Шатахууны олдоц муу байна | News.MN

Шатахууны олдоц муу байна

Шатахууны олдоц муу байна

Шатахууны олдоц муу байна

Ашигт малтмал, газрын тосны газраас өнгөрсөн долоо хоногт шатахууны нөөц хангалттай, үнэ нэмэгдэхгүй гэсэн мэдээллийг хийсэн ч долоо хоногт эцэст АИ-95 шатахууны үнэ 100 төгрөгөөр нэмэгдсэн.

Тэгвэл амралтын өдрүүдэд АИ92 бензинийг шатахуун түгээх станцууд зараагүй бөгөөд нэг машинд АИ95 шатахууныг 30 мянган төгрөгөөс дээш олгохгүй байлаа. Энэ талаар нэгдсэн мэдээлэл өгөөгүй бөгөөд шатахуун импортлогч нар албан ёсоор тайлбар хийгээгүй байна.  Мөн зарим шатахуун түгээх станцуудад дизель түлш дууссан гэх шалтгаанаар зарахгүй байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

27 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-09-20 202.55.188.93

Цахилгаан машин ав

Avatar

хямд зүйл гэж хаана ч байхгүй ...диваажинд байж магад ....манайд үйлдвэр барьсан ч 2000 төг орчимд тогтох байх даа 2021-09-20 43.228.130.188

энэ манайхан Роснефть ороод ирвэл хямд шатахуун авна гэж горьдоод зарим нь тэгэж тэнэгтэж байх юм КККК. орос орны шатахууны станцуудад а92 бензин байршилаас хамаарч 46-52 рубль хооронд байгаа, энэ чинь 2000 төгрөгөөс их гэсэн үг….тэгэхээр оросууд монгол руу 1000 км зөөгөөд манай галалийн татвар, НӨАТ-ыг төлөөд зарвал хэр үнэтэй болох бол …. одоо бидний хуучин мэдэх ах оросууд гэж байхгүй, худалдаачин шинэ оросууд гэж байгааа…хятад улсын шатахуун ч манайхаас илүү өндөр үнэтэй

Avatar

Зочин 2021-09-20 202.21.100.210

Манай улсад хангалттай нефьтийн нөөц байхгүй шуурхай хайгууль хийж олборлох хүртэл хугацаа хэрэгтэй. Тамсагийн нефьтийг АНУ Хятадад зарчихсан шүү дээ хоёр улсын гэрээ хэлэлцээр яах бол тийм амархан шатахуунаар эх орноо хангах үг нь сайхан боловч үнэн бодит төрх хол шүү

Avatar

Иргэн 2021-09-20 103.212.116.167

Хэдхэн монополь компаниудад ингэж дарлуулж байхаар нэг мөр Роснефтийг оруулаад ирвэл бензин түлш хямдрах байх даа.

Avatar

Зочин 2021-09-20 66.181.161.17

Мөн хямдрах байх даа бага инээгээрэй

Avatar

Зочин 2021-09-20 103.229.122.151

Хямдрахгүй ч гэсэн ориг бензин хэрэглэдэг болох балгүй дээ

Avatar

Зочин 2021-09-20 150.129.141.244

Haij haij Eldei Doldoi 2g tolgoi deeree gargaj tavihaar bolj baigaa yum ni iim l bolno. Suirsen ** ard tumen

Avatar

Зочин 2021-09-20 202.179.27.222

oldotz elbeg bolgoh gantzhan arga bii. Ene n unee nemeh l arga baina. Ygyi bol avtobusaaraa yavj heregleegee buuruulj importlogchdod shahalt yzyyleh

Avatar

Зочин 2021-09-20 66.181.165.189

2024 онд ашиглалтанд орох нефтийн үйлдвэр! Наана нь гал алдуулахыг оросууд мэдэх байлгүй.

Avatar

Зочин 2021-09-20 192.82.68.130

Засс мөрөөдцийн

Avatar

Хөөрхий Монголиа яана дааа 2021-09-20 202.126.89.139

МАН-Н ЗАСАГ ЦАХИЛГААН СТАНЦ БАРЬЖ ЧАДДАГГҮЙ, ТӨМӨР, АВТО ЗАМ , ДЭД БҮТЭЦ БАРЬЖ ЧАДАХГҮЙ, ХОТ ХОРОО ГАЗАР ОРНОО ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ ЧАДАХГҮЙ, БОХИР УС ЦЭВЭРЛЭЖ ЧАДАХГҮЙ, БОРООНЫ УСАА ЗАЙЛУУЛЖ МЭДЭХГҮЙ ТҮШМЭДҮҮДТЭЙ, САЙДУУДТАЙ, ДЭЭР НЬ ДАНДАА БУСДААС БУРУУГАА ХАЙЖ ШАЛТАГ ТООЧИН , ЗӨВХӨН "ХҮНИЙ ЭРХ" Л ЯРЬДАГ МӨРТӨӨ "ҮҮРГЭЭ" ХЭЗЭЭ Ч УХАМСАРЛАХГҮЙ ,& БИЕЛҮҮЛЭХГҮЙ ЗАЛХУУ МУНХАГ НЬ ДЭНДСЭН АРД ТҮМЭНТЭЙ ХӨӨРХИЙ ЕЭЭЭ…..

Avatar

Зочин 2021-09-20 103.26.193.194

Oros ah nartaa urgelj hyamd benzin ugdogt n tuiliin ih bayarlaj bainee

Avatar

х 2021-09-20 202.9.46.5

хохин сонгуулиаа зардаг лалруууд бүгд нам төриин ажилтан бол чадуул баяж малуудаа

Avatar

Зочин 2021-09-20 66.181.161.60

Хүрэлсүх ээ!! Ерөнхий сайдын суудал мануулахаар тавьсан бандийгаа бушуу зайлуулж, ажил зохион байгуулж чаддаг туршлагатай хүн тавихгүй бол энэ улс орон, ард түмний чинь амьдрал сүйрлээ шүү!!! Энэ эгзэгтэй, хүнд бэрх цагт Засгийн газрыг М.Энхсайханы дайтай чадвартай хүн л удирдахгүй бол бас нэг банди тавиад улсаар бүү тоглоод байгаарай!!!!

Avatar

Зочин 2021-09-20 66.181.161.118

Хойноос ирсэн өргөн царигийн төмөр замтайгаа зэрэгцүүлээд урдаас хойд хил хүртэл нь нарийн царигийн төмөр зам тавь …..Тэгээд л бүх асуудал нэг мөр шийдэгднээ !!!!.

Avatar

Зочин 2021-09-20 64.119.18.162

Бензиний хомсоос болж үнэ нэмэгдэнэ, тэгээд эргэж буудаггүйг мэдэж байж урьдчилаад арга хэмжээ авдаггүй байхдаа ЗГ. амьдралд хэрэгтэй ойр ажлаа хиймээр байна ЗГ. Цахим энэ тэр гэж байхаар

Avatar

Зочин 2021-09-20 103.57.94.47

Хятадаас авах бензин нь төмөр замаар орж ирэхгүй гацсан. Оросууд өгөхгүй. Ингээд л монгол хүнд байдалд орж

Avatar

Зочин 2021-09-20 66.181.176.130

Энэ их гацаа түгжрэл багасах байгаа даа

Avatar

Зочин 2021-09-20 202.21.96.212

БНХАУ-с шатахуун импортлох асуудал юу болсон бэ?

Avatar

Монголын эмгэнэл 2021-09-20 202.21.100.210

Хадны завсар хавчуулагдсан халиуны зулзага гэж хэзүү юм даа. ШХАБ дээд түвшины хуралтай зэрэгцээд хойд хөршөөс илгээсэн хайрын захидал.ОХУ-ын төрийн хар хайрцагны бодлого гэдгийг бидний үеийнхэн мэдэхгүй "Ердөө гэгээн зөвлөлт орны найртай сайхан гээд дуулаад сурчихсан гэм зэмгүй 30 мянган иргэнээ хороолгоод ерөнхий сайдуудаа Москвад 7-р сарын 10 ба 11-р сарын 26 ны өдөр хороолгож байхдаа ах минь гэж хайрын харцаар дуусаж байгаа тэнэгхэн ард түмэн шүү дээ

Avatar

ужуж 2021-09-20 66.181.184.179

Тэгээд одоо яаа гээд байгаа юм тэрийгээ л бич. Чи үзэн яддаг л юм байгаа биз тэгээд яахын.

Avatar

өа 2021-09-20 66.181.184.179

Тамсагийг яг яацын бэ? Маш ээдрээтэй юм болсон юм шиг. Газрын тос байгаад байдаг гэтэл ядаж замын хараа гадаадаас зөөж байдаг ийм улс байх уу?

Avatar

Цэцэг 2021-09-20 202.9.46.164

Үнэ мөнгөө нэмэх гэсэн монополь компаниудын хуйвалдаан . Эдний шатахуун импортолж заоах эрхийг хурааж хатуу арга хэмжээ авах хэрэгтэй . Ажиллуулж чаддаг нь ажиллуулаг . Оюунэрдэнэ хүрэлсүх сумьяабазар халтао нямыастар нямдору нар огцорцгоо

Avatar

зочин 2021-09-20 202.9.46.78

Тэгээд хэн шатахуун оруулж ирэх вэ. Өнөөдөр би эд нараас хямд шатахуун оруулаад ирье гэж хэлэх хүн Монгол улсад байхгүй байна. Яагаад гэвэл тийм боломж байхгүй.

Avatar

Зочин 2021-09-20 202.126.89.159

БАРЕЛ Н 77 АМ ДОЛЛОР БОЛЛО УДАХГУИ 100 ДОЛЛОР БОЛНО

Avatar