АН: Засгийн газар хоёр том алдаа гаргалаа | News.MN

АН: Засгийн газар хоёр том алдаа гаргалаа

АН: Засгийн газар хоёр том алдаа гаргалаа

АН: Засгийн газар хоёр том алдаа гаргалаа

Ардчилсан намаас долоо хоног бүр зохион байгуулдаг ээлжит хэвлэлийн хурал өнөөдөр (2021.09.22) боллоо. 

Цар тахлын нөхцөл байдал эдийн засгийн хямрал хүргэж, шатахууны хомсдолд орж, өргөн хэрэглээний бараа бүтээгдэхүүний үнэ өсөх хандлагатай болж байгаа ч Засгийн газар дорвитой арга хэмжээ авч ажиллаж чадахгүй байгаа талаар тус намын төлөөлөл хэллээ.

АН-ын Улс төрийн бодлого хариуцсан нарийн бичгийн дарга С.Буяндэлгэр:

-Засгийн газар нийгмийг мэдэрч, асуудалд бодитоор хандах ёстой байтал сонгуультай холбоотой сэтгэл хөдлөлөөр шийдвэр гаргаж байгаад бухимдаж байна. Чулуу шиг Засгийн газар бий болсон. 2008 оноос хойш улстөржлөө гэх хэллэг нийгэмд хэлэлцүүлэг хэлбэрээр өрнөж байна. Хамтарсан засгийн үед нэгнийхээ ажлыг шүүмжилж, сайжруулах гэж хичээдэг байлаа. Гэтэл одоо ямар ч шүүмжлэл, гарц гаргалгаагүй төр бүрдсэн. Улстөрч хүн улстөрөө л хийнэ. Ард түмний дунд бухимдал үүсгэж байгаа хоёр асуудлын талаар бид өнөөдөр саналаа хэлнэ. Нэгдүгээрт, "Digital nation" зохион байгуулсан явдал. Олон хүнийг эрсдэлд оруулсан үйл ажиллагааг хориглож байхад зохион байгуулсан нь буруу. Улсын онцгой комисс, Covid-19-ийн үед хэрэгжүүлэх хууль тогтоомжийг хүртэл боловсруулсан байтал зөрчсөн.

ЗАСГИЙН ГАЗАР ХОЁР ТОМ АСУУДАЛД ХАРИУЦЛАГАГҮЙ ХАНДСАН

Хоёрдугаарт, шатахууны асуудал. Өнөөдөр колонкуудын гадаа дугаарлах машин ямар байгааг та бүхэн харж байна. Зургадугаар сараас хойш шатахуун нөөцлөх шаардлагатай гэдэг мэдээллийг удаа дараа өгсөөр байтал анхаарал хандуулаагүй нь Засгийн газрын алдаа. Иргэд ч үүнийг хэлж байна. Өргөн хэрэглээний барааны үнэ өсөхөд иргэдийн амьдралд яаж тусах вэ гэдгийг тооцоолж чаддаггүй. Монголын эдийн засаг өнгөрсөн жилийн гурван улирал дараалж унасан. Уул уурхайн бүтээгдэхүүний үнэ хэвийн байгаа учраас л асуудал хүндрээгүй мэт харагдаж байна. Арванхоёрдугаар сараас хойш иргэд цахилгаан дулааны мөнгөө өөрсдөө төлнө. Монгол Улс гурван төрлийн бүтээгдэхүүн экспортолдог. Нүүрс, зэс, төмөр гаргаж, зөрүүлээд бүх төрлийн бүтээгдэхүүнийг импортоор авдаг. Тиймээс иргэдийн халаасанд тултал асуудлыг битгий хүндрүүлээсэй гэсэндээ өнөөдөр бид сөрөг хүчний хувьд санал шүүмжээ хэлж байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
21
ЗөвЗөв
11
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

49 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

АНын ГАРГАСАН АЛДАА ЗАВХАРЛЫГ ЗАЛРУУЛЖ ИРЛЭЭ 2021-09-22 66.181.176.109

ОДООГИЙН ЗАСГИЙН ГАЗАР МАШ САЙН АЖИЛЛАЖ АН -ын ГАРГАСАН АЛДАА ЗАВХАРАЛУУД ХУЛГАЙ ЛУЙВРЫГ САЙН ЗАЛРУУЛЖ МАШ САЙН АЖИЛЛАЖ БАЙГААД БИД ХАРИН Ч САЙН ОЙЛГОЖ ДЭМЖИЖ БАЙНА

Avatar

Зочин 2021-09-22 66.181.161.15

Оростойгоо муудаж болохгүй ээ Оюукаа

Avatar

Зочин 2021-09-22 185.220.101.14

!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-09-22 66.181.179.95

Төрийн гадаад бодлогын том алдаа хийв үү? ҮАБЗ дүгнэлт гаргах гэхээр өрөөсгөл болох байх. МАН тэр чигтээ байгаа. Төрийн хар хайрцагны бодлого боловсруулдаг тусгай агентлаг байгуудах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-09-22 103.57.92.144

Хэдхэн хоног явган, автобусаар явж үзэцгээ. Гар утасыг ч хэд хоног унтраая.

Avatar

Зочин 2021-09-22 66.181.161.17

Хариуцлага яригдах болохоор дандаа бусад хүн буруутай байдаг өмнөх муу зуршлаа орхиод салбар хариуцаж байгаа сайд өөрөө хариуцлагаа хүлээж огцрох ёс суртахуунтай баймаар байна даа

Avatar

Зочин 2021-09-22 66.181.161.53

ан гэж хогын новшнуудын цугларсан газар далд ороо

Avatar

Нэргүй 2021-09-22 139.5.219.228

Ингэж сүржигнэх хэрэггүй?! ЗГ чадах ядахаараа л зүтгэж байна?! Энэ шатахууны хомсдол бол дотоод гэхээсээ гадаад хшчин зүйлийн нөлөөтэй юм шиг байгаамаа?! Эв эеэ барьж нэгэн үзүүрт сэтгэлээр хандаж байж энэ гамшигт үеийн хүнд хэцүү байдлыг давж гарнаа?!

Avatar

Зочин 2021-09-22 192.82.71.218

Худ шаахаа боль

Avatar

Зочин 2021-09-22 202.179.27.232

битгий ш** мал минь

Avatar

Зочин 2021-09-22 139.5.219.228

Ингэж сүржигнэх хэрэггүй?! ЗГ чадах ядахаараа л зүтгэж байна?! Энэ шатахууны хомсдол бол дотоод гэхээсээ гадаад хшчин зүйлийн нөлөөтэй юм шиг байгаамаа?! Эв эеэ барьж нэгэн үзүүрт сэтгэлээр хандаж байж энэ гамшигт үеийн хүнд хэцүү байдлыг давж гарнаа?!

Avatar

Иргэн 2021-09-22 139.5.219.228

Ингэж сүржигнэх хэрэггүй?! ЗГ чадах ядахаараа л зүтгэж байна?! Энэ шатахууны хомсдол бол дотоод гэхээсээ гадаад рүёин зүйлийн нөлөөтэй пм шиг байгаамаа?! Эв эеэ барьж нэгэн үзүүрт сэтгэлээр хандаж байж энэ гамшигт үеийн хүнд хэцүү байдлыг давж гарнаа?!

Avatar

ХУУЛЬЧ 2021-09-22 192.82.64.190

ЗАСГИЙН ГАЗРЫН АЛДАА МӨН Л ДӨӨ ,,,ТЭРТЭЙ ТЭРГҮЙ МОНГОЛЧУУД ЦАХИМЖААД 15 ЖИЛ БОЛЖ БАЙГАА ШҮҮ ДЭЭ ,,,,ХАРИН ТЭР ДЕЖИТАЛ БОЛ ДАГАЛДАХ ҮЙЛ ЯВЦ САНАГДАНА,,,,,,БЕНЗИНЫ ХАНГАН НИЙЛҮЛЭЛТ АЛЬ ЭРТ 28 ЖИЛИЙН ӨМНӨӨС АН-МАН-ын АШИГ СОНИРХОЛ ,УЛС ТӨРЖИЛТӨӨС БОЛООД БИЕ ДААСАН ХАРААТ БИШ БАЙДАЛ ТОГТООГҮЙ БОЛОХООР ҮҮГЭЭР ЗАСГИЙН ГАЗРЫН АЛДАА ГЭЖ ДҮГНЭХ ХЭЦҮҮ Л ЭЭ ,,,,,

Avatar

ИРГЭН 2021-09-22 192.82.91.213

ЗА БОЛЬЖ ҮЗ ӨӨРСДИЙГӨӨЯАЯ ГЭЖ БАЙЖ АН – БОР ОВООХОЙГОО БАРЬЧИХААД х** ТӨРӨӨС ӨГСӨНН БАЙРЫГ ИДЧИХЭЭД АЙЛААР ХЭСҮҮЧИЛЖ ЯВАА ХЭНД ЗААХ ГЭЭВ ГЭРЭЭ БАРИАД ТӨР ЛҮҮ ОР ХУЛГАРУУДДАА

Avatar

Зочин 2021-09-22 66.181.179.221

Элдвэлж байгаад огцруулаад Эрдэнэт үйлдвэрийг л туучих юмсан, тэгвэл ч Тэнгэрийн умдаг… шүү

Avatar

ИРГЭН 2021-09-22 192.82.91.213

ЗАА ДАА ОРТОЙДОГДОО ЭРДЭНЭТИЙГ Л АВЧ ЧАДААГҮЙ ДЭЭ ХАРАМСАЖ НАХИХ ГЭЭД БУУРАЛ БАТҮҮЛЭЭ ХҮРТЭЛ ЯВУУЛААД АРГАА БАРЖ БАЙНАА

Avatar

Зочин 2021-09-22 202.126.89.139

МАН Ч МӨЧӨӨГӨӨ ӨГӨХГҮЙ, ЗАРИМ ХУВИЙН ТВ-ҮҮДЭЭР "7 БУРХАН ОД" КИНО ГАРЧ БАЙНА 😆😆😆

Avatar

Зочин 2021-09-22 122.201.24.6

шанага 7 юу?

Avatar

Зочин 2021-09-22 202.179.27.155

boon boognorol ,boon chaldvar,boon virus taraagch , boon uchel !!!, eh b** uzegd!!!. Bi ,bid ,bid nar uchmeergui bna!!!, zasgiin gazar chariuuchlaga chulee bugd zailchgaa!!!!

Avatar

ЗОЧИН 2021-09-22 202.126.90.23

А Н ГЭЖ БАЙГАА ЮМ УУ ? АЛЬ ХЭЗЭЭНИЙ ДАМПУУРААД АЛГА БОЛСОН ЮМ БИШ ҮҮ ? ХА ХА ХА !!!

Avatar

Иргэн 2021-09-22 49.0.142.235

Ингэж аяьж байгаад эрдэнэтийг салганаа, Ганболдоо тавьнаа, та нар дуугүй бай.

Avatar

Зочин 2021-09-22 124.158.105.2

ардчилсан нам аль дээр нас барсан шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-09-22 202.126.90.157

СӨРӨГ ХҮЧИН ИЙМ БАЙДГҮЙН ЗАЙЛАА ЗАЙЛ АН-ЫХАН ‼️ ЮУ Ч ХИЙЖ ЧАДАХГҮЙ ЮУ Ч ШИЙДЭЖ ЧАДАХГҮЙН БАЙЖ ‼️ ЗААВАЛ ТӨРИЙН ОРДОНД СУУЖ АСУУДАЛ ШИЙДДЭГ ГЭЖ ХЭН ХЭЛЭЭД БЙАГААН …..ГАРААД ГУДМААРАА ЯВААД АЖЛАА ХИЙГЭЭД ЗОХИЦУУЛААЧ ‼️

Avatar

Зочин 2021-09-22 202.126.90.157

ЗААА….. АН ӨӨРСДӨӨ ГАНЦ 2 УДАА ЗАСАГ БАРИЛЦМАР БОЛОХДОО ЭНЭ БАЙТУГАЙ Л ФААКТАЛЖ БАЙСНАА МАРТДЫН БАЙХДАА БОЛЬЖ ҮЗ ЗҮГЭЭР ‼️ ХУДЛАА САНДАЛ СУУДАЛ МӨРӨӨДСӨН АРЬСАНДАА ХОРТОЙ МЭЛХИЙНҮҮД ЗАЙЛ ЦААШАА ‼️

Avatar

Зочин 2021-09-22 103.57.93.94

Дижитал үндэстэн арга хэмжээг зохион байгуулах талаар аль эрт л орон даяр ярьж байсан. Тэр үед нь урдчилан мэдэгдэж эсэргүүцэж байхгүй үхснээ хийж байсан юм бэ? АН-ын мулуугнуудаа. Өнгөрсөн борооны хойноос цув нөмрнө гэгээр одоо юу гэж унгас алдаад байгаа юм бэ дээ. ОХУ гэнэт АИ-92 нийлүүлж чадахгүй гэлээ. Одоо тэгээд яах вэ. АН-ын УИХ-д суудаг хэдэн амьсгаанууд

Avatar

Зочин 2021-09-22 59.153.114.142

Я

Avatar

Зочин 2021-09-22 59.153.114.142

Энэ залуу гүтгэн дайрдаг өмнөх гебблесүүдийг бодвол арай соёлтой хүн байна. Гэхдээ гадаад хүчин зүйлээс хамаарсан шатахууны хомсдлыг ашиглан улстөр хийж болохгүй ээ. Монголд том сургамж боллоо.Ядаж 50 хувийн хэрэгцээг хангах үйлдвэрээ дэмжиж хугацаанд нь ашиглалтад авахыг хичээцгээе гэсэн сануулга өглөө

Avatar

Толгойгоо цэнэглэцгээ 2021-09-22 64.119.17.31

Сөрөг хүчин ингэж ажилладаггүй юм, эргүү туссан мал шиг эргэж буцаад л … Жинхэнэ МАНАН-гийн бодит жишээ түүхэнд үлдлээ дээ. Та бидний үр хүүхэд, ач зээ нарын түүхийн сурах бичигт нэр устайгаа хараар бичигдэнэ дээ. Өөрийн гэсэн ухаан, толгой байвал сайн бодоцгоо

Avatar

Эрдэнэт 2021-09-22 66.181.179.221

Хамаагүй ээ, гүтгэж дайрч байгаад огцруулчихвал, Хураалгасан үйлдвэр завод, лицензүүдээ буцааж авах нөхцөл бүрдэх учир, Манайхаан өргөн фронтоор харлуулцгаая, муулцгаая, гүтгэцгээе!

Avatar

Зочин 2021-09-22 103.229.121.77

Danhan tolgoitoi piizduu ogtsrood zailaad ogooch buh buruug busad ruu chiheel gvriigeed bh yum yaasan buzartai har laalaar ve

Avatar

Зочин 2021-09-22 66.181.179.221

Хамаагүй ээ, худлаа ч гэсэн ингэж байгаад огцруулчихвол хураалгасан үйлдвэрүүдээ, лицензүүдээ буцааж авах нөхцөл бүрдэх гээд байгаа учир, өргөн фронтоор харлуулцгаая! гүтгэцгээе! Муулцгаая!

Avatar

Зочин 2021-09-22 103.26.194.137

ОГЦОР

Avatar

Баяр 2021-09-22 103.26.194.137

Засгийн газар ОГЦОР гээд чанга хэлээлчээ.Сөрөг хүчин үгүйлэгдэж байна.

Avatar

Зочин 2021-09-22 202.126.90.157

АН БАЙЛАА Ч НЭМЭРГҮЙДЭЭ

Avatar

weee 2021-09-22 202.126.88.160

АН гэж байхгүй болсон биз дээ Одоо нэр л үлдсэн бүгд худлаа шоучин

Avatar

Ахмад гишүүн 2021-09-22 202.21.127.160

АН ч улс төр хийхээ зогсоомоор байна. Хий хоосон зүйл ярихаа боль. Шоу зохион байгуулсныг шүүмжлэх нь зөв, харин шатахууны асуудал дээр бодитоор хандмаар байна. Замбараагүй хэрэглээг зөвтгөх хэнд хэрэгтэй юм бэ…Машин, шатахууны үнийг хямдруул гэх нь ёстой улс орон хүн ардаа сүйрэл рүү хөтөлнө. Тэрний оронд үнэтэй байг, хүмүүс хэрэглээгээ багасгаж, зөв хэрэглээ рүү орог. Харин нийтийн тээврээ л сайжруулая, Монгол орны аль ч сум руу тогтмол шуудан явдаг болчихбол тэгээд л болоо

Avatar

Зочин 2021-09-22 66.181.164.211

Сайхан хэлжээ, Тэрний оронд үнэтэй байг, хүмүүс хэрэглээгээ багасгаж, зөв хэрэглээ рүү орог. – ЗӨВ

Avatar

Зочин 2021-09-22 59.153.114.39

ОЮУЭРДЭНЭ Амарсайхан нарыг огцруулахыг шаардаж байна

Avatar

Зочин 2021-09-22 66.181.164.211

Ажлаа хийгээ, хариуцлага үр дүн дээр тооцнооо

Avatar

Зочин 2021-09-22 192.82.76.26

Ogtsoruulna geed bsan jenco es-iin zuvlux bolood bolichixson uu. Odoo tegeed ezen ni tushaaj bxad dagadag l bx daa

Avatar

Zocnin 2021-09-22 68.145.61.75

Iim cnadamjgui humuuseer zasag toroo udirduulah cn gej dee Ogtorwol taarna

Avatar

Зочин 2021-09-22 66.181.183.51

АН ХУВААГДААД СӨНӨЧӨӨ БИЗ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2021-09-22 192.82.73.105

Цар тахлын энэ хүнд үед эдийн засаг хямарч,бараа бүтээгдэхүүн хомсдож, үнэ нь өсөөгүй улс орон энэ ертөнцө алга.Харин энэ хүнд үед иргэдээ вакцинжуулалтад идэвхтэй хамруулж, эрүүл мэндийг хамгаалах,эдийн засгийн уналтыг зогсоож,сэргээх талаар амжилт олж буй орон нилээд байгаагийн нэг нь манай орон.Бас манай хоёр хөрш.Бензины хомсдол ч бас ковидтой холбоотой,түр зуурын хүндрэл.Одоо байдал нилээд засарч бүх зүйл сэргэх хандлагад орлоо.Иймд энэ чиглэлээр улс төрийн бүх хүчин хамтарч ажилламаар.

Avatar

Зочин 2021-09-22 122.201.31.102

Ogtsruulia

Avatar

Зочин 2021-09-22 192.82.74.16

Dijital nation zohion baiguulsniig buruutgajee. Yher mongol chuud tsumuuruu l hugjil devshliin esreg baidag hugiin hvn hognuud l daa !

Avatar

zochin 2021-09-22 124.158.107.17

Hutsoo, yarih yumaa olj yadvaa, chaavaas gej. Oorsdoo ene bugdiig hergeer zoion baiguulj bga biz. Munguur No naadamchdiig Digital nation uruu avaachij buugnurul uusgej, shatahuuniihantai ugsen huivaldaj ene baliar yavuulgaa hiij bga blgui bodvol.

Avatar

Зочин 2021-09-22 66.181.161.99

МАНгар б**с долоогч

Avatar