Шатахууны хомсдол үүсгэсэн буруутан олдохгүй байна | News.MN

Шатахууны хомсдол үүсгэсэн буруутан олдохгүй байна

Шатахууны хомсдол үүсгэсэн буруутан олдохгүй байна

Шатахууны хомсдол үүсгэсэн буруутан олдохгүй байна

Монгол Улс өнөөдөр шатахууны дөрөв хоногийн нөөцтэй, төрөөс тогтоосон хязгаарлалтаар ард иргэд шатахуунаа авч, 1990-ээд онд картын бараанд дугаарладаг шигээ дугаарлаж зогсоно, 21-р зуунд.

Өнгөрсөн хавраас хойш шатахууны хомсдол үүсэх нь, нөхцөл байдал хүндрэх нь гэсэн дэл сул яриа өрнөж байсан ч өнөөдөр ОХУ-ын талаар шатахуунаа нийлүүлэхгүй гэдгээ мэдэгдэж, БНХАУ-аас авахаар тохиролцож, мөнгөө шилжүүлсэн ч зөөвөрлөх төмөр замгүй хэмээн бид ийм нөхцөлд хүрэв.

Үндсэндээ бид улсаараа ОХУ, БНХАУ гэсэн хоёр том хөршийнхөө бойкотод оров. Цаашид хэрхэх вэ. БНХАУ-ын тал, ОХУ-ын талтай Засгийн газар бүх түвшинд хэлцэл хийж байгаа ч дөрвөн хоногийн нөөц дуусахаас өмнө амжина гэдэг юу л бол.

Яагаад найрамдалт хоёр хөрш маань гэнэтхэн нэг асуудлаар өөр шалтгаантай өнөөдрийн нөхцөл бий болов. Улс төрийн хүрээнд, гадаад харилцааны хүрээнд ч олон тайлбар явж байна.  Нэг хэсэг нь Монгол Улсын Ерөнхийлөгч нь анхны айлчлалаа хоёр хөршөөс эхлээгүйтэй холбож байхад нөгөө хэсэг нь Засгийн газар, зарим яамдын сайд нараас хариуцлага нэхэж байна. Ерөнхий сайд ч  шатахууны хомсдол үүссэн өнөөдрийн нөхцөл байдлыг яаралтай дүгнэж, хариуцлага тооцох хүнийг олж ир гэсэн үүрэг өгч.

Гэхдээ энэ бүхний хариуцлагыг хэн хүлээх вэ. Салбарын сайд Г.Ёндон уу, Ашигт малтмалын ерөнхий газрын дарга Х.Хэрлэн үү эсвэл зүгээр нэг мэргэжилтэн үү. Шатахууны хомсдол үүсгэсэн буруутныг олж тогтоох ажиллагаа Засгийн газрын, улс төрийн түвшинд эхэлсэн. Гэхдээ тэд жинхэнэ буруутныг олж, хариуцлага тооцож чадах уу.

Ш.ОЧ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

43 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-09-22 66.181.181.73

цагийн гарз

Avatar

зочин 2021-09-22 202.126.89.212

Шагнал өгье гэвэл ямар олон хүн гар,хөлөө өргөн гөрч ирэх бол..

Avatar

zochin 2021-09-22 66.181.170.110

Ховор хүмүүс кино ойрын үед ТВ-ийн сувгуудаар гараад бгаа тэр кино ахин дахин ойлгож үзэх нь бид ямар ховор хүмүүсээр удирдуулаад ямар ховор хүмүүс төрийн ажил хийгээд байгааг ойлгох байх.

Avatar

Зочин 2021-09-22 64.119.21.127

Хохь нь. Өөрсдөө нефтээ гадагшаа үнэгүй өгчөөд гадгаас бензин хайдаг тархины тураал урвагчдыг сонгохоор энэ.

Avatar

Зочин 2021-09-22 64.119.21.127

Ene ulsiin udirdaj bgaa henii 2 bilee ter 2l deer ni gadaad hergiin said, erchim hucjnii said 4 l buruutai.

Avatar

Зочин 2021-09-22 124.158.66.192

92 гэж хэлээд 80 шахаад байна ш дээ. ШӨХТГ, НМХГ юугаа хийгээд байгаа юм бэ?

Avatar

Зочин 2021-09-22 185.220.101.37

****** Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Zochin 2021-09-22 64.119.21.186

Kherlen sh dee. Kherlengiin l khariuts'san asuudal sh dee. Khyykiin naiz gedgeeree l zygeer ungurduggyi um bol jinkhene khariutslaga khyleekh yostoi khyn sh dee.

Avatar

Зочин 2021-09-22 66.181.183.51

ГОЛ БУРУУТАН НЬ КОВИД ГЭЖ ШААНА БИЗ

Avatar

Зочин 2021-09-22 192.82.71.211

Цахилгаан машинаа уна… Тэр балиар бензин , түлшээр яахав… Угаасаа дээр үед Гадаад Худалдаа гэж нэг бүтэц байсан юм.. Түүнийг Бээжин залуу гэдэг ЕӨК устгаад худалдаа энэ тэр хамаагүй, захын чавганц хийгээд хосоо шувтартал идүүлээд л байж байгаа биздээ. Худалдааны бодлого гэж юм байдаг юм… Улс гэж байгаа л бол Г\Д худалдаа гэж заавал байдаг түүни йг нэг нь хариуцдаг дэлхийн жишигтэй. Одоо буруутан байхгүй.. Хариуцах эзэн байхгйү. Хариуцвал нэг Дижитал Данх хүн байдаг сурагтай.. Тэр ч хө

Avatar

Үхсэн ацаараа олдохгүй бгаан 2021-09-22 124.158.70.116

Ман нам хэдэн клонгын эзэд л бгаа ш дээ. Мэдрэл юм уу

Avatar

БОДОО 2021-09-22 202.9.47.30

МЭДЭЭЖ БУРУУТАН НЬ МАН

Avatar

Зочин 2021-09-22 103.80.210.183

оросод очоод дуугүй сууж өнгөрсөн гадаад харилцааны сайд, мөнгө сангаа хүргэж чадаагүй сангийн сайд гээд бүх сайдууд буруутай огцорч орчлонгоос арилж үз дээ.

Avatar

Зочин 2021-09-22 66.181.161.107

Орост "зодуулаад" уйлахдаа Оросыг шууд чичлэхээс эмээн "Орос-Хятад хоёр намайг зодлоо" хятадыг заавал жийрэглэн хавчуулдаг монгол зан бол Оросуудад 30 мянган сор болсон эрчүүдээ хядуулж алуулсан айдас хүйдэс нь монгол хүний бүр цусанд нь шингэчихсэн, аягүй бол үр хүүхдэд нь удамшиж ч мэдэхээр болтол архагшсан сэтгэцийн мутац болжээ!!!

Avatar

Зочин 2021-09-22 66.181.161.107

"… бид ОХУ, БНХАУ гэсэн хоёр том хөршийнхөө бойкотод оров" гэж нялцганаж байгааг нь харав уу? Гэтэл Хятад биднийг боймлоогүй, харин эсрэгээр, 43 мянган тонн шатахуун өгсөн байна шдээ??!! Гагцхүү хил дээрх түгжрэл нь Хятад-Монгол хоёр хавсраад ч дийлэхгүй форс-мажор болчихоод байгаа юм!!

Avatar

өаөө 2021-09-22 202.21.97.30

Энэ нэг заавал буруутныг олоод нийтэд зарлах гээд байдаг хаанахын ёс вэ??? Хэний зөв буруу нь чухал биш харин хоёр хөрштэйгөө заавал эвлэрэх л хэрэгтэй шдээ. Барууныхны хатгаасанд орж муудалцчихаад олон юм гоншигноод яваад байх юм????

Avatar

Зочин 2021-09-22 64.119.21.127

Ajliin chadvarhuichuuded hariutslaga huleelgeh eos gej baidgaas ter. Hen ter baruuniihnii hatgaasand orsii yer huniig olj shiitgeh heregtei!

Avatar

Арах хах а 2021-09-22 66.181.164.211

Хаха хах буруутан олдохгүй байна, улсаараа дарга цэрэг, мундаг хүмүүс Харин буруутан бол байхгүй шүүү.

Avatar

Зочин 2021-09-22 202.179.26.189

Хариуцсан сайд нь ард түмнээс уучлал гуйыж огцрох соёлтой бай.

Avatar

Зочин 2021-09-22 66.181.161.115

хүрэлсүг оюунэргүү 2 л биздээ сонгууль болгоноор 2 хөршөөрөө оролдоод эргүүтээд байсан. одоо битүү МАНчин троллууд нь орос хятадыг муулаал байнадаг. ер нь одоо монголд нааш харах амьтан байхгүй болсон.

Avatar

Зочин 2021-09-22 202.126.89.134

Re

Avatar

zochin 2021-09-22 183.177.100.4

Battulga l mongol ylna gd l hujaa2 gd l biy biyniige tsollood l bdiim bnle shd odoo yaasn

Avatar

Зочин 2021-09-22 66.181.188.81

Засгийн газрын буруу

Avatar

зочин 2021-09-22 64.119.26.90

Олж ядаад байх юу байнаа, Ёндон, Батцэцэг хоёр л биздээ,Батцэцэг чинь гадаад худалдаа хариуцдаг биздэн.

Avatar

Зочин 2021-09-22 192.82.73.105

Шатахуун тасалдал нь манай сөрөг хүчнийхний зориуд хийсэн ажил.Тэд л хоёр хөршийг үзэн ядаж,үгийн муухайгаар хараан доромжилж,яргачин а******н,дарангуйлагчаар цоллодог. Цар тахлын улмаас өөрт нь хүндрэл үүсчээд байхад хэн бусдад доромжлуулан доромжлуулан, бидний шатахууны хомсдолд санаа тавьж, анхаарал хандуулах билээ.Хайртай барууны орнуудаасаа дэмжлэг ав л гэнэ биз дээ.

Avatar

Зочин 2021-09-22 192.82.73.105

Балтын болон Украин, Молдав зэрэг орнууд оросуудыг үзэн ядах үзэл дэвэргэж,Польш Румын зэрэг нь нутагтаа НАТО-гийн цэргийн бааз байрлуулсанаар, дайсагнагч оронд тооцогдож,ОХУ-аар явах таранзит тээвэр нь үндсэндээ хаалгасан гээ биз дээ.Манай сөрөг хүчнийхэн эд нарыг дуурайж,хоёр хөршөө үзэн ядах явуулгыг байнга хийж,муу муухай үгээр харааж,дарангуйлагч коммунистээр нь цоллоод байвал,бид ч дайсагнагч орны эгнээнд багтан хоригт орж,,жаахан нүүрс төмөр зэсээ борлуулах боломжгүй болж болохоор л байна

Avatar

Зочин 2021-09-22 66.181.181.104

Шаана биз. л***р МАН төр барьж бгааздээ

Avatar

х 2021-09-22 66.181.169.70

алсыг хардаггүй, попорхоос өөр ид шидгүй ЗГ нь бна.

Avatar

Зочин 2021-09-22 66.181.169.70

Тэнэгтээрэй… Идэж уухаа бодож суусан хариуцсан сайд, салбарууд нь байхад юу олдохгүй гэж, эгээ ард түмэн бензин авсан нь буруутай гэх гээд бна уу

Avatar

Зочин 2021-09-22 202.9.46.71

Орос Хитад бензин битгий өгөөсэй! Баахан дэмий тэнэсэн ажил хийдгүй дарваанууд амьдралдаа жаахан оролцож гар хөлөө хөдөлгөж гэр хашаагаа цэвэрлэж , жорлондоо явган очиж эхлэх байлгүй!

Avatar

оо 2021-09-22 203.217.139.240

Бензин нь битгий ирээсэй. Цахилгаан машинтай би гудамжаар чөлөөтэй давхина аа. Хүрэсүхийн нефтийн үйлдвэр байгуулагдаад ажиллаж эхлэх мөчтэй яг зэрэгцээд томоохон үйлдвэрлэгч нар бензин машин үйлдвэрлэхээ болино. Зарим орнууд 2024 он гэхэд бензин машин хилээрээ оруулахгүй гэж байгаа. Ер нь бүгдээрээ цахилгаан машинтай болсон нь дээр дээ. Энэ олдож байгаа мөч бол бидэнд бэрхшээл биш боломж шүү.

Avatar

Зочин 2021-09-22 202.126.89.133

Үнэ чөлөөтэй, хэлбэлздэг бол импортлогчид бүх хариуцлагаа үүрээд ажилаа хэвийн хийх байсан.Алдагдалд ороод нөөцлөх боломжгүй байгаа гэсэн.Нүүрс,эрчим хүчний салбар ч төрөөс хэт хамааралтай төрийн мөнгөөр замбараагүй угжуулж явдаг.

Avatar

Зочин 2021-09-22 202.131.225.197

Зам дээр машин дотроо хэвтсэн тархи тураалууд, явдаг жорлонгууд л харагдана лээ. Машингүй бол алхаж чадахаа байсан юм байхаа. Ядаж байхад тэр нь зээл. Хэдэн өдөр дасгал хийгээд алхаад эсвэл нийтийн тээврээ ашиглаж болно доо. Өрөвдмөөр ч юмаадаа.

Avatar

Зочин 2021-09-22 66.181.161.107

Арьсандаа багтахаа больтол таргалсан тарваганы боодог шиг түнтийсэн хар юмнууд л байдаг болжээ, одооны монгол залуу эрчүүд??!!!

Avatar

Кса 2021-09-22 202.126.89.52

Засгийн газрын ерөнхий сайд өөрөө шүү дээ. Өөр хэн байх вэ дээ. Дүп данх юм аа.

Avatar

Зочин 2021-09-22 192.82.73.105

Юу олдохгүй байна гэж. Буруутан нь цар тахал.Үүнийг шатахуун нийлүүлэгч 2 хөрш хоюулаа хэлсэн байсан. Бензиныг хувийн компаниуд гэрээ хэлэлцээ хийж,төлбөр төлж оруулж ирдэг,зах зээлийнхээ зарчмаар л шийдэгдэх зүйл юм биш үү.Хэрэв засгийн газар хариуцах ёстой бол энэ салбарт хувийн хэвшлийн оролцоог хязгаарлаж,улсын монополь тогтоохоос өөр аргагүй.

Avatar

№1 2021-09-22 192.82.74.73

Чи ямар эргүү гар вэ? Нефьтийн нийлүүлэлтийг аль 8 сард Роснефьт хийж чадахгүй гэж хариулсан. Маанаг гадаад хэргийн сайдын хийсэн айлчлын үр дүн. Роснефьт бол төрийн мэдлийн компани. Нефьт цах тахлаас болж нийлүүлэлт багассан зүйл байхгүй. Бүх мэдээг нь шалгаад үзээрэй

Avatar

Зочин 2021-09-22 192.82.73.105

Шатахуун тасалдсан нь сөрөг хүчнийхний зориуд хийсэн ажил б**х аа.Тэд хоёр хөршийг байнга үзэн ядаж,үгийн муухайгаар хараан доромжилж яргачинаар цоллодог.Цар тахлын улмаас өөрт нь шатахууны хүндрэл үүсчээд байхад,хэн бусдад доромжлуулан доромжлуулан бидний шатахууны хомсдолд санаа тавих билээ.Хайртай барууны орнуудаасаа дэмжлэг ав л гэнэ биз.

Avatar

Зочин 2021-09-22 66.181.161.107

"Хардахын дон" гэж сэтгэцийн эмгэг өвчин байдаг юм, чамд симптом нь илрээд байна шүү, эмчид юу ч гэсэн үзүүлээрэй хө!!

0 0
Avatar

Зочин 2021-09-22 202.21.107.116

tor buruutai uniig cholooloochee

Avatar

Зочин 2021-09-22 202.126.90.156

үгүй ард түмэн буруутай

Avatar

Зочин 2021-09-22 223.62.188.177

Буруутан нь Оюун эргүү өөрөө ш дээ тэгээд өөрөө өөрийгөө хайгаад бгаа юм уу даа …

Avatar

Ayaya 2021-09-22 103.57.95.127

9 сар гарахад нэгэн колонкийн түгээгч 9 сард бензингүй болно гэсэн шүү гэхээр нь Заа үлээж байгаа байлгүй арай ч бүхэл бүтэн тусгаар тогтносон улс байж бензингүй болж арчаагаа алдахгүй байлгүй гэсэн чинь ЮУУ ВЭ ЮУУ БОЛЧИХВОО??????? Энэ бүгдийг дээгүүр суудалтай эрхмүүд бүгд мэдэж байсан байх нь тодорхой. Ийм л дээдэс гэхүү доодос төрлийн нөхдүүдээр удирдуулаад Хошного царайлаад байж байх гэж. Одоо тэгээд нөгөө нам жалга дов фракцаараа цаагуураа зүгээр л бензинээ шахуулаад байж байгаа байхдаа.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж