"ШТС-ууд 5-7 хоног хязгаарлалт тогтоохоос өөр аргагүй" | News.MN

"ШТС-ууд 5-7 хоног хязгаарлалт тогтоохоос өөр аргагүй"

"ШТС-ууд 5-7 хоног хязгаарлалт тогтоохоос өөр аргагүй"

"ШТС-ууд 5-7 хоног хязгаарлалт тогтоохоос өөр аргагүй"
Уул уурхай хүнд үйлдвэрийн яамнаас шатахууны хомсдол үүссэн асуудлаар өнөөдөр /2021.09.21/ мэдээлэл хийж байна.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
26
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

61 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Bat 2021-09-21 192.82.84.201

Bandagnii rezin be nohoi

Avatar

Зочин 2021-09-21 103.80.210.183

хүлээхээс өөр яахав дээ. гараад тархийг нь хаг цохиж чадахгүй байж дарлуулаад суугаад байхаас өөр юүхэв

Avatar

зочин 2021-09-21 122.201.19.99

Ёндон ажлаа өг, огцор, чаддаг хүн нь ажлаа хийг

Avatar

МАН - д зөвлөх нь 2021-09-21 202.21.108.27

Хойд хөрштэйгөө хүндэтгэлтэй найрсаг харилцааг бий болгож чадаагүй нөхцөлд шатахуун байтугай тусгаар тогтнол маань ч алга урвуулахын дайтай үгүй болж болно. АНУ ын турхиралт, бас бус орны шургуугаар ОХУ руу муухай хардаг давилуун, цээжээ дэлдсэн мунхагуудын гайг улс орноороо хүртэж байна. Хүрэлсүх, ОЭ, Зандан, МАН бага шиг л далчигнах хэрэгтэй. ХКН ын бууны нохой болсоноо бяр нэмчилээ гэж бодож байвал том эндүүрэл нүцгэн гошногоороо мөсөн дээр сууна шүү.

Avatar

Зочин 2021-09-21 192.82.73.105

Ерөөсөө хоёр хөрш, гуравдагч хөрш, аль ч орныг, тэдний тэргүүнүүдийг элдэвээр дайрч давшилж,харааж занаж,үзэн ядсан, дайсагнасан үйл ажиллагаа явуулах ,хэвлэл мэдээлэлийн хэрэгслийг ийм буруу зүйлд ашиглаж, бусдыг үүндээ турхирах явдлыг таслан зогсоомоор байна.Ийм буруу санаатай эргүү мулгуунуудын үйлдсэн гайг эх орон,ард иргэд бид л үүрч байна. Санаа нийлэхгүй шүүмжлэх,эсэргүүцэх зүйл байлгүй яах вэ. Гэхдээ үүнийг хараах занах үзэн ярах хэлбэрээр илэрхийлэх хэрэггүй..

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2021-09-21 192.82.69.21

Манйхны арчаагүй байгаагийн илрэл, Үүнд өөр хэнч буруугүй. Бид өөрсдөө буруутай. Ялангуяа, бензин импортоор оруулж ирдэг хувийн компаниудын буруу. Засгаас нэг ч литр бензин оруулж ирдэггүй биздээ. Тэгээд муу л юм болбол засаг буруутай гэдэг. Игнэж болохгуй. Ер нь, цаашдаа улсын шатахууны компани байгуулж, засаг монополио тогтоох хэрэгтэй. Тэгсэн цагт засгийг шүүмжилж болно.

Avatar

Зочин 2021-09-21 192.82.73.105

Гэтэл манай дүр эсгэсэн ардчилагчид бүх зүйлийг хувьчил,төрийн өмчийг багасга,бизнест нөлөөлөх нөлөөлөлийг бууруул,бүү оролц.. Тэгвэл л бүх зүйл сайхан болно гээд байдаг биз дээ. Барууны орнууд үүнийг л бусад оронд тулгадаг б**х аа.

Avatar

Зочин 2021-09-21 185.31.175.207

>>> Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-09-21 192.82.69.47

tumeee basal nogoo hachin gajig ganhuyag abgaid durlasan gedeginma.

Avatar

Зочин 2021-09-21 192.82.69.47

gemgui duchin zodosn geel deremdej abna geel ene atman jos zanshi gejuu.chi harna amuu umhii amtan tumee tumengerel chi uhele uznee oshogon abna.mafia dain zarlasan shuu.

Avatar

Зочин 2021-09-21 192.82.69.47

gemgui hunig zodosn bol hajgan hadrah gej.depo zodson bol buudan shu.

Avatar

Зочин 2021-09-21 192.82.70.93

Хогийн олон машинаа зогсоочих. Бүгдээрээ аль болох явган алхацгаа. Тэгээд л асуудал шийдэгдэнэ.

Avatar

Зочин 2021-09-21 64.119.25.128

Орос ахын чинь үнэн нүүр царай энэ шүүдээ Монголчуудаа. Дээрлэхүүлж хульхидуулж ханахгүй юм даа хөөрийс.

Avatar

зочин 2021-09-21 192.82.73.105

Ардчилагч гэсэн хуурамч нэр зүүсэн энэ анархистүүд,үргэлж, Засгийн газар, хоёр хөрш орон,Эдгээр орны тэргүүнүүд рүү элдэв муу муухай үгээр байнга харааж дайрч , доромжлон дайсагнаж байх юм.Энгэлээ гээд та нараас айх юм уу. Эсрэгээр улам л дургүй нь хүрч, орос хятадыг үзэн ядагч, дайсагнагч, урвагчид ,найдваргүй хөрш гэж үзэн, харилцаа хамтын ажиллагаагаа хязгаарлах, холдохыг хичээнэ биз дээ.Ийнхүү энэ нөхөд эх орон ,ард иргэдийнхээ эрх ашгаас илт урважээ.Бензинээр тасалдахад баярлаж байгаа..

Avatar

иргэн 2021-09-21 192.82.74.111

МАН ын новшнууд зайлаа

Avatar

Гарц Шийдэл ийм 2021-09-21 202.126.89.140

ОДОО НИЙТ АРД ИРГЭДТИЙН 90%-Г 3-Р ТУНД ЯАРАЛТАЙ ХАМРУУЛААД 21 ХОНОГ ХАТУУ КАРАНТИЙН ТОГТООЧИХ !!! ТЭГЭЭД ТЭР ХУГАЦААНД ГАЙ ГАМШИГИЙГ ХЯТАД, ЯПОН ЛУГАА ХЯНАЛТАНДАА ОРУУЛАХ БҮХИЙ Л АРГА ХЭМЖЭЭГЭЭ АВНА УУ !!
📌 ИНГЭЭД 21 ХОНОГИЙН ДАРАА ТЭР ИРГЭД ДУР ЗОРГООР АЖ АМЬДРАЛ, БИЗНЭС, ЭДИЙН ЗАСГИЙН НТР ҮЙЛ АЖИЛЛАГААГ ҮРГЭЛЖЛҮҮЛЭГ !!!

Avatar

Зочин 2021-09-21 103.26.193.146

Орос царайгаа харууллаа
Путин хэлсэндээ хүрдэг гээд яриад бсан хаана бна.

Гэрээгээ биелүүлж чаддаггүй . Орос орон ганцаардсаан

Avatar

Зочин 2021-09-21 202.126.89.140

ОРОСУУД БЭНЗИН ӨГӨХГҮЙ, ТОГ ӨГӨХГҮЙ, ВАКЦИН Ч НИЙЛҮҮЛЭХГҮЙ, …..ӨМНӨХ 100 ЖИЛД МОНГОЛЧУУДЫГ ХҮЧИНДЭЖ ШАШИН СОЁЛЫГ НЬ УСТГАСАН….ОРОСУУДЫН ГЭМ НҮГЭЛИЙГ БУРХАН ХЭЛТРҮҮЛЭГ ЭЭ ….👌👌👌

Avatar

Зочин 2021-09-21 202.21.108.27

Маанагхан минь Монгол л дэлхийн хамгийн захын нүхэнд хэвтэж байна. АНУ л гэхэд ганцхан Монголоос л жуулчин авахгүй гэдгээ мэдэгдлээ. Дэлхийгээс гээгдэж хаягдсанаа мэдэж байна уу.

Avatar

Зочин 2021-09-21 64.119.19.131

Одоо хөлөө гэдсэндээ жийлцээд эхэллээ,тамын тогоондоо амьдарсаар байхыг чинь дэлхий хараад ой нь гутаж байгаа даа

Avatar

Зочин 2021-09-21 66.181.189.123

төрийн тэмбүү, засгийн бөөснүүд

Avatar

Санаа зовж байна. 2021-09-21 192.82.88.63

Нийлүүлэлт тасрах талаар оросууд аль 5 сард мэдэгдэж байсан боловч ерөнхийлөгчийн сонгуулийн дундуур тас дарсан байна. Хулгай, хуйвалдааны аргаар улс орныг минь хааш нь чирээд байна даа энэ луйварчид

Avatar

Зочин 2021-09-21 66.181.179.221

Яамай даа, 7 хоног ч болсон түгжрэл арилж, агаар цэвэршиг дээ

Avatar

Тайж 2021-09-21 64.119.19.131

Үнийг нь сэгсийтэл нэмчихээ!Бөглөрөхгүй амар

Avatar

Зочин 2021-09-21 202.55.188.107

Tenegee, benzinii une nemegdvel buh yumnii une dagaad nemegddiin. Bi mashingui ch gesen benzinii une bitgii nemegdeesei geed l zalibarch baina

Avatar

Зочин 2021-09-21 103.212.117.137

Гадаад сайд зугатсан уу?

Avatar

ҮНЭН 2021-09-21 64.119.19.138

Үүнийгээ мэдэж байсан юм бол эртнээс арга хэмжээ авахгүй яасан ард түмэндээ яагаад хэлээгүй юм хамтарсан бол бид ямарч бэрхшээлийг давж гарч чадна

Avatar

Зочин тэтгэвэр 2021-09-21 66.181.161.65

Уучлаарай Эрхэм Сайд аа. Таны энэ тайлбар даан ч дээ. Энэ ажил биш байна. Хуулиа хэргжүүүлбэл Танд шатахууны нөөц болон үнийг тогтвортой байлгах бүрэн боломж байгаа шүү. Та бид хуулиа хэргжүүлж чадахгүй байгаа гээд хэлчих зориг алга уу. Монголд шатахууны хомсдол үүссэн бол Таны хийлүүлэгч огт буруугүй шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-09-21 59.153.84.139

Огцорцгоо

Avatar

Зочин 2021-09-21 192.82.75.158

Монгол Улсын сайд биш, оросын компаний хэвлэлийн төлөөлөгч шиг тайлбар хийсэн байна. Ийм бүдүүлэг дээрэнгүйгээр гэрээгээ биелүүлэхгүй байгаа талд барьцтай, нухацтай шаардлага тавьж чадахгүй байж сайд гэж хүмүүсийн өмнө гарах хэрэггүй шүү дээ!

Avatar

Зочин 2021-09-21 103.26.194.20

"СААД" та өөрийн хүсэлтээр огцордоггүй юмуу.Яасан арилсан дотортой амьтан гээч вэ?

Avatar

Зочин 2021-09-21 66.181.179.221

Ер нь алцайж чадахаа больчихоод жорлонд очихдоо хүртэл машин унаад байсын, 7 хоног ч болсон түгжрэо арилж, агаар цэвэршиг дээ,

Avatar

Зочин 2021-09-21 103.26.194.57

эргүү Оюун-Эрдэнэтэйгээ хөтлөлцөөд сэтгэцийн эмнэлэг рүүгээ зайлцгаа

Avatar

Зочин 2021-09-21 192.82.75.158

ийм стратегийн нийлүүлэлт хийхээр гэрээ байгуулсан бол хугацаанд нь нийлүүлэлтээ хийх үүргээ гүйцэтгэхийг шаардах, олон улсын арбитрт хандах ёстой баймаар юм. Манайх үйлдвэрээ засаж байна гээд л нийлүүлэтээ зогсоочихдог гэрээ гэж хаана байх вэ дээ. Нийлүүлэх үүргээ ангарскаас байна уу, өөр үйлдвэрээсээ, эсвэл өөр компаниас аваад биелүүлэх нь ердийн бизнес хийдэг хэн бүхний шууд хариуцах ёстой үүрэг шүү дээ. Үүнийг нь шаардаж чадахгүй бол худалдаа хийж чаддаггүй компаниуд байна даа!

Avatar

зочин 2021-09-21 202.179.21.241

Ийм байдалд оруулсан наад сайдаа огцруул ЕС Оюун-эрдэнэ ээ

Avatar

зочин 2021-09-21 202.179.21.241

Ийм байдалд оруулчихаад өөрийгөө хамгаалж байгаа сайдаа огцруул ЕС Оюун-эрдэнэ ээ

Avatar

Зочин 2021-09-21 66.181.182.234

Цахилгаан машинаа унаад яваад байж дээ… Урагшгүй ноёны ухаангйү албатууд 2 хөрш хавчин боож байгааг ойлгоогүй бна. Тэнгэр хараад л майлаад, мөөрөөд байж дээ

Avatar

Зочин 2021-09-21 192.82.70.244

Орос , Хятад хоёртойгоо аятайхан байхгүй бол энэ байтугай юм болно доо Тэнэгүүд минь

Avatar

Зочин 2021-09-21 66.181.179.221

Ашгүй гацаа түгжээ арилж, агаар цэвэршихнэ дээ

Avatar

Хүний адаг 2021-09-21 202.126.89.91

Энэ Засгийн газарт ажлаа хийж чадаж байгаа ганц ч сайд алга, хоёр хөрш маань үгээ нийлүүлчихсэн биднээр тоглож байгааг энэ нөхдүүд огт ойлгохгүй байгаа нь өрөвдмөөр. Яана даа хөөрхий, тоглоод дууслаа.

Avatar

Зочин 2021-09-21 202.126.88.223

Газрын тосны нөөцтэй . Тэгсэн мөртөө гаднаас 100 хувь хараат. Ашигт малтмалын арвин их нөөцтэй. Гэтэл ард иргэд нь ядуу. Хийсэн гэрээ нь дандаа алдагдалтай. 70 сая малтай. Хүн ам гуравхан сая.
Олон айл хоосон хонодог. Өвчлөл маш их. Зам тээврийн ослоор олон зуун хүн, хүүхэд нас бардаг. Архидалт, дээд сургуулийн тоогоор дэлхийд тэргүүлэх орнуудын нэг. Гэрээсээ гараад л түгжрэнэ. Яачихсан улс орон гэж ийм байдаг байнаа. Эрүүл ухаанаар бодоцгооё.

Avatar

ҮНЭН 2021-09-21 64.119.19.138

зайлаачээ

Avatar

Зочин 2021-09-21 150.129.140.11

MAN s** nuud yamarch chadvar alga edniig zailuulaad daraagiin arai deer nuhduud ba u? AN HUn ym u ba negdeed edniig zailuulaach

Avatar

zochin 2021-09-21 139.5.218.143

нөгөө нефть боловсруулах үйлдвэр яасан бэ?

Avatar

irgen 2021-09-21 122.201.24.73

ugaasaaa huviin company ih hemjeenii shatahuun ooriin hurnguur nuutslohgui ni oilgomjtoi, tegeed l tasaldaj baigaa, ulsaas l tataas harj baigaa

Avatar

Зочин 2021-09-21 66.181.161.31

Хувийн компаниудын борлуулж буй шатахууны үнийг төрөөс хатуу захиргаадлын аргаар барих нь буруу бөгөөд явцгүй ажил!! Хэрэв төр засаг шатахууны үнийг заавал нэг түвшинд барих гээд байгаа бол төрийн өмчийн компани байгуулаад өөрөө импортолж борлуулдаг болох хэрэгтэй! Тэгээд хувийн компаниудтай үнээр өрсөлдөхгүй юу?!! Хувийн компанийн үнийг төр хүчээр барих гээд байхаар чинь харин ч үнэ хөөргөдөөд хомсдол үүсээд байгаа юм шдээ!! Аливаа юмыг хүчээр барихаар эсрэг тэмүүлдэг жамтай!!

Avatar

Зочин 2021-09-21 66.181.161.31

Ер нь тэгээд бид хэдий болтол харь улсаас хараат явах юм бэ?? Нефть боловсруулах үйлдвэрээ бушуу ашиглалтад оруулах асуудлыг үндэсний хэмжээний "Тэргүүн зэргийн онц чухал зорилт" болгон бүх хөрөнгө, анхаарлаа төвлөрүүлэх хэрэгтэй байна шүү!!! Үндэсний аюулгүй байдлын №1 асуудал болчихлоо шүү!!! Манайх нефтийн нөөцтэй, гагцхүү соц. нийгмийн үед оросууд Монголын нефтийн нөөцийг тогтоосон бүх судалгаагаа манайд өгөлгүй аваад явсан учраас бид нөөцгүй гэж бодоод суугаад байгаа юм?!!!

Avatar

Роснефт ОХУ-д нэг л үйлдвэртэй??? 2021-09-21 103.229.123.22

Битгий ш**. Роснефт ганцхан үйлдвэртэй юм уу хаха. Гэрээтэй мөнгөө урьдчилаад авсан бол ангарск байна уу ачинск байна уу москва байна уу нийлүүлэх л ёстой биздээ Ёндон садаа минь ээ

Avatar

AN 2021-09-21 59.153.112.189

Их гүрнүүд хавчлаа энэ тэр ч гэх шиг зугээр л өмнөх ажлаа хийж чадахгүй ЗГ байна гээд хэл л дээ, энэ битгийн хэл юмыг хийж чадахгүй дээр нь их худалч засагаа

Avatar

зочин 2021-09-21 66.181.181.222

коммунистуудыг толгой дээрээ залчихаад иймэрхүү авилгач юмаар салбарынхаа бодлогыг бариулсан монгол ингэж л явахаас яахав дээ. өөрсдийнхөө эрхийг хамгаалж чадахгүй, ганцаараа очиж албан тушаалтанд авилга өгч асуудлаа шийдүүлдэг арчаагүй ард түмэн насан туршдаа нэг нэгнийхээ бөгсийг ухаж юм болгонд дугаарлаж үнэт цагаа өнгөрөөж дээ. энэ нэг гөлийсөн хахуулч татвар төлөгчийн мөнгө идэхийг л бодохоос улсын бодлого тодорхойлж ажил авч явж яг харагдаач

Avatar

Үнэн үнэн үнэн 2021-09-21 139.5.216.84

Засгийг огцруулцгаая.

Avatar

Зочин 2021-09-21 49.0.158.86

Чаддаг мэддэг хүнд нь ажлаа өгөөд зайлаад өгөөч. Хомсдол үүснэ гээд сарын өмнөөс хэлээд байсан штэ. Зүгээр суугаад л байсан.

Avatar

zochin 2021-09-21 202.126.89.204

2 хөрш ШХАБ-даа элсүүлэх гээд үгсэн хавчиж байгаа юм биш үү??? Толгой муутай нөхдүүдээр төр бариулсан нь хохь болж дээ

Avatar

Зочин 2021-09-21 103.26.194.57

Орос хятад хоёр нийлж монголыг залгих гэж байна даа

Avatar

Зочин 2021-09-21 66.181.160.7

Ямар ч бодлого алга
Энэ нөхрийг зайлуулаач
2 сарын өмнөөс л Оросууд крантаа хаана гэсэн шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-09-21 202.179.21.247

Shatahuuny une-g hyanah gedeg bol teneglel!!!!!!!!!!!!!!! Hurelsuh shatahuun-g une-g hyanah geed hereggui!!!!!!!!!!!!!!! TOR ZASAG harin hil gaalia sain ajilluul!!!!!!!!!!!!!! Hurelsuh moryn hotolboroo nen darui heregjull!!!!!!!!!!!!! YNDESNY NEFTIIN UILDVER!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

иргэн 2021-09-21 62.55.205.86

Үндэсний нефтийн үйлдвэр бариад ч энэ асуудал шийдэгдэхгүй ээ, нөөц байхгүй ш дээ. Цахилгаан машинд шилжих л хэрэгтэй. Уул уурхайн түлшээ харин тэр үндэсний үйлдвэрээрээ хангах хэрэгтэй. Өөр гарц байхгүй ээ, яасан ойлгодоггүй юм бэ.

Avatar

Зочин 2021-09-21 202.21.100.210

Амьдрал дээр гэрээ хэлэлцээр хэзүү байхдаа их гүрнүүд гэдэг бас өөрийн зан ааш бодлогоо тулгаж дарамталдаг биз тэр бүрийг ард түмэнд зарлаад байх боломжгүй байхдаа

Avatar

Зочин 2021-09-21 66.181.179.54

2200 BAISAN BOL HOMOSDOL USEHGUI GENE

Avatar

шатахуунгүй болчихсон, ойрдоо буюу 10 сар гаргаад л нэг шатахууны бараа харна л гэж энэ Сайд хэлжээ 2021-09-21 202.55.188.43

Их л муу байна даа. Энэ Сайд Засгаа их хүнд байдалд оруулчихлаа. Энэ хүнд ямарч удирдлагын арга барил, ард олноо бодсон сэтгэл огт байдаггүй хүн байна даа.

Avatar

Зочин 2021-09-21 92.124.207.184

Байдал хүнд болоод гуйж царайчилж л байгаа байх ер нь бол бага багаар гуйгаад аргацаах аргагүй боллоо гэдэг үнэнийг хэлсэн дээр дээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж