаар ажиллаж авилгаар амьдардаг цагдаа нарыг дарж хувьсгал хийх зориг зүрхтэй монгол байхгүй

Avatar

Lol 2021-10-01 66.181.161.67

Хуцалгүй зайл гөлөгөө

Avatar

Bat 2021-10-01 192.82.85.208

Ogtsor2 zov hiij buteesen zuil uych bhgu

Avatar

Амь Нас Эрүүл Мэндээс ч Илүү Эд Агуурс, Бизнэс, Мөнгө Байдаг болчих гэж.... 1 цагийн өмнө 202.126.88.52 2021-10-01 103.212.117.91

Мэдэхгүй ээ…Монголчууд Энх цагт ч тэр, Эвгүй Цагт ч тэр Доор Дээргүй туж Эд Агуурс, Бизнэс, Эдийн Засаг ярьж Том Томоос нь Бүлтэрсэн Хүмүүс байхын ‼️ Амь Нас Эрүүл Мэндээс илүүү Эд Агуурс Эдийн засаг гэж байдаг байхнээ ‼️‼️"Нөгөө Шамбалын Газарлуугаа" явахдаа чирээд явж чадах болоод ингэж Эд Мөнгөний л төлөө эцэж унатлаа тэмцэлддэг байхдоо

Avatar

Зочин 2021-10-01 192.82.82.41

ЖАГСААЛ Ч ҮНЭНДЭЭ СОНИН БИШ БОЛЖ ДЭЭ ТЭГЭЭД Ч АРДЧИЛСАН ОРОНД ХУВЬСГАЛ МУВИСГАЛ ЯРИАД УНАВАЛ ЯМАР ХҮМҮҮС ЖАГСААД БАЙГАА НЬ ОЙЛГОМЖТОЙ ДҮР ЭСГЭСЭН КОММУНИСТУУД Л ИЙМ БАЙДАГ БАЙХ

Avatar

СОНГОГЧ 2021-10-01 202.9.46.27

ЭХ ОРНОО РИО ТИНТОД ЗАРЖ, ДИЙЛДЭШГҮЙ ӨРӨНД ОРУУЛАН УЛСАА ДАМПУУРУУЛСАН АН ТӨР ЗАСГИЙГ ШҮҮМЖЛЭХ ЭРХГҮЙ. …. ШҮҮМЖЛЭХИЙГ ХҮСЭЖ БГА БОЛ БУРУУ БОДЛОГО ЯВУУЛСАН ГЭДГЭЭ ХҮЛЭЭЭН ЗӨВШӨӨРЧ, САЙХАНБИЛЭГЭЭ ШОРОНД ХИЙСНИЙ ДАРАА ЗАСГИЙГ ШҮҮМЖИЛЦГЭЭ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.126.94.99

Тер унэхээр хариуцлагпгуй ажиллаж бна. УЯиХ ч ажил хийхгуй, еронхийлогч мод яриад хэтэрхий цэгцгуй, арчаагуй, замбараагуй бн. МАН бишээ! Хоорондоо беен зерчил.

Avatar

НОВШИРСОН ТУЛГАТ 2021-10-01 66.181.176.109

ТУЛГАТ ГЭЖ н**ш БАС Л БУРУУ ЗАМААР БУДАА ТЭЭГЭЭД УНАЛАА АН МОНГОЛД ХЭРУУЛ ХУЛГАЙ ЛУЙВАР Л АВЧИРСАН БОЛОХООС ООР ЮУ Ч ОГООГУЙ БАС АНХ УДАА МОНГОЛД УЛС ТОРИЙН АЛЛАГА ЗОХИОН БАЙГУУЛСАН ТЭР ХУНИЙГЭЭ БААТАР БОЛГСОН ГЭЖ ХЭЛЦГЭЭДЭГ ЦУГЛААН ЖАГСААЛЫНХАА ОРОНД ЯДАЖ НЭГ ХОТЫН ХОГ ЦЭВЭРЛЭХ ХУНД ХЭРЭГТЭЙ УЙЛС ХИЙГЭЭСЭЙ

Avatar

Амь Нас Эрүүл Мэндээс ч Илүү Эд Агуурс, Бизнэс, Мөнгө Байдаг болчих гэж.... 2021-10-01 202.126.88.52

Мэдэхгүй ээ…Монголчууд Энх цагт ч тэр, Эвгүй Цагт ч тэр Доор Дээргүй туж Эд Агуурс, Бизнэс, Эдийн Засаг ярьж Том Томоос нь Бүлтэрсэн Хүмүүс байхын ‼️ Амь Нас Эрүүл Мэндээс илүүү Эд Агуурс Эдийн засаг гэж байдаг байхнээ ‼️‼️"Нөгөө Шамбалын Газарлуугаа" явахдаа чирээд явж чадах болоод ингэж Эд Мөнгөний л төлөө эцэж унатлаа тэмцэлддэг байхдоо

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.179.21.251

Ардчилал нэрийн дор сор болсон үйлдвэр, аж ахуйн газруудыг ХУВЬЧЛАЛ нэрээр хямд хуваан авчихаад сэрлээ ч гэх шиг, юун тэмцэл бослого вэ? Лав л миний, чиний, таны төлөө, Ард түмний төлөө тэмцээгүй нь мэдээж, цар тахлыг далимдуулан улс төржөөд хэрэггүй, эмч нараа хайрла, эмнэлгийн ор байтугай шал ч олдохгүй хүнд нөхцөлд ажиллаж байна. Тэхэд Б.Пүрэвдорж, Д.Ганбат, М.Тулгат мэтийн хувалзууд гэдэс цатгалан, бүтэн нойртой хонож байна. Та нарын жагсаал цуглаан юу ч биш.

Avatar

Зочин 2021-10-01 192.82.77.137

Тэнэг Тулгат шалдан банди. Одоо коронатай хамт амьдарна Өөр арга байхгүй

Avatar

Зочин 2021-10-01 122.201.22.233

Муйхар тэнэг МАН гэж. Иргэдийг тахалтай дасан зохицон амьдар гэх бол хамгийн адгийн хүний хэлэх үг. Улс орнууд тахлын хүнд үeийг хэрхэн хор хохирол багатай давах арга замаа хийх ажлуудаа ярьж хэрэгжүүлж шинэ нөхцөлд бүх зүйлээ тохируулж байгаа юм шүү. Монгол шиг иргэддээ ялархаад та нар арчаагүй танар наад тахлаа яадагсанж өөрсдөө мэд гэдэг засаг төр өөр хаана ч байхгүй шүү.Бусад улс орнуудад хийж буй хийх ажлуудаа шинэ нөхцөл байдалд зохицуулж тааруулж хийж хэрэгжүүлж байгаа

Avatar

ZOCHIN 2021-10-01 119.40.98.177

Мөнгөөр жагсаж байгаа нь харагдаж байна доо

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.179.21.251

Барууны тэжээврүүдийн хүслээр Монгол Улсын Засгийн газар огцордог юм биш, жагсаал цуглаан явцгүй болсныг дахин нотлон харууллаа, уяаны ноход оо. .

Avatar

ҮНЭН 2021-10-01 103.26.193.224

янханы хүүхэд

Avatar

Бат 2021-10-01 150.129.143.92

Энэ Тулгат гэж хүн чинь Таван толгойн хөрс хуулалтыг атгаж мөнгө хийдэг Хишиг арвин гэх явуулга компаний санхүүжилт авдаг хүн шүү дээ!

Avatar

Зочин 2021-10-01 103.212.118.113

Тулгат гэж хүнийг харахаас дургүй хүрч байна. Болороогийн нөхрийн асуудлыг бид мартаагүй. Энэ мэтийн юмнуудаасаа салахгүй бол АН нар үзэхгүй ээ.

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.179.21.251

Б.Пүрэвдорж "Ерөнхий сайд" аа АН-ын нэрээр өнөөдөр зохион байгуулсан арга хэмжээ яг үнэн хэрэгтээ УИХ-ын 2024 оны сонгуульд АН-ын ялагдлыг нэг шатаар ахиулж, Засгийн газрын нэр хүндийг нэг шатаар өсгөлөө. Одоо боллоо, эрх мэдлийн төлөө шуналтнууд аа, зүүд нойрондоо Засгийн газрыг огцруулна биз.

Avatar

zochin 2021-10-01 174.88.241.59

ЖАГСААЛ Ч МООДНООС ГАРЧ ДЭЭ, ХИЙХ АЖИЛГҮЙ УЛС АЖИЛ ХИЙЖ БАЙГАА УЛСЫГ СААТУУЛАX ОРОЛДЛОГ ГЭЖ АРД ТҮМЭН XАРАX БОЛЖ, ОГЦОРСООР БАЙГААД ЗАЛXАЖ !!!

Avatar

ard tumen 2021-10-01 174.88.241.59

ЖИНГИЙН ЦУВАА ҮЙЛДВЭРҮҮДЭЭ БОСГООД ЯВЖ Л БАЙДАГ ЖИНГЭР НОXОЙ ХУЦАЖ Л БАЙДАГ, КОВИДТОЙГОО XАР НҮХЭНД ҮXЭXГҮЙ ШҮҮ, 30 ЖИЛ ОГЦОРСОН ОДОО ҮГҮЙ ШҮҮ!!!

Avatar

Иргэн 2021-10-01 202.21.104.234

Үнэхээр ард түмэндээ ээлгүй УИХ, ЗГ байна даа, яах гэж тэр балай дижитал гэдэг юмыг зохион байгуулсан юм бэ. Үнэхээр гомдолтой байна. засаг төрд байгаа та нарыг ард түмэн шүүх цаг үе ирнэээ, иргэдийнхээ өвчин зовлон, үхэл хагацлыг огт тоохгүй арилсан дотортой хоноцоос ч дор сэтгэлтэй хүмүүс юмаа. Хэлэх муу үг ч олдохгүй бна.

Avatar

Зочин 2021-10-01 66.181.161.104

Ахмадууд майн энэ өвчнөөр яваад дууслаа. Ахмадуудын тэтгэвэрийг Засгийн газар нэмэхгүй гэж байна. Ахмадуудын тэтгэврийн доод хэмжээг 350 мянга байна. Сүүлийн 2 жилд бүх юмны үнэ 20%-30% өслөө. Зарим нь бүр 40%-50% өсчихлөө Ахмадууд майн энэ ковидын үедчин дөнгөн данган амьдарч байна. Ахмадуудын тэтгэвэр нь амьдралд нь хүрэлцэхгүй сэтгэл санааны асар их хямралтай байна шүү. Оюун-Эрдэнээ

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.126.88.153

Та нар АН МАН гэж талцаж хэрэлдээд учираа олж чадахгзй байх хооронд чинь Хятадын комунист нам МАН тай нийлээд та нарыг үмхээд үмхээд зажилаад баас болгоно доо.

Avatar

Зочин 2021-10-01 61.10.7.194

ogtsor ogtsor baahan hudlaa hereggui said nar

Avatar

Зочин 2021-10-01 139.5.218.204

Сөрөг хүчин ухаантай юм бол энэ зэргийн шаардлага тавих нь зөв өө.эрдэнээ гэх мэт хуйвалдагчидаасаа салаагүй цагт олны дэмжлэг горьдоод нэмэргүй юм биш үү.Хэдэн жилд ганц жагсмаар аяглах шив

Avatar

Зочин 2021-10-01 66.181.188.81

НА гэж байгаа юм уу. Хагарсан хэвээрээ байгаа шүү дээ. Ер нь их хуралд АН-ын гишүүн байна уу. Тулгатыг эсэргүүцэж талбай дээр өлсгөн зарлаж байснаа мартаагүй баймаар юм. Хэрэв Тулгат Та АН-ын дарга мөн юм бол УИХ-д байгаа Таныг намын дарга биш гээд байгаа хүмүүсээ намаасай хөө.

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.9.41.35

АН-ынхан Засгийн эрхийг өөрсдөө авчихна гэж гишүүддээ ойлгуулсан бололтой. Одоо болно бид засгийн эрх барина гэнээ.Түүнд нь итгэсэн дэмжигч нэртэй мөнгөний хүмүүс Сүхбаатарын талбай дээр очсон байна. Засгийн газар огцорвол монгол л хохирноо. Улс орныхоо эсрэг дандаа явж ирсэн АН-ыг зайлуулъя. Луйварчид л энэ намд цуглардаг

Avatar

Зочин 2021-10-01 216.38.195.77

c?

Avatar

Zochin 2021-10-01 202.126.89.165

Zov

Avatar

Зочин 2021-10-01 64.119.29.217

mash zov odoo bolson

Avatar

y 2021-10-01 216.38.195.77

docymenta/cam

Avatar

newsmn taarts666 2021-10-01 216.38.195.77

gadni/bod/esreg

Avatar

rz 2021-10-01 216.38.195.77

numj

Avatar

Зочин 2021-10-01 103.242.47.42

АН засаг барьж ажил хийж чаддаггүй үгүйдээ жагсаал зохион байгуулчихдаг байсан одоо ганц чаддаг ажлаа ч хийж чадахаа байж. Оюун-эрдэнийн ЗГ газар монголын түүхэнд бичигдэх муу засаг. Гэхдээ бидон Ганбаа зэрэг хогнууд ингэж түмнийг үймүүлээд юу гэхэв ээ. Бүтэлгүй засаг огцруулчих хэмжээний дорвитой хөдөлж байгаа бол өөр хэрэг. загалмайлсан эцэг Женко нь оюунэрдэнийн зөвлөх хийж байхад эд нар ингэж хоёрын хооронд гурвын дунд жүжиг тавиад юу гэхэв

Avatar

Зочин 2021-10-01 119.40.98.153

за яршигаа

Avatar

-obsme/kpmly/c 2021-10-01 216.38.195.77

csf

Avatar

nip; 2021-10-01 216.38.195.77

nijyli

Avatar

Зочин 2021-10-01 66.181.189.45

АН гэж хэн билээ. Луйврын мөнгө нь барагдашгүй нь үнэн. Хөлсний жагсаал хийж төр засгийн эсрэг дайрч цус урсгах ажлаа давтахгүй биз дээ. Зориудаар үймээн дэгдээчихээд сүүлээ хавчаад зугтдаг шүү дээ аан

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.126.88.150

ЗГ муу байна, гэхдээ эд нар ямар ч ялгаагүй.

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.21.108.7

Үнэхээр бүх цаг үеийн хамгийн муу ЗГ. Цаг алдалгүй огцруулахгүй бол ёроолгүй уналтруу л яваад байна.

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.9.40.78

yadaj chamaas l deer l dee malaa

Avatar

Зочин 2021-10-01 103.10.23.134

Эрх чөлөөтэй байна аа бид.Ажил хийх хүн алга, ажлаа хийцгээ, хамтдаа хөгжих хэрэгтэй.Энд хэдэн эмээ өвөө нарыг эрсдэлд оруулж цуглуулж байхаар бодлогоо ордонд ороод яриачээ.АН эрх нь байна суудал нь байна, өөрсдөд нь.Тэр бүхнээ ордондоо орж ярих хэдэн мануухай байгаа биз дээ.Хаашаа юм АН.

Avatar

Оюутан 2021-10-01 122.201.19.99

Та нар явж ногоо хураа л даа, гэрийн буг болоод л эмээгийн мөнгөнөөс хумсалж байхаар

Avatar

14 TERBMHAN & BOLORZEZEG 2021-10-01 185.31.175.213

Эмэгтэй ажилтан үүдэндээ суулгаж бахаа хангагдаг KOZEL Хүүк /Нас 53/ Ордны Зүүн 3 давхарт одоо болноо. Зальжин энерги сорогч этгээд ёрын гийгүүлэгч (ILLEGAL-NARCISSIST-XPLOITER ) ажлын байран дээр ч ажлын бус цагаар ч бас дарамтлахаа ч бас зогсоо хөгшөөн…

Avatar

Ард түмэн 2021-10-01 103.10.23.134

Энэ хүмүүс ногоо хураалтанд очиж ажилла.Энд ингээд яахаа мэдэхгүй, юу хэлэхээ мэдэхгүй, хэдэн хүний гар хөл болоод явж байх юм.Хэлж байгаа үгээ утгаа ч олигтой ойлгуулахгүй хүмүүс байх юм.Цуглаад яахав дээ.Дэлхий нийтээр цар тахал болж байна. Ойлгоно биз дээ хүмүүс минь.

Avatar

Зочин 2021-10-01 139.5.218.204

Чи заадаг юу юм солиотой хог вэ

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.126.88.153

Чи тийм их ногоо тариа юу хавар болохоор зарна гэж зоорилоо юу уучилаарай энэ цайны газарууд чинь бүгд Хятад ногоогоо хэрэглэнэ. За

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.9.40.78

chi l hujaa nogoogoo heregleed uh l dee bitgii busdiig chireed bai gai mini

Avatar

Иргэн 2021-10-01 49.0.142.222

Энэ засгийн доорд болговол дараагийнхийг цохих сайхан гэж улс төр хийдэг юм байна. Жижиг монголд энэ хулгайч суурь тавьж байх шиг …бетон мэтийн хамаатан дэмий дээ…Харин баабартай сайн уулз…

Avatar

Зочин 2021-10-01 64.119.22.114

С.Эрдэнээг намын удирдлагаас яаралтай холдуулахгүй бол мань хүний тавьсан хүүхэлдэй шиг харагдаад хүмүүс дэмжихгүй байх магадлалтай шүү. Тэрийгээ хийгээд нэгдсэн нь дээр байх шүү сандал ширээ яахав

Avatar

Зочин 2021-10-01 66.181.189.45

АН гэж хогийнхон хэвээрээ л байна. Ийм юмнуудыг хэн дэмжих нь тодорхой. Ард түмний санал аваагүй байж ард түмний нэр барих эрхгүй, тонилцгоо!!!

Avatar

МАН нам ЗГ ыг солих ээлжит жүжиг 2021-10-01 202.55.188.97

Чаддаг юм бол УИХыг тараа ЗГ тараад юу ч өөрчлөгдөхгүй. Нэмэгдэхүүний байрыг солилоо гээд нийлбэр хэвээрээг бүгд мэднэ.УИХ тарахгүй бол энэ тавилттай жүжигээ боль МАН

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.131.243.186

Чадахгүй бвал огцруулах л хэрэгтэй. Чаддагт нь ажлаа өг. Чадахгүйгээ мэдсээр байж цүнх баригч намчин бацаанууд улсыг сүйрүүлж байна. УИХ-д ялалт авч 39 суудалгүй ч АН-ын үед ядаж л 4 жил бензины үнийгнам барьж байлаа

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.131.243.186

Дэмжихгүй байгаа хүмүүсийг огт ойлгохгүй байна. 39 суудалгүй ч АН-ын ЗГ-ын үед 1500 км шинэ зам барьж 10к хүрсэн махны үнийг 6к дээр буулгаж, 4 жил шатахууны үнийг нам барьж байв. Тэхэд МАН 3 жил болоход 200 км зам дуусгачиж чадахгүй, Эмч нарынхаа ам руу нь алгадсан шигээ нефть импортлогчдынхоо өөдөөс олигтой 5 үг хэлж чадахгүй. Бүх аймаг нь ногоон бүс болчоод бхад УБ-ээс гарах хөдөлгөөн нээж бүх орон даяар ковидоо дахиад тараачихсан. Юу ч чадахгүй ЗГ огцрох нь зөв!!!!!

Avatar

Зочин 2021-10-01 103.26.194.175

Za bitgii s***

Avatar

ЗГ УИХ тайгаа тарах ёстой үгүй бол юу ч өөрчлөгдөхгүй 2021-10-01 202.55.188.97

ЗГ огцроод юу ч өөрчлөгдөхгүй. Нэсэ

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.131.243.186

Дэмжихгүй байгаа хүмүүсийг огт ойлгохгүй байна. 39 суудалгүй ч АН-ын ЗГ-ын үед 1500 км шинэ зам барьж 10к хүрсэн махны үнийг 6к дээр буулгаж, 4 жил шатахууны үнийг нам барьж байв. Тэхэд МАН 3 жил болоход 200 км зам дуусгачиж чадахгүй, Эмч нарынхаа ам руу нь алгадсан шигээ нефть импортлогчдынхоо өөдөөс олигтой 5 үг хэлж чадахгүй. Бүх аймаг нь ногоон бүс болчоод бхад УБ-ээс гарах хөдөлгөөн нээж бүх орон даяар ковидоо дахиад тараачихсан. Юу ч чадахгүй ЗГ огцрох нь зөв!!!!!

Avatar

Generation ХООРОНДЫН ТЭМЦЭЛЭЭ ГЭЖ.... 2021-10-01 202.126.88.183

ЖЭНЭРЭШН ХООРОНДЫН ТЭМЦЭЛ АТАА…..60, 70-ААД ОНЫХОН НЬ 80-ААД ОНЫХОНОО ТУШААЛ ДЭВШИХЭЭР Л ЭЦЭЖ УНАТЛАА ЭСЭРГҮҮЦЭЖ ҮЗЭН ЯДАХ ЮМАА ДАА ….🤣🤣🤣

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.126.88.148

Ирээдүйд Лу.болд болох нохойн баас гэвэл энэ тулгат.

Avatar

Зочин 2021-10-01 66.181.161.72

Нохойн бааснууд хол очиж х**

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.131.243.186

Дэмжихгүй байгаа хүмүүсийг огт ойлгохгүй байна. 39 суудалгүй ч АН-ын ЗГ-ын үед 1500 км шинэ зам барьж 10к хүрсэн махны үнийг 6к дээр буулгаж, 4 жил шатахууны үнийг нам барьж байв. Тэхэд МАН 3 жил болоход 200 км зам дуусгачиж чадахгүй, Эмч нарынхаа ам руу нь алгадсан шигээ нефть импортлогчдынхоо өөдөөс олигтой 5 үг хэлж чадахгүй. Бүх аймаг нь ногоон бүс болчоод бхад УБ-ээс гарах хөдөлгөөн нээж бүх орон даяар ковидоо дахиад тараачихсан. Юу ч чадахгүй ЗГ огцрох нь зөв!!!!!

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.131.243.186

Сөрөг хүчин ажлаа л хийж байна. 39 суудалгүй ч АН-ын ЗГ-ын үед 1500 км шинэ зам барьж 10к хүрсэн махны үнийг 6к дээр буулгаж, 4 жил шатахууны үнийг нам барьж байв. Тэхэд МАН 3 жил болоход 200 км зам дуусгачиж чадахгүй, Эмч нарынхаа ам руу нь алгадсан шигээ нефть импортлогчдынхоо өөдөөс олигтой 5 үг хэлж чадахгүй. Бүх аймаг нь ногоон бүс болчоод бхад УБ-ээс гарах хөдөлгөөн нээж бүх орон даяар ковидоо дахиад тараачихсан. Юу ч чадахгүй ЗГ эртхэн огцрох нь аминд өлзийтэй байх шүү!!!!!

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.179.21.251

Хорсож атаархсан, эрх мэдэл, албан тушаалд улайран шунасан этгээдүүдийн санаснаар Засгийн газар огцордоггүй юм. Ард түмэн төр засгаа дээдлэн дэмжсээр байна. Хоолойгоо сөөтөл хашгирцгаа.

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.126.89.173

Kh kh kh …..nas barsan irgediin tuluulul bidentei irj uulzaad……. genvv ?! Vhsen hvn chamtai irj uulzaa yu ?

Avatar

орхон 2021-10-01 66.181.161.88

зайлцгаа хар лалрууд өөдтэй ширхэг ч юм сэтгээд ярьж чадахгүй новшнуудаар дүүрсэн худалж хулгайч царайлсан ан гэсэн хогын сав байнаа

Avatar

Зочин 2021-10-01 66.181.169.116

АН урьдаар намын доторх зөрчил, тэмцлийнхээ учрыг олцгоо л доо. Зүгээр л нэг их ардчилсан амьтад болох гэж хүн амьтныг, тэгээ бас энэ их цар тахлын дэгдэлтийн үед үймүүлж, бөөгнөрөл үүсгэж, тахлыг тараах нөхцөл үүсгэхээ больцгоо л доо. Ямар эргүү мал шиг амьтад вэ?

Avatar

Зочин 2021-10-01 59.153.84.139

Хятадын бууны ноход тонил. Та нарын жагсаалыг хэнч дэмжихгүй

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.21.108.7

Хятадын бууны нохой ЗГ ийг л буулгах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-10-01 66.181.189.194

Хятадын баяр тэмдэглэх үү?

Avatar

Эх орноо ХКН ын бууны нохой намаас чөлөөлөе. 2021-10-01 66.181.161.5

Зөв эх орноо авлигажсан коммунистуудаас салгаж хөгжлийн замд нь оруулахгүй бол ААН болгон, айл өрх болгон ядуурлаа. Эх орон, ард түмэн Хятадын туршилтын бааз, дагавар колони боллоо. Өвчин халдвар ч замаа алдлаа. Ажлын чадамжгүй поп дарангуйлагчид идэж ууж л чаддагыг харлаа.

Avatar

Зочин 2021-10-01 192.82.74.45

х****а.

Avatar