Саид Моллаейг 2 өрөө орон сууц, 60 сая төгрөгөөр шагналаа | News.MN

Саид Моллаейг 2 өрөө орон сууц, 60 сая төгрөгөөр шагналаа

Токио 2020

Саид Моллаейг 2 өрөө орон сууц, 60 сая төгрөгөөр шагналаа

Саид Моллаейг 2 өрөө орон сууц, 60 сая төгрөгөөр шагналаа

Монгол Улсын Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ өнөөдөр (2021.9.27) Токио-2020 зуны олимпийн наадамд оролцож, медаль хүртэж, амжилт гаргасан тамирчдыг Төрийн ордонд хүлээн авч, батламж гардууллаа.


Монгол Улсын Засгийн газрын тогтоолоор:

  • Паралимпийн хүндийг өргөлтийн төрөлд алтан медаль хүртсэн Э.Содномпилжээг 3 өрөө орон сууц, 120 сая төгрөг,
  • Жүдо бөхийн эрэгтэйчүүдийн төрөлд мөнгөн медаль хүртсэн Саид Моллаейг 2 өрөө орон сууц, 60 сая төгрөг,
  • Жүдо бөхийн эмэгтэйчүүдийн төрөлд хүрэл медаль М.Уранцэцэг, жүдо бөхийн төрөлд хүрэл медаль хүртсэн Ц.Цогтбаатар нарт тус бүр 2 өрөө орон сууц, 30 сая төгрөг,
  • Үндэсний шигшээ багийн дасгалжуулагч Х.Болдбаатарыг 45 сая төгрөгөөр,
  • Үндэсний шигшээ багийн дасгалжуулагч М.Бундмааг 15 сая төгрөгөөр,
  • Үндэсний шигшээ багийн дасгалжуулагч Д.Баттулгыг 60 сая төгрөгөөр,
  • Олимпийн наадмын боксын төрөлд тавдугаар байрт шалгарсан Үндэсний шигшээ багийн тамирчин Э.Цэндбаатарыг 20 сая төгрөгөөр,
  • Олимпийн наадмын чөлөөт бөхийн төрөлд тавдугаар байр эзэлсэн Б.Хонгорзулыг 20 сая төгрөгөөр,
  • Олимпийн наадмын чөлөөт бөхийн төрөлд тавдугаар байр эзэлсэн Үндэсний шигшээ багийн тамирчин Ц.Намуунцэцэгийг 20 сая төгрөгөөр,
  • Паралимпийн жүдо бөхийн төрөлд тавдугаар байр эзэлсэн Үндэсний шигшээ багийн тамирчин Н.Алтанцэцэгийг 20 сая төгрөгөөр,
  • Үндэсний шигшээ багийн 3*3 сагсан бөмбөгийн эмэгтэйчүүдийн багийг 30 сая төгрөгөөр,
  • Жүдо бөхийн төрлийн шүүгч Т.Энхцэцэгийг 10 сая төгрөгөөр,
  • Хүндийг өргөлтийн төрлийн шүүгч Л.Одгэрэлийг 10 сая төгрөгөөр,
  • Байт харвааны төрлийн шүүгч Э.Саруулыг 10 сая төгрөгөөр,
  • Триатлон төрлийн шүүгч Б.Цагаанбаатарыг 10 сая төгрөгөөр,
  • Олимпийн наадамд эх орноо төлөөлөх оролцох тамирчин, дасгалжуулагч нарын хувцасыг зохион бүтээсэн Michel&Amazonka брэндийг 10 сая төгрөгөөр тус тус шагнаж, батламж гардууллаа.

Токиогийн Олимпод амжилт гаргасан тамирчдыг Ерөнхий сайд хүлээн авч, батламж гардууллаа

Токиогийн Олимпод амжилт гаргасан тамирчдыг Ерөнхий сайд хүлээн авч, батламж гардууллаа

Posted by News.mn on Sunday, September 26, 2021

Олимпийн наадмын хүрэл медальт Б.Болортуяа, тавдугаар байр эзэлсэн тамирчин М.Лхагвагэрэл нар Норвегийн Осло хотноо болох насанд хүрэгчдийн чөлөөт бөхийн дэлхийн аварга шалгаруулах тэмцээнд оролцохоор явсан.  Мөн “Токио-2020” олимпийн наадмын хүндийг өргөлтийн төрөлд дөрөвдүгээр байр эзэлсэн М.Анхцэцэг, боксын шүүгчээр ажилласан Ц.Цогтгэрэл нар хүндэтгэх шалтгааны улмаас оролцоогүй байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
47
ТэнэглэлТэнэглэл
32
ЗөвЗөв
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

33 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-09-27 66.181.160.14

Нэг удаагийн шагнал өгөөд сар бүрийн урамшууллаа больсон дээр

Avatar

Зочин 2021-09-27 202.21.127.28

Оюунэрдэнэ ээ шоугаа болиод ажлаа хийнэ үү

Avatar

Зочин 2021-09-27 66.181.179.30

Энд харагдах жаг жагсаалт дээрээ цаг хугацааны давхар нөхцөл тавих хэрэгтэй юм байна даа, тэгэхгүй бол аль дээрийн юм байгаад л байх юм

Avatar

Зочин 2021-09-27 202.170.65.54

зах зээл дээр 60 саяын 2 өрөө байр яг хаана ийм үнэтэй байна?

Avatar

zochin 2021-09-27 202.21.105.38

Хүний амь авардаг эмч нараа, багш нараа ингэж урамшуулахгүй байж болимоор юм

Avatar

Batuaj 2021-09-27 192.82.74.118

Бие амар амьдрагч нар төсвөөр яаж байна?
Бас цагаачид зуурлаа даа.
Улсын эрх ашиг бол хэн ннгний эрх ашгаас илүү.

Avatar

Зочин 2021-09-27 192.82.70.94

dagba 2 oro bai shagnald abah yu hibe.medej l de hurelsuh songuli eud olij tusladinma ene oyunboldo boldko boldjaab tusladin tegel.suudlen mongol bak jihed dagab mantaj hiilgej ireed.

Avatar

Зочин 2021-09-27 192.82.70.94

eene chin dagba bandashig nuredne uglad agarjigamal daa. eene nuure chi dagba shine dur dee.enuni tsaana dagaba badiag shuu.een chin dagba ashuu.

Avatar

Зочин 2021-09-27 125.227.135.157

ene kyzdugaas oor garduulah hun alga uu… um bolgond l yvj bhiin

Avatar

Зочин 2021-09-27 202.9.46.250

huwtasas hiisen cmapanig shagnadag n yaaj bgan boloo undesni shigshee bag moniign ogood l huwtsasaa awsan bh gej bodhin bas neg tsunh barigchin company ym bhdaa

Avatar

и 2021-09-27 202.131.251.130

саид моллйейг дагаж олон иранын иргэд гадаад улсруу дүрвэх вий гэж муслим улсууд сөрөг мэдээлэл төлбөртэйгээр цацаж, дахин муслим тамирчдыг авахгүй байлгахын тулд зохион байгуулсан.
саидыг харлуулах төлбөртэй мэдээллийг тараасан болон ямарч цензургүйгээр мэдээлэл бэлтгэдэг сайтууд баримтгүй хов жив тараахаа болимоор л байгаа юм

Avatar

Зочин 2021-09-27 202.179.24.57

М.Уранцэцэг бол өөрийгөө тамгалсын байна лээ. Германд хэдэн эмэгтэй тамирчидтай уусан чинь манай хүнийг ярьж байна лээ.

Avatar

Зочин 2021-09-27 94.140.114.213

>>>>> Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Коронагаар хайртай хүмүүсээ алдсан иргэд 2021-09-27 66.181.187.210

Өчнөөн үхэж үрэгдэж байхад энэ п***а зугаацаад явж байдаг. Энэ тэр хүүктэйгээ хамт 9 үеээрээ үхлийн муухайгаар үхэх болно

Avatar

спорт 2021-09-27 202.126.89.248

Олимпоос медаль авсан тамирчидаа шагнах нь зөв дэмжиж бна гэхдээ урьд нь медаль авсан тамирчидаа яах уу

Avatar

Зочин 2021-09-27 192.82.64.153

Хүндийн өргөлтийн эмэгтэй хаачив

Avatar

Зочин 2021-09-27 59.153.113.183

Түвшинбаяр шиг хүн араатныг насаар нь татвар төлөгчдийн мөнгөөр тэжээгээд байгааргүй байна шүү.

Avatar

Зочин 2021-09-27 202.9.46.2

хөдөлмөрийн баатар с.батцэцэг шагналт 5_р байранд орсон яагаад мөнгөн шагнал олгохгүй байна вэ???????

Avatar

Зочин 2021-09-27 202.21.104.2

chi muu heden tugrug avaad bayrlav uu. Mongol chamaar dutahgui.

Avatar

Зочин 2021-09-27 139.5.218.223

Bayan uls ve

Avatar

Зочин 2021-09-27 66.181.178.113

Саид Моллай мөнгөн медалиа Израиль улсад зориулж буй гэж ярилцлага өгсөн биздээ. Тэр Израиль улсаасаа байр авна авга биз.

Avatar

Иргэн 2021-09-27 103.212.118.156

Засгийн газар эртнээс бэлдэж , асуудлыг удаашруулалгүй шийдвэрлэж сурах хэрэгтэй байна шүү.

Avatar

АЛТ МӨНГӨ ХҮРЭЛ АВСАН ТАМИРЧИД НАСАН ТУРШДАА САР БҮР ХЭДЭН ТӨГРӨГИЙН ЦАЛИН АВДАГ ЮМ БЭ? МЭДЭХ ХҮН БАЙНА УУ? 2021-09-27 150.129.143.172

АЛТ МӨНГӨ ХҮРЭЛ АВСАН ТАМИРЧИД НАСАН ТУРШДАА САР БҮР ХЭДЭН ТӨГРӨГИЙН ЦАЛИН АВДАГ ЮМ БЭ? МЭДЭХ ХҮН БАЙНА УУ?

Avatar

Зочин 2021-09-27 202.55.188.91

Alt-4saya, Mungu-3saya, Hurel-2saya sar bur avdag gesen, odoo tugrugiin hansh unaj baigaa bolohoor ulam nemegdeh bizdee

Avatar

АНХААРАХ Л АСУУДАЛ 2021-09-27 76.120.132.36

СПОРТ БОЛ ХОББИ ЕНТЕРТАЙМАНТ САЛБАР Л ДАА !НЭГ УДААГЫН ШАГНАЛ БАЙЖ БОЛНО БАЙХ ! НАСАН ТУРШИД НЬ ТЭЖЭЭНЭ ГЭЖ ЮУ БАЙХАВ ДЭЭ ХАРИН ӨӨР БОДИТ БАЯЛАГ БҮТЭЭДЭГ ЭДИЙН ЗАСАГТ ЮМ ОРУУЛДАГ ХҮМҮҮСДЭЭ УРАМ ӨГМӨӨР ЮМ

Avatar

АЛТ МӨНГӨ ХҮРЭЛ АВСАН ТАМИРЧИД НАСАН ТУРШДАА САР БҮР ХЭДЭН ТӨГРӨГИЙН ЦАЛИН АВДАГ ЮМ БЭ? 2021-09-27 150.129.143.172

АЛТ МӨНГӨ ХҮРЭЛ АВСАН ТАМИРЧИД НАСАН ТУРШДАА САР БҮР ХЭДЭН ТӨГРӨГИЙН ЦАЛИН АВДАГ ЮМ БЭ? МЭДЭХ ХҮН БАЙНА УУ? АЛТ МӨНГӨ ХҮРЭЛ АВСАН ТАМИРЧИД НАСАН ТУРШДАА САР БҮР ХЭДЭН ТӨГРӨГИЙН ЦАЛИН АВДАГ ЮМ БЭ? МЭДЭХ ХҮН БАЙНА УУ? АЛТ МӨНГӨ ХҮРЭЛ АВСАН ТАМИРЧИД НАСАН ТУРШДАА САР БҮР ХЭДЭН ТӨГРӨГИЙН ЦАЛИН АВДАГ ЮМ БЭ? МЭДЭХ ХҮН БАЙНА УУ?

Avatar

Ариунаа 2021-09-27 64.119.25.156

Олимпооос медаль хүртсэн тамирчдад медалийн өнгөнөөс нь хамаарч 6-8 сая төгрөгний цалин сар бүр өгдөгийг болимоор л байгаамдаа.

Avatar

Зочин 2021-09-27 202.126.90.75

Зөв зөв

Avatar

ЗОЧИН 2021-09-27 64.119.18.250

.МОЛЛАЙ ЦАГ НЬ БОЛООГҮЙ БАЙХАД ГОМДОЛЛООД БАЙСАН БАЙР, МӨНГӨНӨӨС ТАТГАЛЗАХГҮЙ ЯАСАН ЮМ БОЛ ДОО. ЦАГААЧИЙГ ЦАГАА ХАТГАНА ГЭЖ ҮГТЭЙГ ЗҮГЭЭР ХЭЛЭЭД ӨГЧИХӨӨРЭЙ.

Avatar

Зочин 2021-09-27 64.119.29.217

Ogtsrooguimuu ene kk

Avatar

Зочин 2021-09-27 203.217.139.240

Молом муу золиг чинь гоншигоносоор байгаад байр, мөнгөтэй болчлоо шүү, хахаха

Avatar

БАЯР ХҮРГЭЕ Саид Моллаей 2021-09-27 103.212.117.91

Саид Моллаей баяр хүргэе

Avatar

Зочин 2021-09-27 202.126.94.99

Шоучин сайд ажлаа хий!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж