АН: Шаардлагын хариуг өгөхгүй бол ЗГ-ыг огцруулна | News.MN

АН: Шаардлагын хариуг өгөхгүй бол ЗГ-ыг огцруулна

АН: Шаардлагын хариуг өгөхгүй бол ЗГ-ыг огцруулна

АН: Шаардлагын хариуг өгөхгүй бол ЗГ-ыг огцруулна

Улс оронд үүсээд буй нийгэм, эдийн засгийн хямралт, тодорхойгүй нөхцөл байдлаас үүдэн Ардчилсан намаас дараах шаардлагыг УИХ, Засгийн газарт тавьжээ. 


УГ ШААРДЛАГАД:

  • Ковид-19 цар тахал хяналтаас бүрэн гарч, 300,000 гаруй хүн халдвар авч, 1,150 орчим иргэн амь насаа алдлаа. Энэ нь насанд хүрсэн хүн амд харьцуулахад дэлхийд тэргүүлэгчдийн нэгд орсон үзүүлэлт юм. Засгийн газрын бодлогын алдаанаас шалтгаалан улс орон даяар түлш, шатахууны хомсдолд орж, намрын ид ажлын үед эдийн засаг бүрэн царцлаа.
  • ОХУ-ын үйлдвэрлэгчийн зүгээс засвар үйлчилгээ хийх болсноо хангалттай эрт мэдэгдэж байсан байна. Мэдсээр байж нөөцлөх арга хэмжээг зохион байгуулж чадаагүй салбарын яам, агентлагууд өнөөдөр иргэд, хувийн хэвшил рүү бурууг тохож байна.
  • БНХАУ-ын зүгээс манай улсын холбогдох байгууллагуудад хандаж хил, боомтын халдвар хамгааллын дэглэмээ сайжруулах хүсэлтийг удаа дараа өгч байжээ. Бүтэн хоёр жил болж байхад боомтын нэвтрүүлэх чадварыг сайжруулж чадаагүй нь үнийн өсөлт үүсэх нэг үндсэн шалтгаан болсон байна.
  • Өөрсдийн алдаагаа уламжлалт найрсаг харилцаатай хөршүүд рүүгээ нялзааж байгаа нь туйлын хариуцлагагүй, болчимгүй үйлдэл юм.
  • Эрх баригчид цар тахлаар далимдуулан хэт хатуу хөл хорио тогтоох замаар ард иргэд, аж ахуйн нэгжийн бизнес, үйл ажиллагааг хорьж, торгох атлаа өөрсдөө цахим үндэстэн гэх зэрэг шоу цэнгээн хоног дараалан хийв. Ингэхдээ дарга ангиа тусгаарлачхаад, харин ард иргэдийн дунд аюулт өвчнийг нэмж тараав. Цаг бусаар амь насаа алдсан иргэдийнхээ ар гэрээс уучлал гуйхын оронд, ёслолын буудлага хийж тохуурхав.
  • Тулгамдсан асуудлыг цогцоор нь харж, шийдвэрлэх чадамж өнөөгийн Засгийн газарт байхгүй байна. Ядуурал газар авч, гудамжинд гуйлга гуйх үзэгдэл нүдэн дээр ихэслээ. Иймд үүсээд буй нөхцөл байдлыг богино хугацаанд арилгах дараах ажил хэрэгч санал, шаардлагыг Ардчилсан намаас хүргэж байна.
  • Шатахууны зах зээлийн үнэ болон импортыг бүрэн чөлөөлөх, олон эх үүсвэртэй болгох,
  • Хоёр хөршид томилогдсон элчин сайдуудыг нэн даруй эргүүлэн татаж, мэргэжлийн чадварлаг, шилдэг хүмүүсийг нэн яаралтай шинээр томилох,
  • Андлалын хөшөө зэрэг төсвийн хөрөнгөөр гараа угаасан үр ашиггүй барилга байгууламж, хөшөө дурсгал гэх мэт хөрөнгө оруулалт нэртэй хулгайг нэн даруй зогсоож, хэмнэсэн мөнгөөрөө хил, боомтын нэвтрүүлэх чадварыг сайжруулах,
  • Удаа дараа хариуцлагагүй, ёс зүйгүй үйлдлүүд гаргаж, иргэдийн итгэлийг алдсан Уул уурхайн сайд, Ашигт малтмалын газрын дарга, Гаалийн ерөнхий газрын дарга нарт хариуцлага тооцох,
  • Үндсэн хуульд заасан төрийн эрх барих дээд байгууллагын эрхэнд халдаж, дарга ангийн хулгай луйврыг өөгшүүлж буй “Ковид”-ын гэх хуулийг яаралтай хүчингүй болгож, УИХ-ын чуулганыг танхимаар зохион байгуулж, үүсээд буй хямралт нөхцөл байдлыг сонгогч түмний нүдэн дээр нээлттэй авч хэлэлцэх. Эдгээр шаардлагыг нэн даруй хүлээн авч аравдугаар сарын 1-ний дотор хариу өгөхгүй бол Засгийн газрыг огцруулах бүх нийтийн эсэргүүцлийн тэмцлийг улс орон даяар эхлүүлэхээ анхааруулж байна. Иргэдийн Үндсэн хуулиар баталгаажсан үзэл бодлоо илэрхийлэх, жагсаал цуглаан хийх эрхэнд хууль, хүчний байгууллагыг ашиглан халдахыг Ардчилсан нам цаашид тэвчихгүй бөгөөд иргэдийнхээ эрхийг хамгаалан тэмцэнэ" гэжээ.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
28
ЗөвЗөв
13
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
2
БурууБуруу
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

43 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-09-24 202.126.88.147

Би АН-н эсрэг хүн!! Гэтэл энэ дээр бичсэн бод яахын аргагүй үнэд нийцэж байна.Угаасаа тэр цахим үндэстэн гээд юугаа хийж өөрсдөө дүрэм журмаа зөрчин тийм мулгуу үйлдэл хийв ээ!! Энэ бол Дэлхийг дэлдийлгэсэн үйл явдал болсон.Сайд хүртэл өөрөө оччихсон тууж явах шиг!! Үгүй ээ ингэж болохгүйг цэцэрлэгийн хүүхдээс очоод"Цар тахлаас яаж сэргийлэх билэн" гээд асуучих!! Тэр эргүү сайд дарга нар ёстой арай лэндүү!! Хатуу донгодох цаг болсон.

Avatar

Зочин 2021-09-24 192.82.77.137

АН битгий унгас алд. Дэлхий нийтээрээ хүнд байна. Гайхуулаад гавьяа байгуулчихсан ганц ч улс энэ дэлхий дээр алга байна. Тмймээс АН там руугаа тонилмой

Avatar

Зочин 2021-09-24 103.229.120.144

Засгийн газар маш хүнд гөхцөлд маш сайн ажиллаж бгаа улс орныг удирдана гэдэг чинь та нарын шүүмжлэхтэй адилгүй шүү,бегзин корона 2оос айх хэрэггүй,хүн бүр өөрсдөө дор бүрнээ хичээхэд болно.

Avatar

Зочин 2021-09-24 103.229.120.144

АНхан минь та нар харин өөрсдөө Одоо болно

Avatar

Зочин 2021-09-24 66.181.160.48

ан гэсэн хөгийн лалруудыг яах вэ аан

Avatar

Зочин 2021-09-24 109.70.100.24

======== Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-09-24 103.26.195.203

Чоно борооноор гэж энэ лалрын хулгайч нар гэтээд ирэв үү? Хүрээд ирвэл сарьсан хоншоорыг нь тас цохих хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-09-24 64.119.25.54

За даа одоо иргэд ойлгодог бсон шуу дээ засгийг огцруулах гэхээс муу ажиллаж бгаа зарим сайд нарыг оорчлуулэх хэрэгтэй шуу дээ олон суудал авсан намын ажил шуу дээ

Avatar

Зочин 2021-09-24 66.181.177.141

Оюунааг болио чадваргүй гэдгийг харууллаа. Би уул нь МАНын дэмжигч гэхдээ энэ асар их хохирол амь нас эд хөрөнгө цаг хугацааг нөхнө гэж байдаггүй юм.

Avatar

Зочин 2021-09-24 202.179.21.253

АМАР ТАЙВАН САЙХАН ЭХ ОРОНДОО ЭВ НЭГДЭЛТЭЙ ХИЙЖ БҮТЭЭЖ БАЙГААГАА ДЭМЖИЖ, ХЭРҮҮЛ х****л ДОРОМЖЛОЛГҮЙ ЭЕРЭГ БАЙХЫГ УРИАЛЖ БАЙНА. ӨНӨӨДӨР ИРГЭД БИД ХЭН НЬ ХЭН БЭ ГЭДГИЙГ МЭДДЭГ БОЛСОН.

Avatar

СОНГОГЧ 2021-09-24 202.9.46.57

АН НААД ЖАГСААЛАА РИО ТИНТОГИЙН ГАДАА ОЧИЖ ХИЙГЭЭД , МЭДЛЭГ БОЛОВСРОЛ, ЧАДВАР ДУТУУГААС БОЛЖ ДУБАЙН ГЭРЭЭГ МОНГОЛД АШИГГҮЙ БУРУУ ХИЙЧИХЖЭЭ ГЭЭД ХҮЛЭЭН ЗӨВШӨӨРЧ УУЧЛАЛ ГУЙ…!!!! БАС САЙХАНБИЛЭГ ХУЛГАЙЧАА МОНГОЛД АВЧИРЧ ШОРОНД НЬ ХИЙ…!!!! ТҮҮНИЙХЭЭ ДАРАА ЖАГС!!!!

Avatar

Зочин 2021-09-24 202.179.21.253

Лалрын Ардчилсан нам байгаа болохоор очмооргүй, жагсмааргүй байна. Тэд ковидын халдварыг л нэмнэ. Улс орны эдийн засаг хүндэрсэн, өвчлөл дийлдэхээ байсан, экспорт зогссон, ядуурал нэмэгдсэнийг бол мэдэж байгаа. Зориуд улс төрийн тогтворгүй байдалд хүргэхийг л хичээж байгаа хэрэг.

Avatar

Зочин 2021-09-24 202.179.21.253

АН-ыг булшалсан хэдэн нөхөд шаардлагын хариу өгөхгүй бол Засгийн газрын огцруулна гэнээ, мөн их санаархал аа. Эд 2024 оны сонгуульд унах нүхээ арай л эрт бэлтгэж байна даа.

Avatar

Зочин 2021-09-24 202.179.21.253

АН-ын нэрийг ашиглагчдад сүржин мэдэгдэл хийхээс өөр ажил байхгүй, тэдэнд улс орноо гэсэн сэтгэл ч байхгүй. Засгийн эрхийн төлөө сэрүүн зүүдэлж байгаа нөхөд. Харамсалтай нь яаж ч сүржигнээд тэдэнд ард иргэдийн дэмжлэг байхгүй. Засгийн газрын ажил өөдрөг байгаад их л хорсон атаархаж байгаа нөхөд.

Avatar

Зочин 2021-09-24 202.179.21.253

Бензиний асуудал бол Засгийн газрын эсрэг харлуулагч эсрэг хүчний хийж байгаа ажил гэж ойлгож байна. Харлуулагч нар Засгийн газрыг унагах том аянд морджээ Тэд олон жил энэ маягаар улс орон иргэдийн амьдралаар тоглосон. Одоо төр засаг төмөр нүүрээ гаргах хэрэгтэй Угаасаа тэд засаг төрд байхдаа сайн үйл үйлдэл хийгээгүй гэдгийг ард иргэд бид санаж мэдэж мэдэрч байна Оюун-Эрдэнийн засгийн газар үнэхээр хичээж ажиллаж байна, олон сайн үйл эхлүүлж байна Ямар ч ажлыг хийхэд бага зэргийн алдаа байх

Avatar

Зочин 2021-09-24 202.179.26.158

иймэрхүү Манингаас санхүүждэг троллуудын бөөлжиё гулгидасууд их юмаа энэ сэтгэгдэл дээр

Avatar

DGG 2021-09-24 66.181.191.96

ХАРАГДААЧ

Avatar

Зочин 2021-09-24 192.82.91.221

Огцруулахыг дэмжиж байна

Avatar

Зочин 2021-09-24 66.181.161.10

Зөв цагт зөв дуугарч бна. Хоммунистуудыг өшиглөх цаг боллоо

Avatar

зочин 2021-09-24 139.5.218.199

АН-д бол одоо үүнээс өөр хийгээд байх ажил байхгүй дээ.

Avatar

Зочин 2021-09-24 103.229.120.144

Бензин бензин гээд л үхэх гээд байх юм учир нь олдоно
Корона корона гээд л айгаад байх юм орой бүр хамар ам хоолойгоо угааж зайлаад бай корона устана.
Дэглэмээ сайн барь,яг үэндээ савантай ус,содтой усанд үхдэг вирус шүү дээ,дэглэмээ сайн баоь,манайхан дэндүү хэнэггүй бна шүү.

Avatar

Зочин 2021-09-24 66.181.183.126

АН гэж байхгүй. Бидон Ганбат гэх мэт юмнуудаа сонгосон тойргийнхон нь эргүүлж татаачээ.

Avatar

Жагсагч 2021-09-24 103.229.122.209

Жагсацгаая! Оюун-Эрдэнэ гадаад арга хэмжээг дэмжинэ гэсэн. Сумьаябазар 10 сарын 1-нээс чөлөөтэй болно гэсэн. Жагсацгаая!

Avatar

Зочин 2021-09-24 59.153.114.142

Засагт хоёр гурван удаа гарч хөгжлийг 20-30 жилэр хойш татаж, эдийн засгийг сүйртэл луйвар хийсэн АН дүр эсгэхээ болио, 7 үеэрээ ч идээд барахгүй хулгайн мөнгөөрөө хөлсний жагсаал хийж үймүүлэхнээ, Та нарын ажиллагаа ард түмний эрх ашгийн эсрэг байдаг.Үүссэн хүндрэлийг далимдуулж 07,01-нээ хийх санаархлаа тат. Та нарыг хэн болохыг ард түмэн мэднэ шүү. АРД НЬ ШАЛААНД ОРСОН РИО ТИНТО-ОЮУТОЛГОЙ БИЙ гэх яриа гарч байна. Сөрөг хүчин гэж 100 хувь харлуулах үүрэгтэн биш, түшиж ажиллах үүрэгтэй

Avatar

зочин 2021-09-24 64.119.30.109

Манаа дэмжээд мангартаад байгаа нөхөд ард иргэдээ бодох сэтгэлгүй амиа бодсог хүн сүгнүүд

Avatar

Зочин 2021-09-24 66.181.179.97

ХЭНИЙГ ДЭМЖИХЭЭ ЧАМААР ЗААЛГАХ УУ

Avatar

Зочин 2021-09-24 202.179.26.158

МАНин гаа дэмжээд байсан архичингуудын нэг шив. одоо бензин ч үгүй сайхан жаргана аа хэдүүлээ

Avatar

BOLD 2021-09-24 64.119.23.230

temtsehgui ingeed darluulaad baih yum uu/???? eruul mendiin saidaa z**l uul

Avatar

зочин 2021-09-24 202.9.41.52

эрдэнэт оюу толгойгоо алдана шүү эднийг дэмжвэл!

Avatar

Зочин 2021-09-24 64.119.29.144

дараагийн ээлжээ яаж солихуу гээд шадтаг хайж байхад нь бөөн шалтаг болж өгөөд байгаань сонин ин. АН МАН–д ажиллаад байгаануу

Avatar

Зочин 2021-09-24 103.9.90.100

Солиотой юмаа, хийх ажил мэдрэл юмнууд, улс төрийн хэнээ тусчихсан

Avatar

Бат 2021-09-24 43.242.243.41

Лалрын ардчилсан нам байгаа болохоор очмооргүй, жагсмааргүй байна. Тэд ковидын халдварыг л нэмнэ. Улс орны эдийн засаг хүндэрсэн, өвчлөл дийлдэхээ байсан, экспорт зогссон, ядуурал нэмэгдсэнийг бол мэдэж байгаа.

Avatar

Зочин 2021-09-24 66.181.161.10

Чиний баасыг нь амаа олохгүй цусладаг хүүрэнсүг хорооноог монголооор нэг тараасныг монголчууд үеийн үед санаж явах болно

Avatar

Зочин 2021-09-24 66.181.161.124

Заавал улс орон ийм эгзэгтэй хүнд үед ард түмнийг үймээнд дуудсан улс орныг бужигнуулахад турхирсан нөхөдтэй хатуу хариуцлага тооцох хэрэгтэй. Долоон сарын нэгний гунигт явдлыг мартах учиргүй. Юу хожсон юм, юу ч хожоогүй .. Зохион байгуулагчид нь ямар ч ялгүй маасайгаад явж байгаа ш дээ.
.

Avatar

Зочин 2021-09-24 103.26.195.203

Далимдуулж та нар улс төрийн ашиг хонжоо олох шэж байгаа нь энэ үү? AHyc нам мөхсөн, сөнөсөн. Үнс болон Бээжин рүү хийссэн.

Avatar

Зочин 2021-09-24 66.181.160.89

Zub shaardlaga bna shuu

Avatar

зочин 2021-09-24 122.201.31.168

намхын халуун өдрүүд эхэллээ дээ.

Avatar

Зочин 2021-09-24 202.126.89.166

АН ӨӨРӨӨ ХЭРЭГГҮЙ ЭЭ,, ЦААШАА……….АН-ЫН ЛИДЕРҮҮД БОЛОХ М. ЭНХСАЙХАН, ДА.ГАНБОЛД, Э.БАТ-ҮҮЛ МЭТ ХҮМҮҮСЭЭ Л ТӨРД ИЛГЭЭ

Avatar

Зочин 2021-09-24 103.26.195.203

Гэмт хэрэгтэн хятдуудыг төрд дахин илгээх нь үү?

Avatar

Зочин 2021-09-24 66.181.191.250

Chi hujaa, ted harin Mongoliin tuluu tsohiloh zvrhtei hvmvvs dee !

Avatar

Зочин 2021-09-24 202.131.231.86

Zasgiin gazriig ogtsruulaad yamar ch uurchlult garahgui , zugeer l odoo bgaa zasgaa demjih ued ni demjeed , hyanalt tavij hshaj shaardah uedee shaardaad hamtran ajilaj baij hund ueiig tuulna shdeeee .

Avatar

зочин 2021-09-24 66.181.186.233

Эд нарын ард шахаанд орсон Оюутолгой Рио Тинто бий гэдэг .

Avatar

Зочин 2021-09-24 66.181.179.97

АЛИА НӨХДҮҮД ШҮҮ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж