Covid-19-өөр нас барагсдын ар гэр Засгийн газар огцрохыг шаардлаа | News.MN

Covid-19-өөр нас барагсдын ар гэр Засгийн газар огцрохыг шаардлаа

Covid-19-өөр нас барагсдын ар гэр Засгийн газар огцрохыг шаардлаа

Covid-19-өөр нас барагсдын ар гэр Засгийн газар огцрохыг шаардлаа

"NoDoubleStandard" иргэдийн хөдөлгөөн 12 дахь өдрөө өнөөдөр /2021.9.29/ үргэлжилж байна. Төв талбайд болж буй жагсаал зохион байгуулагчдын зүгээс Засгийн газрыг огцрох шаардлагыг тавьж байгаа аж. Цар тахлын улмаас нас барсан иргэдийн ар гэрээс Засгийн газар уулчлалт гуйж, хариуцлага хүлээхийг иргэд шаардаж байна. Тухайлбал, өнгөрсөн зургадугаар сараас эхлэн тус иргэний  хөдөлгөөний зүгээс Засгийн газар, Улсын онцгой комисс, Эрүүл мэндийн яаманд үндсэн найман шаардлагыг хүргүүлсэн. Уг шаардлагад:

  • Covid-19-өөр нас барсан иргэдийн ар гэрийн өмнө хариуцлага хүлээх,
  • Covid-19 халдварт төрөөс зарцуулж буй төсвийг олон нийтэд нээлттэй харуулах,
  • Удаа дараагийн хязгаарлалт тогтоохгүй байх,
  • Covid-19-ийг илрүүлэх шинжилгээг нийт цэгүүдэд үнэгүй авах зэрэг шаардлага, саналыг удаа дараа хүргүүлжээ.

Харин холбогдох газруудаас ямар нэгэн тайлбар болон шаардлагыг хүлээж авсан тухай мэдээлэл өгөөгүй учир тэд тэмцлийн дараагийн хэлбэрт ийн шилжжээ. Хэрэв Засгийн газар шаардлагын дагуу огцрохгүй бол олон нийтийг хамарсан жагсаал зохион байгуулж, тэмцлийн дараагийн хурц хэлбэрт шилжинэ хэмээн мэдэгдлээ.

Тус хөдөлгөөний тэргүүлэгчдийн зүгээс парламентын эрх мэдлийг Засгийн газарт  булаан шилжүүлсэн, хүний эрхийг дордуулж, дабл стандартаар ялгавартай үйлчилдэг Covid-19 дарангуйллын хуулийг яаралтай хүчингүй болгохыг шаардаж байна гэсэн юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
38
ЗөвЗөв
18
ТэнэглэлТэнэглэл
5
БурууБуруу
4
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

73 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2021-09-29 202.179.24.182

ЭМС нь ХӨСҮТ-д лабориторийн эмч томиллох нь хэнд ашигтай вэ лав ард түмэн биш байх ,

Avatar

Зочин 2021-09-29 172.58.83.204

Oorsdoo hogshchuuldee ovchtei humuustee haldvar taraaj alchihaad zasag ogtsor gedeg chini utgagui teneglel shuu!

Avatar

Zuv zuv demjij baina ! Ogtsruulsan deer shuu ! 2021-09-29 202.9.40.83

Odoo L.Oyun-Erdene Buuj Uguu Ajilaa Hiij Chadahgui baina Yamarch Chadamjgui Zasagiin Gazariig Ogtsruulah Hergtei baina shuu !!!
L.Oyun- Erdene Odoo Buuj Uguu Ynheer l Ajilaa Hiij Chadahgui baina shuu de !!!

Avatar

ЗОЧИН 2021-09-29 202.9.46.27

КОВИДООС БОЛЖ ОГЦОРСОН ЗАСГИЙН ГАЗАР ДЭЛХИЙД БАЙНА УУ???????????????

Avatar

Зочин 2021-09-29 202.179.21.239

Хөлсний жагсагчид хэний мөнгөөр Засгийн газрын эсрэг жагсаал хийж байгааг шалгах хэрэгтэй. Ер нь энэ өвчнийг далимдуулан төр засгийн эсрэг захиалгаар жагсаал цуглаан их хийх болжээ. Барууны тэжээврүүд зохион байгуулдаг юм шиг байна. Төр засаг төмөр нүүрээ гаргахгүй, юунд болгоомжлоод байгаа юм бэ? Хүнлэг энэрэнгүй нийгэм гэдгээр эмх замбараагүй байдлыг өөгшүүлж болохгүй.

Avatar

Зочин 2021-09-29 64.119.24.7

Энэ оюу толгойгоос санхуужилт авсан жагсаал байх. Засгийн газар муу ажиллаж байгаа ч оюу толгойн асуудал дээр боломжийн ажиллаж байгаа.

Avatar

Зочин 2021-09-29 172.58.83.204

Tiim

Avatar

Зочин 2021-09-29 103.80.210.183

энэ хөлсний жагсачид байхаа. бэлэн жагсаалын материал тараагаад өгчихсөн. харин я***н сайдууд ялтан сайдууд ялтан ИХ гишүүдийг татан шоронд суулгах талаар жагсаал хийгүүштэй.

Avatar

Зочин 2021-09-29 203.91.115.43

өөрсдөө баар цэнгээн найр наадам хэсч халдвар авч тараачихаад засгийн газар огцор гэнээ. АН намын санхүүжилттай энэ самууныг хүчээр тараа.

Avatar

Зочин 2021-09-29 66.181.187.88

NO NAADAM ЛАЛРУУД БИ ҮХХЭЭР ЧИ ҮХ ГЭДЭГ ШИГ ХЭДЭН МУУ БАР КАРАОКЕНЫ НОВШНУУД МАШ ОЛОН ОЁДОЛ ЖИЖИГ ҮЙЛДВЭР ХУУШУУР ХҮНСНИЙ ҮЙЛДВЭРЛЭГЧ ХУДАЛДААЧИДЫГ ХӨЛДӨӨ ЧИРСЭН ШҮҮ ДЭЭ ХӨЛ ХОРИХГҮЙ БОЛ БОЛОХГҮЙ НЬ ВАКЦИН ТАРИУЛЖ БОЛОХГҮЙ ТУРШИЛТАНД ОРЛОО ГЭЭД Л ЭСВЭЛ БҮГДИЙГ НЭЭ ЭСВЭЛ ХӨЛ ХОРЬ ГЭЭД ЯМАР ОЛОН ДҮР ТӨРХТӨЙ ЮМ БЭЭ ЭНЭ НЬ ХОЛООС ШИДЭЖ БАЙГАА ЯВУУЛЛАГА УДАХЬ ХОЙДОХ ДАВААНААРАА УЛС ОРНЫГ ХОХИРООЖ БОЛОХГҮЙ ШҮҮ УЛААН БАЛААР ХОЁР ЮУ ХОЁР БИЕНЭЭ ТАЛИМААРААД ДООР НЬ БАС ЧӨЛӨӨТ СЭТГЭЛГЭЭ Ч ГЭХ ШИГ СО

Avatar

Зочин 2021-09-29 202.21.108.53

Өөрийнхөө амийг зөв хамгаалж сураач! 😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷

Avatar

Зочин 2021-09-29 192.82.64.153

Энэ ч өөр газраас шидсэн чулуу байхаа

Avatar

Chono 2021-09-29 64.119.18.198

Oorsdo uxcheed zasgiin Gazar alaagui bxa

Avatar

ТҮМЭН ҮНЭН 2021-09-29 66.181.181.110

УЛСЫН ОНЦГОЙ КОМИССЫН ЭРГЭЖ БУЦСАН ШИЙДВЭРИЙГ НААД ОНЦГОЙ БАЙДЛЫН 2 ТЭНЭГ НӨХӨР ЧИНЬ ӨДӨР ТУТАМ ХАРИУЦАЖ МАНАРУУЛЖ БАЙГАА ЮМ

Avatar

Шударга иргэн 2021-09-29 66.181.181.110

ИРГЭДИЙН ХӨДӨЛГӨӨНИЙ ТЭРГҮҮН ТА ГАМШГААС ХАМГААЛАХ ТУХАЙ ХУУЛЬ ГАМШГААС ХАМГААЛАХ ХЯНАЛТЫН УЛСЫН ДҮРМИЙГ СУДЛАЖ ҮЗЭЭРЭЙ, ЭНДЭЭС ТОМООХОН ОЙЛГОЛТ АВАХ БОЛНО.АЖИЛ ХИЙДЭГГҮЙ ОНЦГОЙ БАЙДЛЫН УДИРДЛАГА ХУЛХИ ГЕНЕНРАЛ, ХУЛХИ ХУРАНДАА 2 ЫН ТАЛААР

Avatar

ТҮМЭН ҮНЭН 2021-09-29 66.181.181.110

ОНЦГОЙ БАЙДЛЫН БАЙГУУЛЛАГЫН ҮНДСЭН ЧИГ ҮҮРЭГ БОЛ ХӨЛ ХОРИО ХЯЗГААРЛАЛТЫН ДЭГЛЭМ ТОГТООХ АЖИЛЛАГАА, ГЭТЭЛ ӨНГӨРСӨН ХУГАЦААНД ХЭДЭН УДАА ХӨЛ ХОРИО ЦЭЭР ТОГТООВ, ЯМАР Ч ҮР ДҮНГҮЙ БАЙСАН, ЯМАР Ч ЗОХИОН БАЙГУУЛАЛТГҮЙ БААХАН ИРГЭДИЙГ ХОХИРООСОН ҮҮНДЭЭ ХАРИУЦЛАГА ХҮЛЭЭХ ЁСТОЙ

Avatar

Шударга иргэн 2021-09-29 66.181.181.110

ИЙМД ШУДАРГА ИРГЭД МААНЬ ҮҮНИЙГ ОЙЛГОХ ХЭРЭГТЭЙ ,ХАРИУЦЛАГЫГ ЗАСГИЙН ГАЗАР БИШ, МОНГОЛ УЛСАД ГАМШИГТАЙ ТЭМЦЭНЭ, АВАРНА, ХАМГААЛНА ГЭСЭН УРИАТАЙ ОНЦГОЙ БАЙДЛЫН АЛБАНЫ АРИУНБУЯН ХУЛХИ ГЕНЕРАЛ, ЦҮЛТЭМСҮРЭН ХУЛХИ ХУРАНДАА, БАЯРСАЙХАН ХУЛХИ ХУРАНДАА НАР ХАРИУЦАХ ЁСТОЙ, ҮНЭН ГЭВЭЛ ЭНЭ БАЙНАА МОНГОЛЧУУДАА

Avatar

ТҮМЭН ҮНЭН 2021-09-29 66.181.181.110

МӨН 2020 ОНД СОВИДЫГ АЛДАХГҮЙ БАРИЖ БОЛОХ БАЙСАН ОНЦГОЙ БАЙДЛЫН АЛБАНЫХАН АРИУНБУЯН ЧҮЛТЭМСҮРЭН, БАЯРСАЙХАН НАР НЬ ЭНЭ ҮЕД ШИНЭ АЖИЛ АЛБА ХҮЛЭЭЖ АВААД ЯМАР АЛБАН ТУШААЛ ДЭЭР ӨӨРИЙН ДАЛДАКУУДАА ТАВИХ ГЭЖ ТОМИЛОХ ГЭЖ СОВИД ӨВЧИНТЭЙ ТЭМЦЭЭГҮЙ, МӨН УРЬДЧИЛАН СЭРГИЙЛЭХ АРГА ХЭМЖЭЭГ АВЧ ХЭРЭГЖҮҮЛЭЭГҮЙ НИЙСЛЭЛД СОВИД ӨВЧНИЙГ АЛДСАН БА ХЯНАЛТ ТАВИАГҮЙГЭЭС ТАРХСАН.ҮҮН ДЭЭР НЬ НИЙСЛЭЛИЙН ЗАСАГ ДАРГА ЗАНГАРАГТАЙ ДАРГА УДИРДАГЧ ТУЛДАА ХУЛХИ ХУРАНДАА БАЯРСАЙХАНГ ҮТЭР ТҮРГЭН ХӨӨЖ ЯВУУЛСАН.

Avatar

ТҮМЭН ҮНЭН 2021-09-29 66.181.181.110

СОВИД-19 ӨӨР ЗАСГИЙН ГАЗАР, УЛСЫН ОНЦГОЙ КОМИСС ОГЦОРСОН, ХАРИН ОНЦГОЙ БАЙДЛЫН ДАРГА НАР УЛСЫН ОНЦГОЙ КОМИССЫЭ ӨДӨР ТУТМЫН ҮЙЛ АЖИЛЛАГААГ ЗОХИЦУУЛДАГ БАЙЖ АРИУН БУЯН ГЭЖ ХУЛХИ ГЕНЕРАЛ, ШУУРХАЙ ШТАБЫН ДАРГА ХУРАНДАА ЧҮЛТЭМСҮРЭН НАР НЬ СУГАРЧ ҮЛДЭН ХАРИН ЧЭРҮҮЛ БҮСРҮҮ УУЛ ОВООНД ӨРГӨЛ ӨРГӨХӨӨР ЭХНЭР ХҮҮХДЭЭ, АЛБАНЫ АВТОМАШИН УНАЖ ЯВСАН

Avatar

ТҮМЭН ҮНЭН 2021-09-29 66.181.181.110

ЯГ УГТАА ЗАСГИЙН ГАЗАРТАЙ ХАРИУЦЛАГА ТООЦОХООС ИЛҮҮТЭЙ. МОНГОЛ УЛСЫН ГАМШГААС ХАМГААЛАХ ТУХАЙ ХУУЛЬ, ГАМШГААС ХАМГААЛАХ ХЯНАЛТЫН УЛСЫН ДҮРЭМ ЖУРАМ ГЭЭД ЭРХ ЗҮЙН ЗОХИЦУУЛАЛТТАЙ, ТАТВАР ТӨЛӨГЧ НАРЫН МӨНГӨӨР ДҮРЭМТ ХУВЦАС ХЭРЭГЛЭСЭН ЗАСГИЙН ГАЗРЫН ТОХИРУУЛАГЧ АГЕНТЛЕГ ОНЦГОЙ БАЙДЛЫН БАЙГУУЛЛАГЫН ҮНЭН ДҮР ТӨРХ ЭНД ХАРГАДАЖ БАЙГАА ЮМ.УГТАА БОЛ ГАМШГИЙН НӨХЦӨЛ БАЙДАЛ ҮҮССЭН ЭНЭ ҮЕД ТЭРГҮҮҮЛЭХ ШУГАМД ОНЦГОЙ БАЙДАЛ УЛААН ШУГАМ ДЭЭР АЖИЛЛАЖ, ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН ЯАМ МЭРГЭЖЛИЙН ЗӨВЛӨМЖ ӨГӨӨД БАЙЖ БАЙХ ЁСТОЙ ЮМ.

Avatar

ХУД-ийн өндөр настан Ш.Раднаа:ГАРЦААГҮЙ БАЙДАЛ, ХӨГШЧҮҮЛЭЭ ЗОЛИОСЛОХ ҮЗЭГДЭЛ ЗЭРЭГЦЭН ОРШИЖ БАЙНА 2021-09-29 103.26.195.245

Яг нарийндаа ярих юм бол хөгшчүүлийн хүүхэд, ач зээ, хамт амьдардаг хүмүүс нь гадуур явж вирус авчирч халдаагаад бурханы оронд өвөө эмээгээ илгээж байгаа шүү дээ. Гол буруутан нь хамт амьдардаг хүмүүс нь. Баар цэнгээний газар хэн явж байна, залуучууд. ГЭХДЭЭ тэднийг уучлах юм бий. ЗАЛУУЧУУД, ХҮҮХДҮҮД АЖИЛ ХИЙХ, СУРГУУЛЬДАА ЯВАХААС АРГАГҮЙ байдалд байна.ТӨР БУРУУТАЙ.Хөгшчүүл бурханы оронд яваад байхаад гарц хайхгүй, чимээгүй л байх юм. Эдийн засгаа нэгд тавиад хөгшчүүлээ хоёрт тавьж байна.

Avatar

Зочин 2021-09-29 66.181.187.88

Синовак бүү тариул бүр вакцин бүү тариул хөл хориогоо цуцла бар караокег нээ no nadam ын нөхдүүд хаана байна тэднээс гомдол нэх

Avatar

Zuv 2021-09-29 77.9.99.200

Zuv shaardlaga kovidoor ami nasaa aldagsad

Avatar

Зочин 2021-09-29 192.82.76.216

Хөл хорио тогтоосон бол амьд явах л байсан гэсэн пайз зүүхгүй

Avatar

zochin 2021-09-29 66.181.161.85

shuugch 76gishuun said darga nariig tsalingui ajilluulj emch suvilagch asragch nariin tsaling 2-3dahin nemj ugvul taarna ed nar turaad uhchihgui l blgui avhaaraa neg bolloo covidiin hund ye duustal eruul mendiin salbariin hedee l tordmoor bna

Avatar

Зочин 2021-09-29 23.154.177.5

!!!!!!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-09-29 192.82.90.21

Оюулзгана обунаагаа аваад далд ор

Avatar

Ogtsor 2021-09-29 202.9.46.46

Ергуу eruul mendiin said ogtsor

Avatar

Зочин 2021-09-29 124.158.68.188

Хорьж хорьчихоод үхэх гэж байгаа юм шиг шагнал тарааж, намынхаа 100 жилийг тэмдэглэснээ, араас нь сонгууль хийгээ биз дээ? Ерөнхийлөгч, засгийн газар, парламент бүгд огцор!!!

Avatar

Зэвүүцэгч 2021-09-29 192.82.84.142

Энэ төр засаг хийдгээ хийж өгдгөө өгчихөөд байна..Муусайн тэнмэлүүд гадуур гүйж тэнэж яваад өвчин авч гэр орондоо өвөө эмээ, эхнэр хүүхэддээ халдааж бурханы оронд илгээгээд байгаагаа мэдэж байна уу. Үүнийгээ төр засагт нялзааж элдэв бусармаг зүйлд олон түмнийг турхирдгаа зогсоо эргүү малнууд минь.

Avatar

Зочин 2021-09-29 122.201.22.249

Дэлхий даяар улс болгонд тохиолдлож байгаа энэ зовлонг, Монголын туршлагаар НҮБ-ийг огцруулвал өвчин халдвар үгүй болох юм байна л даа.

Avatar

МИЙГАА 2021-09-29 66.181.161.73

Солиорчихсон юм бэ, талбай дээр тоглоод байгаа юм уу?

Avatar

Зочин 2021-09-29 122.201.31.102

10 жил их дээд сургууль цэцэрлэг коллежийн хичээлийн байр, багш нар, оюутны байр үнэндээ голомт болсон.Багш нар нь өөрсдөө коронатай хичээл зааж бна каранталаачээ энэ жилдээ

Avatar

ООРСДИЙН БУРУУГ БУСДАД ТОХООД ХЭРЭГГУЙ 2021-09-29 66.181.176.109

ООРСДИЙН АЛДААГ ТОР ЗАСАГТ ЧИХЭЭД ХЭРЭГГУЙ ДЭЭ АВАХ БУХ Л АРГА ЗЭМЖЭЭГ АВСАН ЭРУУЛ МЭНДИЙН САЛБАРЫН ХУЧИН ЧАДЛЫГ ДАВЖ ГАРТАЛ НЬ ХЭТ ЗАДГАЙОСАН НЬ ООРСДИЙН БУРУУ

Avatar

ХБ 2021-09-29 192.82.82.109

Энэ засгийн газар маш сайн ажтллаж бгааг хүн бүр мэдэж бгаа. Үргэлж хар бараан талыг баримтлагчид хийх ажилгүй болохоор шүүмжлэх нь хялбар байгаа бололтой. Ажил хийж сур шүүмжлэгч нараа.

Avatar

Зочин 2021-09-29 66.181.177.189

Намчин

Avatar

Зочин 2021-09-29 202.9.46.48

Монголчуудаа энэч арай дэндэж байна шүү. Гоц халдварт өвчинтэй ингэж тэмцдэг тэнэглэлийг хэн зохион байгуулж байна вэ. Хачин юм ярьдагаараа Эрдэнэ, пүрэвдорж , Бидон нар л хийж байгаа. ЗГ_г огцруулаад халдварт өвчин намдахуу. хэд хоног ч гэсэн ажил цалгардаж бүр л хүндрэнэ биз Ингэж бодохоор энэ ажиллагаа бол харин ч монголчуудын эсрэг дайсагнасан ажил мөн. Тэр шаардлага нь ямар ч хачин юм бэ Халдварт өвчиныг жинхэнэ хөл хорио, вакцинаар л дардаг юм шүү дээ. Дайсныг дарах л хэрэгтэй шүү.

Avatar

Зочин 2021-09-29 202.9.40.25

Энэ засгийн газар их ч юм хийж бна өөрчилж бна ард түмнээ эрүүл байлгах гэж бүх боломжоо ашиглаж ажиллаж байна дэлхий нийтийг хамарсан өвчин учир хэцүү л дээ

Avatar

Зочин 2021-09-29 59.153.115.128

Нас барсан хүмүүсийн ар гэрийн нэрийг барьж нүгэл үйлдэхээ зогсоо.

Avatar

Зочин 2021-09-29 59.153.115.128

Засгийн газар огцорхоор оронд нь ямар ид шидтэй хүмүүс гаргах гээд байна? Энэ зохион байгуулалттай гэмт хэрэг өдөөгчдийг барьж хорь. Та нарын үгээр очиж жагсах эрүүл ухаантай хүн олдохгүй. Засаг харинч үр дүнтэй сайн ажиллаж байгаа.

Avatar

Зочин 2021-09-29 202.9.40.25

Нас барсан хүнээр ингэж хэрүүл шуугиан хийж болдог юм уу ум ма ни бад мэ хум тайван байлгаач

Avatar

орхон 2021-09-29 66.181.160.42

өөрсдөө тэнэж өвчин авч өвөө эмээ болон бусдад тарааж лай болцгоож байж юугаа солиороод байнаа

Avatar

Zochin 2021-09-29 122.201.24.165

Ene arai dendnee. Delhii niitiig hamarsan tsar tahald heniig buruutgah ve. Harin benzin shatahuunii homsdol uusgej, ediin zasgiig hyamarch baigaad Zasgiin gazar buruutai. Erdene, Erdenii batsaan arai uur yumaar uls tur hiigeerei. Naadmiig suitgesen, odoo talbai deer har uuttai manuuhai ovoolj jinhene Mongoliig doromjilj baina.

Avatar

Lol 2021-09-29 66.181.161.6

Зайлцгаа хөгийн новшнууд

Avatar

Зочин 2021-09-29 202.9.47.47

Цагдаа хүчний байгууллагынхан гэмт хэрэгтнүүдийн хамсаатан болоод байна. Тэд өвдөггүй үхдэггүй туснай хүмүүс юм уу хаашааен.

Avatar

Зочин 2021-09-29 192.82.73.105

Бүх нийтийн сонгуулиар олонхын саналаар байгуулагдсан төр, засгийн газар шүү. Хэн нэг этгээд хэсэг бүлэг хүмүүсийн тоглоомын засгийн газар биш. Тэгээд ч Ковидын аюулыг хохирол багатай даван туулах, асар хүндэрсэн эдийн засгаа сэргээх ,иргэдийн амьдралыг дэмжих гэж,бололцоот бүхнээ хийж байна.Халдвар зөвхөн манайд биш, дэлхий нийтэд хүнд хэвээр байна.Ковид эхлэх үе буюу 2020-3-11-нд 8, 2020 -4-11-нд 74, 2021-3-11-нд 476 мян хүн, нэг өдөрт халдвар авч байсан бол одоо 500 -аас дээш болоод байна

Avatar

Зочин 2021-09-29 192.82.73.105

АНУ-д л гэхэд энэ сарын 27-ы өдөр 206 мян хүн халдвар авч, 3200 хүн нас баржээ.Мөн энэ өдөр Энэтхэг, Бразил, Турк ,Иран ,Филиппин ,Малайз, ОХУ,Европын олон оронд 200-800 гаруй хүн нас барсан байна.Ковидээс сэргийлж дэглэм сайн барьж, вакцинжилтэд сайн хамарч бүх нийтийн дархлаа тогтооход онцгой анхаархыг орон бүрийн тэргүүлэх мэрэгжилтнүүд зөвлөсөөр байна.Улс төр, үзэл суртлын хэрүүл үүнд гай л болно. Хөл хорио үе үе тогтоож,эдийн засгаа унагаж, ковидын аюул давна гэвэл улам л хүндрэх бололтой

Avatar

ард 2021-09-29 202.9.47.62

наад нам дагасан хулгааач гөлөгүүүд фадсанч цадаагүй юм шиг өлөн лалрууудаааа нам дагасан эр эм б**с долооогчуууд

Avatar

Fhrh 2021-09-29 103.229.121.191

Hutsadgiin br yasan , haldvat hamgaalaliin jurmaa barihgui yasiin beee

Avatar

Алтан амиа цаг бусаар алдсан иргэдийн ар гэр, үр хүүхдүүд хэцүү байгаа 2021-09-29 103.212.117.91

Олон зуун айл өрх өнчирч, үхэл хагацал үзэж байна. Халдвар авч өвдсөн хүмүүс ч бүгд хүнд нөхцөлд байна. Иргэдийн амьдрал ч өдрөөс өдөрт муудаж байна. Хүнд хэцүү цаг үе юм.

Avatar

Зочин 2021-09-29 66.181.187.88

АЖИЛ ОЛЖ ХИЙ ХӨӨ

Avatar

He he 2021-09-29 202.126.89.107

Энэ бол чимээгуц дайн, спйн жанжин л хэрэгтэй,.ер нь дор бурнээ хариуцлагптай баймапр бн

Avatar

Зочин 2021-09-29 202.126.94.99

Зев шуудээ. Хайран монгол амь, арчаагуй тер, шоучин сайдууд!!!

Avatar

14 TERBMHAN & BOLORZEZEG 2021-09-29 107.189.30.23

Эмэгтэй ажилтан үүдэндээ суулгаж бахаа хангагдаг KOZEL Хүүк /Нас 53/ Ордны Зүүн 3 давхарт одоо болноо. Зальжин энерги сорогч этгээд ёрын гийгүүлэгч (ILLEGAL-NARCISSIST-XPLOITER ) ажлын байран дээр ч ажлын бус цагаар ч бас дарамтлахаа ч бас зогсоо хөгшөөн…

Avatar

Иргэн 2021-09-29 66.181.186.105

Монголоо алдсан гэгчээр ямар муухай эрээ цээрээ алдсан жагсаал вэ. Жагсаалд бэлтгээд үхсэн хүн болгож боогоод сууж байсан байна. Хар уут, уяа гээд харахад овоо мөнгө орсон бололтой. Энэ ч хараваас зохион бөйгуулалттай. МАН өөрийнхөө өөдөөс ингэхгүй, ХҮН арай ийм тэнэг юм сэдэхгүй бөйх. АН л ЗГ-ыг огцруулах гэхдээ ингэж үхсэн хүнээр тоглоно гэгч л юм болж байгаа бөйх.

Avatar

Зочин 2021-09-29 122.201.31.181

Хэ хэ хүн адгуус араатнаас юугаараа ялгардаг бол ичих эрүүл хүн өөрчлөлттэй хүнээс юугаараа ялгаатай бас л ичих төрд сандайлсан нөхдүүдэд тийм ичих гэдэг хүнд байдаг ялгарал алга байхгүй юм байна

Avatar

Зочин 2021-09-29 150.129.141.202

Эд нар алсан юмуу.Дэлхий тэр чигтээ л үхэж бгаа биз дээ.Бас арай л байна шүү

Avatar

Зочин 2021-09-29 192.82.90.21

удахгүй чиний ээлж ирэх үед энэ үгээ чалчаад сууж байгаарай баас цэвэрлэгчээ

Avatar

Ө 2021-09-29 103.229.120.71

Жагсаал цуглаан хийгээл уйлан дуулан гүйгээд байдаг нөхдүүдэд итгэхээ болиод удаж байна. Нөгөө утааны эсрэг ээж аавууд гээд нэг хүүхэн пүрэвхүү ч билүү хэн билээ. Аобан тушаал аваад амаа хамхиулаад амьдрал нь дээшлээд алга болсондоо… сиймхийг сайхан ашигласан хүүхэн

Avatar

Ангараг 2021-09-29 202.9.40.161

Улс төрийн намууд татан буугдаж шинээр, ондоогоор улс төрийн тогтолцоог бий болгож ажиллах хэрэгтэй байна МАНгаруудаа, АНгайсан ХҮНээ.

Avatar

Зочин 2021-09-29 122.201.22.45

SANATAI TSAHIM DELTA TARASAN SAID GUNJ OGTSOROO

Avatar

Зочин 2021-09-29 103.26.194.206

хуцоо, дэлхий нийтээрээ үхэж байна,

Avatar

Зочин 2021-09-29 66.181.179.207

Засгийн газар хариуцлага хүлээх зөв шүү

Avatar

Дорж 2021-09-29 103.26.195.7

Засгийн газрыг одоо яаралтай огцруулахгүй юм бол Монгол хүний амь нас үнэгүйдэж үхэл улам өсөхнээ. ОГЦОР

Avatar

Зочин 2021-09-29 66.181.187.88

ВАКЦИНЫГ НЬ ХИЙЛГЭХГҮЙ ЯАСАН ЮМ БЭ МАСКИЙГ НЬ ЗҮҮЛГЭЖ ДЭЭГЛЭМ БАРИУЛЖ ДАРХЛААГ НЬ ДЭМЖИХГҮЙ ЯАСАН ЮМ БЭ ЭМЧ НАР ОНЦГОЙ БАЙДАЛ ЗАСАГ ЯМАРЧ ГЭСЭН ӨӨРӨӨС ШАЛТГААЛАХ БҮХНЭЭ ХИЙСЭН ӨНГӨРСӨН ХОЙНО НЬ ТЭР ВАКЦИН БИТГИЙ ТАРИУЛ ГЭЭД ОРИЛООД БАЙСАН ФБ ХЭЭ НАЙЗУУДААС АСУУ УЛС БИТГИЙ ХЭЛ ДЭЛХИЙ НИЙТЭЭРЭЭ ТЭМЦЭЖ БАЙНА ГАДААДАД ИЙМ БАЙНА ТИЙМ БАЙНА ГЭЖ ХУЦАЛДАХ ӨӨРСДӨӨ ТЭР ГАДНЫХАА ИРГЭД ШИГ БАЙХ НЬ ЯАСАН ЮМБЭ ХУЦХАА БОЛЬ ХИЙСЧ ИРСЭН ГАЙГ ЗАСАГ ЯАХ ЮМ БЭ ЯМАР МАЛ БИШ

Avatar

Зочин 2021-09-29 202.9.40.84

Тийм шүү, залуучууд ахуйн хүрээнд гэр орондоо тарааж байна, тэд маскаа тайлж гадуур хооллож, бөөгнөрч сэлгүүцэн орой үдэш баар цэнгээний газраар хэсүүчилж байна даа. Архаг хууч өвчтэй хүмүүст нас харгалзахгүй короно хүндэрч байна. Япончууд шиг цэвэрч эрүүл ахуйч байж дэглэмээ сайн мөрдөж сураасай. Дэлхий нийтээрээ тэмцэж ядаж байхад арай л төөнөг байна шүү.

Avatar

зо 2021-09-29 202.9.40.82

Аймхай залхуу гоншгонсон монгочуудаа та нар бол толгой дээрээ баалгаж шээлгэж байхдаа таарсан гөлөгнүүд амиа бодсон арчаагүй ард түмэн

Avatar

Зочин 2021-09-29 82.135.30.192

Ene dendene ee. Ene bol uvchin shuu teneguudee.

Avatar

Зочин 2021-09-29 103.26.193.146

Огцорсон дээр бнаа

Avatar

Өөрөө өөрийгөө хамгаал 2021-09-29 202.9.40.84

Засаг огцрохоор короно алга болох юмуу? Засаг огцрохоор хүмүүс дэглэмээ сайн барих юм уу? Засаг огцрохоор хүмүүс дархлаагаа сайн дэмжиж ажил амралтаа зохицуулж сурах юм уу? Чамайг намайг биднийг засаг биш бид өөрсдөө өөрсдийгөө хамгаална, өөр хэн ч биш. Аа улстөржиж байгаа бол дэлхий даяар өөрсдийг нь өөрсдөөр нь устгуулах бодлого явж байгаа гэнэ дээ.

Avatar

ЗОЧИН 2021-09-29 202.9.46.27

КОВИДООС БОЛЖ ОГЦОРСОН ЗАСГИЙН ГАЗАР ДЭЛХИЙД БАЙХГҮЙ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-09-29 192.82.78.222

ИХ Л МУУ ЁРЫН ЦАГ ҮЕ ИРЖ БАЙГАА ЮМ БАЙНА ДАА

Avatar