Хятад нүүрсний хомсдолд орж, Оросоос тусламж хүсэв | News.MN

Хятад нүүрсний хомсдолд орж, Оросоос тусламж хүсэв

Хятад нүүрсний хомсдолд орж, Оросоос тусламж хүсэв

Хятад нүүрсний хомсдолд орж, Оросоос тусламж хүсэв

Хятадад сүүлийн үед нүүрсний хомсдол үүссэнээс болоод хэдэн өдрийн өмнөөс зарим нутгуудаар айл өрх, албан газар, үйлдвэрүүд тоггүй болсон. Иймд Бээжин Оросын эрчим хүчний компаниудаас экспортоо нэмж туслахыг хүссэн байна.

Тухайлбал, ОХУ-ын “INTER RAO” эрчим хүчний компани Хятадаас тусламж гуйсан хүсэлт хүлээж авснаа мэдэгджээ. Хэдийгээр хоёр тал илүү нарийн мэдээлэл өгөөгүй байгаа ч Оросын эрчим хүчний экспортод хэдийнэ монополь болсон тус компани хүсэлтийг хүлээн авах бололтой.

Хэдэн өдрийн өмнөөс эхлэн Хятадын 20 гаруй муж хэрэглэгчдээ эрчим хүчээр хангаж чадахгүйд хүрч, зарим албан газрууд лааны гэрэлд үйл ажиллагаагаа үргэлжлүүлж, гар утасны сүлжээ ч доголдож эхэлсэн юм.

Түүнчлэн эдийн засаг бүрдүүлэхэд хамгийн чухал үүрэг гүйцэтгэдэг үйлдвэрүүд ч тоног төхөөрөмжүүдээ унтрааж, ажилчдаа богиносгосон цагаар ажиллуулж байгаа гэнэ.

Хятад улс нийт эрчим хүчнийхээ талаас илүү хувийг нүүрснээс гаргаж авдаг. Гэвч сүүлийн үед нүүрсний нөөц асар ихээр багассаар түүхэн дэх хамгийн бага хэмжээндээ хүрчээ. Зарим албаны эх сурвалжуудын мэдээлж байгаагаар одоо байгаа нөөц нь улсыг ердөө хоёр долоо хоног тогтой байлгаж хүрэхтэй үгүйтэй байгаа аж.

Мөн үүнийг дагаад үйлдвэрлэл, худалдаа, тээврийн салбарууд доголдон удааширч байгаа нь олон сөрөг үр дагавартай юм.

Эх сурвалж: RT.COM

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ХахаХаха
9
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

53 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ө 2021-10-01 192.82.74.234

мөнхийн хөрш байна даа. 20тонн хандивлаад цаашдаа зарахыг бодооч. шийдвэр гаргадаг хүмүүсээ

Avatar

Зочин 2021-10-01 66.181.161.70

Манай бензиний адил нөхцөл үүсждээ

Avatar

Ганбаа 2021-10-01 192.82.74.222

Эрчим хүчний нүүрсээр яагаад тусалж болохгүй гэж.

Avatar

Зочин 2021-10-01 66.181.187.221

АН – н талибуудаас болж манай улс ямар их хохирол амсаж байгааг хар даа!! Арай дэндүү гомдмоор байгааз??!! Одоо АН биднийг иргэний дайн самуунд татан оруулах зорилгодоо хүрэх гээд амь тэмцэж бн шүү!!

Avatar

Болд 2021-10-01 192.82.93.11

Үхэрнүүдээ нэг зүйл ойлго. Монголын нүүрсийг 40$ н үнэтэй хатуу нөхцөлтэйгөөр 70 жил +30 жил буюу нийт 100 жилийн хугацаанд үнэгүй шахуу авах гэрээг МАН+MSC 2 хийчихсэн байсныг Зи Баттулга 2 зогсоосон нь харин үнэн. Одоо нүүрсний хилийн үнэ хэд байгааг наад маажиж байгаа үмхий утаснаасаа ороод шалгачих. Хэрэв энэ гэрээ батлагдсан байсан бол бид 100 жил өөрийхөө нүүрсийг 200+$ р хятадаас худалдаж авах байсан. Дачин тамсагийг хар даа, очирбатын хийсэн гай гамшгыг. Нефтээ эргээд худалдаж авч б.а

Avatar

Зочин 2021-10-01 124.158.97.68

Шал худлаа шаахын….. Яаж чадаж байнаа.

Avatar

Зочин 2021-10-01 124.158.97.68

ГҮТГЭЛЭГ.

Avatar

Зочин 2021-10-01 66.181.190.84

Hodoonii tarhia ugaalgasan orc mal we

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.126.88.212

Оросын тавиул Жонхуу Баттулга гэдэг гөлөг одоо их л баярлаж суугаа байх даа.

Avatar

sap 2021-10-01 197.211.58.65

Та бизнесээ эхлүүлэхийн тулд зээл авахыг хүсч байна уу эсвэл компанийн эзэн бол танд бизнесээ санхүүжүүлэхийн тулд зээл хэрэгтэй байна, бид маш бага хүүтэй, маш бага хүүтэй зээл олгодог тул өнөөдөр бидэнтэй холбоо бариарай. Танд бизнес хэрэгтэй, компанийн эзэн, төрийн байгууллага гэх мэт зээл хэрэгтэй байна
Тиймээс өнөөдөр зээл авах бол бидэнтэй холбоо бариарай
intesa.sanpaolo.insurance@gmail.com
Та бидэнтэй холбоо барьсанд баяртай байгаа бөгөөд санхүүгийн амьдралаа сэр

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.55.188.93

Хятад манайхаас хямдхан авч нөөцөлсөн нүүрсээ дуусаад гал алдаж хэцүүхэн л байгаа юм байна даа
Бид одоо л энэ боломжийг ашиглан нүүрсээ өндөр үнэтэй өгөх хэрэгтэй дээ

Avatar

Зочин 2021-10-01 185.220.100.253

>>>>>> Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-10-01 88.116.92.142

Баттулгыг урвагч гэж шүүхэд өг

Avatar

Зочин 2021-10-01 66.181.161.2

УИХ-ын гишүүн Л.Энх-Амгалан чуулган дээр Ерөнхийлөгч Х.Баттулгад хандаж шүүмжлэхдээ: ОХУ Байгалийн чанад дахь коксжсон нүүрсний уурхайгаасаа Хятадын хил хүртэл нарийн төмөр зам тавиад өдөр шөнөгүй, зогсоо зайгүй нүүрсээ урагш нь гаргаж байна гэж байсан?!! Гэтэл манайх оросын шахалтаар өргөн төмөр зам тавьж маш их үргүй зардал гаргаж байх юм??!! Монголын хөгжлийг монголчууд, тэр дундаа төрийн эрх мэдэлтнүүд л хорлож байна шүү дээ!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.9.41.35

АН-ын Х.Баттулгаас болж монгол улс их хохирлоо доо. АН олонх байхдаа яагаад өргөн цагираг гэдэг юмыг баталсан юм бэ

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.126.88.150

Хятад, Америкчууд хүртэл хүнд байдалд орохоороо Оросоос л гуйдаг.

Avatar

АНУ Оросоос юу гйдаг? 2021-10-01 108.53.177.147

Олон улсын хууль хүний эрх хүндэтгэхээс өөр

Avatar

Иргэд 2021-10-01 59.153.84.139

Одоо нүүрснийхээ үнийг нэмэх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-10-01 49.0.158.86

Женкогоос болж ч монгол улс мөн ч их хохирч байна даа. Одоо байгаагаа хар. Төмөр замтай бол х***а нар манайхаас гуйх байлаа.

Avatar

Малчинхүү 2021-10-01 66.181.161.24

Хятадын хольц минь битгий бархир

Avatar

Үнэнийг хэлж болохгүй юу 2021-10-01 108.53.177.147

Оросын тролл уу

Avatar

Зочин 2021-10-01 103.9.90.100

Нарийн цагирагтай төмөр зам тавьсан бол манай улс цөм хийх байжээ.Женкоогоос болж байгаа юм.

Avatar

Зочин 2021-10-01 103.111.68.3

Манай улсад том боломж нээгдэж байна. Харин бид нүүрсээ үнэтэй өгөх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-10-01 66.181.161.2

Оросын даалгавраар Х.Баттулгын гацаан зогсоосон монголын төмөр зам урагш тавьсан бол өдийд ийм таатай боломжийг ашиглан нүүрсээ урагш нь урсгаж байх байлаа??!! Ийм боломж дахин олдохгүй дээ?!! Хайран боломж??!!! Төрийн том эрх мэдлээ урвуулан ашиглаж, улс орноо хорлон сүйтгэсэн хүнд ял шийтгэл байдаггүй юм уу??

Avatar

ЗОЧИН 2021-10-01 192.82.76.78

короноогоо дарж чадахгүй бол хичнээн сайхан боломж байлаа ч ямар ч ашиггүй

Avatar

Зочин 2021-10-01 192.82.66.173

2 tusdaa asuudliig holih hereggui. Buh yumiig koronagaar taglahgui shuu

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.126.89.147

Манай нүүрс урагшаа урсаж , Хятадын тэр их мөнгө манайх руу урсаж байх байлаа. Тэр хирээр ард түмний амьдрал дээшилж, том бүтээн байгуулалтууд хийгдэх байлаа. Харамсаад ч барахгүй.

Avatar

Малчинхүү 2021-10-01 66.181.161.24

Хятадын э****з минь битгий бархир

Avatar

Малчинхүү чинь 2021-10-01 108.53.177.147

Оросын мал уу даа

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.126.89.147

Монгол улс нүүрсний асар их нөөцтэй. Хэдхэн алхмын цаана дэлхийн хамгийн том зах зээл хоосорч байдаг. Зүгээр л онигоо. Уул уурхайн сайд бүтэн нойртой хонож чадаж бна уу
Нүүрсийг машинаар зөөдөг гэж юу байдаг юм бэ.
Төмөр замаар , бүр хэдэн салаа төмөр замаар урсаж байх ёстой шүү дээ. Гэрээгээ л шударга хий.
Дэлхийн зах зээлийн үнээс бага зэрэг доогуур байсан ч яадаг юм бэ

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.126.88.223

ХОГОО ХАА САЙГҮЙ ХАЯДАГ ООЧЁР ДАРААЛЛЫН СОЁЛ МЭДЭХГҮЙ ЕР НЬ ТӨӨРЧИХСӨН САРМАГЧНААС ДОР ШАХУУ УХАМСАРГҮЙ ИРГЭДТЭЙ МОНГОЛЧУУДЫГ ЭХЛЭЭД СОЁЛД СУРГАЖ ХҮМҮҮЖҮҮЛЖ ТӨЛӨВШҮҮЛЭХ ИХ АЖИЛ БАЙНА. ТЭР ДАЙНЫ ЗАРДЛЫГ ОЛОХОД НААД НҮҮРСИЙГ ЧИНЬ ТАЛ ҮНЭЭР НЬ ӨГСӨН Ч ЯАДАГ ЮМ. БИД НҮҮРСЭЭ ҮНЭТЭЙ ӨГЛӨӨ. ХЯТАД БАРАА БҮТЭЭГДЭХҮҮН ДЭЭРЭЭ НҮҮРСНИЙ ҮНИЙН ӨСӨЛТӨӨ ШИНГЭЭНЭ. БИД ЭРГЭЭЛ ОЛСОН ЖООХОН ВАЛЮТААРАА ТЭР НҮҮРСНИЙХЭЭ ҮНИЙН ӨСӨЛТИЙГ ШИНГЭЭЧИХСЭН БАРАА БҮТЭЭГДЭХҮҮН АВНА. ЗҮГЭЭР НӨАТ-ИЙН ТАТВАР ШИГ Л БАЙГАА БИЗ ДЭЭ

Avatar

Лхагва очир 2021-10-01 66.181.161.122

Манайхаас нүүрс авахгүй байх. Орсоос гуйж байна. Яагаад ? ШХАБ ын орон учраас. Бид хаана харьяаалагддаг билээ. Эсрэг талд нь

Avatar

Зочин 2021-10-01 106.253.102.146

Энэ хамаагүй ковидоос болоод тээвэрлэлт удааширсан.машинаар зөөдөг жолооч нарийн эрүүл мэндийн хяналт гээд төмөр замаар бол асуудалгүй.

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.21.108.7

Хятадад нүүрсний хомсдол үүсээд Монголоос авлаа гэхэд Монголд ямарч ашиг гарахгүй, гадаг ч үгүй. Улстөрчид, авилгачдын компанууд л хага баяждаг.

Avatar

санаа 2021-10-01 112.72.8.90

ОХУ аас Хятад руу төмөр зам тавьчихсан Манайх төмөр зам тавиад нүүрсээ тээвэрлэх ашиггүй Оросуудтай өрсөлдөх боломжгүй хэмээн нэг хэсэг бичдэг байсан энэхүү томъёололд өнөөдөр эргэлзлээ. Мөн биднийг Хятад руу Төмөр зам тавиулахгүй бас царигийн асуудлаар тээг тавьдаг асуудал ч их сонин дүгнэлтэд хүргэж байна. Ер нь яагаад ийм байдлаар боогдуулаад байгааг Одоогийн Төр засаг Парламентийн ил тод хэлэлцүүлэг хийвэл яасан юм бэ? Бид л нэг их нууцлаад байгаа юм шиг боловч иргэдээсээ л нуусан төдий

Avatar

Зочин 2021-10-01 106.253.102.146

Оростой нууц тохироо хийсэн байхоо.бид нар мэдэхгүй

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.126.88.223

ОДОО НӨГӨӨ ПУТИН НЬ БҮР ДҮРДЭЭ ИТГЭЖ ООДРООД НӨГӨӨ ЭРДЭНЭБҮРЭН ЭГИЙН УЦС-УУД БУДАА БОЛОХ ЮМ БАЙНА Л ДАА. ИЙМ ДЭЭРЭЭ ТУЛЖ БАЙГАА БОЛ ШИ ПУТИНИЙ БҮХ ҮГИЙГ Л ДАГАХААС ӨӨР АРГАГҮЙ БОЛЖ БАЙГАА ЮМ БАЙНА. ПУТИН МОНГОЛ ХЯТАД ХОЁРТ МЭДРҮҮЛЖ БАЙНА ДӨӨ.

Avatar

zochin 2021-10-01 192.82.65.200

Goe medee baina

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.126.88.223

ШИ АВСТРАЛИД НҮҮРСЭНД НЬ ДУНД ХУРУУ ГАРГАСАН. ОДОО ӨӨРӨӨ АРАА ДААЖ ДЭЭ. МАНАЙ НҮҮРСИЙГ ОРД ОРДООР НЬ ЖИЛ ЖИЛЭЭР НЬ УРЬДЧИЛААЛ ТӨЛБӨРӨӨ ТӨЛӨӨЛ АВААЧ. БИД ТӨЛБӨРӨӨ УРЬДАЖ АВААД ЗАМ ТӨМӨР ЗАМ ТАВЪЯ. ТЭГЭЭЛ ЧАДАХААРАА Л ЗӨӨ. 2 ДОЛОО ХОНОГЫН НӨӨЦТЭЙ ГЭВЭЛ МАНАЙ 92 ООС ДОР ЮМ БОЛЖ БАЙГАА ЮМ БАЙНА. 92 ГҮЙ БАЙЖ БОЛНО ТОГ ИЛҮҮ ЧУХАЛ. ТОГНООС ИЛҮҮ УС ЧУХАЛ ДАА. ААЯ БАС Л ЭМЗЭГ Л УЛС ЮМ. МАНАЙХЫГМЖООХОН МӨНГӨЖҮҮЛЧИХЭЭР ЮУ НЬ БОЛОХГҮЙ ГЭЭД АЙГААД ЧИЙРАГНААД БАЙДАГ ЮМ ЭНЭ ОРОС ХЯТАД ХОЁР.

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.21.100.210

Харамсалтай байна .Төмөр замтай байсан бол ядарч өлсөж байгаа 3 сая хүн өнөөдөр илүү сайхан амьдрах байж. Эцсийн эцэст Х.Баттулгад эрх мэдэл өгсөн түүнийг шүтэн бишэрч байгаа ард түмэн үүрсэн зовлонгоор нөхөн төлөөс өгч байна даа

Avatar

Лхагва очир 2021-10-01 66.181.161.122

Төмөр замтай байсан ч манайхаас авахгүй. Бид австралитай адил ану сыг дагаж далдганадаг

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.126.89.37

Jenko muu p***a g ***h yumsan

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.131.236.138

Монгол маань ялж явна. Женко ах Монголын ариун хар нүүрсийг хамгаалж үлдсэн гавьяатан. Одоо Оросруу Хятадын танк орж ирэх нь цаг хугацааны асуудал боллоо. Тэр үед нь бид нар дайралт хийхээр приуснуудээ бэлдээд бензин очелож байна.

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.126.88.223

ААЯ АГУУ АГУУ САЙХАН ХЭЛЛЭЭ. УУЛААС ПРИУС БОЛ ЦАГАА ТУЛАХАД БИДНИЙ ГАНЦ з****г ХАХА

Avatar

Зочин 2021-10-01 192.82.73.84

Ардчилалын замаар юуны тулд 30 жил замналаа, бид аюулгүйн байдлаа аль хэдийн хангасан. Бүгд Приуссээ унаад хөдлөхөд Хятад , Орос 2 чичрэнэ дээ чичрэнэ. Гэхдээ эхлээд чимээгүй байж байгаад бүгдийг нь бензинээр дүүргэх хэрэгтэй бна. Банкаа дүүргэхийг Приусчдэдээ уриалж бна. Тэгээд манайхаас нүүрс авахыг Хятадад тулгах, Нарийн царигтай төмөр зам өөрсдийн хөрөнгө хүчээр урагшаа тавихыг Оросоос шаардах.

Avatar

МОНГОЛ ХҮН 2021-10-01 202.131.225.197

ЭНЭ ЦАГ ҮЕИЙГ МОНГОЛ УЛС АШИГЛАЖ ЧАДАХГҮЙ,,,, ХАРЖ Л БАЙГААРАЙ, ХЭДЭН ЛУЙВАРЧИД НЬ ХАРМААГАА МОНГОЛ УЛСЫН БАЯЛАГААР ДҮҮРГЭХИЙН ТӨЛӨӨ АЛАЛЦАХААС БУС МОНГОЛ УЛСЫНХАА ТӨЛӨӨ ХЭЗЭЭЧ, БҮР ХЭЗЭЭЧ ШҮҮ, ТЭМЦЭХГҮЙ. ИЙМЭЭС ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ДОТООДДОО, АРД ТҮМЭНТЭЙГЭЭ ЯРЬЖ, ЦЭРГИЙНХНИЙГ ОРОЛЦУУЛАН ДЭГЛЭМ ТОГТООЖ, ЛУЙВАРЧИДЫН ХӨРӨНГИЙГ ХУРААЖ, ЭДИЙН ЗАСГАА СЭРГЭЭЖ, ГАЗРЫН ХЭВЛИЙН БАЯЛАГАА НИЙТ ИРГЭДИЙНХЭЭ ТӨЛӨӨ АШИГТАЙ ЗОХИЦУУЛАН АРИЛЖААЛАХ Л ХЭРЭГТЭЙ. ТЭГЭХГҮЙ БОЛ НЭР ХҮНД НЬ УНАСАН МАНГАРУУД ӨНГӨРӨӨ,

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.126.88.223

УУЛААС ГАНЦ ГАРГАЛГАА НЬ ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН БУЮУ ЦЭРГИЙН ДЭГЛЭМ Л ЭНЭ НЭГ ЗАВААН ОЛИГАРХИ ЛУЙВАРЧДИЙН ХОРЛОЛЫГ ЗОГСООХ БОЛОМЖТОЙ. ГЭХДЭЭ ТЭР ШИЙРТЭЙ ААВЫН ХҮҮ НЬ ХҮРЭЛСҮХ БИШ Л БОЛУУ. ХҮРЭЛСҮХ ӨӨРӨӨ МОДНЫ МӨЧИР ДЭЭР СУУЖ УЛС ОРНОО УДИРДАЖ БАЙГАА. ТЭР СУУЖ БАЙГАА МӨЧИР МАН БУЮУ НӨГӨӨ ӨӨРИЙНХ НЬ а**а ТАЛНА БАРИНА ТАРААНА ГЭЭД БАЙГАА ДЭЭРЭМЧИДИЙНХ НЬ БӨӨГНӨРӨЛ. МАН НЬ НУРВАЛ ӨӨРӨӨ Ч ОЙЧНО. ТЭГЭЭД Ч ПУТИН ШИ ХОЁРООС ИЛҮҮ АЙКҮТАЙ БАЙЖ МОНГОЛЫГ ХАВЧААСНААС ГАРГАХ ЁСТОЙ. ТЭРИЙГЭЭ Ч ОЙЛГООГҮЙ ЯВАА БОЛУУ.

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.21.113.82

Алдын байна, одоо Мьянмаартах нь. Дэлхийн түүхэнд цэргийн дэглэм хэзээ ч сайн зүйлд хүргэж байгаагүй. Үргэлж гашуун түүх үлдсэн.

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.126.88.223

ХЯТДАД МӨНГӨ ХАНГАЛТТАЙ БАЙГАА ХЭДИЙ БАРУУНЫ ЗЭВСГИЙН ЭСРЭГ ОЛИГТОЙ ТЭМЦЧИХ з****г ТЕХНИКИЙН ТАЛ ДЭЭР ӨӨРИЙНХ НЬ ДОТООДЫН ТЕХНОЛОГИ ОДООХОНДОО АМЖИХГҮЙ ТУЛ ОРОСООС БҮР ТОДРУУЛБАЛ ПУТИНЫ ЦАРАЙГ ХАРАХААС ӨӨР СОНГОЛТГҮЙ. САЯХАН БААХАН КА 52 НИСДЭГ ТЭРЭГ ЗАХИАЛСАН БАЙСАН ОРОСООС. ӨӨРСДӨӨ ХИЙЖ НИЙЛҮҮЛЭХ ГЭЭД БАС Л БОЛОХГҮЙ БАЙГАА ЮМ БАЙХ. БАРУУНТАЙ ШУУД МӨРГӨЛДӨЖ ЭХЭЛБЭЛ ТҮҮХИЙ ЭДИЙН ХОМСДОЛД ОРНО. ГОЛ ХАНГАН НИЙЛҮҮЛЭГЧ ОРОС Л БОЛЖ ТОДРОНО. ТИЙМЭЭС ШИ ПУТИНЫ ЦАРАЙГ ХАРАХ ҮЕ МӨД ДУУСАХГҮЙ.

Avatar

Зочин 2021-10-01 192.82.73.104

Манай нуурсчид энэ боломжыг ашиглаж чадахгуй бн гэжуу

Avatar

Зочин 2021-10-01 202.126.88.223

ТЭГЭЭЛ МАНАЙХААС НҮҮРСЭЭ ХАНГАЛТТАЙ АВААЧ ДЭЭ. МАНАЙД ШОРОО ШИГ Л ИХ НҮҮРС БАЙНА. ТӨМӨР ЗАМ БАРИХАД НЬ ГЯЛС ТУСЛААЛ ТЭГЭЭЛ БҮХ НҮҮРСИЙГ МААНЬ ДУУСТАЛ НЬ Ч ХАМААГҮЙ ЗӨӨЛДӨӨ. НЭГ НЬ МӨНГӨГҮЙ НӨГӨӨ НҮҮРСГҮЙ 2 УЛС ОРОСЫН АРГА ЯВУУЛАГАНД ОРООЛ ХОГ ЦАРАЙЛААД БАЙЖ БАЙХ ЮМ. ТЭР НЭГ 290-ХЭН КМ ЗАМЫГ ЗҮГЭЭР МӨНГӨ ӨГӨӨЛ БУРУУ ЗӨРҮҮГ НЬ ЗАСААЛ ГҮЙЦЭЭГЭЭЛ МОНГОЛЫН ЗГ-Т БЭЛЭГЛЭЧИХЭЭЧ. АРЧААГҮЙ ХОГНУУД ЛАА АСААГААД УТАА ҮНЭРЛЭЭД СУУЖ БАЙХ Ч ГЭЖ.

Avatar

зоч 2021-10-01 192.82.85.69

Женко л мэднэ шдээ. Тэр л орос юу гэнэ

Avatar