500 гаруй эмч, эмнэлгийн ажилтан ажлаасаа гарчээ | News.MN

500 гаруй эмч, эмнэлгийн ажилтан ажлаасаа гарчээ

500 гаруй эмч, эмнэлгийн ажилтан ажлаасаа гарчээ

500 гаруй эмч, эмнэлгийн ажилтан ажлаасаа гарчээ

Цар тахлын нөхцөл байдал хүндэрч, эрүүл мэндийн салбарын ачаалал хэтрээд буй. Улмаар эмч, эмнэлгийн ажилтны нөөц шавхагдаж, зарим нь ажлаа хаях болсныг Нийслэлийн эрүүл мэндийн газраас мэдээлэв. Эмнэлгүүдийн хүний нөөцийн судалгаагаар 167 эмч, 146 сувилагч, туслах ажилтан, бусад 195 ажилтан өөрийн хүсэлтээр ажлаасаа гарсан байна. Үүнээс үүдэн 600 гаруй эмч, эмнэлгийн ажилтан улсын хэмжээнд шаардлагатай болсныг Нийслэлийн эрүүл мэндийн газрын дарга Б.Бямбадорж хэлэв.

Тэрбээр өнөөдөр Нийслэлийн удирдах ажилтнуудын шуурхай зөвлөгөөний үеэр дээрх мэдээллийг өгсөн юм. Энэ үеэр Covid-19 халдварын нөхцөл байдлын талаар танилцуулахдаа Covid-19 халдварын онош батлагдсан хүн бүрийг хэвтүүлэн эмчлэх боломжгүй, эмнэлгүүд хүний нөөцийн хомсдолтой, машин хүрэлцээгүй байгааг онцолсон юм.

Улсын хэмжээнд өнөөдрийн байдлаар 21501 хүн хэвтэн эмчлүүлж байна. Тэдний 7026 нь хүндэвтэр, 2167 нь хүнд, 384 нь маш хүнд байгааг Эрүүл мэндийн яамнаас өнөөдөр мэдээлсэн билээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ХарамсалтайХарамсалтай
7
ЗөвЗөв
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

29 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Хөгийн гарууд 2021-09-27 66.181.180.214

Эд нар чинь тангараг эд нар өргөдөг бздээ ийм ч бх гэж опоо хэн асарж хээ эмчлэх юм болж бн орон тооны бөглөөсүүд бж дээ

Avatar

Зочин 2021-09-27 192.82.76.218

eh ornoosoo urvasantai yalgaagui, shiitge!

Avatar

Tegvel chi yavj garaa tairuul goshnogoni ats mine!! 2021-09-27 202.126.90.73

Tegvel chi yavj garaa tairuul goshnogoni ats mine!!

Avatar

Зочин 2021-09-27 103.57.94.238

Гарцгаа зайлцгаа. Эмч нар гэж ерөөс харьцаа муутай, нэг л хямсаганасан улс байдаг дэг. Одоо цар тахлын үед адаглаад өргөсөн тангарагтаа үнэнч байгаач. Чадахгүй бол гарсугай. Өчнөөн сайхан залуу резидент эмч нар байж л байна дэг. Угаас эмч нар байлаа гээд ямар хэрэг болж байгаа юм. Би лав гурван хүүхэдтэйгээ гэртээ л эмээ уусан. Ийм иргэд ихэнх нь байгаа. Ер нь тэгээд эмч нар өөрсдөө за харьцаагаа засах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-09-27 94.140.114.213

!!!!!!!!!!!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Эмч 2021-09-27 202.126.89.16

Улаан бүсэд ажиллаж бгаа эмч нартаа цалин нэмэгдлээ өгөөчээ.өгч чадахгүй тэгээд хүний өмнөөс өвдөөд бгаа юм шиг эмч нараа дарамтлана.дээр нь дарга нар үүрэгдэхээс өөр ямарч нэмэргүй.тэр сайд тэр даргын хүнийг сайн эмчил гэнэ.эмяаманд дандаа эмч нар бна.үүрэгдэж цаастай холилдож суухаар улаан бүсэд ажилуулаач.татьар төлөгчдийн мөнгийг үрээд үрэгдээд сууж бна.ахмад эмч нарыг өөрийн хүсэлтээр ажилуулаач.хувийн анагаах төгссөн шинэ эмч нар ямарч туршлагагүй хатаах чагнаад мэдэхгүй арай биш бна

Avatar

Зочин 2021-09-27 192.82.73.105

Ардчилагч нэртэй анархист хулгайчдын хатгаасаар улс орон цаашид явбал, ,дэг журам эмх цэгц алдагдан, самуун байдал газар авч,байдал үүнээс ч дордох б**х шүү., Тэд үнэн хэрэгтээ үүнийг л хүсч байгаа.

Avatar

Зочин 2021-09-27 192.82.64.153

Хархорин сумын НЭ дарга гэж дампуу ажилчдаа боддоггүй гар байнаа Энхзаяа гэсэн шүү

Avatar

Зочин 2021-09-27 192.82.64.153

Яая боли гэж байгаа ч гэсэн сэтгэлтэй хүмүүс л ажиллаж байгаа болхоос аргаггүй шүү дээ ТӨР нь харж үзэхгүй байхад хувиараа бизнес хийсэн нь дээр л дээ эрүүл мэнд ар гэр гээд түмэн бэрхшээл байна

Avatar

Зочин 2021-09-27 66.181.190.214

Tor zasag ni mulguu shidver gargaad ergej butsaad baihad nytsgen garaaraa ovchntei temtsej baigaa ed narargagyi shd. Emnelgin ajiltnuud corona davtan tusaad emnelgees garanguutaa ajildaa orj baina. Ergyy said darga nar dorvitoi arga hemjee avahgyi bol gants l oldoh ami ym chin ooriigoo bodohoos yahav buruutgaj chadahgyi baina.

Avatar

Зочин 2021-09-27 66.181.161.108

Ажлын орчин муу бас цалин бага болохоор хэний ч гэсэн толгойд юм бодогдох л байх.

Avatar

Зочин 2021-09-27 49.0.142.199

Эмч нар тангараг өргөсөн хүмүүс шүү дээ!!!

Avatar

h*** 2021-09-27 202.126.89.58

h***.

Avatar

Зочин 2021-09-27 150.129.143.198

Ямар тангараг? Цалингүй харангадаж үхсэн ч зүтгэсээр байгаад үхнэ гэж тангараг өргөдөг үү? Эмчийн тангарагийн тухай юу ч мэдэхгүй байж дэмий ярихаа болино уу. Энэ нь, дайсан байсан ч хор өгөхгүй, эм өгнө гэсэн утгатай тангараг шүү

Avatar

Зочин 2021-09-27 202.126.90.83

Битгий х**. Хол очиж унга. Тэр тангарагтайгаа там руугаа тонил

Avatar

зочин 2021-09-27 203.91.118.150

Наад НЭМГ-ын парга Бямбадорж чинь эрүүл мэндийн газрыг энэ хүнд үед ажлаа мэдэхгүй хүмүүсээр дүүргэж ажиллахад маш хүнд болгож байгааг Хотын дарга, бусад удирдлагууд нь анхааралдаа авч зогсоох хэрэгтэй дээ,,,,
Ажлаа мэдэхгүй хүмүүс нь доод шатаа маш их хүндрүүлж байна.

Avatar

зочин 2021-09-27 103.57.92.189

Ийм цаг үед гарч байгаа хүмүүсийг тодорхой бүртгээрэй хэвийн байдалд орхоор би төдөн жил ажилласан тэтгэвэрт гартлаа ажиллана гээд шалтаг тоочоод ирнэ шүү хүнд үед явсан хүмүүсийг тусгай бүртгэлд аваад эргүүлж ЭМ салбарт бүү ойртуул

Avatar

Зочин 2021-09-27 202.126.90.73

Chi zugeer hol ochij gutsaad divaajind moril!

Avatar

зочин 2021-09-27 103.57.92.189

Намайг хөнгөн гэж үзсэн юм байлгүй дээ 7 хоног хэдэн эм уусан өрхийн эмч эдгэрсэн гэсэн бичиг аваарай гээд гэнэт утасдлаа бодвол эдгэрсэн юм байхааГайгүй шиг эдгэрээд байх болтугай

Avatar

Зочин 2021-09-27 43.242.243.124

Засаг төр нь буруутай.

Avatar

Зочин 2021-09-27 66.181.178.198

Дайны үед бол урвана гэсэнтэй адил сангадчихлаа.

Avatar

Зочин 2021-09-27 103.57.94.30

чи урваагүйн бол энд шүлсээ үсчүүлж суухаар очоод оронд нь ажиллаач

Avatar

Зочин 2021-09-27 66.181.166.134

Цар тахлын нөлөөгөөр дааж давшгүй ачааллаас болж ажлаас гарсан гэдэг нь юу л бол. Зарим нь удирдах албан тушаал, хувийн эмнэлэгт ажиллах, хөдөө гадаа шилжих гээд өөр нөхцөл байдлуудаас өргөдлөө өгсөн хүмүүсийн тоо байлгүй дээ. Түүнээс ажлаас шантраад больж байгаа бол тэр чигтээ эрүүл мэндийн салбараас зайл л гэхээс өөр юу хэлэх вэ.

Avatar

нээрээ шүү 2021-09-27 202.9.46.26

өөрөө нэг очоод харчихаарай орь дуу тавин хүн амь аврал гуйх тэдний гэр бүл чамайг заамдан нүүрэн дээр чинь шүлсээ үсчүүлэхэд чи гөлөг л болно

Avatar

Зочин 2021-09-27 202.21.100.210

Зайл гэдэг үг өөрөө асуудлыг шийдвэрлэх биш юм. Харин ачаалал өндөр ажиллаж байгаа эмнэлэгийн ажилтан нарт цалин хангамжийг нэмэх оновчтой шийдэл

Avatar

Зочин 2021-09-27 202.126.90.83

Өөрөө очиж ажиллаач тэр тамдаө өмхий орк минь.

Avatar

Зочин 2021-09-27 64.119.29.217

Iim mulguu zasag tor bhad medeej sh dee. ami nasaa hairlalgui emch nar ni zutgej bhad eronhii said nertei avilgachin batsaan sanaataigaar nu-a-taigaa hamt humuus tsugluulj kovid taraaj bhad uram ni hugarahgui yaahav dee muusain emch nar . hen ch ooriigoo l bodno. deer ni iim mulguu tor zasag bhad bur ch zov

Avatar

Зочин 2021-09-27 150.129.142.51

Дайны цагийн хуулиар шийтгэх байсан юм уу, Тангаргаасаа няцсан гэж үзэх юм уу, төрийн халамж дутсан гэхүү, цалин нь бага байсан юм уу ЁСТОЙ БҮҮ МЭД.

Avatar

Зочин 2021-09-27 202.126.90.73

Teguul chi Afganistan ruu daind yavaad uheech chi!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж