Ерөнхий сайд шатахуун импортлогчидтой уулзаж байна | News.MN

Ерөнхий сайд шатахуун импортлогчидтой уулзаж байна

Ерөнхий сайд шатахуун импортлогчидтой уулзаж байна

Ерөнхий сайд шатахуун импортлогчидтой уулзаж байна

Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ шатахууны хомсдол үүссэнтэй холбоотойгоор шатахуун импортлогчидтой өнөөдөр /2021.9.21/ хаалттай уулзахаар болжээ.

Уулзалтад Уул уурхай, хүнд үйлдвэрийн сайд, Ашигт малтмалын газар, шатахуун импортлогчид зэрэг талууд оролцох бөгөөд өргөтгөсөн хуралдаанаар өнөөгийн нөхцөл байдал, авах арга хэмжээг хэлэлцэх аж. Өнгөрсөн долоо хоногт шатахуун түгээх станцууд АИ-92 шатахууныг 30 мянган төгрөгөөс дээш үнийн дүнд олгохгүй гэж байсан бол өчигдрөөс эхлэн ихэнх клонк АИ-92 болон АИ-95 шатахуун дууссан гэх мэдээллийг өгч байгаа юм. Зарим шатахуун түгээх станцууд АИ-92 болон АИ-95 олгож байгаа ч өөрсдийн гишүүнчлэлийн карт болон талонд үндэслэн олгож байгаагаас урт дараалал үүсээд байна.

Ашигт малтмал, газрын тосны газраас мэдэгдэл гаргаж есдүгээр сарын 14-нд Монгол Улсын шатахууны нөөц дунджаар 28 хоног байгаа. Иргэдийн дунд цуурхал гарч, хөөрөгдөл үүсч байна гэх тайлбарыг өгсөн. Гэвч өнөөдөр /2021.9.20/ нийслэлийн шатахуун түгээх станцуудад АИ-92 болон АИ-95 бензин орлого ирэхгүй байгаа гэх шалтгаанаар тасалджээ. Тухайлбал, төвийн болон гэр хорооллын захын 6-8 клонкоор ороход ганц нь л 20 мянган төгрөг дотор нэг удаа авах квот хүртэл тогтоож, удирдамж боловсруулсан байгаа юм. Тиймээс хэрэгцээнээс хамааралтай эрэлтийг хэрхэн тэнцвэржүүлэх боломжтой талаар Ерөнхий сайд холбогдох аж ахуй нэгж болон төлөөлөлтэй уулзах гэж байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ТэнэглэлТэнэглэл
2
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

26 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-09-21 67.134.205.21

Импортлогчдыг зүгээр л орхичих. Бизнес өөрөө голдирлоо олоод урсаад явна. Энүүхний оронд арай цараатайхан хараад бензиний үйлдвэрийнхэнтэй уулзалдсан бол ч хүний хайр татахаар. Даанчиг эд нарт тэгэх ухаан нь байлаа ч сэтгэл нь алга даа

Avatar

Зочин 2021-09-21 109.70.100.25

>>>>>>>>> Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

Зочин 2021-09-21 202.9.41.15

Энэ хоосон толгойт огцор оо!!

Avatar

зочин 2021-09-21 192.82.84.177

тэнэгээ, чиний ах гэж хэлээ хазан дууддаг умхий оросууд өнөөдөр монголыг бүх талаар хааж боож дарамталж байна, өөрсдөө бүтээн байгуулалтаа хийж нефтийн үйлдвэр, усан цахилган станц төмөр замаа барих гэхээр , оюутолгой тавантолгойг өгөхгүй болохоор бензин, цахилгаан нийлүүлэхээ зогсоож дарамталж байгаа нь яавч найрсаг хөршийн зан биш. Цэдэнбалыг хүртэлх манай бүх ерөнхий сайд нарыг оросод аваачиж а лж байсныг сана

Avatar

Бид Монголчууд 2021-09-21 59.153.84.139

Битгий мафынхны талд ороорой доо. Үнээ нэмэхээс аргагүй юм бн гэж өмнөх шигээ бүү тэнэгтээрэй. Бензинээ хямдруулж чадахгүй хуйвалдаад байвал ерөнхий сайдаа өгөөд наадуулаа дагаад арилаарай

Avatar

Зочин 2021-09-21 192.82.78.220

Оюунаа хүүхэн зайлаарай

Avatar

Зочин 2021-09-21 66.181.161.31

Газрын тосны газрын улайм цайм худлаа хэлсэн тэр тэнэг албан тушаалтныг өнөөдрийн дотор ажлаас халж, хөөж явуул!!! Ер нь тэгээд бид хэдий болтол харь улсаас хараат явах юм бэ?? Нефть боловсруулах үйлдвэрээ бушуу ашиглалтад оруулах асуудлыг үндэсний хэмжээний "Тэргүүн зэргийн онц чухал зорилт" болгон бүх хөрөнгө, анхаарлаа төвлөрүүлэх хэрэгтэй байна шүү!!! Үндэсний аюулгүй байдлын №1 асуудал болчихлоо шүү!!!

Avatar

БУРХАН 2021-09-21 122.201.24.162

УЛААН ОРОС, ӨМХИЙ х***а 2 УУ?! ДЭЛХИЙД АД БОЛСОН 2 ЛАЛАРДАА…

Avatar

зочин 2021-09-21 203.98.76.100

Уучлаарай нөөц гэдэг чинь шал өөр зориулалттай юм шүү юмны учир мэдэхгүй залуучууд хамаагүй ярих юм. ХАРИН ШАТАХУУН АВЧ ИРЖ ЗАРДАГ аж ахуйн нэгжүүдэд иргэний хэрэглээний нөөц үлдсэн юм уу ҮГҮЙ ЮУ Л

Avatar

Зочин 2021-09-21 66.181.183.90

Дарга нар нь амeрикуудыг дагаж далдаганаад хаяагаа хадpаад байхаар нь сануулга болгож байгаа юм.

Avatar

зочин 2021-09-21 66.181.184.135

Үнээ чөлөөтэй болгохоос өөр замгүй мэт. Оросын нефтийн нөөц шавхагдах замдаа ороод шаналгаж байгаа юм шиг байна. Бодох юм их болжээ. Манай дарга нар буцалгаж байгаа байлгүй.

Avatar

Зочин 2021-09-21 66.181.161.77

Энэ махан толгой Замын Үүд дээр очоод байдлыг бүүр муутгасан, одоо ченжүүдтэй уулзаад бүүр л дордох бх даа. Яана даа МАН. МАН улс орныг сүйрүүлж ханаагүй юу.

Avatar

Зочин 2021-09-21 192.82.73.105

Сөрөг хүчнийхэн л улс орныг сүйрүүлэх сонирхолтой.Энгэж байж,Засгийн нэр хүндийг олны дунд унагаж,төрийн эрх авах хүсэлтэй нь хэнд ч тодорхой биз дээ.

Avatar

Зочин 2021-09-21 202.55.191.130

Хэдий болтол шахагдаж хавчигдаж амьдрах вэ дээ. Одоо оросыг царай алдаж усан цахилгаан станцаа болиулах байхаадаа. Эгийн голын УЦС яг л ингэж байгаад зогссон.

Avatar

Зочин 2021-09-21 192.82.73.105

Хөршүүдтэйгээ хэрэлдэж байгаад бүр юу ч үгүй болох вий дээ.Сөрөг хүчнийхэнд Засгийн газрыг хөрш орнуудтай сөргөлдүүлэх ,хэрэгцээт шатахууныг тасалдуулах, одоогийн засаг төрийн нэр хүндийг олны дунд унагах явдал л чухал биз.

Avatar

Zochin 2021-09-21 66.181.183.50

Yerunhii saidaa arai dendej baina shdee !! Ard tumen suhurluu, ajilaa hiij chadahgui bol ogtsorvol taarna.

Avatar

Зочин 2021-09-21 66.181.179.221

Энэ дээр нь дөрөөлж байгаад огцруулчихвал арайхийж олж аваад Хүрэлсүх, Оюун-Эрдэнэ нарт харамсалтайгаар хураалгасан үйлдвэр уурхайнуудаа буцаагаад авах нөхцөл бүрдэх гээд байгаа юмсан, хурдалцгаая!!!

Avatar

16 дугаар хорооны иргэн Ч.Чулуунбаатар. 2021-09-21 202.21.109.58

Холбогдох сайд нь ХЭГдарга Ерөнхий сайд нарт хариуцлага тооцооч ээ. МАН…АН…..УИХ……

Avatar