Сүхбаатар өртөөгөөр 20 вагон шатахуун орж ирлээ | News.MN

Сүхбаатар өртөөгөөр 20 вагон шатахуун орж ирлээ

Сүхбаатар өртөөгөөр 20 вагон шатахуун орж ирлээ

Сүхбаатар өртөөгөөр 20 вагон шатахуун орж ирлээ

Монгол Улсад нэн яаралтай шатахуун импортоор оруулж ирж, нийлүүлэлтийг хэвийн болгоход Гадаад харилцааны яам, Уул уурхай, хүнд үйлдвэрийн яам, Зам, тээврийн хөгжлийн яам болон ”Улаанбаатар төмөр зам” ХНН онцгой анхаарал хандуулан, хөрш орны төмөр замын байгууллагуудтай холбогдон, шуурхай арга хэмжээ авч ажиллаж буй талаар мэдээлсэн.

Оросын Ангарскийн нефть боловсруулах үйлдвэрээс есдүгээр сарын 24-нд ачигдсан эхний ээлжийн 20 вагон 1212 тонн шатахууныг Суховская өртөөнөөс тусгай зүтгүүрээр суудлын галт тэрэгний хурдаар тээвэрлэснийг өнөөдөр буюу 26-ны өдрийн 17.00 цагт Сүхбаатар өртөөгөөр хүлээн авсан байна.

Автобензиний түр хомсдол нийслэлд үүссэн ч ирэх сарын 1-ний дотор асуудлыг шийдвэрлэнэ гэж холбогдох албаныхан мэдээлсэн. Ашигт малтмал, газрын тосны газрын орлогч дарга Ц.Эрдэнэбаяр "Шатахууны үнэ өсөхгүй. "Петровис" компани АИ-92 шатахуунаа 2200 болгож нэмсэн гэх мэдээллийн мөрөөр тус компаниас тодруулахад самбар дээр механик алдаа гарсан байж болзошгүй гэсэн.

Хэрэв бензиний үнээ өсгөвөл холбогдох хуулийн дагуу арга хэмжээ авна. Өнгөрсөн долоо хоногийн Баасан гаригт АИ-95 автобензин дээр 100 гаруй төгрөг нэмсэн байсныг үндэслэлгүй гэж үзэн, шаардлага тавьсны дүнд АИ-95 буцаж бууралтаа хийгээд, хэвийн болсон.

Одоо ч АИ-92-ын үнэ өсөх нөхцөл байхгүй. Нөхцөл байдлыг далимдуулж, олон нийтийг төөрөгдүүлэх мэдээлэл түгээж байж магадгүй" гэсэн тайлбар өгсөн юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ХахаХаха
2
ЗөвЗөв
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

30 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-09-26 66.181.187.221

За сайн бн! Ойрдоо машинаар жорлондоо очиж чадахаа байгаад аймаар зовж байлаа!!

Avatar

Зочин 2021-09-26 64.119.29.217

Huviin hevshliinhendee bayarlalaa. Huviin hevshleesee dor Zasgiin gazar ogtsorno uu !!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-09-26 209.141.45.189

!!!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Уншигч 2021-09-26 66.181.180.51

Энэ ажлаа тэгээд эртхэн хийхгүй яасан юм.зохион байгуулсан бол хомсдол үүсэхгүй байсан байна ш дээ.ажлаа мэдэхгүй сагсуу цүнк баригч хурган дарга нарын байж байгаа нь энэ шүү.ийм дарга нар монголын засагт хорхой адил үүрлэсэн байна.ерөнхий сайдаа.

Avatar

Зочин 2021-09-26 103.229.121.240

АНЫХАН ДАНДАА АРААС НЬ ХИЙДЭЭ ГАРАМГАЙ Л ДАА НАМЫН ЛИДЕРЭЭ ХҮРТЭЛ ИЛГЭЭЧИХДЭГ НӨХДҮҮД ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2021-09-26 103.229.121.240

САНААТАЙ ЗОХИОН БАЙГУУЛСАН АЖИЛЛАГАА АЛБААР ШУУГИАН ТАРААЖ БҮХ МАШИН НЭГЭН ЗЭРЭГ БАНКАА ДҮҮРГЭНЭ ГЭДЭГ ИХ Л ХОЛООС ШИДСЭН ЧУЛУУ ҮНЭНДЭЭ ОЙРЫН 14 ХОНОГТОО БОРЛОГДОХГҮЙ БИЗ

Avatar

Зочин 2021-09-26 146.115.160.133

Буцааж бууралтаа хийгээд ч гэх шиг. Үнээ буулгажээ л гэнэ биз дээ. Сүррррртэй бичих гээд ядарцарчих юмаа

Avatar

Сонгогч 2021-09-26 202.9.47.28

Улаанбаатарын хонхор өртөөнд өнөөдөр17цагт 25 вагон бёнзин орж ирж байна.

Avatar

Badarch taxar 2021-09-26 64.119.24.232

Дайны үед 200 воганыг 3цаг хоцрооход буудан алдаг бсан юум одоо монгоонууд энэ үнэнийг санах хэрэгтэй тэр халтарийг тэр сайдыг нь 3 удаа дүүжилж алсан ч багадана шүү энэ шатахууны асуудал

Avatar

Зочин 2021-09-26 68.33.74.77

Шаагаад бай. Хаана байна тэр дайн чинь. Эргүү мал

Avatar

Зочин 2021-09-26 202.55.188.35

Ih yumaar giiguulj dee MANgas chin …

Avatar

ard 2021-09-26 202.9.46.92

дэлхиин шившиг болжииндооо аалзуудааа ямар дайны үед шатхуун авч байгааа юмууу лалруудааа

Avatar

Зочин 2021-09-26 66.181.161.109

Мархгааш өглөө гэхэд ШТС-ууд бензинтэй болж амжих уу? Ядаж 12 цаг гэхэд болох байгаа?

Avatar

Зочин 2021-09-26 64.119.20.92

Засгийн Газрыг огцруулбал ч АН тэнгэрийн умдагнаас атгана шүү,
1. Дубайн гэрээг Монголд ашигтай болгох асуудлыг зогсоосны хахууль олон зуун сая долларыг Рио-гоос цохино.
2. Хураалгасан үйлдвэрүүд болон лицензүүдээ буцаан авах боломж гарна,
3. Оффшорчид, Оцгоногчид, Хонгилчдоо авч үлдэнэ,
Харлуулцгаая! Дайрцгаая! Гүтгэцгээе!

Avatar

Үнэн үнэн үнэн 2021-09-26 103.212.119.123

Засгийн газар огцор огцор огцор

Avatar

Зочин 2021-09-26 192.82.89.124

Содбилэг мундаг байна. Засгийн газрыг чадваргүй 3 сайдаас хол илүү харж, хувь илүү ажил хийдэг залуу байн. Амжилт

Avatar

Зочин 2021-09-26 66.181.185.44

20Вогон гэдэг өөр.20 цистер ёомкс гэвэл бас өөр шүү.хувийн салбарууд л оруулж ирж л байгаашдээ. Засаг оролцоод ирэхээр л болохоо байдаг гэж Д.Цогтбаатар хэлж байх юм.

Avatar

Mongol 2021-09-26 202.9.40.112

Бензингүй бол түгжрэл байхгүй болох юм биш үү.тэгээд ч ямарч хэрэгцээгүй тэнэж түгжрэл үүсгэж байгаа хүмүүс их байгаа.ажил хийдэг хүмүүст албан газраар нь талон өгсөн нь дээр юм бна.

Avatar

Равдан 2021-09-26 202.126.88.219

Хилийн зүг юуны тулд
Хэний төлөө орос ёнксууд
Богоонтой бөндгөр цисчээрээрээ
Бүрэнхий үдшээр хаачина вэ хө
Даяар олны минь өмгөөлөн босож
Дархан орны минь хамгаалан зогсож
Ардын намыг өвдөнлөн дарахаар
Анд Оросын бензин ирж явна аа

Avatar

Зочин 2021-09-26 66.181.191.250

Zuv zuv. MAN-tai ch, MAN-gvi ch mongol oros anduuraad !

Avatar

Зочин 2021-09-26 174.251.66.67

Гуйж бэнзээн авдаг улс дэлхийд ганцхан л байна.

Avatar

Зочин 2021-09-26 66.181.191.176

РАВДАААН ш** ш**,,,ОРСОД БИШ ӨӨРСДДӨӨ Л НАЙДАХ ХЭРЭГТЭЙ ШҮҮ ,,,ОРОС ХЯТАД ХОЕУЛАА ХУДЛАА ШҮҮ ,,,,,,

Avatar

Зочин 2021-09-26 202.126.88.161

Нефтээ өөрсдөө нэрэе. Цахилгаан эрчим хүчээ дотоодоосоо хангая. Хүнд хөнгөн үйлдвэрээ хөгжүүлэе. Болж өгвөл гаднаас импортоор авдаг бүх бүтээгдхүүнийг монголдоо хиие.

Avatar

Зочин 2021-09-26 124.158.68.188

Боловсруулах үйлдвэр, цахилгаан станц барьчихаар хэмжээний мэргэжилтэн, ААН, хөрөнгө мөнгө бас өөртөө ашиг харахгүйгээр ганц төсөо эхлүүлчих дарга манайд байхгүй

Avatar

Зочин 2021-09-26 66.181.160.45

Яах юм бэ бүгдийг өөрсдөө хийвэл хойд солонгос болллоо л гэс үг

Avatar

Иргэн 2021-09-26 103.212.118.156

Энхрий хайрт МАН- даа хэлээд үз.

Avatar

Зочин 2021-09-26 66.181.191.250

Oyukiin Zasgiin Gazar shuurhai, vr dvntei ajillaj bna shvv !!!
Yun ogtsruulah, bitgii h*****d baigaarai !

Avatar

Зочин 2021-09-26 124.158.68.188

Долоогч байна

Avatar