Саид Моллаей: Би хэзээ ч Монголоос явахгүй | News.MN

Саид Моллаей: Би хэзээ ч Монголоос явахгүй

Саид Моллаей: Би хэзээ ч Монголоос явахгүй

Монгол Улсын Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ өнөөдөр (2021.9.27) Токио-2020 зуны олимп болон паралимпийн наадамд оролцож, медаль хүртэж, амжилт гаргасан тамирчид, дасгалжуулагч, шүүгчдийг Төрийн ордонд хүлээн авч, батламж гардууллаа.


Олимпийн мөнгөн медальт Саид Моллаей:

 

-Монголын ард түмэн сайн байцгаана уу? Олимп болон паралимпийн тамирчдадаа баяр хүргэе. Монгол Улсын Ерөнхийлөгч, ард түмэндээ баярлалаа. Өнөөдрийн арга хэмжээг зохион байгуулсан хүн бүрт болон олимпийн медальтан, тамирчдадаа баяр хүргэе. Би үнэхээр баяртай байна. Олон өдрийн өмнө би “Саид Герман руу явлаа. Германы иргэншил авлаа” гэсэн худал мэдээллийг харсан. Надад Монголын паспорт байна. Би Монгол хүн. Энэ медалиа Монголын ард түмэнд зориулсан. Би хэзээ ч Монголоос явахгүй гэж амлаж байна. Худал мэдээлэлд битгий итгээрэй. Заримдаа би Герман руу ажлаар явдаг. Миний эх орон бол Монгол. Монголын ард түмэнд баярлалаа. 2024 оны Парисын олимпод сайн үр дүн үзүүлнэ. Монголын жүдо бөхийн холбоо болон Үндэсний олимпийн хороонд баярлалаа.

Олимпийн хүрэл медальт Ц.Цогтбаатар:

-Юуны өмнө Засгийн газартаа болон Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэд баярлалаа. Мөн жүдо бөхийн ерөнхийлөгч Х.Баттулга болон шигшээ багийн хамт олондоо баярлалаа. Ийм нэр хүндтэй шагнал хүртсэндээ баяртай байна. Бэлтгэл сургуулилалт олимпоос ирээд 14 хоногийн дараа эхэлсэн. Зав зайгаараа бэлтгэл сургуулилалтаа хийж байгаа. Аравдугаар сард болох Парисын гранд сламд оролцоно. Үүний дараа Бакугийн гранд сламд оролцоно. Миний чансаа одоо дэлхийд хоёрдугаарт, Азид нэгдүгээрт байна. Дэлхийг чансаагаараа тэргүүлэх зорилготой бэлтгэл сургуулилтаа хийж, тэмцээндээ оролцоно.

3х3 үндэсний шигшээ багийн ахлах дасгалжуулагч С.Тулга:

-Монголчууд багаараа хамтаараа 206 улсаас эрх авч олимпод орлоо. Наймхан улс оролцсон. Багийн спортод нэг мундаг хүн байж болдоггүй. Нэг нь нийтийн төлөө, нийт нь нэгнийхээ төлөө байдаг. Монголчууд 13-р зуунд багаараа хамтаараа дэлхийн талыг эзэлж байсан бол охидууд боломжгүй зүйлийг бүтээсэн. Сая манай залуучуудын ангиллын баг 216 улсаас дэлхийн чансааг тэргүүллээ. Монгол Улс маань нэг ч гэсэн юмаараа нэгдүгээрт орлоо. Жүдо, чөлөөт бөх, боксынхон ч энэ бахархал, амжилтыг үргэлжлүүллээ. Бид  багийн спортыг амжилттай хөгжүүлж байна.

Жүдогийн шигшээ багийн ахлах дасгалжуулагч Х.Болдбаатар:

-Өнөөдөр төрийн есөн хөлт цагаан тугийнхаа өмнө үг хэлж байгаа нь миний хувьд нэр төрийн хэрэг. Олимпийн наадамд оролцсон баг тамирчид, хамт олон, дэмжсэн Засгийн газар, Ерөнхий сайд танд талархал илэрхийлж байна. Цар тахлын үед бүхий л боломжоо дайчилсан та бүхэнд баярлаж байна. 2024 оны Парисын олимп ойрхон байна. Спортын улсын хороо маань Ерөнхий сайд дэргэд ирсэн нь амжилт гаргахад нөлөөллөө. Асуудлыг маш хурдан шуурхай шийдэж байсан. Удахгүй болох олимпдоо өндөр амжилт гаргаж, төрийн далбааг өндөрт мандуулаарай гэж ерөөе. Засгийн газартаа амжилт хүсье.

Паралимпийн алтан медальт Э.Содномпилжээ:

-Босоо удирдлагатай тогтолцооны хүчинд өнөөдөр Монголын баг тамирчид түүхэнд байгаагүй олон олимп, паралимпийн эрх авч, баг тамирчдаа бэлтгэл сургуулилтанд явууллаа. Та бүгдийн итгэл сэтгэлийг алдахгүйн тулд бид бүхэн их хичээлээ. Өнөөдөр ирж чадаагүй баг тамирчдынхаа өмнөөс та бүхэндээ баярлаж, талархаж буйгаа илэрхийлье. Цар тахлын хүнд хэцүү үед бэлтгэл сургуулилт хийх, тэмцээн уралдаанд оролцох нөхцлөөр хангаж байсан Ц.Шаравжамц даргадаа, н.Билэгт, н.Ванчиг нартаа баярлалаа. Та бүхэн байгаагүй бол бид ийм амжилт гаргахгүй байх байсан. 3х3 сагсан бөмбөгийнхөн анх удаагаа багийн спортоор олимпод оролцлоо. Та бүхэндээ баяр хүргэе.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
60
ТэнэглэлТэнэглэл
29
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

26 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-09-27 192.82.92.201

Молом сайн ,, майнай хэд уул нь адилхан л бэлтгэл хийж бга юмсан, Молом шиг дайчин байж чадахгүй бна лээ, цаг агаараас болсон бх өө,ккк, нэг бол шүүгчийн буруу юу

Avatar

Эгэл 2021-09-27 103.141.250.4

Моломдоо баяр хүргэе. Чамайг дэмждэг олон монгол хүн байгаа,сайн сайхныг хүсэж байна

Avatar

Монгол улсын иргэн 2021-09-27 202.9.47.44

Мэдээж шүү дээ. Монголын төр засаг шиг гадны хүнд монголчуудаасаа илүү хайртай юм чинь. Энэ хүнийг өөр газар хүлээж авсан бол монголд ирэхгүй л дээ. Өөрсдийгөө дэмжихгүй байж тэнэгтэх юмаа. Наад хүнийг чинь монголын тамирчин гэж дэлхий мэдэж байгаа болов уу. Сүүлийн үед манай төр засгийн өндөрлөгүүд тамирчдад шагнал өгч нэр төрөө сэргээх бодлого л юм бишүү. Чааваас даа л юм даа МАН

Avatar

Зочин 2021-09-27 202.179.24.57

Монгол хөгжихгүй байгаагийн шалтгаан нь энд комент бичигч жалга довноосоо давж сэтгэдэгггүй үхэрнүүд бөлгөө. Их Монгол, Юань гүрний үед Монголчууд интернациональч үзэлтэй байсан учраас дэлхийн талыг эзэгнэн захирсан юм. Үнэхээр урдах ажлаа хийж чаддаг хүнийг ямар яс үндэс, арьс өнгө, шашин шүтлэгтэй байхаас үл шалтгаалан манай хүн гэж үздэг, үнэ хөлсийг нь хангалттай өгч ажиллуулдаг байлаа. Зургаадай (Зэв), Уйгарын Тата Тунга, Зүрчидийн Елүй Чуцай нар бол үүний тод жишээ.

Avatar

Х 2021-09-27 103.212.116.250

Юун босоо удирдлага мудирдлага вээ. ЭНЭ ПИЛЖЭЭ БАС ЭГЖУГАД АМБИЦТАЙ ШААРУУ ГҮЙ ЮУ

Avatar

Зочин 2021-09-27 94.140.114.213

> Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Zochin 2021-09-27 66.181.161.127

Yavuulah heregtei. Lal gai chirne. Tagnuulch um bil u

Avatar

Ука 2021-09-27 192.82.78.216

Монгол сайхан тамирчидаа дэмжээчэй.Хүний хүн хүрэн бөөртэй.

Avatar

Зочин 2021-09-27 66.181.161.72

Sain baina uu?
Buurchin ugaassaa hvren bish bil vv?
Ta hezee neg udur ulsaas irgenshil hvsehch ym bil vv?medehgvish.

Avatar

Зочин 2021-09-27 150.129.143.22

Худлаа даа худлаа

Avatar

зочин 2021-09-27 192.82.84.183

ямар марзан малгай өмссийн..энэ болдбаатар..яг жем керригийн Mаск кино санаанд орчлоо…

Avatar

Зочин 2021-09-27 124.158.64.166

зайл цаашаа, манай барууны либералууд л энэ мэт хүмүүст хамаагүй иргэншил олгодог болчихлоо, н**ш гэж, монголчуудаа дэмжээч, гадны шүтсэн итгэл үнэмшилгүй, эх оронгүй х.улгайчуудаа

Avatar

Зочин 2021-09-27 202.126.89.86

Энэ нохой ГЕРМАНД ОЧООД НОХОЙ ШИГ ҮЗЭГДЭЖ БАЙГААГАА ОЙЛГОО БИЗ!! МОНГОЛД ҮӨӨЛӨН ТӨР НЬ ХҮРТЭЛ ГАР БХОИАД БАЙХААР ТЭЖЭЭВЭР НОХОЙ Ч ХАШААНААСАА ГАРАРГҮЙШ ДЭЭ.муу 2 нүүртэй! Манай бөхчүүд бэлтгэл дутуу сэтгэлийн тэнхээгүй дээ ялагдсан болохоос энэ нөхөр шиг өлөр өнжилгүй нүдсэн бол дэлхийг хумих байлаа.Мжу Моллайд түрүү бөхөө алдана гэж юу байх юм.Бахөө хүртэл гааныхаа уу?? Залхуучуудаа!!

Avatar

Зочин 2021-09-27 59.153.112.221

Энэ Саид Моллаей шагналаа авахаар Монголд ирээд авч нэг юм санаа нь амарсан байхдаа. Үхлээ юү гэтэл төр засгийг муулаад байсан. Монголын иргэншилээс татгалзаагүй гэчихжээ. Энэ муусайн лалыхан юү ч гэж донгосч магад. Хэдэн цаасаа аваад байраа зараад герман руугаа буцнадаа ойлгомжгүй нөхдүүд шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-09-27 202.179.24.137

илжиг шүү чи

Avatar

Зочин 2021-09-27 202.126.89.53

Битгий хүнийг өөртэйгөө адил бод

Avatar

Зочин 2021-09-27 124.158.64.166

манай АНУ болон гадныг шүтэгч, эх оронгүй юмнууд наад муу молайг чинь цээжээрээ хамгаална, тэгсэн мөртлөө тэднийг холбож байгаа юу ч байхгүй

Avatar

Зочин 2021-09-27 192.82.88.234

тэр одоохондоо хэнд ч муу юм хийгээгүй байна. лал зал гээд хүмүүсийн шашин шүтлэгт бүү хүндэтгэлгүй хандаач ээ. энэ харьцаанаас болж мөнхийн хямрал бүр дайн болтлоо зөрчилдөөн үүсдэг юм шүү. бусдын амжилтаар бахархаж би өөрөө юу хийсэн хэн билээ гэдгээ эхлээд бодож байгаач ээ.

Avatar

Зочин 2021-09-27 202.126.88.59

chuluutiin bolortuya delhiin avargad yvsan uchraas arga hemjeend orltsoogui e shagnalii ni ireheer ni uguh biz

Avatar

Хүн 2021-09-27 43.228.131.118

Содномпилжээ минь дээ, Зүгээр л өөрийнхөө үгээр л ярихгүй дээ. Улсын хорооны хаяагаа манаж, суудалдаа шигдсэн хэдэн нөхдийн зааснаар тогтолцоо энэ тэр яриад яахнав дээ. Чи үнэхээр өөрөө хүссэн, хичээсэн учраас л энэ тогтолцоотой тогтолцоогүй авдагаа авсан, чадсан. Ямар ч тогтолцоотой байсан төр үзүүлэх дэмжлэгээ үзүүлээд Та хэдийг олимпод оруулна. Зүгээр л хичээ, хөдөлмөрлө тэгээд одоогийнхоосоо илүү их амжилт гаргаарай. Амжилт хүсье.

Avatar

Чөлөөтийн хүрэл медальт Болортуяа 2021-09-27 91.186.77.117

Болортуяа хүрэл медаль авсан биз дээ? Яагаад шагнахгүй байгаа юм бэ

Avatar

Зочин 2021-09-27 202.126.88.212

2 БАЙРААРААР ШАГНАСАН Ш ДЭЭ

Avatar

Иргэн 2021-09-27 192.82.64.220

Хүний зовлон, жаргаланг мэддэг гэсэн дээ Э.Содномпилжээ чинь сэтгэлээсээ, их гоё үг хэлжээ. Браво!

Avatar

Зочин 2021-09-27 46.27.145.211

Энэ хүнд үхтлээ долигнодог новшийн зангаа больцгоо лдоо.цэцэг бариад явж байгаа эмэгтэйчүүд ямар муухай харагдаж байваа 🤮

Avatar