АМГТГ шатахууны нөөцтэй гэж худлаа хэлжээ! | News.MN

АМГТГ шатахууны нөөцтэй гэж худлаа хэлжээ!

АМГТГ шатахууны нөөцтэй гэж худлаа хэлжээ!

АМГТГ шатахууны нөөцтэй гэж худлаа хэлжээ!

Сүүлийн хоёр хоногт жижиглэнгийн шатахууны худалдааны хомсдол үүсч, Ашигт малтмал газрын тосны газрын 21 хоногийн нөөцтэй гэх мэдээлэл худлаа болж таарав. ШТС-уудаар бензин хайж тэнүүчилсэн жолооч нар бухимдаж, Засгийн газар импортлогчидтой Төрийн ордонд шатахууны нийлүүлэлтээр уулзалт хийж буй юм.

Ургац хураалт, өвөлжилт гээд намрын их ажилтай зэрэгцээд шатахууны хомсдол нүүрлэсэн нь эдийн засгийн хувьд маш муу мэдээ.

Тиймээс Засгийн газар болон импортлогчдын уулзалтаар ямар шийдэл гарах нь анхаарал татаж байгаа юм. Өөрөөр хэлбэл, шатахууны үнийг чөлөөлөх үү, эсвэл татвар, татаас дэмжлэгээр үнийг барих уу, бүр тусгай зөвшөөрлийг цуцалж хүссэн хүн болгонд нээлттэй болгох уу.  Монголын Засгийн газарт ийм л гурван шийдэл байна.

Тайлбар:  “Нефть Хим Сервис” ХК-иас Монголын талд ирүүлсэн шаардлагаМонгол Улс шатахуун үйлдвэрлэгч биш импортлогч. Шатахууны 90 хувийг ОХУ-аас оруулж ирдэг.  Үүний дийлэнхийг нь “Роснефь” болон “Нефть Хим Сервис” эзэлдэг.  Тус компанийн зүгээс өнгөрсөн наймдугаар сард Монголын импортлогчдод хандан анхааруулга, сануулга албан бичгээр хүргүүлсэн байдаг.

Тодруулбал “2021 оны тавдугаар сараас хойш ОХУ -ын зүгээс моторт бензин нийлүүлэхэд хүндрэлтэй болж байгааг дуулгая.  ОХУ-ын ихэнх мужид Covid-19 вирусийн улмаас шатахууны хязгаарлалт үргэлжилж байна. Автомашины бензин нийлүүлэх асуудлыг ОХУ-ын Засгийн газар тусгай хяналтад авч, Холбооны монополийн эсрэг албанаас хэдэн сарын турш арга хэмжээ авсан хэдий ч байдал дээрдсэнгүй.  “Нефть Хим Сервис” компанид төрөөс шууд тушаал өгч буйг импортлогч та бүхэн сайн мэдэж байгаа.  Монголын зах зээлд автомашины бензин нийлүүлэх үнээ өсгөхөөс өөр аргагүй боллоо” гэх утга бүхий албан бичгийг тус үйлдвэрийн Санхүүгийн захирал  А.В.Белых ирүүлжээ.

Нефть импортлогчдын зүгээс энэхүү албан бичгийг Засгийн газарт хүргүүлэхдээ өндөр үнээр шатахуун худалдан авахаас өөр аргагүй  болсон, цаашид дотоодын зах зээлд үнэ өсөхөд хүрч магадгүй талаар  анхааруулсан боловч Засгийн газар, яам агентлагаас ямар нэгэн хариу өгөөгүй аж. Үүнээс болоод наймдугаар сард импортлогчид шатахууны татан авалтаа хийгээгүй аж.  Тиймээс Монгол Улс шатахууны нөөцгүй болсон тул ийнхүү хомсдолд орохоос өөр аргагүй болсон байна.

Ашигт малтмал, газрын тосны газар /АМГТГ/-аас АИ-92 шатахууны нөөц хангалттай байгаа учраас аж ахуй нэгжүүд үнэ нэмэхгүй гэдэг мэдэгдлийг есдүгээр сарын 14-нд өгөх үед  Монголд шатахууны нөөц аль хэдийнэ дууссан байжээ.

Б.БАТ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
25
ТэнэглэлТэнэглэл
9
БурууБуруу
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХахаХаха
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ЗөвЗөв
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

59 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2021-09-21 150.129.143.74

Tusgai zuvshuurulgui bolgood unee chuluul uu. Naad hariutsaj bsan nuhduudiig bugdiin halah heregtei, ajil hiij chadahgui yumnuudyg

Avatar

Зочин 2021-09-21 202.21.107.50

Энд улс орны үндэсний аюулгүй байдал яригдаж байна. Бензиний бизнес эрхэлдэг хувийн компаниуд үгсэж улс орныг бензний хомсдолд зориудаар оруулсан.

Avatar

Чөлөөл 2021-09-21 124.158.96.52

Шатахууны импортын монополийг халж чөлөөл өө. Хэн дуртай нь оруулаг. Төр харин чанарт нь хяналтаа тавь.

Avatar

Зочин 2021-09-21 66.181.161.80

Төр аваа чээ

Avatar

Үргэлж л тэгдэг 2021-09-21 69.138.231.52

Одоо л мэдэж байгаа юм уу. АМГТГ дандаа л НӨӨӨӨЦ байгаааааа гэдэг биз дээ

Avatar

зочин 2021-09-21 103.229.120.103

Муугаа мэдэхгүй дандаа худлаа мэдээлэл тараана, энэ засгийн нас дуусаж байгаа байлгүй, худлаа хэлсэндээ уучлалт гуйгаад огцорвол таарна

Avatar

Зочин 2021-09-21 109.70.100.25

!! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-09-21 202.126.89.107

Энэ засгийг огцруулъя. Арай хэтэрлээ.

Avatar

Хохинээ стакууд 2021-09-21 202.55.188.84

Сонгосон сонголт чинь энэ. Дөнгөж эхлэж бхад битгий шамирцгааагаад бай. Удахгүй олон олон сюрприз баринаа МОНГОЛЧУУДДАА МАН нам нь. Уур бухимдалаа дараа дараагийханд гаргах нөөцөнд үлдээ.

Avatar

Зочин 2021-09-21 202.126.89.107

Чи Артгаа юу? Гоё шаажийна.

Avatar

Зайл 2021-09-21 202.55.188.84

Хэдий болтол шат болгондоо худлаа хэлүүлж хуурагдаж доромжлуулж амьдрах вэ МОНГОЛЧУУДАА

Avatar

Зочин 2021-09-21 202.126.89.107

Худлаа шаажээ гэж бич. Тэдэн шиг амитаст яг тохирно.

Avatar

Зочин 2021-09-21 139.5.217.244

МАН УВИАГҮЙ ЛУЙВАРЧИД ЭНЭ УЛСЫГ САМАРЧ ДУУСЛАА. КОВИД ЭМЧЛЭХ ЭМНЭЛЭГГҮЙ УУХ ЭМГҮЙ БАЙСАН ОДОО ПРИУСДЭЭ ХИЙХ БЕНЗИНГҮЙ БОЛЛОО. ЭНЭ УЛСАД ГАНЦ ЭЕРЭГ ЗҮЙЛ НЬ КОВИДЫН ШИНЖИЛГЭЭНИЙ ХАРИУ БАЙХ ШИГ БАЙНА. МАН БОЛЬЁ ОО.

Avatar

Зочин 2021-09-21 192.82.74.111

Зүгээр л төрийн нэр барьсан хулгайч луйварчид

Avatar

Монгол улсын иргэн 2021-09-21 66.181.161.15

Шатхууний үнэ нэмэх тусам малчид минь махныхаа үнийг нэм ченжид битгий өг

Avatar

Шороотын Цэвээн 2021-09-21 192.82.69.21

төрийн ямар байгууллага бинзин оруулж ирдэг юм.Тийм байгууллага байхгуй. Яагаад засгийн газар луу дайраад байгаа юм. Бензинийг хувийн компаниуд оруулж ирдэг биздээ Тэднээс асуух хэрэгтэй.

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2021-09-21 192.82.69.21

Та нар бүр засаг төрийг муулах шалтаг ашгүй нэг гарлаа гэсэн шиг хар хээрээ шиг битгий хоосон гуагаглдаад бай. Ер нь, юу болоод байгаа юм. Тэр бензиний бизнес эрхэлдэг хувийн компаниудаасаа асуулдаа. Яагаад тэд үгсэж улс орныг бензний хомсдолд оруулсан гэж. Төрөөс нэг ч грамм бензин оруулж ирдэггүй. "Петровиосоос" асуу.. "Магнай трейдээс" асуу "Шунхай Шунхлаагаас" асуулдаа Тэр эздээс нь асуулдаа. Ер нь, тэгээд явган явах хэрэгтэй шүү. Биенд сайн

Avatar

Зочин 2021-09-21 192.82.66.89

Захирлууд нь бүгд МАН -ын бага хурлын гишүүд ш д. Малаа

Avatar

Зочин 2021-09-21 202.21.108.47

Данхан толгойт гачигаарын ЗГ т үнэн хэлдэг нэг ч хүн байхгүй, энэ янзаараа энэ өвөл хавар жинхэнэ хувьсгалт өөрчлөлтийг Монголчууд хийж магадгүй тохироо бүрдлээ.

Avatar

Зочин 2021-09-21 202.126.88.205

Тийм газрын хэрэгч байгаа юмуу да

Avatar

Irgen 2021-09-21 66.181.161.13

Tusgai zovshoorol gedgee bolij hen durtai n importloh bolomjtoi bolgoldoo

Avatar

Зочин 2021-09-21 115.131.136.170

Дандаа л худлаа ярьдаг ш дээ. Үнэ нэмэхгүй гэвэл нэмэгддэг. Нөөц байгаа гэвэл дууссан гэсэн үг гээд ойлгочих

Avatar

Зочин 2021-09-21 66.181.168.82

Мулгуу ард түмэнд таарсан мулгуу шийдвэр гаргаад горыг нь амсаж байна даа. Бинзенээ импортоор авдаг байж импортлож байгаа орноосоо хямд үнэтэй бинзен Төрөөсөө нэхдэг нэг мулгуу, тэрийг нь дагаж шийдвэр гаргадаг таарсан 2 мулгуучууд.

Avatar

Зочин 2021-09-21 66.181.183.218

Бэрс гэж байдаг ч юмуу даа.Энэ сургуулийг төгссөн гээд байгаа нэг мэдрэмжгүй ярихаас цаашгүй паастор бнаа Энэ Есайдыг яах вэ ?????

Avatar

Зочин 2021-09-21 91.149.252.40

iim l nam songoson humuus dee. amidral chin odoo goyo deeshleed baigaa biz. buhel buten uls oron benzinee 5 sard heleed baihad n arga hemjee avaad olood irehgui baina geheer delhiin shivshig um aa. umnuus n ichij uhlee

Avatar

jalganii booluud 85% 2021-09-21 103.229.120.233

hudlaa helnuu humsaa awnuu 6n buudliin zulaad 2 taavchig 4 boortsog bhd hamagui shdee

Avatar

Зочин 2021-09-21 202.126.89.147

дарга нь Хүкийн хамтрагч лицензийн наймаачин . асуугдаад алга болчихсон гараад ирж .амташсан хэрээ гэгчээр ахиад нөгөө газраа даргаар… байж байгаа царайгийн хар. шууд зхйлуулах хэрэгтэй уг нь гэвч ерөнхий бацаан ахдаа алуулна ..

Avatar

зочин 2021-09-21 64.119.26.90

90 ээд оны картын барааны үед хэн дуртай нь бараа оруулж ирж хомсдлоос гарсан. Газрын тосны тусгай зовшоорол гэдэг юмаа зогсоо. Бид зовшоорол авах гэсэн чинь 50 саяыг тол гэнэ. Бид ийм хориг байхгүй бол их хэмжээгээр оруулж ирэх боломж байман

Avatar

mgl 2021-09-21 139.5.217.45

Novshnuud ajlaa hiij chadahgui bol zai bolooshee. Ta nariin ajliig hiichih olon aaviin huu, mun kompaniud tsaana chini baina.

Avatar

ЗГ ОГЦОР! 2021-09-21 122.201.31.146

Эм болон бензин импортлогч нар ч ард түмний зовлонгоор маш сайн орлого хийж байна. ЗГ гишүүд гэж хэдэн хүүхдүүд улс орныг самарч байна! Налайхын замыг 4 жил барьж байна. Хашлага, дагалдах зам гээд ухандаж өгөх юм. Дарханы зам дахиад 3 жил болно. Орон нутгийн болон олон улсын шинж чанартай 4 эгнээ зам Монголчууд барьсан туршлага байхгүй. Гол нь Төр Засаг нь яаж ажлаад байгаа нь ойлгомжгүй.

Avatar

Зочин 2021-09-21 202.70.38.18

benzin gui bgaad uziye ee, humuusiig yahiig haraya

Avatar

Зочин 2021-09-21 202.131.243.186

1500км шинэ зам барьж болдог хугацаа өнгөрлөө 200хан км зам засчиж чадахгүй, 3 жилд 98 хувь хүрсэн гүйцэтгэлтэй онгоцны буудал 5-6 жил болоход ашиглалтад оруулчихгүй, Бүх аймаг нь ногоон бүс болцон байхад УБ дотор бизнесээ нээгээд 2 сар гарах хөдөлгөөн хаачих аа мэдэгүй. МАН яллаа мах бензины үнэ тэнгэр рүү явдаг худлаа гэвэл Статистикийн эмхтгэл эргүүлээд хар!!!!!!! Ер нь тэгээд МАН юу ч хийж чаддагүйг нь мэдсээр байж МАН МАН гээд саймширсан улсууд хохь нь болохоос.

Avatar

Иргэн 2021-09-21 103.26.194.137

Чадамжгүй Засаг огцрохгүй бол энэ мэт хүндрэлүүд ар араасаа цувсаар байх болно.

Avatar

Зочин 2021-09-21 202.131.243.186

Дуртай нь оруулж ир гээд хаячаач. Импортлогчидтой халаас нэгтэй биш л бол?????

Avatar

ЕС-д 2021-09-21 103.26.194.76

ЕС маргааш нефтийн компаниудыг дарамтлана. Угаасаа л ингэдэг.
Ингэж тэнэгтэхийнхээ оронд мэддэг хүнийг хажуудаа авч ажиллуул, хэлэх зөвөлгөөг нь сонс, хэрэгжүүл

Avatar

орхон 2021-09-21 66.181.160.80

бид өөрсдөө шатхуунаа хийж байж л энэ гачигдалаас гарнаа өөр зам байхгүй хурдан үйлдвэр ашиглалтанд орохыг хүлээх л үлдлээ тэр болтол элдэв юм донгосцгоох хэрэггүй ээ

Avatar

Зочин 2021-09-21 66.181.161.31

Газрын тосны газрын улайм цайм худлаа хэлсэн тэр тэнэг албан тушаалтныг өнөөдрийн дотор ажлаас халж, хөөж явуул!!! Ер нь тэгээд бид хэдий болтол харь улсаас хараат явах юм бэ?? Нефть боловсруулах үйлдвэрээ бушуу ашиглалтад оруулах асуудлыг үндэсний хэмжээний "Тэргүүн зэргийн онц чухал зорилт" болгон бүх хөрөнгө, анхаарлаа төвлөрүүлэх хэрэгтэй байна шүү!!! Үндэсний аюулгүй байдлын №1 асуудал болчихлоо шүү!!!

Avatar

Зочин 2021-09-21 202.126.89.147

Хүкийн нэг ангийн найз яахав.. хамт лиценз зардаг одоо яахав Хэрлэнг

Avatar

иргзн 2021-09-21 202.179.27.230

МАН ЗГ Монгол улсыг бүрэн утгаар нь Дампууруулж байна дөа, Халдвар авч байгаа Иргэд болон Амь насаа алдаж байгаа Иргэдийн тоо өдөр ирэх тусам нэмэгдэж , гол Нэрийн бүтээгдэхүүн болох Бензины хомсдолд орж энэ Улс орон маань Сүйрлын ирмэгт ирлээ, Монголчуудаа,

Avatar

Зочин 2021-09-21 124.158.66.226

Одоо цэрэг орж ирэх л үлдлээ.

Avatar

zochin 2021-09-21 103.29.144.172

Ugaasaa ynee osgochikhoo bizdee.

Avatar

Зочин 2021-09-21 202.126.88.226

Erdenebayr ergu mal yuga soliorch baisan ym

Avatar

Зочин 2021-09-21 202.126.88.226

БИЗНИС ХИЖ УЗЭГУИ ХУНИ ХАРАЛГАН БОДОЛГОР ЭНЭ УЛС ЭЛГЭРЭ ХЭВТЛЭ

Avatar

Зочин 2021-09-21 202.21.103.139

энэ одоо хэн бэ? гадны яиар хүн монгол хэлний хар ярианы хэлээр бичээд байна аа

Avatar

Иргэн 2021-09-21 192.82.67.89

Ерөнхийлөгч нь УИХ- ын даргатайгаа хөтлөлцөөд гишүүдээ дагуулаад гадаад руу галуу шувууны мах идэхээр яваад дашийн шог, ЕС нь олон түмнийг цуглуулаад шоу хийгээд, ер нь энэ улсад эзэн байна уу үгүй юу

Avatar

зочин 2021-09-21 203.91.118.150

энэ засгийн газар огт ажиллаж чадахгүй бна аа,,,,,Оюунэрдэнэ гэдэг мангарыг солихгүй бол сүйрлээ дээ

Avatar

Зочин 2021-09-21 66.181.160.77

Бид шатахуунаа өөрсдөө л хийхгүй юм бол оросын гутлын улан дороос хэзээ ч гарахгүй. Үйлдвэрээ бушуул!!!!!!

Avatar

зочин 2021-09-21 192.82.88.63

Үйлдвэртэй болоод тэр Дорнодоос яаж авч ирэх олборлогчоос ямар үнээр авах гээд шийдээгүй асуудлуудыг ярихгүй байгаа. Ер нь энэ үйлдвэр Хүүкийн сонгуулийн шоу бхыж магадгүй л байна. Нэг камп байгуулаад байх шиг янзтай 2 жил боллоо. Лав л үйлдвэр гэхээр барилга харагдахгүй л байна.

Avatar

Зочин 2021-09-21 202.55.188.33

Tusgai zuvshuurul gesen avilgalaa boliochee. Hen chaddag ni hyamd uneer oruulj ireed zarsan ni deer

Avatar

Монголын эмгэнэл 2021-09-21 202.21.100.210

ГЯЯ сайдын ОХУ-д айлчлал хийх үеийн мэдэгдэл мөн ШХАБ-д элсэн орохгүй гэсэн хайрын удиртгал хөгжим эгшиглэж байна даа.
2014 онд Тавантолгой-Гашуунсухайтын төмөр зам баригдсан бол засаг минь мөнгөтэй валюттай тул үнэтэй шатахуун худалдан аваад татаас өгөх бүрэн боломж байсан. Гэхдээ ард түмэн "Монгол ялна" гээд Х.Батулгын сонгосон. Шийдвэр гаргасан ард түмэн алдааныхаа төлөөсийг төлөх жам ёсных.

Avatar

Зочин 2021-09-21 202.179.21.247

MONGOL-n ard tumend buruu baihgui!!!!!!!!!!!!!!1AVILGALD IDUULSEN 60 terbum-n MIE Enkhbold-g songohgui ni ZOV!!!!!!!!!!!!!!!!!! BId urdaas shatahuun avch bolno!!!!!!!!!!!!! Harin ch 3 000 0000 Mongol ulam iluuu HERSYY bolj bn. Hurelsuhee demjee guriij chadna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-09-21 64.119.23.177

шатахуун импортлох тусгай зөвшөөрөлөө цуцал ер нь манай аилгад живэх гол шалтгаан элдэв тусгай зөвшөөрөл

Avatar

Зочин 2021-09-21 66.181.160.71

Ерөнхий Сайдаа Ашигт малтмал газрын тосны газрын даргад хатуу хариуцлага тооцоорой…энэ мэт жишиг тогтоовол таны цаашдын ажлын саад багасах байхдаа, Тэр хэмжээгээр ард түмэн ч бухимдалгүй байх нь

Avatar

АН-ын анхдагч Дорж 2021-09-21 192.82.69.124

Ашгүй дээ түгжрэл үүсэхгүй гоё, тэнэг машин унагчдыг чөтгөр аваасай

Avatar

Зочин 2021-09-21 202.55.188.33

Teneg minee, benzinii uniig dagaad buh yum usdug shuu dee. Bi mashingui tehdee benzinii une bitgii usuusei l gej bodoj baina

Avatar

Зочин 2021-09-21 202.55.191.130

Хүнсээ зөөж чадахгүй болно л доо. Бас ургац хураалт болох гэж байдаг. Бусад нь ч яах вэ.

Avatar

Зочин 2021-09-21 66.181.160.79

Оросыг магтан дуулагчид яасан бэ
Өрөвдмөөр Орос орон ганц дарангуйлагч тай

Avatar

иргэн 2021-09-21 202.21.109.58

худал ярьсан даргыг нь огцоруулаач ээ…..УИХ юу хийж байна аа….Ерөнхий сайд …Ашигтмалтмалын дарга…Үйлдвэр худалдаа хариуцсан сайд нарыг донгодооч ээ…..ажлыг нь авч өөр ОРОС хэл мэддэг хүмүүст өгөөч ээ….

Avatar

Zochin 2021-09-21 66.181.183.50

Ene zasagt ajil hiij baigaa hun baina u?? Yerunhii saidaasaa avahuulaad poprohoos uur yum hiihgui baina shdee !!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж