Тойм: Урагшгүй эрх баригчдын үнэн төрхийг илчилсэн долоо хоног | News.MN

Тойм: Урагшгүй эрх баригчдын үнэн төрхийг илчилсэн долоо хоног

Тойм: Урагшгүй эрх баригчдын үнэн төрхийг илчилсэн долоо хоног

Тойм: Урагшгүй эрх баригчдын үнэн төрхийг илчилсэн долоо хоног

Нийгмийн бухимдал дээд цэгтээ хүрлээ. Шатахууны хомсдол, өргөн хэрэглээний бараа, бүтээгдэхүүний үнийн өсөлт иргэдэд тайван байх боломж олгосонгүй. Тэд сүүлийн 30-аад жил ийм бодлогогүй, алсын хараагүй, урагшгүй засгийн газар үзээгүйгээ хэлж, бухимдаж буйгаа илэрхийллээ. Ньюс агентлаг өнгөрч буй долоо хоногт өрнөсөн онцлох үйл явдлуудаас тоймлон хүргэж байна.

Улс даяар Аи-92 олдохгүй, иргэд шатахуун түгээх станцын орчимд уртаас урт дараалал үүсгэн, “картын барааны үе”-дээ буцаад очлоо. Шатахуун импортлогч компаниуд нэг иргэнд 30 литрээс илүү шатахуун олгохгүй байх хязгаарлалт тогтоов. Цар тахлын үед эмнэлэг олдохгүй, танил талын хүчээр амь гарч буй ядарсан ардуудад шатахууны хомсдол стресс бухимдал нэмлээ.

Төр шатахууныхаа нөөцийг бүрдүүлж чадаагүй хариуцлагаа үүрэх ёстой. Гэвч “Алсын хараа”, “Арван их наядын хөтөлбөр”, “Цахим үндэстэн” мөрөөдөлдөө автсан Л.Оюун-Эрдэнийн засгийн газрынхан сандал ширээнээсээ зуурсан хэвээр л байна.

Уул уурхай, хүнд үйлдвэрийн сайд Г.Ёндон нийслэлд иргэдийн өргөн хэрэглэдэг Аи-92 бензиний гуравхан хоногийн нөөцтэй байгааг хэлэв. Бас л даажинтай мэдээлэл шүү. Уг нь манай гол нийлүүлэгч ОХУ-ын талаас нэг л өдөр шатахууны экспортоо тэглэнэ шүү гэдгийг эртнээс анхааруулсаар байсан билээ. Харамсалтай нь, мөрөөдөлдөө умбасан эрх баригчдын үг, үйлдэл хол зөрж, иргэдээ хөлдөө чирлээ.

Тэдний хувьд “буруу бүхэн бусдынх” байдаг гэмтэй. Монгол Улс даяар шатахууны хомсдолд орсны бурууг хойд хөршдөө тохохыг оролдож, баахан дэгс мэдээллүүд ч цацаж үзэв.

Унхиагүй сөрөг хүчнүүд ухаан орж, шатахууны хомсдол дээр дөрөөлж, “Арчаагүй засгийн газартай тэмцэнэ” гэж мэдэгдлээ. Тухайлбал, УИХ-ын дахь АН-ын бүлгийн дарга Д.Ганбат “Үүсээд байгаа нөхцөл байдалд эрх баригчдаас АН  хариуцлага нэхэж байна. УИХ-ын дарга, МАН-ын бүлэгт УИХ-ын ээлжит бус чуулганыг нэн даруй хуралдуулах шаардлага хүргүүлж байна. Хоёрдугаарт, Монгол Улсын Засгийн газар хариуцлага хүлээх хэрэгтэй. Гуравдугаарт, Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх иргэдээс уучлалт гуйх ёстой. Учир нь 2021 оны гуравдугаар сараас хойш МАН-ын 100 жилийн ойн баярыг  тэмдэглэж, одон медаль тарааж, Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн сурталчилгааг хөдөө орон нутгаар явж хийсэн. Дараа нь  уул овоо тахих нэрийдлээр Covid-19 тараасан. Үүнийхээ төлөө Монголын ард түмнээс уучлалт гуй.

Халдварын нөхцөл байдал хүнд, шатахууны хомсдолд орсон хүндхэн үед УИХ-ын гишүүд гадаад, дотоодод зугаалаад явж таарахгүй. УИХ-ын гишүүд яаралтай цугларч хуралдах хэрэгтэй байна. Сонгуулиас хойш УИХ бүрэн бүрэлдэхүүнээрээ хуралдаж, асуудлыг шийдвэрлэсэнгүй. Covid-19-ийн хуулиар далимдуулан Засгийн газар бүх эрх мэдлийг гартаа авсан. Гэтэл өнөөдрийн нөхцөл ямар байгаа нь бидний нүдэнд ил байна. Хятадын хил хаалттай, хойд хөршөөсөө шатахуун авч чадахгүй байна. Өнгөрсөн 30 жилийн хугацаанд хэзээ ч ийм хүнд байдалд орж үзээгүй” гэсэн юм.

УИХ дахь АН-ын бүлэг шатахууны зах зээлийн үнэ, импортыг бүрэн чөлөөлөх, ОХУ, БНХАУ хоёр улсад байгаа Монгол Улсын Элчин сайд нарыг эгүүлэн татах, Андлалын хөшөө, усан оргилуур гэх мэт хөрөнгө оруулалт нэрээр хийж буй луйврыг зогсоохыг шаардаж, удаа дараа ёс зүйгүй албан тушаалтнуудад хариуцлага тооцох гэсэн шаардлагуудыг биелүүлэхгүй бол аравдугаар сарын  1-нд Засгийн газрыг огцруулах бүх нийтийн тэмцэл зохион байгуулахаа мэдэгдэв.

Эрх баригчид ОХУ шатахууны экспортоо хэзээ мөдгүй зогсоож болзошгүйгээ мэдэгдэж байхад л арга хэмжээ авсан бол Монгол Улс өрөвдөлтэй байдалд орохгүй байлаа.

“Тэнэгийн санах нь хойноо” гэдэг. Засгийн газар шатахуун түгээх станцуудад уртаас урт дараалал үүссэний дараа, иргэдийн бухимдал дээд цэгтээ хүрч, улс даяар “гал алдах”-ын даваан дээр арга хэмжээ авч, төлөөлөгчдөө ОХУ руу илгээж, БНХАУ-тай яриа хэлэлцээ эхлүүлэв. Азаар яриа хэлэлцээ амжилттай болж, ирэх Даваа гаригаас шатахууны борлуулалт хэвийн горимдоо шилжих таатай мэдээлэлтэй дараа долоо хоногтой золгож байна.

Өөрийн гэсэн үйлдвэргүй, хоёр хөршөөс бүрэн хамааралтай бидэнд эрх баригчдын "алсын хараа" хэр чухал болохыг автомашиндаа хийх шатахуунгүйн улмаас гудамжаар алхаж, Covid-19-эрсдэлтэй нүүр тулж, нийтийн тээврээр чихцэлдсэн өдрүүд сануулав. Шатахууны хомсдолын улмаас нийслэлийн түгжрэл анх удаа буурлаа.

“Дайны хажуугаар дажин” гэгчээр өнгөрч буй долоо хоногт шатахууны хомсдолыг далимдуулан,  хэрэглэгчдэд болзол тулгаж худалдаа хийсэн "Синчи фүүдс" компани 20 сая төгрөгөөр торгуулав.

Энэ долоо хоногт онцлох бас нэг үйл явдал нь Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх энэ сарын 22-нд НҮБ-ын Ерөнхий Ассамблейн 76 дугаар чуулганы Ерөнхий санал шүүмжлэлд үг хэлсэн явдал. Тэрбээр дэлхийн өнцөг булан бүрт эрдэнэт хүний амь нас, эрүүл мэндийн төлөө амь хайргүй ажиллаж буй эмч, эмнэлгийн ажилтнууд болон тэргүүн шугамын албан хаагчдад талархал илэрхийллээ.

Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх "Ирээдүйн дэлхийн хөгжлийн үзэл баримтлал нь ногоон, хүртээмжтэй нийгэм эдийн засгийн хөгжил байх төдийгүй эрүүл мэнд суурьтай байх, эрүүл мэндийн дипломат ажиллагааг хөгжүүлэх бодит шаардлага шинээр бий болж байна. Мөн эрүүл мэндийн салбарт эрсдэлийн удирдлага, бэлэн байдлыг сайжруулах, хөрөнгө оруулалтыг нэмэгдүүлэх, төр, хувийн хэвшлийн хамтын ажиллагааг хөхиүлэн дэмжих, өндөр технологи, шинэлэг арга барилыг шуурхай нэвтрүүлэх асуудал бид бүхний өмнө тулгамдаж байна.

Covid-19 цар тахлаас хамгаалах гол арга зам нь дархлаажуулалт тул дэлхийн улс орнууд, олон улсын хамтын нийгэмлэгийн хүчин чармайлт, харилцан туслалцаа үүнд чиглэгдэх учиртай. Covid-19-ийн вакцины тэгш хүртээмжийг нэмэгдүүлэх зорилго бүхий КОВАКС хөтөлбөрийн хүрээнд дэлхийн 138 улсад 190 сая тун вакцин нийлүүлээд байгаа нь бага, дунд орлоготой орны иргэдэд хүрсэн үнэлж баршгүй дэмжлэг байлаа…

Монголчууд бид дайны эсрэг оюун санаа, сэтгэлгээний дархлааг хүн төрөлхтөнд тогтоох зорилгоор дэлхийн 30 гаруй орны 100 гаруй сая хүн татагдан оролцож, олон сая хүний амь насыг аймшигтайгаар авч одсон хөнөөлт Дэлхийн II дайн дууссан есдүгээр сарын 2-ныг жил бүр “Хүн төрөлхтөн дайныг ялсан өдөр” болгон тэмдэглэх санаачилга дэвшүүлж байна" гэв.

Мөн "Цар тахлын хор хохирлоос түргэн ангижрах, цэнхэр гаригаа амирлуулан сэргээх гол арга зам бол бид бүхний нягт харилцан ойлголцол, хамтын ажиллагаа, харилцан туслалцаа бөгөөд Тогтвортой хөгжлийн 2030 хөтөлбөр, Аддис Абебагийн Үйл ажиллагааны хөтөлбөр, Уур амьсгалын өөрчлөлтийн тухай Парисын гэрээ, Гамшгийн эрсдэлийг бууруулах Сендайн үйл ажиллагааны хүрээ зэрэг олон улсын хөгжлийн баримт бичгийн хэрэгжилтийг тууштай үргэлжлүүлэх, эрчимжүүлэх явдал гэж үзэж байна" гэж онцлов.

Хилээр нэвтрэх нүүрс тээврийн автомашины тоо сүүлийн өдрүүдэд нэмэгдсэн сайн мэдээтэй. 2021 оны есдүгээр сарын 22-ны өдрийн байдлаар Гашуунсухайт, Шивээхүрэн, Ханги боомтоор нүүрс тээврийн 345 машин, 23-ны өдөр дээрх боомтоор 315 машин тус тус хил нэвтэрчээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
2
БурууБуруу
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

65 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-09-26 64.119.18.205

Байгалын гамшиг болох нөхцөлд энэ хүүхдүүдээс бүрдсэн ЗГ нусаа хацардаа наах юм байна!

Avatar

Зочин 2021-09-26 209.141.45.189

! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-09-26 66.181.188.81

засаг муу ажиллаж байна.

Avatar

Зочин 2021-09-26 64.119.24.53

КОрона бараг 5000 болсон бх оо… Дижитал Данх шоу ЗБ-ж тараалаа… Бензин бол яахав ирчихнэ… Коронаг жаахан багасгах дээр засаг элдэв бусын хэрэггүй шоу хийчих юм… Харамсалтай.

Avatar

Tugs 2021-09-26 202.9.46.133

Парисын гэрээг яс дагах болбол, бид 5-д ДЦС-ээ барих боломжгүй болох байх. Тиймээс нэг ДЦС бариулах зөвшөөрлийг НУБ-ийн индэрээс зовлонгоо тоочиж байгаад гуйх л байж дээ…

Avatar

Зочин 2021-09-26 192.82.75.93

МАНдуулж бна дөө

Avatar

Зочин 2021-09-26 103.26.195.100

Ene neg huchnii komunist dagznuud kommunizm,sotsializmaas uur yuch medehgui yam l bol AN muuhai gej hashgirtsgaah ta nariin ter amidarch baisan ued yutai bailaa yuch baihgui gadnaas mungu avch tusuv uu burduuldeg gants ornoos buh yam ni haraat busad uls oron ruu yavah zuvshuurliig zuvhun tom darga nar kremlees zuvshuurul ugsnii daraa yavdag,busad ni bur horiotoi getel odoo hamgiin ih gadagshaa yavj,ih hurungutei bolson ni kommunistuud henii hucheer iim bolchihson yam,erguunuud

Avatar

Зочин 2021-09-26 64.119.18.205

Хүүхдүүдийн ЗГ ажлаа чаддаг хүнд нь өгч үз!

Avatar

Зочин 2021-09-26 43.242.243.101

Рио-гийн мөнгөний сургаар ч АН-ын шуналын сэрэл хөдөлжээ, энэ үед тэдэнд эх орон, ард түмэн гэж даанч хэрэггүй дээ

Avatar

Зочин 2021-09-26 103.26.195.100

Rio giinhon mungu uguhuur AN avdag huulitai ya uu erguu komunistaa chi dald oroogui l baigaa yam uu mal

Avatar

sdfs 2021-09-26 202.21.108.195

Ардчилсан үеийн Засгийн газар Чингис бондыг идэж ууж, улсыг өрөнд оруулж Сайханбилэг нь Дубайн гэрээг байгуулж, еренхийлөгч нь АСЕМ-ийн мөнгийг хүртэл идээгүй бол ийм хүнд байдалд орохгүй л байх байсан. МАН буруу юм их бий, харин АН байсан бол энэ улс бүүр сүйрэх байсан ч үнэн

Avatar

Зочин 2021-09-26 103.26.195.100

mun erguutvee teneg tahia,MAN iinhan hichneen ur taviad baigaag medej bn uu ,chi ideltsej baigaa bolohoor b***** medev gej

Avatar

Зочин 2021-09-26 103.229.121.240

ТИЙМ ШҮҮ ФОРБЕС СЭТГҮҮЛ ДЭЭР МОНГОЛЫН 500 ИРГЭН САЯТАН $ БОЛЛОО ГГЭЖ ГАРСАН БАЙСАН ҮНЭНДЭЭ ТУХАЙН ҮЕД ТЭГЭЖ ИХ ДОЛЛАРААР САЯТАН ТӨРӨХ БОЛОМЖ ХУЛГАЙ ЛУЙВРААС ӨӨР ЮУ БАЙХ ВЭ

Avatar

Зочин 2021-09-26 202.179.21.197

Корона вирус тархаагүй, эдийн засаг нь хямраагүй улс дэлхийд алгаа. Харин өвчнөөр улс төр хийж, Засгийн газраа унагаах гэсэн улс Монголоос өөр алгаа. Цагийн сайханд олон сайхан үйлдвэрүүдэд өчнөөн хүн ажиллаад л айл бүр орлоготой мөн ч сайхан байсан даа. Ардчилал гэж мангас ганц хоёрхон жилийн дотор бүхнийг устгасан. Даанч харамсмаар. Одоо барууны тэжээврүүд Эрдэнэт, Оюутолгойг эзэмшихээр санаархах болжээ.

Avatar

Зочин 2021-09-26 124.158.68.188

Komunismaa sanagalzsan hogshin tarwaga. Ingrj amidrahaar zugeer hoid solongos ruu durweech s**

Avatar

Зочин 2021-09-26 64.119.20.92

Өнөөдөр Бүх улс оронд хүнд байгаа нь хамаагүй түүн дээр нь шалтаглаж байгаад л огцруулчихвол ч АН Тэнгэрийн умдагнаас атгалаа гэсэн үг шүү!!!
1. Дубайн гэрээг Монголд ашигтай болгох асуудлыг зогсоож Рио-гийн хахуулийн олон зуун сая долларыг хүртэнэ;
2. Хуйвалдан луйвардаж аваад баригдаж хураалгасан олон үйлдвэрүүд болон олон орд уурхайнуулын лицензүүдийг буцаан авах боломжтой болно;
3. Оффшорчил, Оцгоногчид, Хонгилчдоо авч үлдэнэ;
Дайрцгаая, Харлуулцгаая! Гүтгэцгээе!

Avatar

Зочин 2021-09-26 103.229.121.240

СОНГУУЛИЙН ХУУЛИЙГ Ч ӨӨРСӨДДӨӨ ЗОРИУЛЖ МӨН Ч ИХ ОРОЛДСОНДОО ГАРЦГҮЙ ӨӨРСДИЙХӨӨ УХСАН НҮХЭНД УНАЖ СУРАГГҮЙ ЯЛАГДСАН ОЛИГГҮЙ КОГНУУД ШҮҮ

Avatar

Зочин 2021-09-26 192.82.71.211

Урвагч, шарвагч, эр хүний чанар байхгүй, хар залуугаараа нам дагаж амьдарсан бузар булай бүх муухайг сурсан Бэрс төгссөн, Андлалын хөшөөгөөр авилгал шаасан, ну-а тайгаа нийлж коронаг дэмжсэн эргүү мал Оюун-Эрдэнэ ийг огцруулая ард түмнийг арай л доромжилж байна энэ данхан толгойт !!!!!

Avatar

zochin 2021-09-26 174.95.179.29

ЭНЭ БАЙДЛЫН ЭСРЭГ ТЭМЦЭЖ БУЙ ОЮУН-ЭРДЭНИЙН ТҮҮXЭНД БАЙГААГҮЙ ТОГТВОРТОЙ ЗАСГИЙГ ДЭМЖИН ХЯМРАЛААС ГАРЦГААЯ!!!

Avatar

zochin 2021-09-26 174.95.179.29

30 ЖИЛ ҮЙЛДВЭР БАРИУЛААГҮЙН ГАЙ, ТЭСЭX ХЭРЭГТЭЙ !!! ОЮУН-ЭРДЭНЭ БАРИУЛЖ ЭXЭЛСЭН ЦАГ XЭРЭГТЭЙ ХӨӨ !!!

Avatar

ard tumen 2021-09-26 174.95.179.29

30 ЖИЛ ҮЙЛДВЭР БАРИУЛААГҮЙН ГАЙ, ТЭСЭX ХЭРЭГТЭЙ !!! ОЮУН-ЭРДЭНЭ БАРИУЛЖ ЭXЭЛСЭН ЦАГ XЭРЭГТЭЙ ХӨӨ !!!

Avatar

Иргэн 2021-09-26 66.181.161.102

Зарим нэг Иргэд бэлэнчлэх сэтгэлгээ, ухамсрын доройтлоо жаахан дээшлүүлэхэд л , оновчтой бодлоготой засгийн газар сонгож, амьдрал сайхан болох байхдаа,

Avatar

Зочин 2021-09-26 139.5.219.132

Роснефт-ын 100 колонкыг нээвэл бид чанартай шатахуунаар хангагдана.

Avatar

Зочин 2021-09-26 192.82.89.124

Оюунэрдэнэ огцор. Чаддаг нь ажлаа хийг

Avatar

ялчёчлёоол 2021-09-26 66.181.188.212

Төрөөс үнийг нь хүчээр бариулж байгаа цагт 4 битгий хэл 400 компани байсан ч бензин тасалдана. Төр хөндлөнгөөс үнэд нь хүчээр ордог бензин түлш тог цахилгаан ус халаалт дандаа тасалдаж байдгыг анзаарахгүй байна уу оркуудаа

Avatar

Зочин 2021-09-26 43.242.243.71

МАШИН ЗӨӨЖ ЗАРЖ БАЙГАА ҮНЭД ТӨР ХҮЧЭЭР ЯАЖ НӨЛӨӨЛЖ БАЙГАА ЮМ БҮГД БЕНЗИН ЗӨӨХ ЭРХ АРД ИРГЭДЭД ӨГ МАЛУУДАА

Avatar

Зочин 2021-09-26 124.158.68.188

Бензины тусгай зөвшөөрлийг байхгүй болго! 4-хөн компани олигопол болчихсон монголын эдийн засгаар дураараа тоглож байна. Бензин өсөхөд талх өсдөг, буцаж хэзээ ч буудаггүй. Хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээ 320,000 байхад бид талхаа 950 төгрөгөөр авч иддэг байсан, өнөөдөр 420,000 төгрөг болоход бид талхаа 2100 төгрөгөөр авч идэж байна!!! Цалин 30% өссөн, гэтэл юмны үнэ 120% өссөн. Хажуугаар нь хорьж боосоор олон ААН дампуурч, ард иргэд ажил орлогогүй, удалгүй талхаа ч авч чадахгүй болно.

Avatar

Зочин 2021-09-26 103.26.194.109

400 сая жуулчин авчрах,, охидуудаа сургахгүй цэрэгт явуулах, шатахуунгүй дижитал үндэстэн болох,, 1 тэрбум мод тарих, хотол түмнээрээ коронадах, шаардлага бага ч олноороо Америкт айлчлах гэсэн төлөвлөгөө хэрэгжүүлж байгаа юм байхдаа. Гадуур байдал тун хүнд байгааг энэ Е-ч, ЗГ ойлгохгүй байна уу? Эсхүл ойлгох чадваргүйгээсээ болоод яах учраа олохоо байсан уу?

Avatar

Зочин 2021-09-26 66.181.160.48

Гэдэс нь цатгалан болсон, хүсэл сэтгэл гэж үгүй болсон хүн дүрстэй ороолонгууд шүү дээ!

Avatar

Зочин 2021-09-26 122.201.31.128

Ард түмэн нь өвдөж зовж үхэж байхад ерөнхийлөгч нь гадаадад тэнэсэн шигээ элдэв худлаа үлгэр яриад монголд өвчлөл буурсан сайхан болсон энэ тэр тэрбум мод аана ч гэх шиг сулиараад явж л бдг Энэ арчаагүй засгийн данхан толгойтын чинь аав нь Хүүк бздээ

Avatar

Зочин 2021-09-26 124.158.68.188

Бензины тусгай зөвшөөрлийг байхгүй болго! 4-хөн компани олигопол болчихсон монголын эдийн засгийг дураараа хөдөлгөж байна. Бензин өсөхөд талх өсдөг, буцаж хэзээ ч буудаггүй. Хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээ 320,000 байхад бид талхаа 950 төгрөгөөр авч иддэг байсан, өнөөдөр 420,000 мянган төгрөг болоход бид талхаа 2100 төгрөгөөр авч идэж байна!!! Цалин 30% өссөн, гэтэл юмны үнэ 220% өссөн. Хажуугаар нь хорьж хааж боосоор байгаад олон ААН-үүд дампуурч, ард иргэд ажил орлогогүй туйлдаж байна.

Avatar

Зочин 2021-09-26 202.126.89.220

За гийн газар я ар ч чадвароүй байна.Даруй огцруулж чадалтай ул сад агөх хэрэгтэй шүү

Avatar

зочин 2021-09-26 202.9.41.40

энэ бүхэн цах тахлаас үүдэлтэй хичнээн хашгираад нэмэргүй хийсээд ирсэн өвчнийг яалтай билээ гол эв нэгдэлтэй байж бага хохирол амсахыг хичээх хэрэгтэй засаг бужигнахад хэн хохирдог билээ

Avatar

Уншигч 2021-09-26 66.181.180.51

АН шүүмжлэх,сөрөхөөс өөр ажил хийж чадахгүй хулгайч нар шүү.харин МАН цүнх барагч нар ажил зохион байгуулах чадваргүй.монгол улсад хоосон ярьж,амаараа ажил хийж,алдаа дутагдал гаргадаг хариуцлагагүй дарга нар маш их байна.нэг ёсондоо монгол улс дарга улс болж,шуудайд хийсэн үхрийн эвэр шиг болжээ.газар сайгүй мөнгө хөрөнгө шамшигдуулсан дарга нар.хариуцлага тооцдог боловол ажил сайжирна даа.

Avatar

Зочин 2021-09-26 66.181.160.48

Нам биш хулгайч байна, хулгайчаа!!!

Avatar

Зочин 2021-09-26 202.126.94.99

Хамгийн иэргэжлийн бус засаг, шоудахаас еер ажилгуй, хаа сайгуй самраад бна. Ийм хумуус тэргуунд байдаг нам унэхээр гутамшигтай!!!

Avatar

Зочин 2021-09-26 66.181.161.10

пастороо зайлуул МАН аа

Avatar

зочин 2021-09-26 66.181.160.61

За энэ удаач яахав ингэсгээд өнгөрж …Цааш цаашдаа яах бодолтой байгаа юм болдоо энэ МАНгарууд

Avatar

Зочин 2021-09-26 203.91.115.49

МАН-ынхан одоо нэг юм бодоо. Энэ засгаа солихгүй бол болохгүй нь.

Avatar

Зочин 2021-09-26 202.126.89.56

ЗГ -ын мэргэн шийдвэрээр түгжрэл, агаарын бохирдрл хэд хоног буурлаа. Цааш үргэлжлүүлэх эсэхийг санал асуулгаар шийднэ.

Avatar

Зочин 2021-09-26 64.119.24.229

maniusiin mungiig demii yumand urehee zogsoo!!!!

Avatar

Зочин 2021-09-26 139.5.217.98

Тэнэгтэхэд бас хязгаар бий шүү. Бензиний хомсдолд эрх баригч нам ямар холбоотой юм бэ тэнэг минь???

Avatar

Зочин 2021-09-26 202.55.188.35

Tusgai zuvshuurul gesen avilgalaa boliod benzinii uniig chuluutei tavih heregtei. Tegvel hen chaddag ni benzin oruulj zaraad hen chaddag ni heregleh bolno. Tegvel ayandaa une togtvorjij zah zeeliinhee jamaar yavna

Avatar

Зочин 2021-09-26 192.82.78.1

Ажилгүй залуучуудын сэлгүүцэж зугаалах нь багасаад сайхан бн. Нэг их бэнзин хэрэггүйдээ.

Avatar

зочин 2021-09-26 202.126.88.201

Хамгийн гол нь , хоёр хөршдөө арчаагүй сул дорой улс болхоо тодорхой харуулж өглөө дө
Одоо тэд Монголчуудыг яаж сөхрүүлхээ тодорхой мэдэж авлаа

Avatar

Зочин 2021-09-26 43.242.243.71

БИНЗЕН ЗӨӨХ ЧИНЬ ХУВИЙН БИЗНЕС БИЗ ДЭЭ БҮХ ХҮНД БИНЗЕН ЗӨӨХ ЭРХ ӨГ ТЭГВЭЛ ХЭЗЭЭЧ БИНЗЕН ТАСРАХГҮЙ МАЛУУДАА

Avatar

Зочин 2021-09-26 202.21.109.119

ЯАГ ЗӨВ

Avatar

y;aiUU 2021-09-26 216.38.195.77

sj

Avatar

Зочин 2021-09-26 150.129.141.69

Бензин гэж зөв бич

Avatar

Зочин 2021-09-26 43.242.243.71

СССР ийн БООЛЫН ТАМГА КИРИЛЛЭЭР ЯАЖ Ч БИЧСЭН ЯАДАГИЙН

Avatar

Зочин 2021-09-26 66.181.189.45

мАНгар АН л хорсолтойгоор ялт хэргүүдийг зохион байгуулж байна. Ард түмнийг бүү доромжил, ард түмэн мэдэж байгаа

Avatar

зочин 2021-09-26 192.82.78.223

Эрднэтуяа гэгч хөлсний бичээч амаа тат хэд хоног саатал гараа л биз худлаа битгий дэвэргэж ухамсаргүй болсон тэнэг ХЭСГИЙГ бүү хошгируул, Энэ бол сорилт шатхууны хэдэн шантаажчид хийсэн ажил ОЮУ ТОЛГОЙН асуудал улсад жаахан нааштай болоод ирэхээр ЗГ /ОЮУН-ЭРДЭНЭ/огцор гээд орилоод байгаа нь улам бүр тодорхой болоод байна, Энэ бол АН-н явууллага ,,,бүр тодруулбал Женко,Хүзүүгүй 2-н захиаллагат бичвэр

Avatar

Зочин 2021-09-26 66.181.160.105

Ter unen shu

Avatar

Зочин 2021-09-26 192.82.75.93

МАНгар хуужааа нам МАНдуулж бна дөө. Ид тариа будааны цагаар албаар Монголчуудыг хорлох санаатай

Avatar

Зочин 2021-09-26 64.119.18.104

Засгаас болж бензин хомосдоогуй нь илт байгаа!!! Импортлогчид санаагаа шууд хэлж байсан ашиггуй алдагдалд орлоо бид унээ нэмэж шархаа ненех болно гэж!!! Шатахуун импортолдог нэртэй ченжууд даварч байна!!! Улс орны тогтворгуй байдал АН – д л ашигтай юм шиг байна!!!

Avatar

Зочин 2021-09-26 192.82.75.93

Гахгахгах..тээд нөөдүүл нь овоолцон бсаныг нь МАНиус нь оочерлож тэнэгтсэн юм бналдаа тээ баааасны алчуураа

Avatar

newsmn?! 2021-09-26 216.38.195.77

c

Avatar

Зочин 2021-09-26 202.179.21.197

Корона вирус тархаагүй, эдийн засаг нь хямраагүй улс дэлхийд алгаа. Харин өвчнөөр улс төр хийж, Засгийн газраа унагаах гэсэн улс Монголоос өөр алгаа. Ц.Элбэгдоржийн бүлэглэл улс төрийн тогтворгүй байдалд уриалан турхирсныхаа төлөө ард иргэдээс зохих шангаа хүртэж таарна. Ц.Элбэгдорж, Э.Бат-Үүл нар С.Зоригийн хэргийг илрүүлэхгүйн тулд уяаны нохдоо ашиглан яахаас ч буцахгүй улайран дайрах болжээ. Эцэст нь үнэн ялах нь тодорхой.

Avatar

oron nytagryy SHEES XORSOX GUILGCHIN DAIRLAA. opig doksiciklin 2021-09-26 216.38.195.77

damjuul daryi.

Avatar

зочин 2021-09-26 66.181.160.61

Оюунэрдэнэ , хувьдаа мөнгө л хийх гэж ЕС болсон шдэ .

Avatar

Зочин 2021-09-26 202.9.40.101

Хорт бүлэглэл одоогийн засгийн газрыг огцруулж нийгэмд тогтворгүй байдал үүсгэхийг их хүсэж янз бүрийн явуулга хийж байна. Ард түмэн минь тэдний хорт явууллагад автахгүй байх нь чухал шүү. Тэд эх орноо бодохгүй гагцхүү өөрсдийн амбиц эрх ашгаа л бодно. Ажил хийж байхад алдах явдал гарна харин түүн дээр нь дөрөөлж татаж унагааж болохгүй

Avatar

зочин 2021-09-26 66.181.186.233

Энэ сайт Элбэгдоржын сайт . Энэ ЗГ-ыг муулаад байгаа хүмүүсийн ард Элбэгдоржын Хятад бүлэглэл , Рио Тинто Оюутолгойнхон бий гэдэг .

Avatar

Зочин 2021-09-26 103.229.121.240

УТГАА УЧИРГҮЙ5 АЛХАМЫН ГАЗАР МАШИНААР ЯВЖ БАЙХААР ХЭД ХОНОГ ТЭРГЭЭ ТАВЬЖ БОЛНО ДОО МАШИНТАЙ ХҮНИЙГ ЯДУУ ГЭЭД ХҮНСНИЙ ХАНГАМЖ ӨГДГӨЧ БОЛЬМООР ЮМ ТАТВАРЫГ НЬ НЭМЭХ ХЭРЭГТЭЙ 92 ;95 БОЛ ТАНСАГ ХЭРЭГЛЭЭНИЙ Л ШАТХУУН ШҮҮҮ ДЭЭ

Avatar