Б.Найдалаа Э.Батшугарыг халз мэтгэлцээнд дуудав | News.MN

Б.Найдалаа Э.Батшугарыг халз мэтгэлцээнд дуудав

Б.Найдалаа Э.Батшугарыг халз мэтгэлцээнд дуудав

Б.Найдалаа Э.Батшугарыг халз мэтгэлцээнд дуудав

УИХ-ын нөхөн сонгуулийн 28 дугаар тойрог Сонгинохайрхан дүүрэгт Зөв Хүн электорат эвслээс нэр дэвшигч Б.Найдалаагийн сонгуулийн штабаас өнөөдөр /2021.09.18/ МАН-аас нэр дэвшигч Э.Батшугарт хандан халз мэтгэлцээний урилга хүргүүлжээ.

Мэтгэлцээний урилгад  дурдсанаар "Сонгинохайрхан дүүргийн 26 дугаар хорооны иргэдийн итгэлийг хэрхэн дааж явах, ард түмний төлөө юуг хийж чадах, юуг эс үйлдэх, юутай тэмцэх, юунд гар бие оролцох тухайгаа илэн далангуй илэрхийлж, иргэдэд сонголтоо хийх боломж олгох нь бидний үүрэг. Тиймээс мэтгэлцээнийг хэрхэн зохион байгуулах талаар нэр дэвшигчдийн менежерүүд хамтран шийдэх бөгөөд урилгыг хүлээн авна гэдэгт итгэлтэй байна" гэдгийг онцолжээ. 

Б.Найдалаагийн хувьд 2020 оны УИХ болон орон нутгийн сонгуульд Чингэлтэй дүүрэг буюу 25 дугаар тойргоос нэр дэвшсэн ч "өвдөг шороодсон". Энэ удаа тойргоо солин орж ирлээ. 2020 оны УИХ болон орон нутгийн сонгуульд Сонгинохайрхан дүүрэгт ялагдсан Э.Батшугарыг МАН-ын удирдах зөвлөлийн хурлаар Сонгинохайрхан дүүргийн нөхөн сонгуульд нэр дэвшүүлэхээр 95 хувийн саналаар дэмжсэн. 2021 оны Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн өмнө МАХН, МАН нэгдэх гэрээнд гарын үсэг зурж, улс төрийн том тохироо хийсэн юм. 

УИХ-ын 18, 28 дугаар тойрогт явагдах нөхөн сонгууль ирэх ирэх аравдугаар сарын 10-нд болно. Сонгуулийн Ерөнхий хороо /СЕХ/ УИХ-ын сонгуулийн 18 дугаар тойрогт явагдах нөхөн сонгуульд зургаан нэр дэвшигч, 28 дугаар тойрогт явагдах нөхөн сонгуульд арван  нэр дэвшигчийг бүртгэж, нэр дэвшигчийн үнэмлэх олгох тухай тогтоол гаргасан. Энэ дагуу нэр дэвшигчид СЕХ-оос өнөөдөр үнэмлэхээ гардаж авсан. 

СХД-ийн хувьд дараах 10 хүн нэр дэвшиж байна. 

  • МАН-аас Э.Батшугар  
  • АН-аас Э.Бат-Үүл  
  • Иргэний Зориг-Ногоон намаас Ш.Гантулга 
  • Эрх Чөлөөг Хэрэгжүүлэгч намаас Ш.Төмөрсүх 
  • "Зөв хүн-Электорат" эвслээс Б.Найдалаа 
  • Үнэн ба Зөв намаас А.Отгонбаатар 
  • Дэлхийн Монголчууд намаас Л.Цог 
  • Ард Түмний Олонхийн Засаглал намаас А.Батдорж  
  • Шударга Иргэдийн Нэгдсэн Эвсэл намаас Ц.Гантулга 
  • Бие даан нэрээ дэвшүүлэгч Х.Бат-Ялалт  
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ТэнэглэлТэнэглэл
12
ЗөвЗөв
5
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

44 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Иргэн 2021-09-18 139.5.218.64

Ухаантай хүмүүс заваан улс төрд оролгүй, цэвэр аргаар их хэмжээний мөнгө олж чаддаг юм. Энэ Батшугар нь улс төрд орох гээд байгаа нь дипломнуудаа шударга аргаар авсан нь эргэлзээ төрүүлж байна. Энэ нам дамжсан этгээд Ардын намын нэрийг баасдуулж байна.

Avatar

Зочин 2021-09-18 192.82.69.191

Найдлаа гэдэг нөхөр даанч бүтэлгүй.томоо том албан тушаалын мөрөөдөлтэй хүн.Томроод томроод зүрхний хийтэл зальжин хүнээр төр улсаа удирдуулж болохгүй.Доржхандтай нэг тэрэгний дугуйнууд нээх л их цэцэрхэж, маягласан улс хол явахгүй.

Avatar

mgl 2021-09-18 139.5.217.45

Naidalaa ni zuv baih, esvel Gantulga guai.

Avatar

Зочин 2021-09-18 59.153.114.142

Сүүлийн үед татвар төлөгчдийн мөнгө гэж их гуцажгаах моод болж. Хоёр үнэн л байдаг, энэ нь татвар төлөх, үхэх хоёр юм" гэсэн хэлц ардчилсан орнуудад байдаг.Бүр Хүй нэгдлээс өмнөх шиг зэрлэг байдалдаа орно гэвэл төр хэрэггүй, Төр засаг байж улс гүрэн, соёл иргэншил оршмой. Төрийн тэргүүн ч татвар төлөгч. Иймд татвар бол төрийн мөнгө мөн. ДАРААГИЙН ХҮН ОРУУЛЖ ҮЗСЭН. ӨМНӨХӨӨ ШОРДООД а**х МАЛАХ БОЛЖ БАЙСНААС БОЛЬСОН БАЙДАГ ШҮҮ ЦЭЦЭРХЭГЧИД МИНЬ

Avatar

Буд 2021-09-18 64.119.25.54

Уул нь сонгууль явуулаж байхаар дараагийн хунийг шууд оруулдаг болох хэрэгтэй дээ

Avatar

Зочин 2021-09-18 64.119.25.54

Энэ мангар бусад бух хунийг мэтгэлцээндээ оруулах хэрэгтэй шуу дээ юу гэж нэг хунийг онцлоод бгаа юм вэ чамайг манай Сонгино хайрханчууд дэмжихгуй шуу битгий шоу хийгээд бай

Avatar

Зочин 2021-09-18 103.57.93.94

Б.Найдалаа өөрийгөө юу гэж их юм бодоод өайгаа гөлөг вэ. 28 дугаар тойрогт нэр дэвшсэн бүх хүмүүс л нүүр тулсан мэтгэлцээнд орох хэрэгтэй шүү лээ. Э.Батшугарыг онцлох шаардлага байхгүй. Б.Найдалаад Э.Батшугараас илүүрэхээд байх ядаж ганц ч зүйл байхгүй. Бардам ам шалдан гуя л байхгүй. УИХ-д Доржханд нэг суудал авсан. Энэ нь тэдэнд ёстой хангалттай харагдаж байна лээ

Avatar

Зочин 2021-09-18 66.181.161.46

УИХ-ын суларсан орон тоон дээр дахин сонгууль явуулж, татвар төлөгчдийн мөнгийг хий дэмий үрдэг буруу!! Сонгуулиар 2-рт орсон хүнийг шууд л оронд нь таьдаг байвал зүйтэй!!!

Avatar

zochin 2021-09-18 183.177.100.4

archaagui hugiin gar bnshdee ene naidlaa chin. songuuli yr n ih saihn ymaa humuusiin unen turh n ilchleggdeed l

Avatar

Зочин 2021-09-18 103.26.194.226

naildaa chin maian emee min alsan uzlere .tgeed bair bulaaj abaal.

Avatar

Зочин 2021-09-18 103.26.194.226

naidlaa chin ohin yum ongon ohin gejuu.naidla mini meeg alsna uzlere bi tsuglaan der budaj a****.

Avatar

Зочин 2021-09-18 103.26.194.226

naidlaa chin znahan tolgoitin sheese shdee.muu uhsen huure bulsh ulzere naidlaa yum g*** nertein.

Avatar

Зочин 2021-09-18 103.26.194.226

naidlaa uzlere aluurchana uheed uhtel bulsha ajingere saltaga uzleredel dee.

Avatar

Зочин 2021-09-18 103.26.194.226

naildlaa nadah ulere zag zemee untaraal daa.chi 13 hun uzlere zodoj alsan shdee

Avatar

Зочин 2021-09-18 120.142.31.236

ta nar minii setgegdeliig hadgalaad songuuliin daraa unchaarai bat shugar ulaan shugamaar garna busadni shuud archigdana bootsoo tavisan ch bolno shuu

Avatar

Зочин 2021-09-18 66.181.176.139

Баасан дээр шавь байгаа ялаа батгана шиг муусайн улстөрчид өөрсдийгөө хүнд хэрэгтэй хүн гэж боддог юм байх даа муусайн албан тушаалын хэнээтнүүд идэж уухаас өөр улс орноо гийгүүлэх юм гэж нэг ч байхгүй

Avatar

Зочин 2021-09-18 66.181.187.221

Энэ Цог хаашаа юм бэ?! Нэр дэвших дон гэж байдаг болтой юм бн аа!! Тэр сонгууль алгассангүй янз бүрийн намаас нэр дэвшлээ!

Avatar

Зочин 2021-09-18 202.21.108.229

Хэлтэй нь биш хөлтэй нь ялдаг юм аа найдалаав Ядаж хотын хэдэн тойрогт хөлөө ургуул.

Avatar

Зочин 2021-09-18 82.13.185.69

Найдалаа гуай, би таныг гарч ирээсэй гэж чин сэтгэлээсээ хүсч байна. Та бол өнөөгийн монголын Төрийг авч явах залуусын нэг бол гарцаагүй мөн. Гэхдээ, нэг муу Батшугар гэдэг мэдрэл муутай нөхрийг ирүүлд дуудаж доош орж байхаар Бат-Үүл, эсвэл Цогийг дуудсан нь нэр төрд хэрэгтэй байх аа. За бусад нэр дэвшигчид бол ёстой шог гараанууд байна.

Avatar

nemo 2021-09-18 104.13.208.219

batuulees oor heregtei hun alga

Avatar

Зочин 2021-09-18 5.183.209.217

! Шилдэг дотно клубт тавтай морил – – https://is.gd/f4011T

Avatar

иргэн 2021-09-18 64.119.24.44

Айлын нялх хүүхэдтэй мэтгэлцээн нэртэй хип хап хэрүүл хийж яах нь вэ ?.

Avatar

Зочин 2021-09-18 202.21.107.116

НӨГӨӨ ПҮЗЭТ ДОРЖХАНД ДАЛДГАРЫН НАМ ЮМ УУ ХАХАХА

Avatar

Зочин 2021-09-18 202.21.107.116

НАЙДАЛАА ГЭН ҮҮ ЭНЭ НУС ЮУ Ч ХИЙХГҮЙ ЭЛБЭГДОРЖ,ГОНЧИГДОРЖ АНУ-Н ГАР ХӨЛҮҮДИЙН НАМ ШҮҮ ДЭЭ…БӨӨСНҮҮДИЙГ ГЭДСИЙГ ХАГАЛ…

Avatar

Зочин 2021-09-18 103.26.193.19

Доржханд нэрээ алдсан ш дээ, Найдалаа нь ямар ч найдваргүй, Ганбаатарын намыг булаасан л гээд байгаа

Avatar

Lol 2021-09-18 66.181.161.28

Битгий эргүүтээд бай чи юугаа ярьдаг

Avatar

Зочин 2021-09-18 122.201.31.102

Naidalaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Мэтгэлцээн хийх нь зөв 2021-09-18 192.82.77.90

Мэтгэлцээн хийх нь зөв

Avatar

Зочин 2021-09-18 202.126.94.99

Нэг этгээд гишуунээс татгалзсны телее тер менге гаргаж, хумуус бужигнуулж, сонгууль хийж болох уу?!!!

Avatar

Зочин 2021-09-18 66.181.161.107

Албан бичгийг ингэж бичихгүй ээ. Архив албан хэргийн хөтлөлт мэдэхгүй байх гэж.

Avatar

Зочин 2021-09-18 202.126.90.103

Batshugar yarij chaddiimuu?

Avatar

Зочин 2021-09-18 64.119.25.63

Xar bangladeshiin Dorjhandiin yvuurgui XYH-chid. XYH-iinhend dahin xezeech az baihgui. Ta nar xar hutguur s.batboldiin b*** doloogch g*** bangladeshin Dorjhandaar tuuhee duusgasan.

Avatar

ard tumen 2021-09-18 174.95.179.29

ОЛОН УЛСЫН ТОЙМЧ Ш.ГАНТУЛГА ГУАЙГ СОНГОXООР СОНГИНОXАЙРХАНЫХАН ШИЙДЧИХСЭН ТЭР МАРГААНЫ МӨНГӨӨ КОВИДОД ЗОРИУЛ !!!

Avatar

Кса 2021-09-18 202.126.90.76

Найдалаа, чи чаддаг юм бол хэрүүлч заргач, хэлэмгий доломгой Бат-Үүл, Отгонбаатар, Отгонбаатар, Бат-Ялалт нарыг дуудаач. Чи ёстой яасан ч, яааасан ч чадахгүй. Батшугар хэл яриа муутай ч боловсрол мэдлэгээрээ чамаас хамаагүй хол. Батшугарыг өмөөрсөндөө биш чиний хогийн хөгийн шогийн аашинд чинь зэвүү хүрлээ.

Avatar

Anti Ork 2021-09-18 192.82.86.134

Yaaag unen.

Avatar

Anti Ork 2021-09-18 192.82.86.134

Gantulga guaig ch barahgui.

Avatar

zochin, 2021-09-18 202.179.24.90

golognood eereed irej chadachgui ter Batschugar!!!

Avatar

Юнжээ 2021-09-18 64.119.25.54

За энэ мэдрэл найдалаа гэж хогийн нохор битгий шоу хий зугээр морооороо орсолдоод яв чамайг сонгохгуй битгий шоу хий

Avatar