Ньюс хөтөч: АН "Одоо боллоо" цуглааны талаар мэдээлнэ | News.MN

Ньюс хөтөч: АН "Одоо боллоо" цуглааны талаар мэдээлнэ

Ньюс хөтөч: АН "Одоо боллоо" цуглааны талаар мэдээлнэ

Ньюс хөтөч: АН "Одоо боллоо" цуглааны талаар мэдээлнэ

Ньюс агентлаг 2021.09.30-ны Пүрэв гаригт болох үйл явдлын товч мэдээллийг хүргэж байна.

9.00 ЦАГТ

Төрийн ордонд “Боловсролын шинэчлэл ба хүмүүнлэг боловсрол” хэлэлцүүлэг болно.

11.00 ЦАГТ

-МҮЭХ-ноос УИХ-ын намрын чуулганаар хэлэлцэх асуудлын талаар өөрийн байрандаа мэдээлнэ. Утас: 99027019

-Сүхбаатарын талбайд АН-аас "Одоо боллоо" бүх нийтийн цуглааны талаар мэдээлнэ.

14.00 ЦАГТ

-Мишээл экспод “Улаанбаатар түншлэл-2021” олон улсын үзэсгэлэн худалдааны нээлт болно.

-Улсын хоёрдугаар төв эмнэлэгт тус эмнэлгийн дэргэдэх цэцэрлэгийн нээлт болно. Утас: 99030894, 99788441, 99242664

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-09-30 162.247.74.204

—- Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-09-30 202.55.188.37

Talbaid ochij AN-aa sonsonoo

Avatar

Зочин 2021-09-30 202.9.41.35

Та нар "одоо боллоо бидний ээлж" гэхээр л албан тушаалуудыг та нарт өгнө гэж байхгүй шүү дээ. УИХ-д гишүүдийг 4 жилд 1 удаа сонгодог болохоор тэвчээд хүлээх хэрэгтэй АН-ынхан. Өнөрбаяраасаа энэ талаар сайн асуу. Та нар сонин сонин юм яриад бидний инээд хүргээд байна шүү

Avatar

ИРГЭН 2021-09-30 202.9.46.27

АН МОНГОЛЫН ХӨГЖЛИЙГ, МОНГОЛЫН ТӨР ЗАСГИЙГ 30 ЖИЛ ХОРЛОН СҮЙТГЭЛЭЭ… ОДОО БОЛОО ЮМ БИШ ҮҮ?!!!! ЯАСАН ХАНАЖ ЦАДДАГГҮЙ ШУНАЛ, ХОРЛОЛ ВЭ? МОНГОЛЫН ӨӨДТНЙ ӨНГӨТЭЙ ГЭСЭН БҮХ ҮЙЛДВЭРҮҮДИЙГ ҮНЭГҮЙДҮҮЛЭН ХУЛГАЙЛЖ, ДЭЭРЭМДЭЖ АВЧИХААД ЦАДАХГҮЙ БНА УУ?!!!! АН БОЛ БАРУУНЫ ХӨЛ ГАР…… МОНГОЛЫГ УКРАЙН ШИГ ТОГЛООМЫН УЛС БОЛГОХЫГ САНААРХАЖ БНА !!!!!

Avatar

Зочин 2021-09-30 64.119.27.77

АН уу та нарыг тоох гөлөг ч байхгүй

Avatar

Зочин 2021-09-30 103.26.194.175

Ан минь тайван бай. Ониг болж гүйцлээ.

Avatar

Зочин 2021-09-30 103.80.210.183

нийтийн зүгээс шаардах нь : бүх намууд тарж алга бол.

Avatar

Баатар 2021-09-30 103.26.195.7

Ямар ч чадваргүй пиарчин Оюун- Эрдэнийн Засгийг солих нь нийгмийн захиалга болжээ.Одоо боллоо ОГЦОР

Avatar

Зочин 2021-09-30 49.0.149.20

АН- НӨХДҮҮД ОЙРД ТӨРӨӨС БОЛООД ХҮМҮҮСИЙН КАРМА СЭГСРЭЭГҮЙ ӨЛСӨЖ БАЙГАА БОЛОЛТОЙ ХУДЛАА УЛС ТӨР ХИЙХЭЭ БОЛИО ТАНАЙ НАМААР МОНГОЛ ДУТАХГҮЙ ХАРИН ТӨР УДААН БАРИУЛВАЛ МОНГОЛЫГ УРД ХӨРШИД ЗАРЖ МЭДЭХ НӨХДҮҮД БИЙГ АНХААРААРАЙ ЗАЛУУСАА

Avatar

Зочин 2021-09-30 203.91.115.43

АН ашиг хонжооноосоо салаад хэдэн жил өнгөрөөд тэсвэр алдаж одоо боллоо гэж орилоод эхэллээ.

Avatar

Равдан 2021-09-30 103.26.195.7

Хүний үхлээр бизнес хийж төрийн албыг шахааны авлигачдаар дүүргэсэн Оюун-Эрдэнийн Засаг Огцрох ёстой. Одоо болноо.

Avatar

Зочин 2021-09-30 202.126.94.99

Боловсролын шинэчлэл нэртэй нураалт болж бнадоо!!!

Avatar

орхон 2021-09-30 66.181.160.88

ан гэж худалч хулгайч нарын нам дахиж эргэж харж болохгүйээ ард түмэн хэлж ярьж байгаа зүйлс нь илт худал ой гутам юмнууд

Avatar

123 2021-09-30 139.5.219.175

Юун туншлэл вэ? Торийн байгууллага 20-с дээш хунтэй арга хэмжээуг цуцлаагуй юм уу? Яагаад газар сайгуй Doible standard вэ?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж