Э.Бат-Үүлийн сарын орлого 1.2 сая төгрөг | News.MN

Э.Бат-Үүлийн сарын орлого 1.2 сая төгрөг

Э.Бат-Үүлийн сарын орлого 1.2 сая төгрөг

Э.Бат-Үүлийн сарын орлого 1.2 сая төгрөг

Улсын Их хурлын 18, 28 дугаар сонгуулийн тойргийн нөхөн сонгуульд нэр дэвшигчийн сурталчилгаа албан ёсоор эхэлсэн. Энэ удаагийн нөхөн сонгуульд нийт найман нам, нэг эвсэл, хоёр бие даагч өрсөлдөж байна. Ардчилсан намаас  Сонгинохайрхан дүүргийн нөхөн сонгуульд  ардчиллын алтан хараацайнуудын нэг, Улсын баатар Э.Бат-Үүлийг "сойж" буй.  Сонгуульд нэр дэвшигчил ХОМ-ээ аТГ-т хүргүүлдэг. Энэ жишгээр нөхөн сонгуульд өрсөлдөгчдийн ХОМ хэвлэлээр дэлгэгдсэн. 

Гэвч, Авлигатай тэмцэх газар, Сонгуулийн ерөнхий хороо болон Э.Бат-Үүл нарын хооронд хөрөнгө оруулгын мэдүүлэг (ХОМ)-тэй холбоотой үл ойлголцол үүсчээ. Тодруулбал, АТГ өнгөрсөн Баасан гаригт нөхөн сонгуульд нэр дэвшигчдийн ХОМ-ийг зарлахдаа  Э.Бат-Үүл нь орон сууц, үл хөдлөх хөрөнгөгүй. Жилийн орлого 1.2 сая. 40 саяар үнэлэгдэх жийп болон туулах чадвар өндөр,Volkswagen Touareg машин, 10 саяын таван адуу, 1.4 саяын хадгаламжтай. 34 саяын авлагатай, 20 саяын зээлтэй" гэж бүртгэсэн байдаг.  Түүний ХОМ-ийг харсан хүмүүс Э.Бат-Үүлийг худлаа бичлээ гэж буруутгасан.

Э.Бат-Үүл үүнд "Миний сарын орлого 1 сая 200 мянган төгрөг гэж бөглөснийг СЕХ  санаатайгаар жилийн орлого мэтээр тавьсан бололтой. Сарын орлого 1 сая 200 мянга шүү” гэсэн тайлбар хийжээ.  

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ТэнэглэлТэнэглэл
2
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ЗөвЗөв
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-09-22 185.220.101.37

********** Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-09-22 103.212.119.61

Barag l unendee.

Avatar

Зочин 2021-09-22 66.181.190.75

Хөөрхий баатар минь их л ядуурч бидэн шигээ зовж яваа юм байна. Хүн их зүдрэхлээрээ олон оронтой тоог будлиад байдаг байх. Гэлээ ч түүнийг УИХ-ын гишүүнээр сонгож дахин мөнгөжүүлж баяжуулая.

Avatar

Зочин 2021-09-22 202.126.88.179

ш****г сдав Надаас бага орлоготой байна гэж юу байхав дээ.

Avatar

!!! 2021-09-22 66.181.161.107

Муу Бат-Үүлийг зохиомол "хэрэгт" албаар холбогдуулаад шүүх хурлыг нь зориудаар эцэс төгсгөлгүй хойшлуулж "шар мах"-тай хатааж буй коммунист арга!!! Хэрэв шүүх хурал хийчихвэл хэрэг нь зохиомол болох нь илэрч, цагаадах учраас МАН шүүх хурлыг нь хэзээ ч хийлгэхгүй!!! Хэвлэлээр айхтар хэрэгтэн гээд ойлгуулчихсан тул улс төрийн зорилго нь биелсэн шдээ!! Өшөө авч ханасан бол одоо болимоор юм даа!?

Avatar

Зочин 2021-09-22 103.57.93.94

Хөгшин зөнөг, моодноос аль хэдийн хоцрогдож гаргасан чанаргүй бараа, хүний эрх, ардчилал гэж хий хоосон чалчигч, үүгээрээ халхавч хийж, хүүхэдтэйгээ хамтарч луйвар хийдэг хулиган

Avatar

Зочин 2021-09-22 192.82.91.221

Шал худлаа

Avatar

Зочин. 2021-09-22 192.82.73.105

АН-ын нөхөд бид бүхний хөрөнгийг бҮр 1990 оноос эхлээд хувьчлал нэрээр луйвардсан. Одоо бүр цүдийж,баяжиж,үндэсний нийт баялагийн ихэнхийг өмчлөх болсон.Батүүл эд нарын манлайлагч,тэргүүн эгнээнд нь яваа хүн биз дээ.

Avatar

СХД 2021-09-22 66.181.161.73

Хүүтэйгээ нийлж баахан идчихээд одоо шоронгоос зугтааж УИХ руу шургах санаатай! МАН-д өгөхгүй, Батүүллд бол бүр үгүй. урдын асуудлаа шүүхээр бүрэн шийдүүл

Avatar

Зочин 2021-09-22 66.181.183.51

90 ОНД ЗАЛУУЧУУДАД БАЙРАА ТАВЬЖ ӨГ ГЭЭД Л ӨЛСӨӨД БАЙСАН . ОДОО ЗАЙЛАХГҮЙ ШУНААД Л БАЙХ ЮМ АА.

Avatar

Зочин 2021-09-22 103.80.210.183

энэ 40мянгатын халаасны хулгайч их хол явлаа. одоо үхэж өг дөө. сүнс чинь тамд очно.

Avatar

зочин 2021-09-22 202.126.88.46

л***р

Avatar

баатар 2021-09-22 202.9.40.39

Тойрогтоо сонгуулийн суртчилгаа огт хийхгүй бгаа нь ямар учиртай юм болоо.Бусад бол тэнд язагнаж бна ш дээ

Avatar

зочин 2021-09-22 202.126.88.46

Шорон Эрдэнээ, Бат үүл ийг хэн сонгох вэ дээ

Avatar

Зочин 2021-09-22 122.201.31.193

Заа яаах вэээ орон андуураад бичсэн бна үнэндээ 1.2 тэрбум гэвэл арай ойр тусна даа баатар гуай

Avatar

Зочин 2021-09-22 202.21.108.53

Баатар минь гэртээ амарсан нь дээр байх шүү! Ухаантай нь ялж гарах байхаа!!!

Avatar

сонгогч 2021-09-22 202.55.188.82

ХОМ-ын орлогт сарын орлого гэж байдаггүй, жилийн орлого л гэж байдаг. Энэ худалч буриад сонгуулийн ХОМ-ыг буруу худлаа бөглөснөө өөрөө хүлээн зөвшөөрчиж, нэрийг нь татах ёстой биз дээ, үгүй юм уу??

Avatar

Схд иргэн 2021-09-22 103.10.23.163

Иймхэн орлоготой хүн нэр дэвшдэггүйшдээ шууд ялагдана боль ядуу хүн гишүүн болдоггүй мэдэхгүй бна гэжүү

Avatar