Нэгдсэн вант улсад хийн үнээс болж хүнсний хомсдол үүснэ | News.MN

Нэгдсэн вант улсад хийн үнээс болж хүнсний хомсдол үүснэ

Нэгдсэн вант улсад хийн үнээс болж хүнсний хомсдол үүснэ

Нэгдсэн вант улсад хийн үнээс болж хүнсний хомсдол үүснэ

АНУ-ын үйлдвэрлэгчид үйлдвэрлэлээ зогсоож, Их Британи Умард Ирландын Нэгдсэн Вант улсад нийлүүлдэг нүүрстөрөгчийн давхар ислийн ихэнх хувийг саатуулснаар хүнсний дэлгүүрүүд ирэх хоёр долоо хоногт мах болон бусад төрлийн шинэ хүнсний бүтээгдэхүүнгүй болох нь ээ.

Тухайлбал, Иллинойс мужид төвтэй "CF Industries" компани байгалийн хийн үнэ өндөр байгаагаас шалтгаалан Нэгдсэн Вант улс дахь хоёр ч үйлдвэрийнхээ үйл ажиллагааг түр хугацаагаар зогсоож байгаагаа өнгөрсөн долоо хоногт мэдэгджээ.

Гэвч энэ хоёр үйлдвэрийн бүтээгдэхүүн Нэгдсэн Вант улсын хүнсний хэрэгцээнд ашигладаг нийт нүүрстөрөгчийн давхар ислийн 60 хувийг хангадаг байж. Улмаар нийлүүлэлт зогссоноос шалтгаалж 14 хоног хүнсний хомсдол үүсэхийг Их Британийн мах боловсруулагчдын нийгэмлэг мэдээлсэн байна.

Нүүрстөрөгчийн давхар ислийг хүнсний салбарт малын бой, гурилан бүтээгдэхүүн болон хөргөсөн хүнсний хадгалах хугацааг сунгах, хийжүүлсэн ундаа үйлдвэрлэхэд хэрэглэдэг. Түүнээс гадна Европын бас нэг нийлүүлэгч Норвегийн "Яара" компани байгалийн хийн үнэ өссөнөөс болж аммуны гарцаа 40 хувь багасгажээ. Учир нь ИБУИНВУ-д есдүгээр сард байгалийн хийн үнэ өнгөрсөн оны мөн үеийнхээс 420 хувиар нэмэгджээ.

Эх сурвалж: CNN

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-09-21 109.70.100.25

!!!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

h 2021-09-21 202.9.46.5

hohinee hooloorooo hoorondooo shidej togoldog lalruuud

Avatar

Ovgon 2021-09-21 192.82.84.177

их атаархаж явдаг бололтой хөөрхий гуйлгачин орос кк

Avatar

Зочин 2021-09-21 192.82.73.105

Дэлхий дэх мөлжлөгийг ганцаараа сөрөн зогсаж буй агуу Орос орон.

Avatar

Зураач Лондон 2021-09-21 87.80.153.122

…Нэгдсэн Вант улсын? ха ха ха, танай сайт нээрээ үнэн балай юмаа! Сүүлдээ бүр танай сайтын алдааг сонирхох гэж , инээж шоолох гэж ордог болсон.: Үг, найруулгын бөөн алдаа! … Нэгдсэн Хаант Улс гэж бичиж байгаарай , улс гэдгийг томоор Улс гэж бичнэ! гэх мэтээр өөр мэргэжлийн би ч та нарт хичээл заачихаж мэдэх юм байна! Анхаарна биз…

Avatar

Зочин 2021-09-21 192.82.64.248

орчуулга, найруулгаа анхаарч болдоггүй юмуу????

Avatar

Зочин 2021-09-21 185.240.244.62

За юун сүртэй юм бэ? дээ Google Translate хийгээ л биз!

Avatar

salhinii stansuud salhigui tul zogsoj erchim hvchinii homsdold orood bna baruuniihan. 2021-09-21 64.119.23.197

evropd baigaliin hiin vne asar ih osoj bnaa.baruuniihan nogoon erchim hvchind orj bgaa geed nvvrsenii stansaa haaj, atomiin stansaa zogsooj haysan tulaa.getel evropiin tog gargadag salhin sensuud salhi bhgui tul ajilahgui zogsood l erchim hvchinii homsdold orood bnaa. orosiin baltiin 2 ursgal odoo barag duusaj bgaa niilelt ni eheleegui l de..hvmvvs ni tsahilgaan vnetei tul hyamd hiin hereglej bdag. evropiin hiin 40 hubiig orosud ogdog. nederland uls olboroltoo bagasgaj norvegi

Avatar

Зочин 2021-09-21 212.191.71.1

Google translate ch yumuu avtomat orchuulagchaar orchuulahaar yamar nemer baihav dee… Buun aldaa, utga nairuulgiin huwid mash muu baina. Humuus 2-3 udaa handalt hiij unshaad dahij orohgyi baihaa tanai sait ruu. Ternii orond montsame-giin medee dajgyi bichgiin chadvartaigaar gardag yum bna. Aldaagaa zasaj uragshlaarai news.mn ee

Avatar

Зочин 2021-09-21 43.242.243.124

Юу бичээд бнаа. Зөв орчуулаач.

Avatar

Зочин 2021-09-21 202.21.108.136

ДАНДАА ЮУ БОЛЖ БАЙГААГ НЬ ТОДОРХОЙГҮЙ

Avatar